Vraag

Vragenlijst extra (plus extra vragen -> nudisten)


  • Anonymous
  • 0 reacties

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje?

-Leeftijd?

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?

6. Slaap je naakt?

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?

11. weleens nudes gestuurd?

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?

13. Penis lengte of Cupmaat?

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?

15. Weleens gekontvingerd?

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €

-Pijpen/Beffen €

-Aftrekken/vingeren €

-Seks €

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?


52 reacties

Badge

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 13 bijna 14 

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Gewoon in de douche  

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Jaa keer op wc 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt ja 

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?  Niet echt een reactie 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Als we samen douchen 

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Tijdens t douchen en andere onderbroek aandoen 

6. Slaap je naakt? Soms 

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee 

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee 

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Bijna een keer 

11. weleens nudes gestuurd? 1 keer 

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Jawel aan fappen 

13. Penis lengte of Cupmaat? Stijf 14 cm slap 9 

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?  Spuug 

15. Weleens gekontvingerd? Ja 

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja 

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Uuuh mmmm nou ja eikel niet bedekt als hij stijf is en beetje haar 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € idk

-Pijpen/Beffen € idk 

-Aftrekken/vingeren € hangt ervan af 

-Seks € ?

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Ondertussen plassen 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) gewoon met vrienden doen wat we willen 

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Badge

Beantwoord hem zelf ook @Smooth boy 15 

Reputatie 5
Badge +5

Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? Net 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja bijna dagelijks, is normaal bij ons

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ook vaak, m’n broertje van 10

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt m’n ouders eigenlijk alleen met vakantie en m’n broertje zie ik ook heel vaak naakt. Meestal douche we samen

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja na het sporten of bij mij thuis

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Zie antwoord 4

6. Slaap je naakt? Ja altijd 

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee gelukkig niet

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? M’n broertje masturbeert nog niet maar hij zit wel vaak aan z’n piemel waardoor die half stijf of stijf wordt

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? M’n ouders en broertje weten dat ik het doe

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja om de paar weken wel, we schamen ons niet voor onze blote lichamen

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ik heb wel eens wat gedaan met m’n beste vriend

13. Penis lengte of Cupmaat? Stijf 10

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Doe het eens ergens anders in het openbaar ofzo

15. Weleens gekontvingerd? Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Heb ik nog niet

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Hangt slap met een boogje over m’n ballen, Niet besneden, heb nog een slurfje van ongeveer 1,5 cm en m’n ballen zitten strak onder m’n piemel

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € doe ik niet

-Pijpen/Beffen €

-Aftrekken/vingeren €

-Seks €

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Idk

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) sex met een groepje in het openbaar, en het liefst alles naakt doen school, vrienden, sport, stad maarja helaas

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? M’n ouders zijn het altijd geweest

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Nee

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Met een groepje vrienden op de camping toen we spellen deden. In het naturisme is het niet erg om een stijve te hebben als je er maar niet te koop mee loopt

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Niet door een gezinslid

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? Soms ja

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Alleen met 1 beste vriend

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Ouders niet broertje wel

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? Gordijnen zijn open maar niemand kan ons zien ook in de hele tuin kan niemand ons zien

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Ja daar gaan we best vaak heen zou ook nooit meer naar een textielstrand/camping willen gaan

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

-Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja geen reactie

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja rukken met vriend

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja rukken vriend 

6. Slaap je naakt? Soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja door moeder vriend

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja praten over sex. Toen liet hij zijn kul zien en ging rukken , ik deed mee

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Nee

13. Penis lengte of Cupmaat? Slap 13 stijf 18

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Weet geen

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Gw normaal denk

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 50

-Pijpen/Beffen € 10

-Aftrekken/vingeren € 10

-Seks € 100

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?glijmiddel 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk geen

Jongen of meisje? jongen

-Leeftijd? 15

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  nse

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt nee

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? ja, soms wel geil maar meestal niks bijzonders, ivm met douchen voetbal

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? ja zie 4

6. Slaap je naakt? nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? ja met een vriend we gingen praten over sperma en js

11. weleens nudes gestuurd? jah

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? ja, aan mn (achter) nichtjes , gewoon sex en oraal

13. Penis lengte of Cupmaat? 11 slap 15 stijf

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Ja vingeren

15. Weleens gekontvingerd? jahhhh

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? jaa

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? dik, naar links boven gebogen(van af mijn zicht)

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) het ligt eraan maar laten we uitgaan van een gimiddeld/redelijk knap persoon die ik niet ken

-Tongzoenen € free

-Pijpen/Beffen € die gene zelf pijpen voor 25 / zelf gepijpt worden free en iemand beffen free (en baffen beide kanten op ook free)

-Aftrekken/vingeren € gratis

-Seks € ligt aan leeftijd voor mannen/ouder dan 25 is denk ik 10tje per 5 jaar & voor vrouwen vrouwen onder de 50 dus 49 of jonger ook free

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? fleshlight, dildo, buttplugg, vibrator, van die poppen 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) shemale/twink/crush/docent die mij gehoorzamen

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? die keuze heb ik zelf een beetje gemaakt en ik houd t een beetje prive

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? X

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? X

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? X

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? X

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? X

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? X

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? X

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Ik ga zelf wel is naar een naakt sauna

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️ leuk 

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️ niet anders dan naar anders maar naar sommige met iets meer bewondering 

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️ zelfde als ik naar hun (soms word er wel gestaard)

 

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen want ik heb er weer tijd ingestopt!

