Vraag

Vragenlijst extra (plus extra vragen -> nudisten)



Toon eerste bericht

52 reacties

Badge

-Jongen of meisje? Meisje

-Leeftijd? 13

1.  Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Nee

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ondergoed switchen bij t logeren

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ondergoed wissel tijdens t logeren

6. Slaap je naakt? Soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee thank god niet

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja, die gene te zoenen of tja seksuele handelingen te maken met/bij die persoon.

13. Penis lengte of Cupmaat? 70c

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? K ga altijd heel snel over m’n clitoris heen met wat spuug op m’n vingers

15. Weleens gekontvingerd? alleen mezelf 

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? X

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Ligt eraan als k hem heb gescheerd is m’n poes natuurlijk kaal maar meestal vrij harig 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) Dit ligt er wel aan met wie t is maar we gaan even uit van iemand die k niet ken.

-Tongzoenen €15

-Pijpen/Beffen €90

-Aftrekken/vingeren €70

-Seks niet 

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Speeltjes

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) weenie eigenlijk

Reputatie 4
Badge +5

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje?

-Leeftijd?

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Onder de douche, een beetje ongemakkelijk maar vond het ook best opwindend

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja, mijn moeder. Een beetje ongemakkelijk maar ik vond het ook best opwindend want mijn moeder heeft best grote borsten

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja, al zo vaak bij zwemmen, 

6. Slaap je naakt? Nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja, op Curaçao. Mijn zus en ik gingen zwemmen en ik keek stiekem naar mijn ouders die halfnaakt op hun bedje lagen!

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Nee

13. Penis lengte of Cupmaat? Weet ik niet

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Vooral je ballen en eikel masseren!

15. Weleens gekontvingerd? Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Best klein

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) 0

-Tongzoenen €0

-Pijpen/Beffen €0

-Aftrekken/vingeren €0

-Seks €0

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Niks

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) Nvt

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Ja

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. nvt

-

 

 

-Jongen of meisje? meisje

-Leeftijd? 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt 

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? vroeger maar dat was heel normaal

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? ja met zwemmen ofzk

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? zwemmen ofzo

6. Slaap je naakt? Meestal wel

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? ja maar ze weten dat niet

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? nee mijn zus is 14

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? nee komt nog wel

11. weleens nudes gestuurd? ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? nee ik bedacht zelf mense 

13. Penis lengte of Cupmaat? weet ik nog niet ik draag nog geen bh

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? nee

15. Weleens gekontvingerd? ja dat was de eerste keer dat ik vingerde

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? -

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? euhh idk whahah hij is meestal niet kaal omdat ik 13 ben dus dan bespreek ik dat niet met mijn ouders

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €5

-Pijpen/Beffen €10

-Aftrekken/vingeren €10

-Seks €50

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? echte dildo

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) heb ik niet

 

 

 

Reputatie 2
Badge +3

 

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja gewoon met douche 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja dat is toch heel normaal

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt ja tuurlijk

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Gewoon normaal

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja met douche op school

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Je met douche op school

6. Slaap je naakt? Nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee nog niet

11. weleens nudes gestuurd? Na

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja aan een meisje uit me klas

13. Penis lengte of Cupmaat? 9 cm slap

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Gewoon dingen opzoeken en proberen 

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 1p

-Pijpen/Beffen € 20

-Aftrekken/vingeren €5

-Seks €0

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Met een speeltje

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

Seks met me cruch 

 

Reputatie 1
Badge +2

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Meisje 

-Leeftijd?13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja maar we zijn nudisten dus logisch 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja zelfs als hierboven 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?zelfde als hierboven

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?ja op de camping of bij voetbal bij douchen 

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?ja zelfde als hierboven

6. Slaap je naakt?ja 

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?ja toen waren ze bezig dat hoorde ik op mij kamer 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?ja in de caravan met een paar vriendinnen 

11. weleens nudes gestuurd?nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?leraar uit m'n klas 

13. Penis lengte of Cupmaat?70b

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?geen idee 

15. Weleens gekontvingerd?ja soms 

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Normaal met beetje haar

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €10

-Pijpen/Beffen €20

-Aftrekken/vingeren €20

-Seks €50

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?vibo en buttplug

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)trio met 2 jongens

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?omdat m'n ouders het waren

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?nee

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?nee niet bewust

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? nee

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?nee als we visite krijgen niet dan passen we ons aan

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?open want we wonen 100 meter uit elkaar

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.ja camping strand of meren waar naaktreceratie is

