Vraag

Vragenlijst Jongens [Douchen Bij voetbal]

  • 6 February 2020
  • 71 reacties
  • 24806 Bekeken


Toon eerste bericht

71 reacties

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? =  kickboks en fitness
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = gewoon te doen 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = niet zo erg
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = nooit verder dan pijpen gekomen
7.Lengte van de piemel ( slap ) = geen idee niet zo heel groot
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 16 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja regelmatig
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = geen ideeeee
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = we hadden elkaar gepijpt op een vriendschappelijke manier

1.Sport je? = Jazeker!
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vriend en? = fijn!
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = het begon met aftrekken en later gingen we pijpen wat enorm lekker is, sinds twee weken komt er wel is een idee voor een vluggertje anaal.
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 8cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja maar daar lachen we om we hebben namelijk altijd ( iedereen ) een erectie
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? (uitgebreid vertellen graag) = met elkaar op seks-kamp fantaseer zelf maar hoe dat eruit ziet ( de film WIJ op Videoland is zoiets )
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Anaal toen de trainer er nog was ( wel om het muurtje ) en verder hebben ik en 3 teamgenoten wel is gerukt in de sauna op de club ( is best een luxe club en moeilijk in te komen )

 

 

groetjesss

 

Ben jij homo? Niks mis mee als dat zo is maar ik hoor de hele tijd dat jongens elkaar pijpen tijdens sport enzo en zelf ben ik niet homo dus ik vraag het me gewoon af

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = niet meer tenzij kracht training wel vind heb vroeger wel voetbal gedaan 
2.Welke sport doe je? =zie antwoord op vraag 1
3.Douche je bij jouw sport? = toen wel
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =prima
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =geen probleem denk ik heb nooit met vrienden op voetbal gezeten 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =gewoon douchen 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =10.2
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =tussen de 18 a 19 cm licht aan temperatuur en bui 
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =dat kan ik maar beter niet zeggen. Haha (kinky dingen)
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = nog niks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk! Ja

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Reputatie 7
Badge +5

Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = veldhockey en turnen
3.Douche je bij jouw sport? = ja tuurlijk
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = dood normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = dood normaal
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = soms een beetje trekken meer “nog” niet
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 7,5
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 10,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee eigenlijk nooit ben gewend om te douche met meerdere
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = public
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = aftrekken pijpen en neuken

1.Sport je? = ja 
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Geen problemen mee
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = ben niet naakt maar heb een onderbroek aan
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = gewoon praten over de afgelopen wedstrijd 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =12 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =15 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee nog nooit
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = heb ik niet
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? Niks

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Voetbal 
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Fijn


5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Maakt mij niks uit
6.Wat doen jullie tijdens het douchen?  Douche

(Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 6
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = soms
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = niks
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Badge

1 ja 

2voetbal

3ja

4 heel geil

5zie antwoord 4

6Helaas niks

7 10 cm

8 14 cm

9ja best vaak

10l ekker elkaar aftrekken en pijpen in de kleedkamer met de boys

11 haast niks.

Badge +1

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = voetbal en school gym
3.Douche je bij jouw sport? = ja bij beide
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niks bijzonders
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = we hebben allemaal een lul toch, niks speciaals
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = soms lopen er gasten te kloten met elkaar, zoals elkaar klappen geven met hun lul, aftrekken voor een paar sec, likken en zulke bull shit
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 12
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 21
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =  ja dat gebeurt soms wel eens, maar bij allemaal hoor
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = niks k hou niet van mannen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = iemand heeft wel eens m’n stijve eikel in z’n mond gehad voor 5 min.