 

Hi Smooth Boy 15,

ik zal ‘m ff invullen voor je

 

Jongen of meisje?

Jongen

Leeftijd?

17

 

  1. Hebben je ouders je wel eens naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie? Ja, best vaak, maar meestal is dat als we op het naaktstrand zijn of bloot in de tuin zitten. Soms thuis in de sauna of in het zwembad of als ik onder de douche weg kom. Geen problemen mee.
  2. Hebben je broers/zussen je wel eens naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie? Zelfde als bij vraag 1
  3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt gezien? Zo ja, hoe dan en wat was hun reactie? Zelfde als bij vraag 1
  4. Zie jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt? Zo ja, hoe dan? Ja, op school bij het douchen na gym of na het sporten of bij logeren en als we omkleden of uitkleden voor het slapen. Ik slaap bloot en sommige vrienden ook. Btw, ik zie niet echt vaak meisjes bloot, af en toe een vriendin van m’n zus en onze zus en verder jongens en meisjes op het naaktstrand
  5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? Zo ja, hoe kwam dit? Zelfde als bij vraag 4.
  6. Slaap je naakt? Ja, al jaren
  7. Heb je je ouders weleens betrapt? Hoe ging dit? Ik zie ze wel eens bloot, maar heb ze nog nooit betrapt op seks als je dat bedoelt
  8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? Hoe ging dit? Ja, vooral m’n twin, maar dat is niet echt betrappen, want we slapen op één kamer, dus ja. Verder onze jongere en oudere broer wel een aantal keren. Onze zus wel vaak gezien als ze bloot was, maar niet dat ze dan aan het vingeren was ofzo. Misschien dat ze dan net wel ff gestopt was ofzo, maar idk. Ik let ook niet echt op haar kut en weet eigenlijk ook niet hoe je zou kunnen zien dat een meisje net aan het vingeren was. Ik bedoel, bij een jongen zie je zijn stijve piemel en soms voorvocht of sperma. Oh ja, we hadden wel eens de stijve piemel van haar vriendje gezien. Ik denk dat ze net wilden gaan neuken ofzo, maar toen waren we maar weer weg gegaan. Hij had wel een mooie piemel, maar verder hebben we hem niet echt bezig gezien. Twin en ik en ons jongere broertje slapen op de begane grond en delen een badkamer, dus ja, dan zie je elkaar sws vaak bloot en dus ook wel eens met een stijve en verder als je bij elkaar binnen loopt op het ‘verkeerde’ (of juiste haha) moment
  9. Ben jij weleens betrapt? Hoe ging dit? een keertje door mijn jongere broertje toen ik onder de douche mijn vriendje aan het pijpen was of hij mij en van die dingen. Volgens mij heeft ie ons wel vaker gezien, ook als we echt seks hadden, maar dat weet ik niet 100% zeker. Mama is wel eens binnen gekomen toen ik aan het aftrekken was, net als mijn zus en broer(tje)s. Mama en zus zeiden sorry en gingen weer weg. Jongere en oudere broer gingen dan echt nog ff staan kijken en zeiden soms iets als ’ga je lekker’ ofzo. Ik zei dan ‘ga nou maar weer weg, dan kan ik verder’, want ja, als je betrapt wordt, dan stop je toch ff. Twin en ik doen het (soms) waar die ander bij is. Niet dat die er dan met zijn neus boven op zit, maar we laten elkaar doen, omdat we samen een kamer delen en anders kun je alleen maar aftrekken als je alleen bent.
  10. Wel eens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? Hoe kwam dit? Met vrienden wel, vriendinnen niet. Twin en ik vallen op jongens, dus ja, dan gebeurt dat misschien sneller. Soms met logeren, maar ook wel gewoon na school soms, als we op onze kamer zijn
  11. Wel eens nudes gestuurd? Ja, maar dat doen we eigenlijk niet meer. Het liep een beetje uit de hand en we waren nog jonger en dachten er niet altijd goed over na. Anderen gingen onze foto’s en snap doorsturen aan jongens die we helemaal niet kenden en die gingen ons dan ook weer hun naaktfoto’s sturen
  12. Wel eens gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja, dan dacht ik hoe het zou zijn om met hem naar bed te gaan. Vooral bij vrienden of jongens die ik gewoon ergens zag en leuk vond. Eigenlijk alleen van ongeveer onze leeftijd. Sws geen leraren of 18+-ers of iemand van het vrouwelijk geslacht
