Vragen over vingeren

  • 16 February 2012
  • 233 reacties
  • 186929 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeeiii.....
Ik dacht er zijn wel meerdere meiden die op hun 13 of iets ouder of jonger al masturberen. Maar het niet durven te zeggen/vragen.
Dus.... Als jullie het doen hoe doen jullie het dan?

Misschien als er een aantal mensen regeren. Dat er dan een heleboel nieuwe manieren staan die je zelf ook lekker vind maar niet aan hebt gedacht
XX Qmeisje

ps. als je het doet wil je dan ook aub regeren daar help je anderen miss mee. iniedergeval mij 😃


233 reacties

En wat houd ontmaagdprecies in dan?? Bedankt voor je reactie. Xx
hoi liesje 
geeft niks dat je er nog niet met 3 vingers er in kan zou beetje raar zijn als dat wel gelijk de eerste keer gaat.
maar doe het gewoon rustig aan en niks overhaatsen.
Als je vingert ga je dan ook over je clit (gevoelig plekje boven je schaamlippen) ?
en je kan altijd dingen erbij gebruiken zodat je meer opgewonde raakt zoals douche straal op je clit zetten, electrische tandenborstel, kussen en nog veel meer.
en wat betreft dat ontmaagd zijn bedoeld teenagewonderworld denk ik mee het maagdevlies
Heey !
Wat ik doe is met een voorwerp, een normale oude tandenborstel bijvoorbeeld ( met de achterkant ) een beetje spelen in me vagina.. Klinkt misschien raar! Maar ik ga dan eerst rustig beginnen, en dan ga ik steeds sneller. Af en toe stop ik even en dan ga ik weer iets sneller door. Uiteindelijk als ik echt heel geil en nat ben, dan kom ik meestal wel klaar:)

Succes !
@-onzekermeisjex-
 ik doe het op turbo straal kei hard das pas lekker
Als ik het met de douchestraal doe dan trek ik me hand automatisch weg .. ? Ik vind het wel fijn voelen maar dat dus .. me hand trekt de douche weg ..
bij mij werkt de douche en tandenborstel egt superrr goed ik kom daar egt facking snel van klaar
ik ga altijd op mn bed liggen/zitten met mn onderbroek nog aan
dan wrijf ik een beetje over mn klitje enzo
dan doe ik mn onderbroek naar beneden en wrijf verder totdat het een beetje nat wordt
ik ga dan voorzichtig naar binnen en buiten totdat het lekker wordt en ik wat verder kan gaan
doorgaan totdat je klaar bent 🙂
ik word altijd heel geil als ik denk dat een oudere man me pakt (50/60)
marjokusjex
het lijkt me geen goed idee om met zo'noude man iets te doen houd het maar bij gedachtes!
omdat je miss nieuwsgierig bent 😕?
Hoe doe je het met een knuffel? Daar heb ik wel wat van gehoord maar ik begrijp niet hoe je het moet doen... 😞 Pleas reageer!
nou je pakt een knuffel en doe hem tussen je benen (zelfde als met een kussen) daarna schuur je met je vagina en clitoris langs de harde kant van een knuffel
Zal ik ook een keer proberen

Goede tips hier zeg! Ik ga onder de douche altijd met de straal op me clit!
Ik zet de douche op z'n hardst en ga dan met een straaltje op me clit daarna
Begin ik te shaken en kom ik klaar
ja zo kan het ook 🙂 maar zijn nog veel meer manieren
Welke dan bijvoorbeeld?
hahah zou wel een paar voor je zoeken 
Stuur maar als je ze hebt....
1. op je rug liggen en over je clitoris wrijven
2. op je rug liggen en vingeren
3. op je buik gaan liggen en met je handpalm tegen je vangina en je clit doen ( beetje moeilijk om uit te leggem)
4. kussen/knuffel bereiden doe een kussen tussen je benen en schuur er langs
5. ga na de badkamer en zet de douche aan pak de douchekop en zet de waterstraal op je clitoris
6 pak de achterkant van een electrische tanden borstel zet hm aan en leg hem op je clitoris (maakt wel wat lawaai)
7. achterkant van een dikke balpen/borstek (niet de voorkant) en gebruik deze als dildo tegelijk wrijf je over je clitoris heen.
Dankje zal ze vanavond proberen :)
Behalve 7 die lijkt me niet zo slim.
Wat is klitje ?
Je clitoris noemen ze clit of klit of klitje enz.
nummer 7 idd niet zelf bedacht 😛 vertel maar welke je het beste/lekkerst vond 😉
Ik vond 1 het lekkerst en met die knuffel was ook wel geil...
hahah oke de rest al geprobeerd ?
Nee nog niet misschien over een tijdje

Reageer