 

(De tekst is aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Atletiek
3.Douche je bij jouw sport? = Na wedstrijden wel na trainingen niet
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Tja redelijk normaal. Met meerdere in een zweetlucht in een auto vind ik niet heel fijn.
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Vrienden in het algemeen appart maar tijdens het douchen na sport wel oké ik schaam mij niet ofzo, maar heel leuk ofzo
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = We praten alleen meestal wel over seks met vrouwelijke leeftijdsgenoten
7.Lengte van de piemel ( slap ) = ongeveer 10 cm
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = ongeveer 21 cm
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Nee nooit
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Seks-fantasie om met mijn manlijke clubgenoten te doen heb ik niet. Om met mijn een vrouwlijk clubgenoot te doen heb ik wel. lekker een keer na het sporten samen te douchen en dat ze mijn dan aftrekt en dat ik haar borsten mag voelen en haar mag vingeren. Niet heel heftig dus.
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Niks

Reputatie 3
Badge +3

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = jaaal
2.Welke sport doe je? = voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = prima
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =  ik zit bij KNVB dus t zijn niet echt mn vriendinnen
6.Wat doen jullie tijdens het douchen?  (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = als ik thuis douche in mn eentje zet ik de kraan op de scherpste straal en houd ol het tegen mn vagina aan dat is echt heel chill
7.Lengte van de piemel ( slap ) =vrouw
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =vrouw
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =noep
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = elkaar te knuffelen en echt intens te sexsn
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

1.Sport je? = ja 
2.Welke sport doe je? = voetbal en basic-fit 
3.Douche je bij jouw sport? = bij voetbal wel 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = gezellig 
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = grappig en geil 
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = er wordt altijd wel getrokken en soms pijpen ze elkaar ook 
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 11
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 17,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = iedereen krijgt altijd n erectie 
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = zou wel is een keertje met zn alle elkaar willen pijpen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =  dat ik iemand anaal heb genomen in de douches waar iedereen bij stond te trekken

Reputatie 3
Badge +3

1.Sport je? = niet per se
2.Welke sport doe je? =geen
3.Douche je bij jouw sport? = nee
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niks want ik douch niet tijdens een sport
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = niet geweldig speciaal, vooral omdat ik een hetro ben en een vriendin heb
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks want ik douch niet met vrienden
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 12,5
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 17
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = geen want ik vind sex met vrienden of teamgenoten niet echt lekker fz en ik heb een vriendin waar ik liever over fantaseer
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = niks

Reputatie 1
Badge

10: ik zit aan een meisje onder de douche en alles sluit niemand merkt ons op het gaat een week dicht en we neuken heel veel we betasten elkaar en neuken in alle standjes

Reputatie 1
Badge

.Sport je? =ja
2.Welke sport doe je? =voetbal
3.Douche je bij jouw sport? =ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =prima
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =niks ergs aan
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) =ik vinger meiden en lik hun vagina
7.Lengte van de piemel ( slap ) =12
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =18
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =soms als ik neuk
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =ik douch te lang en alles is dicht maar er is een superheet meisje we weten dat de vereniging 4 weken dichtgaat en beginnen te neuken dat blijven we weken doen dan gaan we naar huis maar blijven dit doen.1.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =een grote gangbang met naast mij alleen maar meiden

Badge

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = Jiu-jitsu 
3.Douche je bij jouw sport? = nee
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = prima ik zou het zelf niet echt doen
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = nooit gebeurd dus kweenie
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = aftrekken sws en pijpen lijkt me geil en als ik seks zou hebben sws oon keertje in de douche proberen als dat uitkomt
7.Lengte van de piemel ( slap ) =10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = vast wel is als ik zou moeten douchen
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = rukken en pijpen
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = piemel wrijven ( was 8 toen) 

 

Badge +3

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

 

1.Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = Wedstrijd zwemmen en aikido
3.Douche je bij jouw sport? = ja 
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = schoon lol
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = awkward
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks anders dan zoenen 
7.Lengte van de piemel ( slap ) =  vergeten  lang niet gemeten
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = vergeten 
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = ja
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = gwn seks hebben
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =  niet

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

Reputatie 3
Badge +3

1.Sport je? =   ja
2.Welke sport doe je? =     voetbal
3.Douche je bij jouw sport? =   ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) =   gwn normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? =   maakt me niet uit
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = gwn wat ouwehoeren, verder niks
7.Lengte van de piemel ( slap ) =  7
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =   12
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =   niet vaak, wel eens een halve stijve en ander jongens ook wel eens
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =  niks. ik wil niks doen met jongens
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =  beetje ouwehoeren over rukken enzo maar verder niks

Reputatie 1
Badge +2

 Hey!

