Vraag

Vragenlijst plassen - 20 vragen

  • 25 November 2023
  • 18 reacties
  • 2089 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht
  2. Hoe oud ben je?
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?
  4. Groeien je borsten / penis nog?
  5. Ben je tevreden met ze/hem?

Thuis

  1. Plas je staand of zittend?
  2. Plas je onder de douche?
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet?
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!


18 reacties

Algemeen

  1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 17
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 11-17 cm
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja denk ik?
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ja

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? Zittend
  2. Plas je onder de douche? Soms
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche, ik vind t veel fijner als ik het gewoon kan laten lopen
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nee, maar wil ik wel heel graag

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Als het kan buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja, op een verlaten weg in het donker midden op straat. Was heel geil
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir tenzij ik recht tussen 2 mannen sta
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja sws
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? In het park zit een verstopt plekje
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ik doe t liever alleen
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Plantenbak
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Omlaag, dan heb ik een hardere straal
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nooit geprobeerd
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Eig alleen bij een urinoir of buiten omdat hij maar boven wijst
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?
Reputatie 3
Badge +3

Algemeen

  1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 8-12
  4. Groeien je borsten / penis nog?ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem?prima denk ik heb gevoel dat ie klein is is dit zo?

Thuis

  1. Plas je staand of zittend?staand
  2. Plas je onder de douche?ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?onder de douche, omdat je het dan gwn kan laten lopen 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?nee

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet?buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?ja geen idee 
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?urinoir maar wel met schermen ertussen
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?nee
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?in het putje bij de kraan
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?urinoir wel, boeit me niet
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?zwembadhokje 
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?ja is geil
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?warm en geil
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?ja
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?ja gewoon plassen
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

in je broek doen

Reputatie 7
Badge +11

Hoi,

Algemeen

  1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je​​​​​ over 1,5 maand 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? slap 7 / stijf 12,5
  4. Groeien je borsten / penis nog? ja neem aan van wel ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? ja hoor

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? wisselt
  2. Plas je onder de douche​​​​​ soms wel
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? kan beide, het heeft beide voordelen
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? nee

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? dan buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? niet 'op' straat, wel in de bosjes enzo
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? ligt eraan waar
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? ​Beetje 
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ja dan zou ik naar een bos gaan
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? niet gedaan, wel dat iemand bij een urinoir naast je komt staan maar dar is normaal
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in de douche en in het bos, niet bijzonder ofzo
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? nog nooit gedaan, wel leuk idee 
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? ja  lekker
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja zou kunnen 
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? lastig, maar kan wel
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Groetjes, Monkeyboy08

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht meisje
  2. Hoe oud ben je? 13
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? geen idee, ik denk A
  4. Groeien je borsten / penis nog? ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? noou, van mij mogen ze groter :p

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? zittend
  2. Plas je onder de douche? ja soms..
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? als ik kies op de wc, maar soms moet je gewoon onder de douche hè.
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? ja, gwn hurken en broek naar beneden, in mijn oma’s tuin. Dat is heel leuk onder de sterren en vroeger mocht dat nog op het platteland, nu niet meer :(

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten, in bos doe ik best vaak.
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee, dat vind ik echt vies
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? ja, het is niet alsof we keus hebben, gewoon gaan.
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? beetje
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? in het bos naast mijn huis.
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nee
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in het zwembad
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? niet geil, maar ik duw het niet omlaag
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? nee bah
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? niet doen! gesmeer! 

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen! alsjeblief!

 

Reputatie 2
Badge +1

Algemeen

  1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? stijf 15cm slap 9 cm
  4. Groeien je borsten / penis nog? ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? ja

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? staand
  2. Plas je onder de douche? jaa
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? onder de douche want het is veel makkelijker en geiler
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? nee 

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? nee
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?/
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? jaaa
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? in men broek
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nee
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in men broek/ in men gf haar mond
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? gewoon laten lopen
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? jaa heel vaak het voelt zo geil die warme plas door je broek voelen lopen.
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? jaa heb ik al gedaan
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? ja gewoon plassen
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

als je plast eerst je broek even omlaag doen en dan direct terug omhoog je kan het dan niet inhouden en word je broek helemaal ondergeplast.

