Vraag

Vragenlijst Jongens [Douchen Bij voetbal]

  • 6 February 2020
  • 71 reacties
  • 24705 Bekeken

Reputatie 3
Badge

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? =
2.Welke sport doe je? =
3.Douche je bij jouw sport? =
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =
7.Lengte van de piemel ( slap ) =
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen?  =
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Een deel van vraag 10 is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Anne - De Kindertelefoon


71 reacties

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? =  kickboks en fitness
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = gewoon te doen 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = niet zo erg
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = nooit verder dan pijpen gekomen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = geen idee niet zo heel groot
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 16 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja regelmatig
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = geen ideeeee
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = we hadden elkaar gepijpt op een vriendschappelijke manier

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = niet meer tenzij kracht training wel vind heb vroeger wel voetbal gedaan 
2.Welke sport doe je? =zie antwoord op vraag 1
3.Douche je bij jouw sport? = toen wel
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =prima
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =geen probleem denk ik heb nooit met vrienden op voetbal gezeten 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =gewoon douchen 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =10.2
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =tussen de 18 a 19 cm licht aan temperatuur en bui 
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =dat kan ik maar beter niet zeggen. Haha (kinky dingen)
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = nog niks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk! Ja

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Reputatie 3
Badge +3

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = jaaal
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = prima
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =  ik zit bij KNVB dus t zijn niet echt mn vriendinnen
6.Wat doen jullie tijdens het douchen?  (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = als ik thuis douche in mn eentje zet ik de kraan op de scherpste straal en houd ol het tegen mn vagina aan dat is echt heel chill
7.Lengte van de piemel ( slap ) =vrouw
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =vrouw
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =noep
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = elkaar te knuffelen en echt intens te sexsn
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? =.   Deed
2.Welke sport doe je? =. Voetbal 
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = normaal 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =.  Is niet naakt (onderbroek )
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 6
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = gangbang 
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =afgetrokken 

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Badge

1.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? =voetbal 
3.Douche je bij jouw sport? =ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = normaal 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = normaal 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks
7.Lengte van de piemel ( slap ) =10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =idk
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = met 2 vrienden afgetrokken 

Badge

als ik dit zo allemaal lees, vraag ik me af waarom ik van voetbal ben afgegaan haha

Badge

1 ja 

2voetbal

3ja

4 heel geil

5zie antwoord 4

6Helaas niks

7 10 cm

8 14 cm

9ja best vaak

10l ekker elkaar aftrekken en pijpen in de kleedkamer met de boys

11 haast niks.

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Atletiek
3.Douche je bij jouw sport? = Na wedstrijden wel na trainingen niet
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Tja redelijk normaal. Met meerdere in een zweetlucht in een auto vind ik niet heel fijn.
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Vrienden in het algemeen appart maar tijdens het douchen na sport wel oké ik schaam mij niet ofzo, maar heel leuk ofzo
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = We praten alleen meestal wel over seks met vrouwelijke leeftijdsgenoten
7.Lengte van de piemel ( slap ) = ongeveer 10 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = ongeveer 21 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Nee nooit
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Seks-fantasie om met mijn manlijke clubgenoten te doen heb ik niet. Om met mijn een vrouwlijk clubgenoot te doen heb ik wel. lekker een keer na het sporten samen te douchen en dat ze mijn dan aftrekt en dat ik haar borsten mag voelen en haar mag vingeren. Niet heel heftig dus.
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Niks

1.Sport je? = Jazeker!
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vriend en? = fijn!
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = het begon met aftrekken en later gingen we pijpen wat enorm lekker is, sinds twee weken komt er wel is een idee voor een vluggertje anaal.
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 8cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja maar daar lachen we om we hebben namelijk altijd ( iedereen ) een erectie
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? (uitgebreid vertellen graag) = met elkaar op seks-kamp fantaseer zelf maar hoe dat eruit ziet ( de film WIJ op Videoland is zoiets )
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Anaal toen de trainer er nog was ( wel om het muurtje ) en verder hebben ik en 3 teamgenoten wel is gerukt in de sauna op de club ( is best een luxe club en moeilijk in te komen )

 

 

groetjesss

 

Ben jij homo? Niks mis mee als dat zo is maar ik hoor de hele tijd dat jongens elkaar pijpen tijdens sport enzo en zelf ben ik niet homo dus ik vraag het me gewoon af

Want normaal als ik dit hoor zeggen de mensen om me heen dat het gay is enzo. Ik denk persoonlijk niet dat dat zo is maar ja

Als ik dit zo lees gebeuren er vaaage dingen bij sommige sporten

Als ik dit zo lees gebeuren er vaaage dingen bij sommige sporten

Ja idd

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = veldhockey
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Normaal, niks speciaals aan.
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = We douchen (spijtig genoeg) in onderbroek
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Enkel onszelf wassen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 10 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 14cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =  (gelukkig) nog nooit gehad
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Naakt douchen, met elkaar aftrekken (GEEN sex)
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Jammer genoeg nog niks

Als ik dit zo lees gebeuren er vaaage dingen bij sommige sporten

Ja idd

Ja, klopt.  

