vragenlijst jongens [onderbroeken]

  • 16 February 2020
  • 58 reacties
  • 3421 Bekeken

Badge +1
  1. Hoe oud ben je?
  2. val je op jongens of meisjes? 
  3. Draag je boxers of slips?
  4. van welk merk zijn je onderbroeken?
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort)
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens?
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek?
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?

58 reacties

  1. Hoe oud ben je? 17
  2. val je op jongens of meisjes?  Meisjes
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Puma
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) zwemshort
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Normale boxers
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zwemshort
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Boxer
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?zwemshort
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Nee
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?

 

Badge
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. val je op jongens of meisjes?  Meisjes
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Björn borg en on that ass
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) gwn een korte broek zegmaar weet niet hoe dat heet
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Een strakke boxer
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zo’n korte broek ding
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Weet ik niet
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zo’n korte broek ding
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Ja
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?

 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. val je op jongens of meisjes? bi
  3. Draag je boxers of slips? boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? fila 
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) short
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? boxers
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? shorts en daaronder nog een zwembroek want soms kan je te veel zien in die shorts :/
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? boxers 
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? shorts
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? nee gwn een zwembroek
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? nee :))

 

  1. Hoe oud ben je? 15
  2. val je op jongens of meisjes? bi
  3. Draag je boxers of slips? boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? fila 
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) short
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? boxers
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? shorts en daaronder nog een zwembroek want soms kan je te veel zien in die shorts :/
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? boxers 
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? shorts
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? nee gwn een zwembroek
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? nee :))

 

-tekst verwijderd ivm forumregel 7-

  1. Hoe oud ben je?17
  2. val je op jongens of meisjes? Beide
  3. Draag je boxers of slips?boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken?Ralph lauren 
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort)zwemshorts
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?de onderbroek die door luchten
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?zwemshorts
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens?uh puma
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zwemshorts
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek?nee nooit
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?

 

  1. Hoe oud ben je? 13
  2. val je op jongens of meisjes? Meisjes 
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Van koopman
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) gewoon zwembroek
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Slip ookal heb ik ze niet
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Gewoon normale
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Slip
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zo’n strakke
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Nee
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? Nee
Reputatie 2
Badge +3
  1. Hoe oud ben je?  15
  2. val je op jongens of meisjes? Meisjes (hetero)
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? To​​​​​​mmy Hilfiger, CK
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) zwemshort
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?  Trunks/boxers
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zwemshort
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Boxers/trunks
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zwemshort
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Soms
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? Nee, nog vragen aan mij

 

Reputatie 1
  1. Hoe oud ben je? 17
  2. val je op jongens of meisjes? Meisjes 
  3. Draag je boxers of slips? Slips, maar wel een boxer bij omkleden
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? L.o.g.g. Van H&M en schiesser
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) short, wil eig een slip proberen maar durf niet
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Slip zeker, geen pijpjes enz
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Denk ook slip maar geen idee
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Slips of thong
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Speedo/slip of thong
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Ja
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? Ben ik de enige die nog slips draagt???

 

Reputatie 1
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. val je op jongens of meisjes?  Jongens
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Nike
  5. wat voor zwembroek draag je?  Zwemshort, maar ik zou liever slip dragen(Zwemslip, zwemshort)
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Een losse onderbroek dat mijn piemel een beetje kan bewegen
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Maakt niet uit
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Onderbroeken waar ik hun piemel goed kan zien
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Maak niet uit
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek?ja
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? Nee
Reputatie 7
Badge +5
  1. Hoe oud ben je? 13
  2. val je op jongens of meisjes? Beide bi dus
  3. Draag je boxers of slips? Beide ik wissel af
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Gewoon van de Hema ofzo
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) short maar het aller liefst helemaal niks naakt dus
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? maakt niet zoveel uit
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? short of helemaal naakt 
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? boxer of slips
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? short of slip of helemaal naakt natuurlijk 
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? nee tuurlijk niet snap e jongens ook niet die dat wel doen
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?
Badge +1
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. val je op jongens of meisjes?  meisjes
  3. Draag je boxers of slips? boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Calvin Klein 
  5. wat voor zwembroek draag je? Liefst zwemshort, maar op vakantie in Frankrijk moet ik altijd een zwemboxer dragen. Vond dit eerst echt vreselijk, maar maakt me nu niet heel veel meer uit(Zwemslip, zwemshort)
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? boxers en altijd van Calvin Klein. Zitten gewoon veel beter  en gaan ook veel langer mee
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zwemshort
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? boeit mij echt niks wat andere jongens dragen. Bijna iedereen draagt boxers, dus ziet er dan wel het beste uit denk ik
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? zwemshort
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Nee
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?