Algemeen

  1. Geslacht Jongen
  2. Hoe oud ben je?  17
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 8,5 cm slap 14 stijf
  4. Groeien je borsten / penis nog? Heb niet het idee
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Redelijk maar kan altijd langer

Thuis

  1. Plas je staand of zittend?  Staand
  2. Plas je onder de douche?  Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche want dan kan je het alle kanten op laten lopen
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? In de tuin en ik ging gwn zelf de plantjes water geven

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Zovaak meestal gewoon tegen een boom bosje of hoekje
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir tenzij het heel druk is
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Naar het parkje lopen 
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Wel is gedaan met vrienden of een kampvuur uit pissen
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Binnen in een zwembadhokje en buiten vanaf een brug op een snelweg
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Doe het beide. 
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Neh vind dat vies
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Nee
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Nee dan blokkeert het
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?
Reputatie 3
Badge +2

Algemeen

  1. Geslacht Meisje
  2. Hoe oud ben je? 14 jaar
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 80A
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Tot nu toe wel

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? Zitttend
  2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Onder de douche, scheelt water en het is lekker warm
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja, in de tuin snachts

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? In een steegje
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Er boven hangen en gewoon plassen
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja, spannend  en geil
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? In de bosjes achter
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Wel eens gedaan, ook met mijn vriend in hetzelfde hokje
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Op het schoolplein, na school
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Ja, dat doe ik gewoon in mijn bikini
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Ja, heel erg warm en  nat
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? Al gehad, is zeker aan te raden, super geil
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Ja, vooral je heupen naar voren doen en benen uit elkaar
Reputatie 2
Badge +2

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht jongen 
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Slap; 15 stijf; 21
  4. Groeien je borsten / penis nog? Denk miss nog een beetje
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ja

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? Staand
  2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Onder de douche want dat is gewoon fijner gevoel
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja een keertje in de tuin omdat ik buiten bezit was en heel nodig moest plassen

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja een keertje in de stad
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir ik ben niet zo preuts
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Dichtsbijzijnde muur of boom
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn?  Ja soms met meerdere bij het urinoir vind ik geen probleem
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Op een open weiland
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? ja vind ik geil
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht man
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Stijf 14 slap 5
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja beetje
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Mag iets langer breedte is prima

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? Staand
  2. Plas je onder de douche? Ja ik wel
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche kweet niet maar is gwn leuk
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja achter tuin huisje was geil

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten als dat kan
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir maar dan moet het wel rustig zijn
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja 
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Dan maar in de tuin
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nope
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? In een bosje midden in een woonwijk
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Omlaag
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Mwa nee
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Ja gwn doen
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

 

Reputatie 7
Badge +4

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslachtjongen
  2. Hoe oud ben je?15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Slap 5-7 cm en stijf 10 cm
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Nee hoop dat hij minimaal nog 5-6 cm groeit

Thuis

  1. Plas je staand of zittend?Allebij
  2. Plas je onder de douche? (bijna) nooit
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom?Wc want dat vind ik hygiënischer
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?Nee want hebben niet echt een grote tuin met gras ofzo en wonnen niet vrijstaand

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Openbaar toilet, ik ga gewoon staan
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Weet ik niet 
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir als er niet veel mensje staan anders hokje, is die vol? Dan wacht ik kg ga ik toch wel bij de urinoir. 
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?Ja spannend
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Aanbellen bij de buren
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Toen ik klein was wel een paar keer gedaan, nu niet echt meer want (bijna) al mijn vrienden vinden het akward om bij een urinoir te gaan staan
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Idk
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Duw hem omlaag
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Weleens gedaan is wel geil
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja lijkt we lekker en geil
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?Ja, Gewoon veel druk erop zetten
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

Groetjes, 

@Ann0 

Badge +1

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? Stijf 16 cm slap 12 cm
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ja