Is natuurlijk wel leuk toch😉  het brengt ook leuke verhaaltjes.

 

Badge

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = tja soms vervelend
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = wel ok maar niet fijn
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks
7.Lengte van de piemel ( slap ) =5cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15,5cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = soms gebeurt opeens
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = niks 
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks hh

 

1.Sport je? = ja 
2.Welke sport doe je? = Basketball 
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Ik vind het leuk lekker en normaal 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =normaal en lekker 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = wij doen alles we beginnen meestal met treken en dan begint er 1 te pijpen en begint iedereen  en dan begin ik meestal met neuken want ik ben de geilste van de groep er zijn ook 3 jongens die drufen niks 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =19,7
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =25,5 heel stom
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = altijd !!!!
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Ik wil graag dat we aan het neuken zijn met ze allen en dat onze leraar binnen komt en dat zij dan hele maal ruig word uit gekleed dan wordt geneukt
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = neuken

 

Tekst aangepast Door De Kindertelefoon op grond van regel 9

Reputatie 1
Badge +1

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Korfbal
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Goed, gewoon hygiënisch 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Niet erg
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Wassen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 14
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Af en toe
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = ?
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Reputatie 1
Badge +2

Hallo ik ben 13 jaar en ga deze vragenlijst invullen

1.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? =turnen voetbal boksen
3.Douche je bij jouw sport? = Ja bij voetbal en turnen
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = leuk 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =Leuk en geil
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = bij turnen ben ik enige jongen en ik word gepijt en aan me lul getrokken en ik neuk alle meisjes en bij voetbal pijpen we elkaar trekken we elkaar af en neuken elkaar meestal neuk ik iedereen omdat ik de grootste piemel heb 
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 13 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 20 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Ja 
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = het meeste gebeurt al alleen wil ik nog de leider van het voetbalteam pijpen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = De eerste keer in turnen iedereen neuken

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = ik ben dus bi en dat is wel lekker
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = niet erg
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Als iemand een stijve heeft trekken wel meestal af en soms pijpen wel wel. We beginnen nu ook seks te hebben
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 8/9
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 16/17
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Best wel
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = er zit een getinte jongen in mijn team en ik  fantaseer wel eens dat we dan in een tent heftige seks hebben en dat dan zijn broer ook mee gaat doen.
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = we hebben seks gehad tijdens het douchen

1.Sport je? = ja 
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Geen problemen mee
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = ben niet naakt maar heb een onderbroek aan
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = gewoon praten over de afgelopen wedstrijd 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =12 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =15 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee nog nooit
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = heb ik niet
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? Niks

Badge

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = nee
2.Welke sport doe je? = geen
3.Douche je bij jouw sport? = ik doe geen sport
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =...
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = iK maak dat nie mee mar zou wel leuk zijn
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = nou da doe ik nie maar zou me wel leuk lijken
7.Lengte van de piemel ( slap ) = idk
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 8 (ik weet het is klein maar ik ben ook klein 1.45 meter en ik ben 13)
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ik doe dat niet
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = nou gwn erover heben en verschillen zien en weten over elkaar
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = ik doe nooit veel met vrienden maar wil het heel graag maar hun nie

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Ben hetro btw dus nie gay maar lijkt me gwn leuk.

 

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Voetbal 
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Fijn


5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Maakt mij niks uit
6.Wat doen jullie tijdens het douchen?  Douche

(Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 6
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = soms
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = niks
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = voetbal en wandelen 
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niet erg
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = geen probleem
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks 
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Niks
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =niks

Badge

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = Jiu-jitsu 
3.Douche je bij jouw sport? = nee
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = prima ik zou het zelf niet echt doen
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = nooit gebeurd dus kweenie
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = aftrekken sws en pijpen lijkt me geil en als ik seks zou hebben sws oon keertje in de douche proberen als dat uitkomt
7.Lengte van de piemel ( slap ) =10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = vast wel is als ik zou moeten douchen
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = rukken en pijpen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = piemel wrijven ( was 8 toen) 

 

Badge +3

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = Wedstrijd zwemmen en aikido
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = schoon lol
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = awkward
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks anders dan zoenen 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =  vergeten  lang niet gemeten
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = vergeten 
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = gwn seks hebben
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =  niet

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Reageer