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Jongen of meisje? Jongen 

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt 

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Nee

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Nee

6. Slaap je naakt? Soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja een kennis die tegen over me zat toen was de verleiding groot om haar te gaan tongen 

13. Penis lengte of Cupmaat? 14 cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Niet te vaak 

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Schoon

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 0

-Pijpen/Beffen € 0

-Aftrekken/vingeren € 0

-Seks € 0

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Idk

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)  smoking sex met een milf

Reputatie 1
Badge +3

Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja douchen boeide me niks

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja douchen boeide me niks

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt ja

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Maakte hij niks uit

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja zwembad kleedkamer

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja zwembad kleedkamer

6. Slaap je naakt? Nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja hadden er beide zin in

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja neuken

13. Penis lengte of Cupmaat? 14 cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Met iemand

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Veel aders  met een kleine kroming

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 10

-Pijpen/Beffen € 100

-Aftrekken/vingeren € 20

-Seks € 50

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Cum proefem

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) orgy met veel mensen

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?

Badge +1

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 17

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?ja gewoon 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt ja

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja tijdens douchen na sport op school en mijn vriendin als we seks hebben

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja zelfde

6. Slaap je naakt? Soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? J broer geil

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja

11. weleens nudes gestuurd?nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja

13. Penis lengte of Cupmaat? 19 cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Uitstellen wordt het lekkerder van

15. Weleens gekontvingerd? Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Nee

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Mooi

 18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) €500

-Tongzoenen € €100

-Pijpen/Beffen € 250

-Aftrekken/vingeren € 250

-Seks € 500

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Reputatie 1
Badge

-Jongen of meisje? Meisje

-Leeftijd? 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja, elke dag wel, is heel normal hier.

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja, we lopen bloot thuis dus mijn broer ziet dat

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Yep, gewoon thuis

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Weleens bh’s wisselen op slaapfeestjes en in de douche op school

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja, douche bloot op school

6. Slaap je naakt? Ja, altijd

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja, zag ze in de slaapkamer, ze hadden de deur niet helemaal dicht.

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Heb mijn broer wel eens zien aftrekken in zijn kamer.

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja was aan het pijpen en toen kwam mijn moeder binnen. Ze deed gewoon de deur weer dicht. We moesten allebei best wel lachen toen.

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja met vakantie vriendinnen in de duinen.

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja, dacht aan seks hebben en pijpen

13. Penis lengte of Cupmaat? 70B

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Speel veel met je tepels tijdens het vingeren

15. Weleens gekontvingerd? Ja een paar keer

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? X

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Geschoren met kleine lipjes, klitje steekt soms iets uit.

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 5,-

-Pijpen/Beffen € 20,-

-Aftrekken/vingeren € 10,-

-Seks € 50,- maar alleen als ze leuk zijn

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? een dildo

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) seks hebben waar iedereen het kan zien

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? Mijn ouders zijn dat geworden voordat mijn broer en ik geboren zijn

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?  Ja soms

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Wel nat geworden

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Nat geworden en stijve tepels

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? Ja hoor

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Ja

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Niet als ze geen nudist zijn

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? Ja die zijn open maar niet veel mensen kunnen dat zien.

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Ja, veel naar stranden en campings als het warm is. Hartstikke leuk, net als een normaal strand of camping maar dan gewoon bloot

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️Ik ben het gewend, weet niet beter

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️Gewoon net als ieder ander alleen dan wat vaker naar de ‘prive’ delen kijken als ze leuk zijn.

- Hoe kijken vreemde naar jou? Sinds ik borsten heb kijken mannen vaak erna

Reputatie 7
Badge +5

Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ze zien me elke dag bloot als ik onder de douche sta niemand bij ons doet de deur op slot. En ik loop heel vaak in m’n nakie door het huis en in de tuin

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ik heb nog een oudere en jongere broer en wij zien elkaar dagelijks naakt

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja dagelijks is normaal bij ons, wij schamen ons niet

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Vriendin heb ik niet maar vrienden weten dat ik graag naakt ben. Als ze bij mij zijn zijn ze ook vaak naakt

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Ja omdat ik me niet schaam voor m’n naakte lichaam

6. Slaap je naakt? Ja zolang ik mij kan herinneren het hele jaar door

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? nee nog nooit

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Mijn jongere broertje. Hij lag naakt op z’n bed met z’n tablet en aan z’n piemeltje te friemelen 

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja door m’n oudere broer hij had iets nodig van mij

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja 1 vriend bleef slapen en we waren gewoon geil

11. weleens nudes gestuurd? Ja alleen naar bekende die ik vertrouw 

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja met die zou ik wel eens willen trekken en pijpen (ben bi)