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? Zittend
  2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche?  Waarom? Wc gwn
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja gwn midden de tuin gestaan

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat?  Op een parking waar een fuif was
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Geil
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Overal boei me ni waar
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ja 
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Tegen een omheining van een huis
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee gwn plassen
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Ja gwn je lul naar beneden duwen
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

 

Badge

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht jongen 
  2. Hoe oud ben je? 12
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? geen idee 10cm 17cm
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ja 
  5. Ben je tevreden met ze/hem? ja

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? zittend
  2. Plas je onder de douche? als ik moet 
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? onder de douche kun je t gwn laten lopen 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar?  Ja ik kwam uit t zwembad en had geen zin om me af te drogen en dan naar de wc te gaan 

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet?  openbaar toilet en dan op /naast de bril het is toch al vies en het geeft een stout/geil gevoel 
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee 
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? hokje vind ik gwn fijner 
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen?  Nergens er niet echt een plek in de buurt waar dat kan gwn ophouden dus 
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nee 
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? bij een picknickbankje 
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag?   soms 
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?  Nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja 
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? ja moet m wel omlaag houden 
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

 

Reputatie 3
Badge +2

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 15 
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 11 a 13 en 16 a 17 cm​​​​​
  4. Groeien je borsten / penis nog? ja
  5. Ben je tevreden met ze/hem? je

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? staand
  2. Plas je onder de douche? nee
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? wc thuis
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? nee 

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir je mag mijn lul best zien
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? tussen in
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? tegen een boom
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? ja is vooral grappig
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? bij een tankstation in Luxemburg dat bomvol met mensen stond
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? omlaag
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? zou het wel eens willen proberen
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? ​​​​​​​ja een beetje maar niet zo veel
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

 

Badge

Algemeen

  1. Geslacht Jongen
  2. Hoe oud ben je? 15
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? niet gemeten
  4. Groeien je borsten / penis nog? Ik hoop het
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Het mag langer

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? Staand
  2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche want dan kan je gewoon laten lopen
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja in een tuin van een random huis

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Ja in een stad toen ik jonger was
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Liefst hokje maar urinoir kan ook maar dan moet er niemand ernaast staan
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Op een plant in de tuin
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee helaas, ik zou het wel eens willen zien bij anderen
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?  In een tuin van iemand anders
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Gewoon aanhouden
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Geil
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Soms maar dan gaat het overal heen
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips
Badge +1

Hey! Deze vragenlijst gaat over plassen en is voor iedereen. Wees lief en eerlijk<3

Algemeen

  1. Geslacht Jongen
  2. Hoe oud ben je? 16
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 5 slap 14 stijf
  4. Groeien je borsten / penis nog? Gren idee
  5. Ben je tevreden met ze/hem? Ja

Thuis

  1. Plas je staand of zittend?staand
  2. Plas je onder de douche? Ja
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? Douche, voelt lekkerder 
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Ja, tegen de struik in de tuin

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? Buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? 
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ja
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Tuin of speeltuintje naast mn huis
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Nee
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? Langs de weg
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Er in
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? Ja
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? Ja, dan is de straal wel lang
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

 

Geslacht meisje 

Hoe oud ben je? 12

Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? 70aa

Groeien je borsten / penis nog? ja

Ben je tevreden met ze/hem? jawel maar mag wek wat ronder

Thuis

 

Plas je staand of zittend?  zitten logisch

Plas je onder de douche? wek een keer gedaan 

Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? op de wc ik vind het vies

Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? Nou toen ik 5 was ofz was mn moeder de wc aan het schoonmaken ik ik vond het zielig om hem weer vies te maken dus ging ik in de tuin plassen

Openbaar

 

Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet? buiten

Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Nee

(Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig?

(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? Met heel veel wc papier om de wcbril of iets hoger boven het toilet 

Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? Ik vind het gwn goor

Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? Ik zou het inhouden daar ben ik heel goed in ahha

Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ik doe dat nooit ik wil gwn privacy

Wat is de raarste plek waar je hebt geplast?  In mn bed ieuw toen ik heel klein was

Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? Nee nie geil ik ga gwn op de wc zitten met mn broekje aan want ik krijg mn broek niet naar beneden dan en daarna onder e douche 

Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? Nee ieuw

(Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast?