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9

Ik ben 14 jaar(dit account is van mijn neef maar ik mag het hebben)

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = Voetbal
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = geil
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Leuk
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = iedereen vind mij het lekkerste dus ze staan in een rij om me te kunnen pijpen en te neuken dus ik ben de enigste die gepijpt word en mensen neuk(de jongste is 11 en de oudste 14 (ik dus)
7.Lengte van de piemel ( slap ) = idk
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? =Tuurlijk
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) =al gebeurd
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =Me buur van 11jaar geneukt, ik neukte hem hij pijpte een vriend van mij (13jaar) en zijn zus (10) pijpte hem 

Ik wou het eerst niet doen maar hij wou het echt dus ja 

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk!

 

ik beantwoord zelf de vragen ook

 

1.Sport je? = Ja
2.Welke sport doe je? = voetbal en wandelen 
3.Douche je bij jouw sport? = Ja
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = niet erg
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = geen probleem
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = niks 
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 10
8.Lengte van de piemel ( stijf ) =16
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Niks
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? =niks

Reputatie 1
Badge +2

Sport je? = ja
2.Welke sport doe je? = veldhockey en turnen
3.Douche je bij jouw sport? = ja tuurlijk
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = dood normaal
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = dood normaal
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = soms een beetje trekken meer “nog” niet
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 7,5
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 10,5
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = nee eigenlijk nooit ben gewend om te douche met meerdere
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = public
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = aftrekken pijpen en neuken

Hoe oud ben je?

Reputatie 4
Badge +3

 Hey! Hoi Anonymous1234, 

 

Dit is mijn eerste vragenlijst en ik heb er een gemaakt over een onderwerp waar ik nieuwsgierig naar ben.
Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9 Ik hen er zin in, ik heb eerst de andere reacties gelezen en ben nu al geil.

 

1.Sport je? = Ja, veel en het is heel leuk.
2.Welke sport doe je? = Voetbal, kickboksen en trainen. Ik zat hiervoor ook heel lang nog op turnen en andere sporten.
3.Douche je bij jouw sport? = Ja, altijd en iedereen altijd naakt.
4.vind je daarvan? ( antwoord op vraag 3 ) = Er geil en super grappig en leuk.
5.Wat vind je ervan om naakt te zijn bij vrienden? = Heel fijn, ik houd van naakt zijn.
6.Wat doen jullie tijdens het douchen? (Aftrekken, Pijpen of zelfs seks hebben) = Alles, van aftrekken tot seks.
7.Lengte van de piemel ( slap ) = 11 cm.
8.Lengte van de piemel ( stijf ) = 15 cm.
9.Krijg je vaak een erectie tijdens het gezamenlijk douchen? = Ja, best wel heel erg super vaak, ja.
10.Wat is jouw seks-fantasie om met je vrienden/teamgenoten te doen? ( uitgebreid vertellen graag ) = Dat we met het hele team, de tegenstander en de coach/trainer gaan neuken en elkaar aftrekken.
11.Wat is het spannendste dat je ooit hebt gedaan met je teamgenoten/vrienden? = Elkaar anaal neuken en op elkaar klaar komen. 

 

Hopelijk vonden jullie het een leuke vragenlijst en beantwoorden jullie hem eerlijk! Hij was super leuk! Ik heb hem echt helemaal eerlijk ingevuld.

 

ik beantwoord zelf de vragen ook Oké, ik had jouw antwoorden al gelezen, echt geil.

Groetjes,

Anoniempje2222

 

Reageer