13. Penis lengte of Cupmaat? Stijf 10,5

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? tijd voor nemen en doe het helemaal naakt en in de buitenlucht maakt het helemaal af

15. Weleens gekontvingerd? Ja maar doe ik niet meer

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Heb ik nog niet

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Slap hangt hij met een boogje over m’n ballen en heb nog een voorhuid van ongeveer 1 cm

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € doe ik niet

-Pijpen/Beffen € 500

-Aftrekken/vingeren € 250

-Seks € 1000

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Geen idee 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) publicsex

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? M’n ouders zijn het altijd geweest en ik ben daar blij mee ook m’n broertje en broer

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Niet meer ben het gewend 

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Ja hoor vaker iedereen is wel eens geil als ie naakt is. Familie maken daar wel eens grapjes over maar weten dat me dat niet boeit

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Vast wel

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?ja hoor is toch normaal

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Mijn oudere broer heeft het mij geleerd en ik mijn jongere broertje weer. We hebben wel eens met z’n drieën getrokken

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Ja dan zijn we allemaal naakt

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? Ja die zijn gewoon open maar niemand kan ons zien in de tuin kan wel een jong echtpaar ons zien maar die maken daag geen probleem van

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Ja we gaan alleen maar naar naaktstranden en naaktcamping 

-Wat was je gedachten de eerste keer? Wil nooit meer naar een textielstrand of camping ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde? Gewoon normaal?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou? Ook normaal?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

-Jongen of meisje? Meisje

-Leeftijd? 13

Vragen voor nudisten!

 

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?  Ja soms: WAT DOE JE DAN EN WST GAAT ER IN JE OM?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Wel nat geworden: HOE REAGEERDE ANDERE THUIS HIER OP EN WAT HEB JE TOEN GEDAAN?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Nat geworden en stijve tepels: HOE KWAM DIT  EN WAT DEED JE TOEN?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Ja: MET WIE, HOE KWAM HET, EN WAT HEBBEN JULLIE PRECIES?

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️Gewoon net als ieder ander alleen dan wat vaker naar de ‘prive’ delen kijken als ze leuk zijn. : WELEENS OP AANGESPROKEN OF RAT DIEGENE HET DOOR HAD?

- Hoe kijken vreemde naar jou? Sinds ik borsten heb kijken mannen vaak erna: WAT VIND JE HIERVAN?

 

Sorry dat ik nog wat vragen had😅  Ben gewoon benieuwd want mij lijkt het zo raar ofzo

 

Reputatie 7
Badge +5

Sorry hier kom ik niet uit

 

Was ook voor Emily bedoelt 😅

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje?   JONGEN

-Leeftijd?   14

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  IN  MIJN GEZIN IS HET HEEL NORMAAL OM NAAKT TE ZIJN, MAAR EEN KEER TOEN IK SCHAAMHAAR KREEG VOND MIJN MOEDER DAT COOL ENZO EN DAT WAS WEL AKWARD

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? JA, NET ZOALS HIERBOVEN BEHALVE HET SCHAAMHAAR GEDEELTE

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt  

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?   ZOALS IK AL EERDER HEB GEZEGD 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?  JA WIJ ZIJN GEWOON NAAKT ONDER ELKAAR WIJ VINDEN DAT NIET GEK OFZO

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?  ^

6. Slaap je naakt?  NOPE

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?    NOPE

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?   NOPE

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?   NOPE

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?  NOPE, ZAL HET WEL WILLEN

11. weleens nudes gestuurd?   NOPE

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?   MIJN VRIEND IK VIND HEM WEL GEIL

13. Penis lengte of Cupmaat?   8cm/13c,

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? NIET ZO 123

15. Weleens gekontvingerd?   NEE

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?   NEE

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?   HIJ STAAT EEN BEETJE NAAR LINKS

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €500

-Pijpen/Beffen €250

-Aftrekken/vingeren €100

-Seks €1000

 

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?   MET ANDER MENSEN

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)   MET ANDEREN MENSNE MASTURBEREN EN PIJPEN

 

-

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Badge

-Jongen of meisje? Meisje

-Leeftijd? 12

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  ja, ik lag naakt op mn bed en toen kwam mn moeder binnen

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? ja, ik douche weleens samen met mn zusje

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? mn moeder, ze dee gauw de deken eroverheen

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? -

6. Slaap je naakt? ja

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? nee

11. weleens nudes gestuurd? nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? ja, vriendje<3

13. Penis lengte of Cupmaat? 75a

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? doe het eens onder de douche en ipv je vingers de doucheslang

15. Weleens gekontvingerd? nope

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? x

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? idk hoe je dat zecht

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €50

-Pijpen/Beffen € 200

-Aftrekken/vingeren €200

-Seks € nooit

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? x

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)x

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Reputatie 2
Badge +1

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 15

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? ja, wij zijn nudisten dus we schamen ons niet.

