Vragenlijstje lul (12 vragen)



Toon eerste bericht

200 reacties

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 7?
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) idk gwn normaal ig?
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ja
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  8. Spuit je hard? En veel? valt mee
  9. waar spuit je op? buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee
  12. Vraag voor mij? nein
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Piemel ig lmao
  2. hoe oud ben je? 15 (1 maand 16) 
  3. Hoeveel cm is ie slap? weet ik niet
  4. hoeveel cm is ie stijf? weet ik niet
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) x
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  8. Spuit je hard? En veel? licht eraan 
  9. waar spuit je op? buik, been in tisseu
  10. heb je je sperma ooit geproefd? nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee
  12. Vraag voor mij? ?
Reputatie 1
Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)
  2. hoe oud ben je?
  3. Hoeveel cm is ie slap?
  4. hoeveel cm is ie stijf?
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)
  7. kan je je eikel likken met een stijve?
  8. Spuit je hard? En veel?
  9. waar spuit je op?
  10. heb je je sperma ooit geproefd?
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

hey hey,

  1. Ik spreek het meeste engels maar in het nederlands noem ik het meestal penis of pik
  2. 14 jaar
  3. 10cm
  4. 18cm
  5. Geen idee hoe je een pik moet beschrijven, gewoon, een penis XD
  6. Ik ben niet besneden, meestal als hij stijf is komt het topje van mijn eikel boven de voorhuid uit
  7. Ja, het bovenste topje van mijn eikel
  8. Ik spuit vaak wel hard(vaak totaan de plek waar je hart zit) maar volgendsmij gewoon een normale hoeveelheid
  9. Buik, bed of bureau
  10. Nee, nog niet
  11. Bed soms
  12. Waarom wilde je dit weten?

geen probleem ;)

Reputatie 2
Badge +1

 

 

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)Piemel en penis

hoe oud ben je? 13

Hoeveel cm is ie slap? 8

hoeveel cm is ie stijf? 13

Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Geile penis met balhaar

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)

Soms wel als hij niet bloot is kan ik hem bloot maken

 

kan je je eikel likken met een stijve? Nee

Spuit je hard? Af en toe

En veel? Ja

waar spuit je op? Op mijn handen

heb je je sperma ooit geproefd? Ja

smeer je je sperma wel eens uit? Ja

Waarover? Muur en lakens

Vraag voor mij? X

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 16/17 ofzo 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 21
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren dik en lang 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Als ik boner heb is ie wel bloot anders niet 
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja
  8. Spuit je hard? En veel? Allebei 
  9. waar spuit je op? Me buik tot me borst
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Over me lul zelf
  12. Vraag voor mij? Nee

groetjes, boy18cm

 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) M’n Lul
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 13/14
  4. hoeveel cm is ie stijf? 18/19
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke Lang en best wel dik geschoren goeie ballen en stijf paar adderen 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Me eikel is alleen bloot als die stijf is
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja
  8. Spuit je hard? En veel? Best wel veel en gewoon goede kracht denk ik
  9. waar spuit je op? Buik/borst
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Niet echt
  12. Vraag voor mij? Nee niet echt haha
Reputatie 2
Badge +4

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…)lul 
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap?10 cm 
  4. hoeveel cm is ie stijf?14 cm 
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren en beetje gekruld en mijn ballen zijn iets geoter als walnoten en mijn balzak is hangend 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) kan hem bloot maken en dan blijft hij ook zitten 
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja echt net maar niet echt pijpen ofz echt een klein likje 
  8. Spuit je hard? En veel? Ja 
  9. waar spuit je op?mn bed 
  10. heb je je sperma ooit geproefd?nee 
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?nee 
  12. Vraag voor mij? Antwoorden op dit 

groetjes, boy18cm

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) m’n pik
  2. Hoeveel cm is ie slap? 7cm
  3. hoeveel cm is ie stijf? 15 cm
  4. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Geschoren
  5. Is je eikel bloot als ie stijf is? kan ik als ik wil
  6. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  7. Spuit je hard? En veel? ja ik spuit wel hard en ook best veel
  8. waar spuit je op? op mijn buik of achter me
  9. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  10. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?nee

(13 jongen)

Klinkt interresant

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) LUL
  2. hoe oud ben je? 17
  3. Hoeveel cm is ie slap? idk
  4. hoeveel cm is ie stijf? 17cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) is niet bloot vanzelf moet dit zelf doen
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nope
  8. Spuit je hard? En veel? ja
  9. waar spuit je op? zakdoek ofzo of in de douche
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nope
  12. Vraag voor mij?

groetjes, boy18cm

 

