Skip to main content
Vraag

Vragenlijst plassen - 20 vragen

Toon eerste bericht

40 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 28 december 2024

Algemeen

1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? ​​​​​13
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 11 - 19
  4. Groeien je borsten / penis nog? ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ja

Thuis

1. Plas je staand of zittend? staand
  2. Plas je onder de douche? ​​​​​ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? onder de duoch want dan hoef je niet te richte 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? ja, achter in de tuin tegen het huis aan

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? ​​​​​buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? ja, midden op de vluchtstrook
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? urinoir Hoeveel privacy heb je nodig? nee
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? ​​​​​geil
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? achter het huis tegen het huis aan
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? grappig, doen altijd wedstrijdje
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? op parkeerplek tegen een openbare wc
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? omlaag, doe altijd in een glijbaan anders gewoon in zwembad maar han houd ik mijn zwembroek omhoog
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nog nooit gedaa 
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? nee
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? nee, kijk eerst ff 1 minuutje tiktok dan is hij weer slap
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

GewoneJongen77
Forum|alt.badge.img
Anonymous schreef:

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 9 cm slap stijf weet nie ong. 13?
  4. Groeien je borsten / penis nog? Jep
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Zeker

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Staand
  2. Plas je onder de douche? Tuurlijk is toch lekka
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche, heb ik meer plasruimte en kan ik het ook gewoon laten lopen
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja, in de tuin in zo’n gootsteen

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Openbaar toilet
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee wel in struikje
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje?  Hoeveel privacy heb je nodig? Hokje, best veel privacy
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? X
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Jazeker
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? In mijn tuin
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In mijn tuin denk ik 
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?Super Geil!
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee, weer gedoe om op te ruimen maar wil wel keer doen
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Jaaaaa
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? X
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Ja, gaat alleen lastig. Je moet je penis echt naar beneden duwen en een beetje door je knieën zakken, wil je in de wc plassen
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? X

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen! No problem :)

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 2 reacties
  • 13 januari 2025
Anonymous schreef:

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Slap 7cm en stijf 12/13cm
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja, mag ik hopen.
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Het is prima.

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Zittend
  2. Plas je onder de douche? Soms
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Wc, dat is schoner.
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ik denk vroeger weleens, maar niet regelmatig. 

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Openbaar toilet.
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Hokje, is fijner.
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Tuin
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nooit gedaan
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Straat
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Als het zou moeten, in mijn zwembroek. 
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Ja, maar niet heel goed ofzo. 
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

• 0 reacties
  • 18 januari 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht meisje 
  2. Hoe oud ben je? 13 
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Ik heb borsten die net aant groeien zijn
  4. Groeien je borsten / penis nog? Zwz ben 13
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ze moeten groeien

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Als da vies is staand anders krijg ik snel ontstekingen 
  2. Plas je onder de douche? Ja als ik mij nie kan ophouden
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche das lekker warm plas 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? In tuin ja mn benen open doen en hurken mr was allemaal op mn voeten 

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten want ik krijg super snel ontstekingen 
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?ja e waren weg met groepje van de klas en ik deed mn onderbroek nr beneden op straat ik zweer ik kon me nie meer inhouden iedereen zag mn poes 
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Staand ik doe mn benen goe open en ik richt beetje 
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja das leuk 
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Als nacht is gwn op voetpad 
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja op scouts altijd mr jongens meizje plassen allebei rechtstaand we hebben geen toiletten alleen urinoirs 
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Urinoir van jongens 
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ja das leuk
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Ja vaak op school 
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? Ja das leuk 
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? 
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Benen goe open doen en uw kleren ver weg duwrn en van uw vagina zo beetje teutje makrn en richten met uw vingers 

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

Chihiro
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • 107 reacties
  • 18 januari 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht man/jongen idk
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? vlgm slap 10 en stijf 15 ofzo, idk man
  4. Groeien je borsten / penis nog? ik hoop t
  5. Ben je tevreden met ze/hem? uhhh mag wel wat groter

Thuis

1. Plas je staand of zittend? zittend
  2. Plas je onder de douche? ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? wc, anders sta je in je eigen pis
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? in de tuin, er zat al iemand op de wc, dus mn moeder zei 'dan ga je toch gwn in de tuin' dus ja daar stond ik dan

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? t liefst een hokje, voor de rest boeit t me niet
  4. (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  5. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? nee, eerder awkward
  6. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? ik kan via de oprit naar mn achtertuin, gwn daar plassen i guess HAHA
  7. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee, klinkt wel gezellig tho
  8. Wa​​​t is de raarste plek waar je hebt geplast? In mn broek ig
  9.  ​​Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? die doe ik omlaag
  10. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
  11. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ik zou liever seks willen met een jongen denk ik, maar lijkt me ergens wel geil
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? klinkt goed
  12. ​​​​​(Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? ja, gwn gaan zitten en als hij echt hard is, dan naar beneden proberen te duwen
  13. (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? als jongen zou ik als je het wil proberen een trechter pakken ofzo WHAHAHA
  14. ​Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