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? ja

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? ja

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? ja bij douchen

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? ja douche

6. Slaap je naakt? ja, altijd

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee, gelukkig niet

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? nee

11. weleens nudes gestuurd? nope

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? sex

13. Penis lengte of Cupmaat? slap: 4 cm, stijf: 8 cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? buttplug, 

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? klein, behoorlijk dun, ballen, hangen behoorlijk, kaal geschoren, met een boogje

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 10

-Pijpen/Beffen € 20

-Aftrekken/vingeren €20

-Seks € 30

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Buttplug in doen

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) heb ik niet echt

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? Van kleins af aan al

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Nee

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Ja, mijn ochtend erectie

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? nee

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? ja

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? nee

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? soms wel

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?ja open, we wonen behoorlijk privé.

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Naaktstrand vaak, en camping.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️ ik ben ermee opgegroeid

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️ normaal

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️ idk

Reputatie 1
Badge +1

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Meisje

-Leeftijd? 13

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nope

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nope

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja mijn zusjes maar das normaal 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?nope

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?

6. Slaap je naakt? neenee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?nee, maar zou ik wel willen doen, echt jmmr  dat zij zo onzeker zijn 

11. weleens nudes gestuurd?ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Een klasgenoot (meisje ✂️✂️

13. Penis lengte of Cupmaat?85C

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Idk geef mij tips

15. Weleens gekontvingerd? Nope

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Gwn beetje harig en een gladde clit, ook beetje klein

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 15

-Pijpen/Beffen € 40

-Aftrekken/vingeren €20

-Seks € 70

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?idk

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) gwn keihard geneukt worden dooreen veel oudere grotere jongen met een megalul lmao

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Reputatie 4
Badge +3

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Ik ben een jongen.

-Leeftijd? Ik ben 12 jaar oud.

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja, heel vaak. Ze zien mij bijna altijd naakt, dus eigenlijk geen.

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Ja, vooral mijn tweeling broer. Zelfde als hier boven.

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja, geen reactie. Voor mij is het gewoon normaal.

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja, tijdens het douchen, slapen, zwemmen enz... Heel vaak

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Zelfde als hier boven.

6. Slaap je naakt? Ja.

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja, zij waren gewoon lekker bezig en toen kwam ik de kamer binnen. Ik zij sorry en ging weer weg. Ze vonden het niet erg.

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja, mijn tweeling broer op aftrekken, maar het was niet erg. Ik deed daarna zelf ook mee.

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Ja, door mijn broer, broertje en ouders. Ze vonden het niet erg.

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja, gewoon bij elkaar thuis, omdat we er zin in hadden.

11. weleens nudes gestuurd? Nee, nog nooit.

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja, over een meisjes en ook wel jongens die ik ken.

13. Penis lengte of Cupmaat? Geen idee, maar lang.

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Ik zou altijd een glijmiddel gebruiken en aan iemand denken met wie je iets wilt.

15. Weleens gekontvingerd? Nee.

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ik vind dat echt raar en vooral héél vies.

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Lang, zonder haar en ballen hangen een heel klein beetje.

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 30.

-Pijpen/Beffen € 100.

-Aftrekken/vingeren € 75.

-Seks € 200.

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Geen idee.

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) Neuken met een hele groep en dat we elkaar lekker aftrekken.

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? Omdat het kan.

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? Nee.

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Ja, omdat ik opeens opgewonden werd, omdat ik aan iemand dacht. Ze vonden het niet bijzonder.

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Ja, door mijn tweeling broer.

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? Ja, met mijn tweeling broer.

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Ja, met mijn twin.

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Als ze het niet erg vinden zijn mijn gezinsleden gewoon naakt, anders doen ze wel kleren aan.

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? Meestal de Luxaflex een beetje.

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Ja, naar allemaal. Voor ons is het niet raar, dus eigenlijk een hele normale ervraing.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️ Weet ik niet meer, ik was toen als best wel jong.

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️ Gewoon kijken hoe ze er uit zien en of ze knap zijn.

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️ ​​​​​​​Soms kijken ze wel naar ons, waarschijnlijk omdat we gespierd zijn?

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

-Jongen of meisje?

Meisje

-Leeftijd? 

16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? 

Geen idee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? 