(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast? Ewwww nee

(Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe?

(Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips? Gwn niet doen

Badge
  1. Geslacht jongen
  2. Hoe oud ben je? 14
  3. Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap?8-11
  4. Groeien je borsten / penis nog? denk/ hoop het
  5. Ben je tevreden met ze/hem? mag nog wat groeien

Thuis

  1. Plas je staand of zittend? wisselend
  2. Plas je onder de douche? Soms als ik de wc niet meer red
  3. Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? douche want je kan je gewoon verder wassen en het gewoon laten lopen
  4. Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? nee

Openbaar

  1. Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet?  buiten
  2. Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? vroeger of zo tijdens een groep wandeling want daar zijn geen wc 
  3. (Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? urinoir is goed
    (Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan? nvt
  4. Vind je het spannend of geil om buiten te plassen? nee gewoon zorgen dat je niet betrapt kan worden
  5. Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? buren aanbellen 
  6. Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? nog niet gedaan
  7. Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? kwnie
  1. Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? beetje geil maar zorgen dat het niet opvalt
  2. Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat?nvt
  3. (Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja zou wel fijn gevoel zijn
    (Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?/
  4. (Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? nee wel als ie van stijf naar slap gaat zo in die overgang
    (Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?/

Andere tips om plassen fijner te laten voelen zijn altijd welkom. Dankjewel voor t invullen!

  •  
Badge

Algemeen

 

Geslacht jongen

Hoe oud ben je? ​​​​​14

Wat is je cupmaat / hoe groot is hij stijf en slap? slap 5 stijf 10

Groeien je borsten / penis nog? ja ik hoop het wel

Ben je tevreden met ze/hem? ​​Nee mag wel iets groter

Thuis

 

Plas je staand of zittend? zittend

Plas je onder de douche?​​ ja

Als je mocht kiezen, plas je dan het liefste op de wc of onder de douche? Waarom? douche. Is fijner dat je alles van je af kan laten lopen en je hoeft niet te richten.

Heb je wel eens in de tuin of tegen je huis geplast? Zo ja, hoe en waar? ​​​ ja in het thuishuis

Openbaar

 

Plas je liever buiten of op een (vies) openbaar toilet?

​​​​buiten

Heb je wel eens op straat geplast? Hoe en waar was dat? Niet op straat maar wel een keer in de bosjes

(Jongens) Urinoir of een hokje? Hoeveel privacy heb je nodig? Urinoir behalve als het heel druk is of dat je tussen 2 (wat oudere) mannen in moet staan. 

(Meiden) Als de wc vies is, hoe plas je dan?

Vind je het spannend of geil om buiten te plassen?

​​​​​ja

Als je heel nodig moet plassen maar je huissleutel bent vergeten, waar zou je dan plassen? in het park

Plas je wel eens samen (meiden zelfde hokje) (jongens op een rij bij de bosjes of urinoir)? Vind je dat fijn? Ik heb wel een paar keer met mijn neef in de bosjes geplast. Vind ik mega geil.

Wat is de raarste plek waar je hebt geplast? in het tuinhuis.

Vind je het geil om in je zwembroek / bikini te plassen of duw je die omlaag? in het water en onder de douche bij het zwembad gwn aan houden. (of in kleedhokje ;)  bij de wc wel gwn naar beneden.

Plas je wel eens stiekem een beetje in je onderbroek? Hoe voelt dat? nee 

(Jongens) Zou je seks willen hebben terwijl ze over je lul plast? ja

(Meiden) Zou je willen dat hij in je plast?

(Jongens) Kun je plassen met een stijve? Zo ja, hoe? ja klein beetje. Je moet gwn iets harder druk zetten. Het lukt wel beter onder de douche want dan hoef je hem niet vast te houden zoals bij een urinoir.

(Meiden) Kun je staand plassen of zou je het willen proberen? Zo ja, wat zijn je tips?

Reageer