Chiaraaaaxx
  • Net nieuw
  • 4 reacties
  • 20 januari 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht Meisje
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? A75
  4. Groeien je borsten / penis nog? Zeker
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Totaal niet 

Thuis

2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche gaat makkelijker 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nope

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ooit wel is denk ik
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Hurken
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Alle 2
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ergens in een parkje
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Soms
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Weet ik niet meer
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Beetje
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Geil
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? Misschien
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Nope

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 20 januari 2025

Algemeen

1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 15 cm
  4. Groeien je borsten / penis nog? ja 
  5. Ben je tevreden met ze/hem? ja hoor

Thuis

1. Plas je staand of zittend? thuis zittend op school altijd staand
  2. Plas je onder de douche? ja echt altijd
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? allebij goed voor mij
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? nee niet dat ik me kan herinneren. wil wel eens doen ma onze omheining is te doorkijkend

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten zoizo is ook geiler
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? ja in een steegje achter men huis
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?liefst hokje ma maakt nie mega veel uit
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? ja mega geil ik kan niet buiten plassen zonder een stijven te krijgen
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? ik heb niet echt een bos ofzo thuis dus wrs zou ik naar de tuin gaan broek uit in ondergoed plassen onderbroek uit en in de vuilbak en broek terug aan :-p
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? ne nog nooit gedaan
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in een omkleed kotje bij het zwembad
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? das zo geil om te doen zeker als je niet in het water zit en dat je hoopt dat niemand het ziet
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? jaa is echt geil maar wel stom om op te kuisen
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? als men lief dat ook wil
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? jaa maar ik mag er dan wel niet aankomen dus da is dan een straal recht naar boven

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 198 reacties
  • 21 januari 2025

Algemeen

1. Geslacht meisje
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat cupB
  4. Groeien je borsten  nog? Ja
  5. Ben je tevreden met ze? Ja

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Zittend
  2. Plas je onder de douche? Soms
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Wc
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nee

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Dan liever buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja toen was ik nog heeeeeel klein
  3. Als de wc vies is, hoe plas je dan? Hangend (liever niet)
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja Zeker spannend, geil niet
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Bij de buren? Anders geeeeen idee
  6. Plas je wel eens samen zelfde hokje? Vind je dat fijn? Nee
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In een bos
  1. Vind je het geil om in je bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  3. Zou je willen dat hij in je plast? Nee!
  4. Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Ja Kan dat wel denk ik maar is geen aanrader

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 34 reacties
  • 1 februari 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht jongen 
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf  en slap? Stijf 14 slap 4
  4. Groeien je borsten / penis nog? Hoop het 
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Nee

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Beide 
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche is lekker kan je t laten lopen
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja in de tuin terwijl ik op de stoel zat en dan gaat t zo op t gras 

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Beide 
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja in de camping een keer gwn voor m’n tent 
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Min mnu ze mogen m zelfs vasthouden als ik maar plas 
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Mnu waar
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja met m’n vrienden 
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Op t bed van m’n buren 
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ja doe t altijd voordat ik in zwembad ga 
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Ja op schoolvaak is lekker warm
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Ja gewoon

NN15000
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 108 reacties
  • 3 februari 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht meisje
  2. Hoe oud ben je? 14jaar 
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 65a
  4. Groeien je borsten / penis nog? Geen idee ben nu wel tevreden
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ja 

Thuis

3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Ligt er aan als ik al in de douch sta dan daar anders op de wc 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?  In de tuin  toen het zwembad buiten stond ik reden het niet meer om bij de wc te komen 

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Nee 
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? 1 keer toen ik 8 jaar was ik kon niet meer ophouden en geen wc in de buurt dus toen alles naar beneden en plassen maar 
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Er iets boven hurken 
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Nee
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Geen idee zo snel mogelijk mijn sleutel vinden 
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja vond dat wel geil.
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In bad met mijn vriendin 
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Soms 
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Soms wel.lekker soms niet 
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? Nee 
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Soms Zou het wel makkelijker zijn 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 7 reacties
  • 6 februari 2025

Algemeen

Geslacht J

Hoe oud ben je? 15

Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Slap 14 stijf over 21

Groeien je borsten / penis nog?  Hoop het ni want ik wil wel eens een meisje 21 cm zonder te trillen erin zien doen 

Ben je tevreden met ze/hem? Ja zeker 

Thuis

Plas je staand of zittend? Ligt eraan of ik optijd ben

Plas je onder de douche? Ja tuurlijk

Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Ligt eraan wc is schoner waarschijnlijk gewoon wc maar beide is niet erg

Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis nee wel via het dak in de buren hun tuin geplast? Zo ja, hoe en waar?

