Vraag

Vragenlijst Jongens [Douchen Bij voetbal]

  • 6 February 2020
  • 70 reacties
  • 24398 Bekeken

Reputatie 3
Badge

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? =
2.Welke sport doe je? =
3.Douche je bij jouw sport? =
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =
7.Lengte van de piemel ( slap ) =
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen?  =
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Een deel van vraag 10 is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10: 

Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 

Anne - De Kindertelefoon


70 reacties

Reputatie 4
Badge +2

ff voor de lijst ik ben variento (romantisch aangetrokken aan doen meiden maar sexueel aan allebei)

 

1.Sport je? = tuurlijk
2.Welke sport doe je? = basketbal en waterpolo
3.Douche je bij jouw sport? = ja moet bij allebei
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = geil
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = geil
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = tijdens het basketballen aftrekken, pijpen, kontneuken een soms doet het andere team mee tijdens een wedstrijd en voor u14 (ben over een maand 13) waren de jongens en meiden in het zelfde team en toen kwamen sommige meiden beffen, vingeren en neuken etc. en tijdens waterpolo sommige jongens aftrekken en pijpen en that's it
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 12
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 18
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = altijd
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen?  = orgie
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =pijpen

Badge

1.Sport je? =. Ja
2.Welke sport doe je? = Voetbal en schoolgym 
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = is lekker om je te verfrissen 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Soms wel geil
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = bij de schoolgym, we zijn in totaal met 6 en best goeie vrienden dus we hebben een keer afgetrokken op de meiden met fantasie enz
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 6
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 14 
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = 50/50 
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = douchen met de meiden en gepijpt worden. 
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = we hebben een keer allemaal naakt op elkaar gelegen en afgetrokken. 

 

Reputatie 3
Badge +3

1.Sport je? =   ja
2.Welke sport doe je? =     voetbal
3.Douche je bij jouw sport? =   ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =   gwn normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =   maakt me niet uit
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = gwn wat ouwehoeren, verder niks
7.Lengte van de piemel ( slap ) =  7
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =   12
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =   niet vaak, wel eens een halve stijve en ander jongens ook wel eens
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =  niks. ik wil niks doen met jongens
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =  beetje ouwehoeren over rukken enzo maar verder niks

1.Sport je? = ja 
2.Welke sport doe je? = voetbal en basic-fit 
3.Douche je bij jouw sport? = bij voetbal wel 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = gezellig 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = grappig en geil 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = er wordt altijd wel getrokken en soms pijpen ze elkaar ook 
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 11
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 17,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = iedereen krijgt altijd n erectie 
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = zou wel is een keertje met zn alle elkaar willen pijpen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =  dat ik iemand anaal heb genomen in de douches waar iedereen bij stond te trekken

Reputatie 3
Badge +3

1.Sport je? = niet per se
2.Welke sport doe je? =geen
3.Douche je bij jouw sport? = nee
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niks want ik douch niet tijdens een sport
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = niet geweldig speciaal, vooral omdat ik een hetro ben en een vriendin heb
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks want ik douch niet met vrienden
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 12,5
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 17
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = geen want ik vind sex met vrienden of teamgenoten niet echt lekker fz en ik heb een vriendin waar ik liever over fantaseer
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

Badge +1

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal en school gym
3.Douche je bij jouw sport? = ja bij beide
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niks bijzonders
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = we hebben allemaal een lul toch, niks speciaals
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = soms lopen er gasten te kloten met elkaar, zoals elkaar klappen geven met hun lul, aftrekken voor een paar sec, likken en zulke bull shit
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 12
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 21
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =  ja dat gebeurt soms wel eens, maar bij allemaal hoor
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = niks k hou niet van mannen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = iemand heeft wel eens m’n stijve eikel in z’n mond gehad voor 5 min.

 

(De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

Badge +2

1. Ja

2. Voetbal

3. Ja

4. Gewoon normaal

5. Ik douch met een onderbroek omdat ik bang ben om een stijve te krijgen

6. Niks

7. 7cm ong.

8. 14-15 cm

9. Soms

10. Aftrekken en anale seks

11.  Idk niets speciaals

Badge

1.Sport je? = Ja

2.Welke sport doe je? = Tennis

3.Douche je bij jouw sport? = Ja en gewoon altijd naakt

4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Leuk en geil

5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Normaal, geil en leuk.

6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Meestal samen trekken en pijpen

7.Lengte van de piemel ( slap ) = 7.8 cm 8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 13.9

9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Ja, eigenlijk altijd 10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Samen aftrekken en pijpen maar dat is al gebeurd.

11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Toen we de voor de aller eerste keer samen gingen aftrekken en pijpen.

Reputatie 4
Badge +3

 Hey! Hoi Anonymous1234, 

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9 Ik hen er zin in, ik heb eerst de andere reacties gelezen en ben nu al geil.