 

Reputatie 3
Badge +3
  1. Hoe oud ben je?   14
  2. val je op jongens of meisjes?     meisjes
  3. Draag je boxers of slips?    boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken?   calvin klein en jack&jones 
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort)   zwemshort
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?    boxers.   die zitten gwn lekker losjes
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?    zwemshorts
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens?   idc, al mijn vrienden dragen boxers dus dat denk ik
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?   idc
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek?   nee
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?
Reputatie 7
Badge +14

Hoi @St004,

 

  1. Hoe oud ben je? - ik ben een jongen van 14 en word deze zomer 15
  2. val je op jongens of meisjes?  - ik val op jongens
  3. Draag je boxers of slips? - meestal boxers, maar onder een strakke jogging ofzo ook wel eens een slip, dan zie je die randjes van een boxer niet
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? - ik heb van alles, ik heb pas geleden Muchachomalo van mijn vriendje Lev (niet z'n echte naam) gekregen en die zitten echt lekker, ik heb er ook van CK, Tommy Hilfiger, Fila, Björn Borg, Wiki enzo
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) - als ik iets aan moet en het is zonnig dan liefst een Speedo, maar nog liever ben ik bloot in de zon, want ik wil helemaal egaal bruin worden. Ik heb al een kleurtje van mezelf, want ik ben half Colombiaans, maar je ziet het bij mij ook als ik de hele tijd een zwembroek aan heb gehad. Ik draag ook wel eens zwemshorts, maar dan maar dan niet van die hele lange
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? - meestal een strakke boxer, ik doe m'n piemel altijd links. Als ie anders zit voelt het raar en krijg ik ook sneller een stijve en das niet echt fijn om mee rond te lopen als iedereen dat ziet
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? - Speedo en zwemshort zitten allebei wel goed, maar vanwege de zon dan liever een Speedo, omdat die klein zijn
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? - onderbroeken waar ik hun piemel goed kan zien, ja haha, thnx @anoniem123987 
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? - zelfde als bij 8, maar ze moeten lekker aan doen wat ze zelf willen hoor. Ik vind jongens in Speedo wel nice en ze staan echt niet raar hoor, zeker nice als ze slank zijn
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? - als ik eentje aan heb dan altijd zonder onderbroek, maar soms (of eigenlijk altijd 😂) moet ik steeds mijn piemel goed leggen om 'm niet teveel op te laten vallen, want slap is ie iets van 12,5 cm en als die zwemshort zo helemaal aan je lichaam geplakt zit als je uit het water komt….valt ie nogal op haha
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? - uhm, nee, zou het zo niet weten

 

@Markie14,

wat voor zwembroek draag je? Liefst zwemshort, maar op vakantie in Frankrijk moet ik altijd een zwemboxer dragen. Vond dit eerst echt vreselijk, maar maakt me nu niet heel veel meer uit(Zwemslip, zwemshort

je mag in Frankrijk in zwembaden geen zwemshort aan, klopt, maar ik vind een zwemboxer staat jou vast ook wel goed toch, zelf heb ik dan een Speedo aan

 

 

@jas_per,

 

  1. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?    boxers.   die zitten gwn lekker losjes

 

draag je dan echt losse, wijde boxers of toch strakke soorten die dan nog losjes zitten? Zelf vind ik die wijde niet zo lekker zitten, want ik doe mijn piemel liever altijd naar links. Dat ben ik gewend en als ik anders doe voelt het niet lekker

 

Gr MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

 

Reputatie 3
Badge +3

@MickeyMouse echt van die wijde. ik vind het lekker als mijn lul gwn vrij kan hangen

Reputatie 7
Badge +14

@jas_per,

 

ok, dankjewel.

Iedereen moet kiezen wat ie zelf het lekkerste vindt zitten 😉

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +4

@MickeyMouse @anoniem123987  hoe zitten zwemboxers?

Ik ben er wel benieuwd naar want ik moet het van de zomer waarschijnlijk ook aan. 