  13. Penis lengte of Cupmaat? Slap 14 cm, stijf 17-17,5 cm
  14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Gebruik je fantasie en probeer eens wat anders dan normaal. Met je andere hand aftrekken of je piemel anders beet pakken. Sneller of langzamer. Zoek spannende plekken op, natuurlijk niet waar je anderen er lastig mee valt, maar waar het spannender voor jou is om af te trekken. Met iemand samen aftrekken is ook wel nice
  15. Weleens gekontvingerd? Ja, zeker
  16. (jongens) wel eens je eigen zaad geproefd? Ja en ook van andere jongens
  17. Hoe ziet jouw vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Uhm, nou gewoon een jongenspiemel, onbesneden en ik heb redelijk lange voorhuid, klein bochtje naar links als ie stijf is, wat wil je nog meer weten?
  18. Als iemand jou een geldbedrag zou aanbieden voor een seksuele handeling, voor hoeveel zou je onderstaande dingen dan doen? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen, maar ff realistisch) Er zijn wel mensen (volwassen mannen en ook wel iets oudere jongens) geweest die ons geld of spullen hebben geboden om dingen te doen of te laten zien. Op de boulevard ’s avonds op vakantie of overdag op het strand probeerden ze ons mee te lokken ofzo naar hun hotel, ergens om een hoekje uit het zicht, naar een douchehokje of weet ik waar naar toe. Twin en ik hebben, voor onze leeftijd, al sinds vroeger best een lange slappe piemel en kennelijk vonden ze dat zo interessant, zeker omdat het er 2 zijn, dat ze die van dichtbij wilden bekijken of er aan zitten. De meeste keren hebben we dat gelukkig kunnen voorkomen
  19. Tongzoenen € Gratis of helemaal niet. Ik bedoel als ik iemand leuk vind en ik ben ‘vrij’ dan doe ik het gratis. Ik doe geen dingen voor geld met jongens die ik niet leuk vind. Ik ga sws niet met meisjes seksen en met volwassenen al helemaal niet. Ook niet voor geld
  20. Pijpen/Beffen € Beffen sws nooit, want twin en ik vallen op jongens. Voor de rest zelfde als bij Tongzoenen
  21. Aftrekken/vingeren € Meisjes vingeren is sws ‘out of the question’, want twin en ik vallen op jongens. Voor de rest zelfde als bij Tongzoenen
  22. Seks € Zelfde als bij Tongzoenen. Btw twin en ik hebben wel eens voor een ijsje onze piemels aan een jongen laten zien. Dat was vlak voordat we ons op het naaktstrand uit gingen kleden, dus als ie even gewacht had, dan had hij onze piemels voor niks kunnen zien. Dus ja, toen hadden wij lekker een ijsje, maar dat voelde dus niet als betaling voor seks dingen ofzo. Oh ja, hij kreeg gelijk zelf een stijve, wat we toen wel grappig vonden. Ik denk dat wij 12 of 13 waren en hij 14 of 15. Wel jammer dat hij nog wel een zwembroek aan had
  23. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Idk, ik heb al van alles gedaan/meegemaakt. Misschien als een leuke jongen nog een ideetje heeft, dan kunnen we dat proberen
  24. Wat is je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) idk, gewoon genieten van seks met iemand die van je houdt en dat het van allebei de kanten vrijwillig is. Soms droom ik er wel van om met elke jongen die ik op dat moment geil en leuk vind, te kunnen seksen. Dus, waar en wanneer ik dat wil, maar ja, hij moet het natuurlijk sws ook willen en uiteindelijk wil ik ook niet als een sletje met alle jongens seksen. Maar er soms over fantaseren kan wel, toch? Nou ja, als we dan toch fantaseren, zou ik ook wel onzichtbaar willen kunnen zijn en door muren enzo heen willen kunnen en oh ja ook nog door de tijd en ruimte reizen. Dan kan ik echt met alle jongens die ik ooit leuk vond/vind seksen en dan ook nog geloven dat die anderen het ook allemaal heel fijn en leuk vonden/vinden. Back to reality…   Uiteindelijk wil je toch dat je zelf en iedereen (om je heen en verder) eigenlijk gelukkig is. Dus, als je bij jezelf begint, dan heb jij iig al laten zien dat je het beste met iedereen voor hebt. Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Wie goed doet, goed ontmoet. Natuurlijk lukt het nooit om iedereen het naar de zin te maken, maar als iedereen zijn best doet, komen we toch een stapje dichterbij….