 

1.Sport je? = Ja, veel en het is heel leuk.
2.Welke sport doe je? = Voetbal, kickboksen en trainen. Ik zat hiervoor ook heel lang nog op turnen en andere sporten.
3.Douche je bij jouw sport? = Ja, altijd en iedereen altijd naakt.
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Er geil en super grappig en leuk.
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Heel fijn, ik houd van naakt zijn.
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Alles, van aftrekken tot seks.
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 11 cm.
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15 cm.
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Ja, best wel heel erg super vaak, ja.
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Dat we met het hele team, de tegenstander en de coach/trainer gaan neuken en elkaar aftrekken.
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Elkaar anaal neuken en op elkaar klaar komen. 

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk! Hij was super leuk! Ik heb hem echt helemaal eerlijk ingevuld.

 

ik beantwoord zelf de vragen ook Oké, ik had jouw antwoorden al gelezen, echt geil.

Groetjes,

Anoniempje2222

 

Reputatie 1
Badge +2

Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = veldhockey en turnen
3.Douche je bij jouw sport? = ja tuurlijk
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = dood normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = dood normaal
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = soms een beetje trekken meer “nog” niet
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 7,5
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 10,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee eigenlijk nooit ben gewend om te douche met meerdere
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = public
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = aftrekken pijpen en neuken

Hoe oud ben je?

Reputatie 1
Badge +2

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

Ik ben 14 jaar(dit account is van mijn neef maar ik mag het hebben)

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = geil
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Leuk
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = iedereen vind mij het lekkerste dus ze staan in een rij om me te kunnen pijpen en te neuken dus ik ben de enigste die gepijpt word en mensen neuk(de jongste is 11 en de oudste 14 (ik dus)
7.Lengte van de piemel ( slap ) = idk
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =Tuurlijk
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =al gebeurd
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =Me buur van 11jaar geneukt, ik neukte hem hij pijpte een vriend van mij (13jaar) en zijn zus (10) pijpte hem 

Ik wou het eerst niet doen maar hij wou het echt dus ja 

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Badge +1

1.Sport je? = jazeker
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = jazeker
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = ik merk dat ik de laatste tijd eigenlijk best vaak een beetje een stijfe krijg (die probeer ik te verbergen)…. Maar er zijn uitzonderingen zie hieronder
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = best geil
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Aftrekken pijpen neuken en elkaar inzepen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 13 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 19 cm (even groot als Danials)
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = yehh 
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = 

ik en mijn vriend (ik noem hem even Danial) komen iets later de kleedkamer binnen en hebben alle tijd. We gaan douchen wanneer iedereen behalve 1 iemand (ik noem deze Adam) weg zijn. Ik en Adam merken op dat Danial een stijfe krijgt en moeten een beetje lachen. Ik krijg nu ook een stijfe lul heheh. Adam maakt een opmerking dat Danials en mijn lul groot zijn. Ik zeg dat dat meevalt. Ik vraag aan Adam wat zijn lengte is. 15 cm. Danial zegt 19 cm en ik bevestig dat :). Hij is namelijk een stuk ouder en heeft een hele grote lul. Ook is hij super knap met een sixpack en gespierde borstkas. Ik zeg dat ik nooit mijn lul heb opgemeten. Danial zegt dan dat we die van onze naast elkaar kunnen houden met Adams erbij. Dat doen we. We trekken even af zodat onze lul zijn max lengte krijgt. We houden m naast elkaar en zeggen dat we allemaal een fk geile lul hebben. Nou dan zeg ik: jezus nu ben ik geil nu moet ik het afmaken ook. We lachen. We trekken nu allemaal af. Adam zegt dat hij ons (Danial en mij) ook wel wilt aftrekken (als grap). We lachen. Na het lachen zeggen we: ja is goed man hier. Adam begint ons af te trekken ! Is zoooo geil en zoveel beter. Hij gaat op z’n knieën zitten zodat hij er voor ons 2 beter bij kan. Nadat we heel even (want het werd al laat) werden afgetrokken werden zeg ik dat we nu ook wat bij jou (Adam) moeten doen. Dus ik begin hem af te trekken en Adam trekt Danial af. Ik vind het eigenlijk zo geil dat ik vraag om hem te pijpen. Een awkward situatie kan nu niet meer ontstaan. Dus ik begin m te pijpen en hij komt klaar. Danial duwt een beetje zijn lul in mijn mond en ik begin hem te pijpen. Adam pijpt mij en Danial neemt mij van achter (was eerst een beetje stroef maar fk geil).