Reputatie 1
Badge +3
  1. Hoe oud ben je? 15
  2. val je op jongens of meisjes?  Jongens
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Nike
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) zwemshort
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Losse onderbroek met genoeg ruimte voor mijn piemel en ballen onderbroek 
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Maakt mij niet uit
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Een hele strakke waar ik hun piemel en billen goed kan zien
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Maakt mij niet uit
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Ja
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? Nope
Reputatie 7
Badge +17
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. val je op jongens of meisjes? Allebei
  3. Draag je boxers of slips? Boxer briefs. Dat zijn strakke boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Jack&Jones. Zien er leuk uit en zijn niet duur. Ik heb ze in zwart maar ook in verschillende kleuren en met prints.
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) Zwemshorts van Adidas en Tom Tailor
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Boxer briefs. Slips vind ik niet echt lekker zitten. Ik vind juist de pijpjes van boxers fijn
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Zwemshorts. Speedos en zo vind ik veel te strak zitten
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zelfde antwoord als @MickeyMouse 😄   Ik vind boxers met een print sws wel mooi staan
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Weer same als @MickeyMouse 
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Nope
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen? Nee hoor
Reputatie 7
Badge +4
  1. Hoe oud ben je?13
  2. val je op jongens of meisjes? Meisjes
  3. Draag je boxers of slips?Boxer
  4. van welk merk zijn je onderbroeken?Australian ofzo heb wel nieuwe nodig deze worden te klein en te strak
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort)gewoon nornaale
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?Normaal 
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?Heb nooit een andere gehad dan normaal, moet met de vakantie wel zwemboxer ofzo gaan dragen heeft iemand een beschrijving hoe dat voelt? 
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens?Idk gewoon normaal maar bij@MickeyMouse ,@anoniem123987 en@tim16 eentje waar je hun lul goed kan zien
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zelfde  als bij 8
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek?Nee 
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?Nope

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Ann0 ,

 

ik heb zelf nog nooit een zwemboxer gedragen. Ik draag altijd een Speedo en dat mag ook in Frankrijk.

Ik denk dat een zwemboxer een beetje hetzelfde voelt als een gewone boxer, alleen is de stof natuurlijk anders en in een zwemboxer blijft ook minder water zitten.

Er zijn in Frankrijk kennelijk camping waar je wel nog een zwemshort aan mag. Bijvoorbeeld als er Nederlandse eigenaren zijn die het goed vinden. Je kunt dus het beste even kijken op de site van de camping of het vakantiepark waar je naartoe gaat om het zeker te weten.

Op het strand en bij meertjes mag je volgens mij gewoon wel je zwemshort dragen.

Via het linkje (ik hoop dat die mag van KT) staat een heleboel over de regels en het hoe en waarom:

https://www.lekkerenleven.nl/moeten-mannen-in-frankrijk-een-strakke-zwembroek-aan/

 

Als je toch een zwemboxer aan moet dan zou ik die voor de vakantie al kopen, dan kun je er alvast aan wennen, ook al test je 'm alleen maar uit onder de douche of zo

Alvast een fijne vakantie ⛱

 

Gr. MickeyMoue

@MickeyMouse

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoe oud ben je? 15😮‍💨

val je op jongens of meisjes? 

meisjes

Draag je boxers of slips?

boxers, zitten gewoon veel chiller man.

van welk merk zijn je onderbroeken?

jack en jones. Zit tenminste lekker en ziet er goed uit. 

wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort)

Zwemshort all the way💪😎👍

wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten?

boxers man. anders gaat dat mad kut tussen mn billen zitten🥶

wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?

shorts man. Is gewoon comfortabel + wespen hebben minder oppervlakte om te kutten met je.

wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens?

uhm. Geen idee gozer. K kijk er niet echt naar. Ma denk wel shorts man. Ik heb niks met speedos. Iets te veel curvatuur voor mij.

wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?

ben je robot? Waarom staat hier nog de zelfde vraag?!🤣

draag je een onderbroek onder je zwembroek?

zeker, zit mad kut. En isolateert ook nog eens als de beste

heb je verder nog vragen/opmerkingen?

waarom heb je 2 keer dezelfde vraag erin gezet?