 

Vragen voor nudisten!

 

  1. Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? Geen idee waarom precies. Ik denk omdat bloot gewoon lekkerder voelt dan met kleren aan. Vooral als het zonnetje lekker schijnt. Bovendien wordt je dan streeploos bruin en zie je er niet uit als een zebra….
  2. Wordt je wel eens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Uhm ja, van mijn twin dan, maar dat komt ook omdat we samen veel mee gemaakt hebben en niet alleen dingen die leuk waren. We zijn rond ons 13e  samen en tegelijkertijd, een jaar lang, misbruikt door een aantal iets oudere, maar nog wel minderjarige jongens. We moesten ongeveer alles wat je kunt bedenken met hen en elkaar doen en we hebben elkaar er doorheen gesleept. Het klinkt misschien raar, maar de enige seks (in die periode) waar we goede herinneringen aan hebben is de seks met elkaar. Ik weet dat dit op zich raar klinkt en misschien ook is, maar als je in die situatie had gezeten, zou je snappen wat ik er mee bedoel. Ik vind het verder gewoon geil om naar hem te kijken, omdat ik dan soort van naar mezelf kijk tijdens het seksen. We lijken echt heel veel op elkaar. Ja, we zijn misschien een beetje raar, maar je vroeg er naar, dus….
  3. Heb je wel eens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerden ze? Vast wel, zeker toen we jonger waren. Ik kan me zelf niet echt een concreet geval herinneren, maar dat komt ook omdat er niet ‘raar’ over werd/wordt gedaan, denk ik. Ik heb nog wel foto’s en filmpjes van de naturistencamping of naaktstrand waar ik of mijn twin, tijdens het spelen ofzo, een (halve) stijve heb/heeft. Dat viel soms pas later op, toen we er op gingen letten. Iets anders wat me later (die dag dat het gebeurd was) wel eens verteld is, is dat ik, toen ik een keertje bloot in de tuin in het zonnetje in slaap gevallen was, een stijve had gekregen. Iedereen die er toen was heeft dat gezien. Dus behalve familie ook vrienden van mij/ons en vriendinnen van mijn zus. Ik geloof dat mijn zus er toen na een tijdje, want die bleef kennelijk best lang stijf, een handdoekje over gelegd had of iemand anders. Ik was toen 14 of 15 geloof ik. Ze wilden me niet wakker maken, omdat dat misschien ook een ongemakkelijke situatie (voor iedereen?) op zou leveren en ze hebben het dus zo opgelost. Mijn twin had er wel een foto van gemaakt, die hij alleen aan mij heeft laten zien. Dat vond ik dan ergens wel weer grappig. Het zal vast wel vaker gebeurd zijn, zonder dat ik het weet, bijvoorbeeld als ik in slaap was gevallen op het naaktstrand ofzo. Ik heb het ook wel eens zelf gezien bij een andere jongen. Mijn twin heeft ’s morgens als we wakker worden ook best vaak een stijve, dus ja, denk dat veel jongens dat wel eens hebben en dat anderen dat ook wel eens zien. Twin en ik delen een slaapkamer, dus ja….
  4. Wel eens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Ja, vaak, vooral bij mijn twin, ook wel eens bij ons jongere broertje als we samen onder de douche staan of als één van ons binnen komt als de ander er al onder staat en al een stijve heeft
  5. Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? Ja, met twin wel, maar das normaal, denk ik. We kijken ook wel eens naar de piemels van onze jongere en oudere broer. Maar niet echt zo checken, gewoon ff kijken en meer niet
  6. Wel eens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Eigenlijk alleen met mijn twin, vooral tijdens ons misbruik (zie vraag 2 van Nudisten). Oh ja, ook wel eens afgetrokken met onze neefjes enzo, maar verder niet echt met familie, meer met vrienden of jongens die we leuk vinden
  7. Als er vrienden/vriendinnen langs komen, zijn je gezinsleden dan ook naakt? We lopen sws niet altijd bloot rond. Op de naturistencamping wel, maar das logisch toch? Dan zien anderen ons bloot en wij hen. Thuis zijn we soms bloot op onze kamer of in de sauna of het zwembad en als het lekker weer is ook wel in de tuin. Onze vrienden zijn er wel aan gewend, maar ze moeten lekker zelf weten of ze zelf ook bloot willen en als ze het niet prettig vinden om ons bloot te zien (wat eigenlijk bijna nooit gebeurt) doen wij wel ff een onderbroek ofzo aan. Vriendinnen van onze zus zijn er ook wel aan gewend. Oh ja, papa en mama zijn meestal niet bloot als er vrienden zijn. Alleen als het vrienden zijn die we al langer kennen, wel eens. Onze tuin is ook groot genoeg, dat papa en mama en wij ieder een eigen plekje hebben, waar we ongestoord bloot kunnen zitten en liggen
  8. Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open, dus dat iedereen het kan zien? Soms zijn we wel bloot, maar dat wil niet zeggen dat de hele straat dan mee hoeft te genieten. We hebben niet echt buren (ja, honderd meter verderop ofzo), dus in onze achtertuin kunnen we bloot rondlopen, zonder dat iemand het kan zien. Of die moet een drone hebben en ons te bespieden…
  9. Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Tot 3 jaar geleden stonden we in de zomer op een naturistencamping, maar toen hadden we een vakantiehuis gekocht. Soms gaan we bloot naar een sauna, maar meestal doen we dat thuis, net als bloot in het zwembad. Naar een openbaar zwembad gaan we niet bloot. Dan dragen we meestal een Speedo. Verder gaan we wel naar het naaktstrand. Vroeger met de hele familie, laatste tijd (jaren) vooral met mijn twin en soms een broer(tje) of zus en/of vrienden. Wat valt er over te vertellen? We doen het al sinds we klein zijn, dus is soort van gewoon voor ons. Je ziet ook wel andere jongens en meisjes bloot, maar we zijn daar niet speciaal om naar blote jongens te kijken. Alhoewel er soms wel knappe, geile jongens rond lopen….
  10. Wat waren je gedachten de eerste keer? Geen idee. Ik denk dat we het de eerste keer te druk hadden met ons te concentreren op leren lopen haha (sinds zo jong komen we er al, dus) en niet echt op andere piemels gingen letten
  11. Hoe kijk je naar vreemden? Als je aan bloot gewend bent, dan zie je op een gegeven moment niet echt bewust dat anderen ook bloot zijn. Volwassenen en meisjes kijken we soort van ‘doorheen’, ik bedoel ‘niet naar hun zaakje’. Bij leuke jongens hebben we soms wel wat meer aandacht voor hun lichaam en dus ook hun piemel, maar je gaat niet echt zo er de hele tijd naar kijken. We willen ook niet gelijk zelf er een stijve van krijgen, zeker niet als er veel mensen bij zijn. Beter proberen we vrienden te worden met die leuke jongens en dan komen er misschien nog wel leuke tijden van, maar dat is maar heel soms
  12. Hoe kijken vreemden naar jou? Idk, daar let ik niet echt op. Bij jongens die we zelf leuk vinden, zien we soms ook wel dat ze ons checken en naar onze piemels kijken. Volgens mij vinden ze het vooral leuk, omdat ze dan van alles het dubbele zien. Maar das alleen maar leuk toch?