Geen idee 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

Nee en dat wil ik ook zo houwen 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?

Nee 

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?

Nee 

6. Slaap je naakt? 

Soms

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?

Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?

nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?

Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?

Nee

11. weleens nudes gestuurd?

nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?

nee

13. Penis lengte of Cupmaat?

80 c

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Neem de tijd en geniet er van

15. Weleens gekontvingerd?

Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

...

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Grooten lipen en een klienen kut

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 10

-Pijpen/Beffen € 20

-Aftrekken/vingeren €25

-Seks € 50

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen?

Seksspeeltjes

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

Geen idee 

 

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt nee

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Nee

6. Slaap je naakt? Nee

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee maar wil ik wel

11. weleens nudes gestuurd? Nee

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja aan vrienden

13. Penis lengte of Cupmaat? 16cm

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Nee

15. Weleens gekontvingerd? Nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 60

-Pijpen/Beffen €120

-Aftrekken/vingeren €150

-Seks €

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Afgetrokken worden

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden? Ja en kijk ook naar mijn topics voor tips

 

Badge +1

Jongen of meisje? jongen 

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? ja, k slaap naakt, ze vinden het niet raar ofzo

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Mijn broer ziet me altijd naakt, we gamen samen naakt, we smoken samen naakt,, we douchen soms samen, we zwemmen samen naakt en we kijken samen naakt naar porno ( niet fappend )

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? ja kijk vorige

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? ja m’n vrienden, als we bij iemands huis zijn en de ouders zijn er niet zijn we de hele tijd naakt in de zomer en we slapen sws altijd naakt. en in de kleedkamer op school en tijdens en porno kijken

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? hetzelfde als hiervoor en een keer toen ik een keer buiten aan het aftrekken was achter school en m’n vrienden daar ook kwamen 

6. Slaap je naakt? ja altijd en overal ( ook op kamp enzo )

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? k heb m’n vader zien rukken onder de douche, k had m’n oortjes in en hij had de deur niet op slot dus ik deed de deur open en hij kwam klaar en ik zag het .

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?  k heb m’n broer zien fappen en zelf zuigen, k liep naar z’n kamer om sokken te lenen, zie ik hem met z’n benen in de lucht en z’n rug tegen de muur z’n pik zuigen, k moest lachen en ging zoeken naar sokken, toen ik eindelijk sokken vond die niet hard waren deed hij 1 keer deeptroath en toen liep ik weg.

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? 

 ik was aan het fappen en ik was naakt en opeens komt m’n vader binnen omdat k mn huiswerk moest maken en hij wou me checken, hij keek naar me en zei: zo tering hè die is aardig gegroeid, veel succes. en toen ging hij weg. Door m’n vrienden achter school dus, ze hebben me laten klaarkomen en ze hebben me geleerd hoe je goed al je cum eruit perst.

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?

een keer met nick gefapt in de bios omdat er fucking geile vrouwen in zaten, een keer met nick achter school ( lang verhaal ), met nick op het bed van z’n nicht, k had een crush op dr en ik werd stijf omdat ik dr ondergoed zag en toen hebben we samen afgetrokken omdat hij me niet alleen wou laten rukken en een keer bij nablijven voor een opdracht samen met robbie 

11. weleens nudes gestuurd?

ja, naar m’n crushes, naar de boys ofc en naar m’n gym buddy.

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?  k had een keer een droom dat ik m’n broer aan het pijpen was omdat hij een folder met naakt foto’s had van m’n crush en hem moest pijpen om ze te krijgen, en over m’n engels docent 

13. Penis lengte of Cupmaat?

12 slap 21 stijf

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?

doe dingen die je normaal nooit doet, ga voor je raam zitten ofzo.

15. Weleens gekontvingerd?

k ben niet gay gatver

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

tuurlijk, heel vaak als ik op een bepaalde pose lig te rukken spuit ik gewoon in m’n mond, t smaakt ook best goed

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?

slap hangt die naar beneden en als ik ga liggen op m’n rug gaat die langzaam tegen m’n buik aan liggen en gaat die naar links of rechts. Stijf gaat die recht vooruit staan als ik sta, en als ik lig of zit gaat die recht omhoog staan, m voorhuis gaat dan naar achter en is m’n eikel eruit, ongeveer de dikte van een dove deo een een beetje aders

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch) 

-Tongzoenen met een vrouw €10 maximaal met een man minimaal €300

-Pijpen/Beffen pijpen minimaal €1000 Beffen max €50

-Aftrekken/vingeren afgetrokken worden door een man minimaal €80 een man aftrekken minimaal €180, Afgetrokken worden door een vrouw max €20 een vrouw vingeren max €50