Reputatie 1
Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik of piemel
  2. hoe oud ben je? 12
  3. Hoeveel cm is ie slap? 6
  4. hoeveel cm is ie stijf? 8/9
  5. Kan en wil je hem beschrijven?  (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) de balzak is harig. 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ik maak hem bloot
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nope
  8. Spuit je hard? En veel? ik kan het niet eens 
  9. waar spuit je op? ...
  10. heb je je sperma ooit geproefd? ....
  11. smeer je je sperma wel eens uit?.... Waarover?....
  12. Vraag voor mij?......

groetjes, boy18cm

 

Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪.
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) piemel of pik
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10/11 
  4. hoeveel cm is ie stijf? 15 denk ik
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) uhm oke, soms staat ie een beetje naar links, en een beetje schaamhaar enzo. 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) soms is ie niet bloot, maar kan hem wel bloot maken
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nope
  8. Spuit je hard? En veel? Nee, het druipt er meestal een beetje uit
  9. waar spuit je op? Het valt op mn buik, en dan ruim ik het op met een wc papiertje
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Uh niet echt

groetjes, boy18cm

 

Badge +1

1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) dollo of leuter of gwoon lul

2. hoe oud ben je? 13

  3. Hoeveel cm is ie slap?  8/9

4. hoeveel cm is ie stijf?  15/16

5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)  lekker behaard eromheen best dik best lang altijd als ie stijf is kan je goed men aderen zien hangende ballen die zijn iets groter dan walnoten 

 6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Slap zit men voorhuid er altijd overheen kan hem wel naar achteren doen en stijf komt ie nooit meer over men eikel mee

7. kan je je eikel likken met een stijve? ja maar doe het nooit

8. Spuit je hard? En veel?  Best hard kan tot men ribbenkast spuiten en altijd ook wel veel

9. waar spuit je op? Men buik en ribbekast

heb je je sperma ooit geproefd? Nee

10. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? vaak over men sixpack dan. Droogt het makkelijker op

11. Vraag voor mij? nvt

Reputatie 1
Badge +3

Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik

hoe oud ben je? 15 

Hoeveel cm is ie slap? 6 cm

hoeveel cm is ie stijf? 15 cm

Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) best dik met veel aderen en een klein beetje naar links

Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Eikel is gwn bedekt

kan je je eikel likken met een stijve? Nee

Spuit je hard? En veel? Gewoon gemiddeld

waar spuit je op? In een zakdoekje

heb je je sperma ooit geproefd? Nee

smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee

Vraag voor mij? -

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je? 14 jaar
  3. Hoeveel cm is ie slap? 7
  4. hoeveel cm is ie stijf?  Het verschilt heel erg, kleinst gemeten is ie 15.5 en grootste ooit gemeten is 18 cm.
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Oke. Hij is meestal 16.5 lang, is redelijk breed, en de aderen zijn goed zichtbaar. Aan mijn links, onder de eikelrand zit een parelketting. Ik heb best veel schaamhaar en scheer het niet.
    Is je eikel bloot als ie stijf is? Nee, de voorhuid is lang. Ik kan hem er wel gemakkelijk afhalen als ik het wil.
    Kan je je eikel likken als ie stijf is? Ja, maar het voelt niet per se lekker ofzo.
  6. Spuit je hard? En veel? Niet heel veel, maar wel met veel kracht. 
  7. waar spuit je op? In keukenpapier of op mezelf
  8. heb je je sperma ooit geproefd? Nee, dat lijkt me echt goor.
  9. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee, eigenlijk niet.
  10. Vraag voor mij? Vind jij je lul mooi?

-Nightmare

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik
  2. hoe oud ben je? 18
  3. Hoeveel cm is ie slap? 13cm
  4. hoeveel cm is ie stijf? 19cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) blanke piemel best dik veel voorhuid
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee is niet bloot alleen het puntje
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee hoef ik ook niet
  8. Spuit je hard? En veel? Ja ook wel veel als ik lang heb geneukt
  9. waar spuit je op? In condoom of op haar buik
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nde

groetjes, boy18cm

 

Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik
  2. hoe oud ben je?  15
  3. Hoeveel cm is ie slap? 13
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16,5
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) harig, beetje naar rechts gebogen 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee
  8. Spuit je hard? En veel? nee
  9. waar spuit je op? verschilt
  10. heb je je sperma ooit geproefd ? nope
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? nee
  12. Vraag voor mij? nope

groetjes, boy18cm

 

Badge +1

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik 
  2. hoe oud ben je? 18
  3. Hoeveel cm is ie slap? 9-11
  4. hoeveel cm is ie stijf? 12-14
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) mijn pik is gewoon een doodnormale pik die in stijve stand echt super groot kan worden
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) ik heb dat niet want mijn eikel wordt half ontbloot als ik stijf ben
  7. kan je je eikel likken met een stijve? nee nog niet gebeurd
  8. Spuit je hard? En veel? het gekke is dat ik niet klaar kan komen
  9. waar spuit je op? x
  10. heb je je sperma ooit geproefd? nee
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? x
  12. Vraag voor mij? hoe groot is jouw pik?

groetjes, boy18cm

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) ook
  2. hoe oud ben je? 16
  3. Hoeveel cm is ie slap? 10
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) lang en een moedervlek 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Nee
  9. waar spuit je op? Mijn bed
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Nee 
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Nee

groetjes, boy18cm

 

Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) m’n pik
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 5 a 6
  4. hoeveel cm is ie stijf? 16
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) hij is best groot  met voorhuid
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee hij niet helemaal bloot, maar kan wel mijn voorhuid naar achter trekken.
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Soms wel hard en tegenwoordig regelmatig vee
  9. waar spuit je op? Als het echt heel hard gaat vliegt het gewoon, maar anders op mijn buik ofzo
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij? Ooit gepijpt?
Badge
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) mijn piemel 
  2. hoe oud ben je? 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? Idk
  4. hoeveel cm is ie stijf?  Idk
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) best grote ballen kleine afbuiging naar links als die stijf is, als die slap is zie je mijn eikelrand door mijn voorhuid  heen. Hebben meer mensen dit ?
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) nee kan wel 
  7. kan je je eikel likken met een stijve?  Mijn eikel net niet mijn voorhuid wel heeft iemand tips om verder te komen ?
  8. Spuit je hard? En veel?   Niet echt hard maar wel veel 
  9. waar spuit je op?  Wc papier 
  10. heb je je sperma ooit geproefd?  Nee 
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?  Nee 
  12. Vraag voor mij? .
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul pik
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap?6cm ong
  4. hoeveel cm is ie stijf? 11/12cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren hangballen  beetje dun 
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Gaat niet vanzelf bloot moet wel  zelf bloot maken
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Ja
  8. Spuit je hard? En veel? Ligt eraan soms wel en soms niet
  9. waar spuit je op? Buik of in condoom
  10. heb je je sperma ooit geproefd?  Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
  12. Vraag voor mij?
Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) PIK (SOMS FRANK)
  2. hoe oud ben je? 13, BIJNA 14
  3. Hoeveel cm is ie slap? 9,6
  4. hoeveel cm is ie stijf? 14,7
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) HAAR OP DE BALLEN, NIKS OP DE PIK. ALS HIJ STIJF IS RECHT NAAR VOREN MET EEN BUIGING NAAR BENEDEN EM VEEL ADERS ALS HIJ STIJF IS.
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) NEE
  7. kan je je eikel likken met een stijve? NEE, NOOIT GEPROBEERD
  8. Spuit je hard? En veel? NIET HARD NIET VEEL
  9. waar spuit je op? IK SPUIT NIET HARD GENOEG WAARDOOR HET EIGENLIJK ALLEEN OP MIJN SIXPACK TERECHT KAN KOMEN, WAT BEST GEIL IS
  10. heb je je sperma ooit geproefd? JA
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? NEE
  12. Vraag voor mij? NEE

Klinkt super geil! En van je sixpack ook vooral🤪

Reputatie 1
Badge

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) m’n lul
  2. hoe oud ben je?15
  3. Hoeveel cm is ie slap?6cm
  4. hoeveel cm is ie stijf?15cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke)kleine kromming naar beneden
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)niet helemaal wel bijna
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee, was t maar zo’n feest..
  8. Spuit je hard? En veel?als ik lang niet heb getrokken dan spuit ik heel veel
  9. waar spuit je op? Soms je hand en buik en soms mik ik t in een wc papiertje 
  10. heb je je sperma ooit geproefd? 1x maar kan ik me nog heel vaag herinneren dus ga t nog n keer doen
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?nope
  12. Vraag voor mij?word je beetje geil van de andwoorden die iedereen geeft op je topic lol

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) penis
  2. hoe oud ben je? 15
  3. Hoeveel cm is ie slap? Geen idee
  4. hoeveel cm is ie stijf? 17 cm
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren en best dik
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Ja
  7. kan je je eikel likken met een stijve? Nee
  8. Spuit je hard? En veel? Vaak van wel
  9. waar spuit je op? Vaak op mn buik maar als ik heel geil ben op mn gezicht en in mn haar
  10. heb je je sperma ooit geproefd? Ja
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Bijna nooit
  12. Vraag voor mij? Nope

groetjes, boy18cm

 

Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪. 
 

  1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
  2. hoe oud ben je?16
  3. Hoeveel cm is ie slap?8
  4. hoeveel cm is ie stijf?19
  5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren kleine ballen en mijn aders zijn goed te zien
  6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)nee ik kan hem wel bloot krijgen maar dat is niet fijn ofzo
  7. kan je je eikel likken met een stijve?nee jammer genoeg niet
  8. Spuit je hard? En veel? Niet hard maar wel veel
  9. waar spuit je op? Buik of in de wasbak op de badkamer 
  10. heb je je sperma ooit geproefd?ja 
  11. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?wel eens gedaan
  12. Vraag voor mij? 

groetjes, boy18cm

Reageer