Badge
  1. Hoe oud ben je? 16
  2. val je op jongens of meisjes?  Meisjes
  3. Draag je boxers of slips? Boxers
  4. van welk merk zijn je onderbroeken? Calvin Klein & Ralph Lauren
  5. wat voor zwembroek draag je? (Zwemslip, zwemshort) Zwemshort, maar net zoals als @Markie14 zegt ook altijd zwemboxer op vakantie in Frankrijk/Italië. Vind het opzich niet lelijk, maar zou het in Nederland niet heel snel dragen, omdat niemand het doet 
  6. wat voor soort onderbroek vind je het fijnst zitten? Trunks, vind het echt heel irritant als boxers van die lange pijpen hebben. Die kruipen steeds omhoog
  7. wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten? Heel eerlijk zitten zwemboxers het fijnst. Draag ook altijd een onder mijn zwemshort.
  8. wat voor soort onderbroek ziet er het best uit bij andere jongens? VInd slips echt lelijk, dus boxers denk ik. 
  9. wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens? Zwemshorts
  10. draag je een onderbroek onder je zwembroek? Nee, maar dus wel een zwemboxers. Maar dan alleen tijdens zwemmen, dus die heb ik de rest van de dag niet aan. Vind het eigenlijk ook wel vies als jongens dat wel doen
  11. heb je verder nog vragen/opmerkingen?

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Jessoe,

 

in Italië zijn badmutsen verplicht in zwembaden lees ik:

 

badmuts verplicht in Italië

En dan heb je nog de badmuts: in de meeste landen mag een zwembad zelf bepalen of mensen een badmuts moeten dragen. In de realiteit komt dit niet vaak voor en kun je je badmuts thuislaten. MAAR in Italië ligt dit anders. In de meeste zwembaden wordt je namelijk door de badmeester teruggefloten als je zonder badmuts het water induikt. Het dragen van een badmuts is in Italië officieel verplicht. Soms kun je op de camping een badmuts huren, maar we weten niet wat we daar nou van vinden... Beter scoor je dus je badmuts ……..

dit heb ik gelezen op https://www.zwembroeken.nl/blog/zwembroekregels-in-het-buitenland/

 

Maar ik weet niet of jij dat al meegemaakt hebt? Of is het alleen in openbare zwembaden van de gemeente en niet op  vakantieparken of campings?

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @benebird ,

 

boxers man. anders gaat dat mad kut tussen mn billen zitten🥶

haha, ja heb je dat weer 😀

 

wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?

shorts man. Is gewoon comfortabel + wespen hebben minder oppervlakte om te kutten met je.

 

ben je vaak gestoken dan, dat je het zegt. Lijkt me niet lekker, zeker niet in/onder je zwemshort 🙃

 

wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?

ben je robot? Waarom staat hier nog de zelfde vraag?!🤣

haha, ja in de originele topic post staat ie idd dubbel

 

heb je verder nog vragen/opmerkingen?

waarom heb je 2 keer dezelfde vraag erin gezet?

foutje bedankt, ik had het lijstje van iemand vlak boven mij gekopieerd en kennelijk hebben forumleden het ergens een keertje aangepast, dus ik had een vraag over onderbroek en eentje over zwembroek, dus 2 verschillende….

 

Gr. MickeyMoue

@MickeyMouse 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @benebird ,

Yo maat

boxers man. anders gaat dat mad kut tussen mn billen zitten🥶

haha, ja heb je dat weer 😀

inderdaad man, gaat helemaal in je benen vouwen enzo

wat voor soort zwembroek vind je het fijnst zitten?

shorts man. Is gewoon comfortabel + wespen hebben minder oppervlakte om te kutten met je.

 

ben je vaak gestoken dan, dat je het zegt. Lijkt me niet lekker, zeker niet in/onder je zwemshort 🙃

zeker weten, in een week bij het zwembad word ik ongeveer 5 keer per week gestoken, en ik doe helemaal niks naar ze😂. Hartstikke kut

 

wat voor soort zwembroek ziet er het best uit bij andere jongens?

ben je robot? Waarom staat hier nog de zelfde vraag?!🤣

haha, ja in de originele topic post staat ie idd dubbel

misschien foutje van de TS.

heb je verder nog vragen/opmerkingen?

waarom heb je 2 keer dezelfde vraag erin gezet?

foutje bedankt, ik had het lijstje van iemand vlak boven mij gekopieerd en kennelijk hebben forumleden het ergens een keertje aangepast, dus ik had een vraag over onderbroek en eentje over zwembroek, dus 2 verschillende….

Ik heb geen onderbroek vraag gehad😢

😂

 

Gr. MickeyMoue

@MickeyMouse

 

 

 

 

Reageer