-Seks man €800.000 vrouw €300

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? zelfzuigen 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

een wereld hebben waar naakt zijn niet raar is maar wel zonder gays die naar m’n lul gaan kijken

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? ik en m’n broer lopen alleen naakt rond ( met elkaar ) m’n ouders zijn niet vaak thuis en kleren zitten gewoon niet lekker thuis dus hebben we besloten gewoon naakt te gaan lopen thuis. ik had een gesprek met m’n broer toen m’n ouders net een nieuwe baan hadden en dat we dus vaak alleen zouden zijn en nog niet echt een super goede band hadden. we hadden het over welke regels we met z’n 2en gingen volgen. ik zei, yo ik ben altijd naakt in m’n kamer want ik haat het gevoel van kleding eigenlijk best wel erg, het is gewoon fijn om alles los te laten. Hij zei: yo dude ik doe precies hetzelfde, ook met m’n vrienden eigenlijk. ik zei same. we hadden toen een regel dat er geen kleding is toegestaan in dit huis. 

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? soms door m’n broer die dan aan z’n lul zit ofzo want dan wil ik het ook doen en denk ik gewoon aan fappen enzo

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? zo vaak, m’n broer en ik lopen heel vaak met een boner door het huis, soms ook rukkend ff een broodje maken ofzo.

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?  m’n broer en ik waren aan het kloten/stoeien en hij begon aan m’n lil te zitten enzo en ik werd stijf daardoor, hij heeft me toen steeds aan m’n lul getrokken ( pijnlijk ) en in m’n eikel gebeten omdat hij anders niet kon winnen hha

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

niet echt, we judgen elkaar niet 

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? een keer waren we pannen koeken aan het maken en m’n broer was bezig met het beslag maken ik zat op de bank af te trekken, hij komt naast me zitten met die bak en hij kijkt mee met m’n porno en rukt ook mee, hij komt klaar in dat beslag en hij zegt; doe jij dat ook ff. ik doe het en we hadden toen cum pancakes haha.

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Altijd, mde boys en ik zijn altijd naakt bij elkaars huis en bij mij en m’n broer thuis kan dat dus het beste

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? ja ik ga niet in het donker zitten, maar m’n buurt vind het ook niet erg, k maak ook naakt een wandeling in het parkje voor m’n huis soms als er geen kinderen zijn.

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. m’n broer en ik boeken soms wel een weekje camping in de vakantie maar niet een aangepaste nudisten camping, we zijn  alsnog naakt maar niemand boeit, ja we gaan naar het bos bad soms ook naakt en soms ook naar de sauna ja.

-Wat was je gedachten de eerste keer?  Ik en m’n broer hadden net de geen kleding regel aangeschaft en we trokken onze kleding toen uit en het voelde best raar en beschamend eerst maar toen moest m’n broer lachen en toen voelde het opeens al weer fijn en gewoon vrij, hij deed muziek op en ging gewoon dansen en springen, ik deed met hem nee, en we hebben sinds dien eigenlijk nooit meer kleding aan gehad in ons huis.

- Hoe kijk je naar vreemde? mensen die altijd kleding aan hebben kijk ik gewoon normaal aan. als ik ergens een nudist tegen kom word ik altijd best wel blij om iemand te zien die hetzelfde fijn vind als jij. ik kijk nooit echt sexueel naar mensen, behalve bij sommige meiden.

- Hoe kijken vreemde naar jou? ik open de deur voor bezorgers altijd naakt, sommige geven het af en lopen snel weg. de andere complimenteren me voor lef ofzo toch. Soms zie k een paar mensen uit m’n school die bezorgen en die gaan dan een gesprek aan over hoe ik en m’n broer het doen thuis. als ik in m’n parkje loop en er lopen vreemden dan kijken ze altijd wel raar of ze lachen of ze proberen me te neuken haha.

Reputatie 1
Badge +3

Jongen of meisje?

Jongen

 

-Leeftijd?

17

 

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? 

Ja zo vaak daar doen wij thuis niet echt moeilijk over

 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? 

Ja en kijk vraag 1 voor uitleg

 

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

Ja bijna elke dag wel

 

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

Niks geks gwn alsof het normaal is

 

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan?

Ehm ja af en toe gwn bij omkleden na het zwemmen of in de sauna

 

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit?

Ja eigenlijk het zelfde als vraag 4

 

6. Slaap je naakt?

Ja

 

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit?

Nee nog nooit gezien wel eens gehoort

 

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit?

Nee

 

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?

Nee

 

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit?