Openbaar

Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten 

Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja op de wallen

(Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Hokje want k hoef geen 21 jarige die naar mijn lul kijkt ookal kijken we allemaal naarvoren

Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ligt eraan zeker als het voor een meid is

Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ja ik kom dan gewoon binnen maar ja zo niet zal ik waarschijnlijk de bosjes in lopen

Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee wel dat ik bij een meid in een hokje zit of in een bosje met een meid maar nooit samen met manne

Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Van het dak van een molen af recht op een vrouw haar hoofd

Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee zeker ni de enige manier hoe je mijn zwembroek omlaag krijgt is als je met je kont tegen me drukt dan ben ik vreselijk snel

Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee want ik ben niet incapabel 

(Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Nou ni perse maar dat mag opzich ook wel ze zou me ook een dutch oven mogen geven terwijl ik haar bef

(Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Ja de michealjackson pose

(Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 14 reacties
  • 6 februari 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht: meisje
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? B
  4. Groeien je borsten / penis nog? Hopelijk ;)
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Best wel, maar ze mogen nog wat groeien, C-cup lijkt me perfect

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Beiden
  2. Plas je onder de douche? Tuurlijk
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Onder de douche, lekker warm aan de voetjes
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja vaak. Als ik in de zomer buiten ben ga ik altijd in de tuin plassen

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Liever buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Op straat enkel een keer ‘s nachts maar wel dikwijls in een openbaar park of in het bos.
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Ernaast of ervoor op de grond of eventueel er boven hangen.
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja, maar is voor mij eigenlijk ook heel gewoon
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Achter het huis in de tuin
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja doe ik vaak met mijn BFF (meisje) - in hetzelfde toilethokje of zwemhokje
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In een rijdende auto in een fles 
  8. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Heel geil. Soms doe ik opzij maar meestal laat ik gewoon erdoor lopen
  9. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Ja heel vaak. Vind ik superfijn
  10. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? Jaaaa
  11. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Staand plassen gewoon je kutje beetje naar vore duwen, benen beetje spreiden en met je rechterhand je kutje wat omhoog trekken om de straal te richten. Of met een plastuit natuurlijk!

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 26 reacties
  • 6 februari 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 9 en 15
  4. Groeien je borsten / penis nog? Geen idee
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ja

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Hangt af van het soort toilet
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche, maakt me geil
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja in de tuin

Openbaar

2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir 
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? In de tuin
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee, ik ben bang dat men vrienden men lul klein gaan vinden
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Zwembad
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ik plas er gewoon in
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Niet in men onderbroek maar ik draag wel soms luiers als ik geil ben.
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?  Ik ben een jongen maar zou wel willen er in plassen of dat iemand in mijn kont plast
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Een beetje

• Net nieuw
  • 5 reacties
  • 1 maart 2025

Algemeen

1. Geslacht? man 
  2. Hoe oud ben je?  18 
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?  Slap 14 stijf 17 
  4. Groeien je borsten / penis nog? Nee 
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Nee 

Thuis

1. Plas je staand of zittend? Staand 
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op  de wc of onder de douche? Waarom? Douche lekker makkelijk en geil wel 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja pik eruit en plassen bij de struiken 

Openbaar

2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja langs wegje met een gracht 
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir vindt het wel leuk om naast andere mannen te plassen 
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Spannend wel ja 
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Tegen de omheining 
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja op school 
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In op het Peron van de trein 
  8. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ik plas niet echt in mijn zwembroek als ik nog in het water moet 
  9. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Ja het droogt toch op 
  10. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Nee 
  11. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Stijve duurt het wat langer maar lukt wel of wacht ik tot hij weer slap is 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • 47 reacties
  • 13 maart 2025
Anonymous schreef:

Algemeen

1. Geslacht Meid
  2. Hoe oud ben je? 17
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 30DD
  4. Groeien je borsten / penis nog? nope
  5. Ben je tevreden met ze/hem? meh, aardig

Thuis

1. Plas je staand of zittend? zittend
  2. Plas je onder de douche? Ja, is een van de lekkerste dingen
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? De douche want dan komt het over mijn eigenlichaam heen nog en daarna weer schoongespoeld
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja in de tuin, gewoon Hurken

Openbaar

1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Veel liever buiten dan openbaar toilet
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee niet op straat
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Voeten op de bril en dan gewoon hurken
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? een beetje
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? liever gewoon onderbroek onder rok vandaan en laten gaan
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? is wel eens gebeurd en ben er aardig neutraal over
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? denk dat dat mijn gamekamer is
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? ik vind het geiler om hem omlaag te duwen
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nope
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?   Nee zou niet wilen dat er in me wordt geplast maar een meid zou wel op mij mogen plassen (lesbian)
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Natuurlijk, gewoon zorg ervoor dat je je onderbroek uit doet en wel nog iets van een rok/jurk draagt

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen