Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) piemel
hoe oud ben je? 16
Hoeveel cm is ie slap? 16cm
hoeveel cm is ie stijf? 22cm
Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) hij is vooral erg dik
Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)niet helemaal
kan je je eikel likken met een stijve?ja makkelijk
Spuit je hard? En veel? Ja erg veel
waar spuit je op?de muur
heb je je sperma ooit geproefd? Nee
smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
Vraag voor mij?
1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) dollo of leuter of gwoon lul
2. hoe oud ben je? 13
3. Hoeveel cm is ie slap? 8/9
4. hoeveel cm is ie stijf? 15/16
5. Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) lekker behaard eromheen best dik best lang altijd als ie stijf is kan je goed men aderen zien hangende ballen die zijn iets groter dan walnoten
6. Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Slap zit men voorhuid er altijd overheen kan hem wel naar achteren doen en stijf komt ie nooit meer over men eikel mee
7. kan je je eikel likken met een stijve? ja maar doe het nooit
8. Spuit je hard? En veel? Best hard kan tot men ribbenkast spuiten en altijd ook wel veel
9. waar spuit je op? Men buik en ribbekast
10. smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? vaak over men sixpack dan. Droogt het makkelijker op
11. Vraag voor mij? nvt
Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪.
- Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) lul
- hoe oud ben je?16
- Hoeveel cm is ie slap?8
- hoeveel cm is ie stijf?19
- Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) geschoren kleine ballen en mijn aders zijn goed te zien
- Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?)nee ik kan hem wel bloot krijgen maar dat is niet fijn ofzo
- kan je je eikel likken met een stijve?nee jammer genoeg niet
- Spuit je hard? En veel? Niet hard maar wel veel
- waar spuit je op? Buik of in de wasbak op de badkamer
- heb je je sperma ooit geproefd?ja
- smeer je je sperma wel eens uit? Waarover?wel eens gedaan
- Vraag voor mij?
groetjes, boy18cm
Hey iedereen! Dit is m’n eerste vragenlijstje haha. Wil je als je hem gaat beantwoorden even qouten? Dan kan ik er weer makkelijker op reageren🤪.
- Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) Lul
- hoe oud ben je? 18
- Hoeveel cm is ie slap? 11ofz
- hoeveel cm is ie stijf? 17/18
- Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) Grote ballen, beetje schuin naar links en vaak geschoren/getrimd. Vaak zie je mn eikel ook goed als hij slap is.
- Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Eikel is deels bloot als hij stijf is maar kan hem ook helemaal bloot maken en dan blijft het ook.
- kan je je eikel likken met een stijve? Ja, als ik op een bepaalde manier ga zitten kan ik ook gedeeltelijk pijpen.
- Spuit je hard? En veel? Weet niet wat veel is maar denk van wel.
- waar spuit je op? Vaak mn buik of in de douche
- heb je je sperma ooit geproefd? Nope
- smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Buik of been
- Vraag voor mij? Wat vind je van lullen met ginger schaamhaar? Haha (heb k zelf niet) vind t zelf wel nice ofz
groetjes, boy18cm
Ben 16 trouwens foutje haha
1. Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc...) Alfred
Nee grapje ik ben een meisje. Maar ik zou hem wel Alfred noemen als ik er een had…
Sorry jongens ik vond het gewoon grappig om dit te lezen zal niet judgen
Hoe noem je hem altijd? (Lul, pik, piemel, penis, etc…) pik
hoe oud ben je? 15
Hoeveel cm is ie slap? 6 cm
hoeveel cm is ie stijf? 15 cm
Kan en wil je hem beschrijven? (Hoe gedetailleerder, hoe geiler maar als je dat niet wil is dat ofc helemaal oke) best dik met veel aderen en een klein beetje naar links
Is je eikel bloot als ie stijf is? (Als hij niet standaard bloot is maar je hem wel bloot kan maken als ie stijf is: blijft je voorhuid dan zitten, oftewel blijft je eikel dan bloot?) Eikel is gwn bedekt
kan je je eikel likken met een stijve? Nee
Spuit je hard? En veel? Gewoon gemiddeld
waar spuit je op? In een zakdoekje
smeer je je sperma wel eens uit? Waarover? Nee
Vraag voor mij? -