Ja gwn we hadden allebij zin om te experimenteren met elkaar

 

11. weleens nudes gestuurd?

Ja

 

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?

Nee niet dat ik me kan Herinneren 

 

13. Penis lengte of Cupmaat?

6 slap 14-15 stijf

 

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken?

Kom een keer klaar op jezelf

 

15. Weleens gekontvingerd?

Ja

 

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

Nee maar wil het wel eens proberen maar elke x als ik het wil doem kan ik het niet

 

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving?

Wit met dikke blauwe aderen er op en een beetje naar links gebogen

 

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

 

-Tongzoenen €5

 

-Pijpen/Beffen € 25

 

-Aftrekken/vingeren €10

 

-Seks € 25

 

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? In mijn eigen gezicht klaarkomen

 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

Een orgy met heel veel mensen manne vrouwen en gen iedereen doet elkaar door elkaar heen

 

 

Vragen voor nudisten!

 

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

Gwn af en toe naar de sauna gaan

 

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

Nee

 

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

Nee nooit gehad

 

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

Nee

 

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

Nee

 

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

Nee

 

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

Nee

 

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

Dicht

 

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

Ehm naar de sauna maar vaak los van elkaar dus niet met ouders

 

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

Beetje spannen

 

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

Gwn normaal

 

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Beetje apart omdat ik nog jong ben vergeleken met de normale gasten in de sauna 

Reputatie 1
Badge +3

Jongen of meisje? jongen

-Leeftijd? 17

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  ja m’n pa, schaam me niet voor hem

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? ja m’n broers we schamen niet

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt 

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? ja we schamen dus niet

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? vrienden, we boeien niet lol

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? jaaaa we boeien niet 

6. Slaap je naakt? ja

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? ja beide met rukken en m’n oudere met zelf pijpen. liep hun kamer in ennn moesten lachen, m’n oudere broer ging gwn door.

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? ja gewoon op school of in m’n kaner

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? ja, bro vrienden doen dat gewoon

11. weleens nudes gestuurd? ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? ja eerlijk m’n broer 1 keer ik dacht aan hem die mij leerde zelfpijpen lol

13. Penis lengte of Cupmaat? 14 slap

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? naakt, risky probeer andere dingen

15. Weleens gekontvingerd? nee

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? geil

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen € 0

-Pijpen/Beffen €5

-Aftrekken/vingeren €5

-Seks €10

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? zelfzuigen 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk)

?

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? we zijn niet echt nudist m’n broers en ik schamen gewoon niet dus lopen gwn naakt

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet? niet per se

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? ja, door m’n broer die aan m’n tepel zat. Hij moest lachen

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? ja

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? ja

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? ja

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? soms

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? open (btw alles is alleen met mij en m’n broers )

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. nee

-Wat was je gedachten de eerste keer lol ? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde niet?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou niet?⬆️

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Nonbinaar 

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ? Nee 

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Nee

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt nee

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie?

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Nee

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? We deelden een kleedhokje bij het zwembad 

6. Slaap je naakt? Soms 

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit? Nee

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Nee wil wel doen 

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan? Ja dat we met elkaar zoenden en elkaar daarna vingerde

13. Penis lengte of Cupmaat? 95D 

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? De tijd nemen 

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft?

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Prima

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)0

-Tongzoenen €0

-Pijpen/Beffen €0

-Aftrekken/vingeren €0

-Seks €0

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Andere speeltjes 

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) een eigen gemaakte camper om mee te gaan reizen

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden?

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze?

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid?

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar?

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie?

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt?

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien?

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring.

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Reputatie 1
Badge +2

De vorige vragenlijst was goed ontvangen dus heb hier nog eentje gemaakt. 

 

Ik zal het fijn vinden als jullie deze ook invullen aant ik heb er weer tijd ingestopt!

 

-Jongen of meisje? Jongen

-Leeftijd? 16

1. Hebben je ouders je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  ja, als ik in de avond ofz naar wc moet dan ga ik daar naakt naar toe of als ik naakt op m’n kamer zit en ik moet naar beneden om iets te halen dan ben ik ook naakt. Vinden hun niet erg

2.Hebben je broers/zussen je wel een naakt gezien nu je in de puberteit zit, zo ja hoe kwam dat en wat was je reactie ?  Ja mijn broer en zusje hebben me wel eens betrapt tijdens het masturberen op mijn kamer. Mijn zusje schrok heel erg mijn broer vond het minder erg

3. Heb jij je ouders of broers/zussen wel eens naakt

gezien? Zo ja hoe dan en wat was hun reactie? Ja soms als ik alleen thuis ben met mijn broer doen we elkaars piemels vergelijken enz. 
mijn zusje lag een keertje naakt op bed en toen kwam ik binnen, ze was beetje boos geworden.