 

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden van deze vragenlijst. Ik zal, als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hem zelf ook beantwoorden?

Nu je er over begint, lijkt me dat best wel leuk.

 

Groetjes,

M&M’s

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? JONGEN

-Leeftijd?14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? NOPE

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? NOPE

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?NOPE

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?NOPE

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?NOPE

6. Slaap je naakt?NEE

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?NEE

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?NEE

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?NEE

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?NEE

11. weleens nudes gestuurd?NEE

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?NEE

13. Penis lengte of Cupmaat?8SLAP,12STIJF

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?NOPE

15. Weleens gekontvingerd?NOPE

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?NEE

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? ZOALS EEN PENIS ERUITZIET DENK IK

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)DENK GWN NIET HOOR

-Tongzoenen € ZIE VORIG

-Pijpen/Beffen €ZIE VORIG

-Aftrekken/vingeren €ZIE VORIG

-Seks €ZIE VORIG

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? GEEN IDEE

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) NOOIT OVER GEDACHT

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

Ik heb veel nee gezegd amai

Reputatie 3
Badge +2

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? meisje

-Leeftijd? 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? ja, gwn als ik heb gedoucht ofzo ,  vind het niet erg.

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  ja heb een klein zusje en een grote zus van 18. Dezelfde reden als 1

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? ja, niks speciaals; we zijn allemaal meiden

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? heb een paar goede vriendinnen waarvan ik het niet erg vind als ze me zien; bij het omkleden

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? ja, dezelfde reden als bij 4

6. Slaap je naakt? nee meestal niet

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? ja maar ik was 6 ofzo.

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? ja mijn oudere zus. ik werd wakker in de nacht en toen zag/hoorde ik het

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? op sex? heb ik nog niet gehad. Wel iets opwindends met m’n vriendje maar nooit betrapt

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? nee

11. weleens nudes gestuurd? nee, ook niet van plan

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? nou.. over mijn vriendje. Aan hoe lief hij is en gewoon zijn lichaam enz.

13. Penis lengte of Cupmaat? cupmaat B

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? veel dingen uit proberen. je vind vanzelf jou plekje

15. Weleens gekontvingerd? nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? ---

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? hoe beschrijf je dat. Als een gewone vagina. Ja wat je gewoon noemt…...gewoon die van jou.

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)  eigenlijk zou ik het nooit doen dus drm miss een beetje onrealistische antwoorden

-Tongzoenen € 20

-Pijpen/Beffen € 30

-Aftrekken/vingeren € 30

-Seks € Nooit

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?  ---

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) heel uitgebreid

 

Vragen voor nudisten! geen nudist

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon 

 

Ik moest hem zelf ook beantwoorde  

 

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja, klaar met douchen  

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja, klaar met douchdn

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?Ja, niet veel speciaal 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja soms voor de grap broek uittrekken ofzk

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Nee, Ik pas meestal op

6. Slaap je naakt?Ja

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? ja me broer een keer gehoord

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Soort van, ik ontkende het

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Niet met vrienden maar wel naast een vriend hij merkte niks

11. weleens nudes gestuurd? nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? zovaak, alleen vriendinnen. Hoe ze er naakt uit zouden zien

13. Penis lengte of Cupmaat? 5 cm, 16 cn

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Kont vingeren, uitstellen

15. Weleens gekontvingerd? ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Nee, wil het wel

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? 5cm slap, 16 cm stijf, kleine bocht naar rechts, helemaal kaal

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €30

-Pijpen/Beffen €40

-Aftrekken/vingeren €30

-Seks €60

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Een speeltje

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) Met 3 meiden (vriendinnen ofzo). Ik kom binnen lopen en ik word verast en uitgekleed en ik wordt als het ware verkracht door hun. Word vast gebonden en ze gebruiken mij.

 

 

 

 

Badge

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? MEISJE

-Leeftijd? 14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  NEE

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? NEE

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

GEEN REA

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? NEE ALLEEN IN ONDERGOED

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? ALLEEN IN ONDERGOED

6. Slaap je naakt? NEE

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?

NEE 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? NEE

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? NEE

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? NEE

11. weleens nudes gestuurd? NEE

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? JA

13. Penis lengte of Cupmaat? AA

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? GEEN TIP

15. Weleens gekontvingerd? NEE IEUW

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? NVT

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? KLEIN MET BEETJE HAAR EN STEEK BEETJE UIT AAN DE ONDER KANT

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) IK ZOU DIT NOOIT DOEN!! ALLEEN ALS IK ECHT IEMAND LEUK VIND OF AL IK EEN BEETJE DRONKEN BEN OFZ

-Tongzoenen € NIET

-Pijpen/Beffen € NIET

-Aftrekken/vingeren € NIET

-Seks € NIET

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?  PLASSEN 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

MET MIJN CRUCH!!

 

Vragen voor nudisten! BEN IK NIET!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen want ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 15

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee gelukkig niet :-)

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja ik heb een broer van 13 en ik ga daar samen mee in bad en voor ons vrij normaal 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt broer dus maar ouders niet ook geen behoefte aan ;-)

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja bij logeren - zwemmen 

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja hetzelfde 

6. Slaap je naakt? Ja

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja gewoon een beetje praten erover

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Nee niet echt

13. Penis lengte of Cupmaat? 16cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Glijmiddel

15. Weleens gekontvingerd? Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Hangende ballen en een klein boogje

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 10

-Pijpen/Beffen € 30

-Aftrekken/vingeren € 20

-Seks € 35

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? In iets steken 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) met mijn beste vriend/vriendin 

 

Vragen voor nudisten! Ben ik niet maar zal zo goed mogelijk invullen hoe het is met vrienden 

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Als ik mijn vrienden naakt zie raak ik daar wel opgewonden van

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Ja toen kreeg iedereen een stijve :-|

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Heel vaak

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? Ja

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Men vrienden wel ;-)

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Nee

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? Nee

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Ja 

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️beetje awkward 

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️gewoon normaal 

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️soms wel eens raar

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

Alstu

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Badge

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje?

meisje

-Leeftijd?

13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? 

ja, het was normaal bij ons thuis is dat niet raar

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?

ja, dat is niet raar!!! 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

ja

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

ze gaven geen reactie

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?

vroeger, bij het zwembad met omkleden

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?

vroeger, bij het zwembad met omkleden

6. Slaap je naakt?

nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?

nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?

nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?

nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?

nee

11. weleens nudes gestuurd?

ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?

nee

13. Penis lengte of Cupmaat?

ik draag nog geen bh

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?

rustig aan doen

15. Weleens gekontvingerd?

ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?

niet bijzonder

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 100

-Pijpen/Beffen € 200

-Aftrekken/vingeren € 150

-Seks € 250

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?

vibrator

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

een trio met 2 jongens

 

-Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon - 

 

 

 


-Jongen of meisje?  [b] meisje  [/b]

-Leeftijd?  [b] 15 [/b]

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?   [b] als kind, en tot aan begin van puberteit ging ik nog met mn vader in bad, daarna heeft hij me niet meer naakt gezien. Mijn moeder ook niet. [/b]

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  [b] Ja, paar jaar geleden wist ik niet dat hij thuis was, en ik liep toen vanuit de badkamer naakt naar mn kamer, en hij zag me toen ik langsliep. Oepssieee... [/b]

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt  [b] mn vader best wel vaak, en mn moeder ook een paar keer. geen echte reactie, gebeurde gewoon  [/b]

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?  [b] Ja, mijn beste vriendin, als ze komt logeren, en als ik bij haar logeer... niet dat we steeds naakt zijn, maar we hebben elkaar best paar x naakt gezien. Oh, en de meeste meisjes uit mijn volleybal team ook [/b]

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?  [b] zie vraag 4 [/b]

6. Slaap je naakt? [b] in de zomer 4 [/b]

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?  [b] niet echt echt betrapt. maar 2 jaar of zo geleden, sliepen we samen in een hotelkamer op vakantie voor 1 nacht (op terugreis). ouders gingen in de bar wat drinken, broer en ik lagen al te slapen.. nou, ik kon niet in slaap komen. toen mn ouders terugkwamen en in bed kropen hoorde ik mn moeder zeggen 'zal ik er eens een kusje opgeven?'... ehhh, ja, was best best wel teveel informatie. Een zachtjes kreunende vader en een slurpende moeder.. brrrrrr..... [/b]

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?  [b] nee  [/b]

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? [b] nee  [/b]

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? [b] nee  [/b]

11. weleens nudes gestuurd? [b] nee  [/b]

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? [b] gymleraar! haha, vooral zoenen.. .en dat ik 'm mss wel eens naakt zou willen zien [/b]

13. Penis lengte of Cupmaat? [b] die vraag heb ik al 100x beantwoord hier, is niet veranderd [/b]

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? [b] douchekop! [/b]

15. Weleens gekontvingerd? [b] ja,  [/b]

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? [b] pffff... gewoon, denk ik? niet openstaand, gewoon [/b]

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

 [b] denk niet dat ik dat zou doen... maar goed, ik verzin wel wat prijzen [/b]

-Tongzoenen €   [b] 50 [/b]

-Pijpen/Beffen € [b] 100 [/b]

-Aftrekken/vingeren € [b] 50 [/b]

-Seks € [b] 150 [/b]

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? [b] hmmm... mss met een ander voorwerp, maar weet 't nog niet [/b]

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) [b] superlang door een leuke jongen gebeft worden...verder weetik nog niet [/b]

 

Badge +1

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?       Ja als ik onder de douche sta en ze kijken er niet naar 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?      Als ik onder de douche sta ze kijken er niet naar

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

Ik heb dat alleen gezien als hun aan het douchen zijn

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?     Eigenlijk niet

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?      Eigenlijk niet, behalve toen ik een naakt foto naar het verkeerde persoon stuurd3

6. Slaap je naakt?     Alleen in de zomer

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?     Nee nog niet

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?      Ook nog niet

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?       Nee 

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?   Ja 1 keer met een vriendin gedaan ik heb haar eerst gevingerd terwijl zij mij aftrekt en daarna heb ik haar gebeft en zij mij gepijpt

11. weleens nudes gestuurd?     Ja en ik doe het graag nog een keer, want de dames worden er geil van

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?     Ja dat alle meiden van de klas naakt op een rij staan en dat ik ze allemaal mocht neuken

13. Penis lengte of Cupmaat?  Slap 9 cm    en stijf 16 cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?  Op je hand spugen

15. Weleens gekontvingerd?  Ja en ik ga het nooit weer doen

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?   Nee 

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?   Groot en harig

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € een meisje:gratis       een jongen:50

-Pijpen/Beffen € beffen:gratis       pijpen:35

-Aftrekken/vingeren € een meisje vingeren: gratis        een jongen aftrekken 20        een jongen vingeren: 40

-Seks €met een meisje gratis       mijn penis in jongen: 20        een andere jongen in mij:100

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?    Dat er aan mijn ballen wordt gezuigt niet aan mijn penis zeld

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) een orgie met alleen meiden en dat ze doen wat ik zeg (dit dagelijks)

 

 

-Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt 

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Mijn moeder per ongeluk in haar kamer alleen ze zag het niet

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Nee

6. Slaap je naakt?nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee 

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee 

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Jaa bij een lerares toen fantaseerde ik dat ik haar op een bureau lag te neuken

13. Penis lengte of Cupmaat? 13 cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Zachtjes op en neer gaan

15. Weleens gekontvingerd? Ja...

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Besneden en breed

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) 

-Tongzoenen € 0

-Pijpen/Beffen € 70

-Aftrekken/vingeren € 20

-Seks € 50

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Niks

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)  seks een een moeder van een vriend t liefste doggy en pijpen

Reputatie 3
Badge +3

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? MEISJE

-Leeftijd? 14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  JA K ZAT IN BAD EN K WAS VERGETRN DE DEUR OP SLOT TE DIEN EN TOEN LIEP MN MOEDER OPEENS BINNEN

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  NEE

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? JA MN MA WAS AAN T OMKLEDEN EN IK LIEP GWION BINNEN OMDAR IK IETS ZAG MAAR ZE VOND HET NIET GEK

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? JEP MET DOUCHE BIJ VOETBSL

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? JA BIJ VOETBAL MET DOUCHE

6. Slaap je naakt? JA

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? NOPE

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? NEE

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? NEE

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? NEE LIJKT ME WEL LEUK

11. weleens nudes gestuurd? NOPE WIL WRL MAAR HEB GEEN ONTVANGER ER VIOR

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? JA GWOON SEXEN

13. Penis lengte of Cupmaat? B70-80 LIGT AAN T MERK

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? ONTSPANNDN EN BEDENK EEN HEEL SEX VERHAAL

15. Weleens gekontvingerd? NOPE

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? MN VAGINA HEEFT DONKERBRUIN SCHAAMHAAR

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 10

-Pijpen/Beffen € 40

-Aftrekken/vingeren € gratisss

-Seks € gratusss

 

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? IK HEB AL VEEL GEPROBEERD MAAR MET IEMAND ANDERS HET DOEN LIJKT ME WEL GEIL

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)Dar ik met een man op het strand helemaal alleen ben en dan trekt hij mn kleren uit en zwemmen we smane of ik alleen naakt en dan filmt hij mij en dan droogt hij mij af en doe ik alles wat hij zegt en dan speelt hij met mn lichaam(bijv. Borsren knijpen, kont slaan) en dan hou ik een naakte modesgow voor hem en dan hebben we heel intens sex en dan pijp ik hem en dan hebben we een strandhuisje en lopen we samen of ik alleen de hele dag naakt en niemand anders is er en dan mag hij foto en filmpjes van mij  maken en hebben we elke avond sex 

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

Ja

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja geen reactie 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?nee

6. Slaap je naakt? Soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja 2 keer al ik hoorde mijn moeder te laat 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja in de badkamer 

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja geile dingen

13. Penis lengte of Cupmaat? Slap 15cm stijf 18cm omtrek 13cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Nee

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Lang, bruin en behaard 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) ik hoef geen geld ik ben benieuwd hoe het is dus zou ik het gratis doen 

-Tongzoenen €

-Pijpen/Beffen €

-Aftrekken/vingeren €

-Seks €

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Weet niet 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) alles aan sex en zulk soort dingen 

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja geen reactie 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?nee

6. Slaap je naakt? Soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja geile dingen

13. Penis lengte of Cupmaat? Slap 15cm stijf 18cm omtrek 13cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Nee

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Lang, bruin en behaard 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) ik hoef geen geld ik ben benieuwd hoe het is dus zou ik het gratis doen 

-Tongzoenen €

-Pijpen/Beffen €

-Aftrekken/vingeren €

-Seks €

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Weet niet 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) alles aan sex en zulk soort dingen 

 

 

 