 

Toen kwam ik ook en  zepen we elkaar nog even in en toen gingen we afspreken naar Danial zijn huis. Hier gaan we echt neuken. Hij was namelijk ouder en heeft ook condooms in z’n kamer. We blijven bij Danial slapen en wachten nu altijd even met douchen bij de voetbal.

Reputatie 7
Badge +5

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = prive
3.Douche je bij jouw sport? =NEE
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =N.V.T
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =N.V.T
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =N.V.T
7.Lengte van de piemel ( slap ) =N.V.T
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =N.V.T
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =N.V.T
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =N.V.T
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =N.V.T

Anonymuis…. kom je van Mars ofzo? Vul de lijst dan niet in

Badge

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = prive
3.Douche je bij jouw sport? =NEE
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =N.V.T
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =N.V.T
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =N.V.T
7.Lengte van de piemel ( slap ) =N.V.T
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =N.V.T
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =N.V.T
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =N.V.T
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =N.V.T

Reputatie 7
Badge +5

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niet heel geweldig
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = wij houden altijd boxer aan
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niets
7.Lengte van de piemel ( slap ) = echt geen idee op dit moment
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = zelfde als 7
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =  nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = mij lijkt t wel geil om n keer met zn 2e in t bos af te trekken of zelfs pijpen ( ben nie gay)
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten? = eig niets

Jaaa je bent 15 en je weet je eigen piemel maat niet🤔🤔

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niet heel geweldig
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = wij houden altijd boxer aan
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niets
7.Lengte van de piemel ( slap ) = echt geen idee op dit moment
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = zelfde als 7
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =  nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = mij lijkt t wel geil om n keer met zn 2e in t bos af te trekken of zelfs pijpen ( ben nie gay)
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten? = eig niets

 

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = zwemmen
3.Douche je bij jouw sport? = we kleden om en dan zijn we naakt
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = geen probleem
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks
7.Lengte van de piemel ( slap ) =8cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =13cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =Nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = samen aftrekken
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =we hebben nog niks gedaan

 

 

Badge

Hey,

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Motersport, Duiken & Golf
3.Douche je bij jouw sport? = nee
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = nvt
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = een teken van vriendschap & vertrouwen
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = nvt
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 9
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 14
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nvt
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = nvt
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

Badge

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? =voetbal
3.Douche je bij jouw sport? =ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =lekker geil
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =lekker geil
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = omdat ik de grootste lul heb trekt iedereen aan mijn lul en pijpt iedereen me en ik neuk iedereen om de beurt
7.Lengte van de piemel ( slap ) =14 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =18cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =veel
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =al gebeurd
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =ik heb mijn vriend geneukt en zijn broer van 10 kwam in zijn kamer en toen vroeg hij of hij mocht meedoen en ik zij ja en toen heb ik zijn broertje ook geneukt(ik ben 13 en mijn vriend 11) 

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Reputatie 7
Badge +5

Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = veldhockey en turnen
3.Douche je bij jouw sport? = ja tuurlijk
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = dood normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = dood normaal
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = soms een beetje trekken meer “nog” niet
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 7,5
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 10,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee eigenlijk nooit ben gewend om te douche met meerdere
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = public
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = aftrekken pijpen en neuken

Badge +3

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = Wedstrijd zwemmen en aikido
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = schoon lol
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = awkward
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks anders dan zoenen 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =  vergeten  lang niet gemeten
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = vergeten 
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = gwn seks hebben
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =  niet

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Badge

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = Jiu-jitsu 
3.Douche je bij jouw sport? = nee
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = prima ik zou het zelf niet echt doen
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = nooit gebeurd dus kweenie
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = aftrekken sws en pijpen lijkt me geil en als ik seks zou hebben sws oon keertje in de douche proberen als dat uitkomt
7.Lengte van de piemel ( slap ) =10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = vast wel is als ik zou moeten douchen
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = rukken en pijpen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = piemel wrijven ( was 8 toen) 

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = voetbal en wandelen 
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niet erg
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = geen probleem
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks 
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Niks
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =niks

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Voetbal 
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Fijn


5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Maakt mij niks uit
6.Wat doen jullie tijdens het douchen?  Douche

(Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 6
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = soms
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = niks
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Badge

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = nee
2.Welke sport doe je? = geen
3.Douche je bij jouw sport? = ik doe geen sport
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =...
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = iK maak dat nie mee mar zou wel leuk zijn
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = nou da doe ik nie maar zou me wel leuk lijken
7.Lengte van de piemel ( slap ) = idk
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 8 (ik weet het is klein maar ik ben ook klein 1.45 meter en ik ben 13)
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ik doe dat niet
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = nou gwn erover heben en verschillen zien en weten over elkaar
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = ik doe nooit veel met vrienden maar wil het heel graag maar hun nie

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Ben hetro btw dus nie gay maar lijkt me gwn leuk.

 

Reageer