4. Zie Jij je vrienden/vriendinnen wel eens naakt zo ja, hoe dan? Ja vrienden tijdens gezamenlijk douchen en logeren doen we soms onze broekjes uit dus ja. Omdat ik gay ben spreek ik so,s met 2 vriendinnen af en gaan we op bed liggen alle 3 naakt en elkaars lichamen raten ​​​​​

5. Hebben je vrienden/vriendinnen jou wel eens naakt gezien? zo ja hoe kwam dit? Zie hierboven 

6. Slaap je naakt? Ja

7. Heb je je ouders weleens betrapt? hoe ging Dit? Nee

8. Heb je je broers/zussen weleens betrapt? hoe ging Dit? Ja mijn broer en zusje. 

9. ben jij weleens betrapt? hoe ging dit?  Ja toen ik aan het masturberen was op mijn bureaustoel is mijn broer een keertje binnengekomen en een andere keer mijn zusje. Dus ja die zagen mij volledig naakt.

10. Weleens gemasturbeerd met vrienden/vriendinnen? hoe kwam dit? Ja met 1 vriend heb ik super goed contact en  wij doen samen vaak hele erg seksuele dingen. Soms ook in de kleedkamer met kennissen een beetje gevoeld enz.

11. weleens nudes gestuurd? Ja

12. Wel een gefantaseerd over een persoon die dicht bij je staat (familie, vrienden, leraar etc.) En waar dacht je toen aan?  mijn broer en ik, wij doen gwn soms veel seksuele dingen met elkaar dus heb wel eens gedacht aan seks.

13. Penis lengte of Cupmaat? Slap; 15 stijf; 21

14. Tips om het masturberen lekkerder te maken? Gebruik speeltjes zoals cockrings

15. Weleens gekontvingerd? Ja

16.(jongens) wel eens je eigen Zaad geproeft? Ja

17. Hoe ziet jou Vagina/penis er uit in een korte beschrijving? Groot, zwart harig, grote ballen, onbesneden

18. Als iemand jou een geldbedrag zal aan bieden voor een seksuele handeling hoeveel zal dat dan zijn? (realistisch blijven dus geen miljoen € zeggen maar ff realistisch)

-Tongzoenen €15

-Pijpen/Beffen €150 ​​​

-Aftrekken/vingeren €210

-Seks €325

19. Wat wil je nog eens proberen tijdens het masturberen? Tijdens het masturberen door 2 piemels geneukt worden

20. je grootste wensdroom? (zo uitgebreid mogelijk) gangbang met allemaal jongens 

 

Vragen voor nudisten!

-Hoezo is de keuze gemaakt bij jullie thuis om nudist te worden? We hebben nooit echt uitgesproken dat we nudist zijn en dat zijn we ook niet want mijn ouders zijn nooit naakt

- Wordt je weleens opgewonden als je 1 van je familie leden naakt ziet?ja mijn broer en zusje soms

- Heb Je weleens een stijve (naakt) gekregen die iedereen zag thuis, hoe kwam dit en hoe reageerde ze? Ja mijn broer vond het leuk

-Weleens een stijve gekregen terwijl je naakt was door een gezinslid? Door mijn broer

-Vergelijken jullie je lichaamsdelen ook met elkaar? Ja ik en mijn broer

-Weleens samen iets gedaan als masturbatie met familie? Ik samen met mijn broer

-Als er vrienden/vriendinnen langs komen zijn je gezinsleden dan ook naakt? Bij sommige vrienden op mijn kamer ben ik naakt 

-Als jullie naakt zijn, zijn jullie gordijnen dan open dus dat iedereen het kan zien? Ja gordijnen zijn open 

-Gaan jullie weleens naar naaktheid gelegenheden? (Camping, sauna, zwembad, strand?) zo ja, vertel je ervaring. Soms zit ik in een sauna naakt maar dat vind ik niet heel leuk want dan zitten er allemaal oude mannen naar je te kijken

-Wat was je gedachten de eerste keer? ⬆️ interessant 

- Hoe kijk je naar vreemde?⬆️ 

- Hoe kijken vreemde naar jou?⬆️

Hartstikke bedankt voor het beantwoorden 

van deze vragenlijst. Ik zal Als jullie het willen binnenkort weer met een nieuwe komen!

Jullie zijn toppers

xoxox Smooth boy 15

 

Moet ik hemzelf ook beantwoorden?

 

Reageer