-Jongen of meisje?  JONGEN

-Leeftijd? 15

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  NEE

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?    NEE

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? NEE

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? NEE

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? NEE

6. Slaap je naakt? MEESTAL

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? NEE

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? NEE

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?  TOT IK WEET NIET

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? NEE

11. weleens nudes gestuurd? NEE

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?  EEN BEETJE

13. Penis lengte of Cupmaat? SLAP 8, STIJF 16

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? IK WEET NIKS

15. Weleens gekontvingerd? NEE

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? JA

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? NORMAAL, DENK IK

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 10

-Pijpen/Beffen €  25

-Aftrekken/vingeren € 20

-Seks € 75

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? ZOON OPBLAASPOP GEBRUIKEN

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) MET ZOVEEL MOGELIJK MENSEN MASTRUBEREN EN DAARNA MET ZIJN ALLEN VRIJEN

Badge

 

-Jongen of meisje? Meisje 

-Leeftijd? 14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja idk 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja perongeluk

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt 

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja boeit niet 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Kleedkamer

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Kleedkamer 

6. Slaap je naakt? Nee 

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Gehoord alleen 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja binnengekomen 

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee 

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee 

11. weleens nudes gestuurd? Ja 

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?  Nee

13. Penis lengte of Cupmaat? B 

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Nee

15. Weleens gekontvingerd? Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Gewoon normaal

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) zou k niet doen

-Tongzoenen € 

-Pijpen/Beffen €

-Aftrekken/vingeren €

-Seks €

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Noks

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) niks

 

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja gwn normaal 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja gwn normaal 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt ja

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Niks geks

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja gwn als ze bij mij op bezoek komen 

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja hetzelfde 

6. Slaap je naakt? Ja

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja ik kwam de kamer in en toen was mijn broer bezig

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja samen op bed

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Nee

13. Penis lengte of Cupmaat? 16

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Nee

15. Weleens gekontvingerd? Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Lang en beetje gebogen 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 5

-Pijpen/Beffen € 20

-Aftrekken/vingeren € 25

-Seks € 45

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Niks

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) trio

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? Ben zo opgegroeid weet het niet echt

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Nee

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Ja is vrij normaal 

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Nee

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? Ja

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Alleen met broers 

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Vaak broers wel

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? Nee dicht

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Ja leuk

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Reputatie 1
Badge

-Jongen of meisje?          Meisje 

-Leeftijd?         14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?                 Ummm ja wie niet

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?                     Heb ik niet

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?           zelfde

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?                  Ummm ja ik ben lgbqt 

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?         Seks lol

6. Slaap je naakt?         Ja

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?      Bijna ze deden op eens de deur open 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?           Nup

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?          Ni echt

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?         Ja seks 

11. weleens nudes gestuurd?          Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?          Seks lol

13. Penis lengte of Cupmaat?           D

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?     Nee

15. Weleens gekontvingerd?       Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?       ......

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?         Net als altijd 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €  20

-Pijpen/Beffen €  90

-Aftrekken/vingeren € 45

-Seks €  150

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?      Idk 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)      seks met een jongen maar ik lijk op een jongen  *vinden mensen* dus da's beetje raar

 

Bericht aangepast door De Kindertelefoon

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje?jongen

-Leeftijd?15

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? nee, ik ben enigs kind.

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? nope. Allen ouders maar toen was ik nog erg jong.

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?nee

6. Slaap je naakt?nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?nee

11. weleens nudes gestuurd?nee 

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?ja. Dat is privé 

13. Penis lengte of Cupmaat?19cm 

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?idk

15. Weleens gekontvingerd?nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?privé 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €30

-Pijpen/Beffen €90

-Aftrekken/vingeren €40

-Seks €250

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?idk 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)prive

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Jongen of meisje? Meisje

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Mn moeder wel, gewoon omkleden of als ze langs de douche loopt ofzo dus niet

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja heb een zusje geen reactie zelfde als 1

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja zelfde als 1,2

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja tijdens omkleden

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja tijdens omkleden

6. Slaap je naakt? Haha nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja ik hoorde ze in hun kamer

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja door mn zusje maar ze vond het wel grappig dus niets aan de hand en de jongen had het niet door

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee

11. weleens nudes gestuurd? Jazeker

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Nee

13. Penis lengte of Cupmaat? 70D

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Neh

15. Weleens gekontvingerd? NEE

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? normaal hoop ik

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 20 ofzo

-Pijpen/Beffen € 100

-Aftrekken/vingeren € 30

-Seks € nooit

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Doe het überhaupt nooit

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Nee

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Helaas niet.

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Nee

6. Slaap je naakt? Heel soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Helaas niet.

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja over een nicht een keertje maar ben daarmee gestopt

13. Penis lengte of Cupmaat? slap 8cm stiif 15cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Tandenborstel in je anus

15. Weleens gekontvingerd? Jazeker

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ik spuit bijna altijd in mijn mond

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Hij gaat stijf naar boven toe (dus gericht naar mijn hoofd) geen kromme ofzoiets.

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € Gratis

-Pijpen/Beffen € Gratis 😍😍😍

-Aftrekken/vingeren € Gratis 😍😍💦

-Seks € Ligt eraan met wie

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Een vibrator in mijn anus doen

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk Met een hele groep seks hebben en elkaar pijpen en dat ik een meisje neuk en dat een andere jongen mij neukt

Reageer