vragenlijst jongens [onderbroeken]

  • 16 February 2020
  • 58 reacties
  • 3458 Bekeken


Toon eerste bericht

58 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0 ,

 

ik heb zelf nog nooit een zwemboxer gedragen. Ik draag altijd een Speedo en dat mag ook in Frankrijk.

Ik denk dat een zwemboxer een beetje hetzelfde voelt als een gewone boxer, alleen is de stof natuurlijk anders en in een zwemboxer blijft ook minder water zitten.

Er zijn in Frankrijk kennelijk camping waar je wel nog een zwemshort aan mag. Bijvoorbeeld als er Nederlandse eigenaren zijn die het goed vinden. Je kunt dus het beste even kijken op de site van de camping of het vakantiepark waar je naartoe gaat om het zeker te weten.

Op het strand en bij meertjes mag je volgens mij gewoon wel je zwemshort dragen.

Via het linkje (ik hoop dat die mag van KT) staat een heleboel over de regels en het hoe en waarom:

https://www.lekkerenleven.nl/moeten-mannen-in-frankrijk-een-strakke-zwembroek-aan/

 

Als je toch een zwemboxer aan moet dan zou ik die voor de vakantie al kopen, dan kun je er alvast aan wennen, ook al test je 'm alleen maar uit onder de douche of zo

Alvast een fijne vakantie ⛱

 

Gr. MickeyMoue

@MickeyMouse

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 14
  2. val je op jongens of meisjes?  meisjes
  3. Draag je boxers of slips? meestal boxers soms slip
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? zeeman en hema
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) zwemshort en zwemboxer
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? boxer
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? zwemboxer
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? een onderbroek
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? een zwembroek
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? onder een zwemboxer sowieso niet. Onder een zwemshort draag ik een zwemboxer van muchachomalo, deze lijkt precies op een normale onderbroek en zit iets strakker dan een normale onderbroek, maar is gemaakt van dezelfde stof als een zwemboxer
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? nope

 

Badge

Hi St004,

ik ga je lijstje ff invullen:

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. val je op jongens of meisjes?  jongens en ben ook een jongens dus
  3. Draag je boxers of slips? vooral boxers, soms een slip onder een nette broek
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? ik heb heel veel verschillende merken, want krijg er ook best vaak, maar meeste draag ik Freegun, NoPublik boxer en slips van Eskimo
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) Speedo of Arena meestal
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? boxers van Freegun, want das lekker gladde stof
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Speedo, van die kleine zwembroeken
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? nou merk mnu, als die maar goede maat is, dat ie mooi zit om z'n kont en piemel
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? ik vind Speedo's wel mooi, want dan zie je meer van hun lichaam tov die lange zwemshorts
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? nee
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? nope

 

Groetjes,

M&M's

 

Reputatie 2
Badge +3
  1. Hoe oud ben je?  15
  2. val je op jongens of meisjes? Meisjes (hetero)
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? To​​​​​​mmy Hilfiger, CK
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) zwemshort
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?  Trunks/boxers
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zwemshort
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Boxers/trunks
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zwemshort
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Soms
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? Nee, nog vragen aan mij

 

  1. Hoe oud ben je?         14
  2. val je op jongens of meisjes?         Meisjes
  3. Draag je boxers of slips?          Slips 
  4. van welk merk zijn je onderbroeken?         Hema
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort)         Zo’n zwemboxer
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?       Slip
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?        Zwemboxer
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens?         Boxers
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?       Zwemboxers
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek?      Nee
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?    Nee

 

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. val je op jongens of meisjes?  Meisjes
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Puma
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) zwemshort
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Normale boxers
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zwemshort
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Boxer
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?zwemshort
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Nee
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?

 

Hoe oud ben je? 16

val je op jongens of meisjes? Meisjes

Draag je boxers of slips? Boxershort

van welk merk zijn je onderbroeken? Calvin klein of Bjorn borg

wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) zowel zwemslip als zwemshort

wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Boxershort

wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zowel zwemslip als zwemshort

wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Maakt niet uit

wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Maakt niet uit

draag je een onderbroek onder je zwembroek? Nee  bij een zwemslip gat dat niet en bij mijn zwemshort zit er een soort broekje in, daarom draag ik geen onderbroek onder mijn zwembroek

heb je verder nog vragen/opmerkingen? Nee

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jessoe,

 

in Italië zijn badmutsen verplicht in zwembaden lees ik:

 

badmuts verplicht in Italië

En dan heb je nog de badmuts: in de meeste landen mag een zwembad zelf bepalen of mensen een badmuts moeten dragen. In de realiteit komt dit niet vaak voor en kun je je badmuts thuislaten. MAAR in Italië ligt dit anders. In de meeste zwembaden wordt je namelijk door de badmeester teruggefloten als je zonder badmuts het water induikt. Het dragen van een badmuts is in Italië officieel verplicht. Soms kun je op de camping een badmuts huren, maar we weten niet wat we daar nou van vinden... Beter scoor je dus je badmuts ……..

dit heb ik gelezen op https://www.zwembroeken.nl/blog/zwembroekregels-in-het-buitenland/

 

Maar ik weet niet of jij dat al meegemaakt hebt? Of is het alleen in openbare zwembaden van de gemeente en niet op  vakantieparken of campings?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reageer