Vragen over vingeren

  • 16 February 2012
  • 233 reacties
  • 186704 Bekeken


Toon eerste bericht

233 reacties

wie weet misschien iets hoe je ECHT lekker kan vingeren?
jongens zijn zo veel makkelijker dan meisjes...  je kan zo een jongen versieren, beetje aardig tegen 'm zijn,
zeggen dat ie er goed uitziet enzo... meisjes versieren is veel moeilijker...
1. Ik lig in bed.
2. ik doe mn pyamabroek iets naar beneden.
3. ik begin mn clitoris te wrijven.
4. Ik ga steeds sneller.
5. als ik mn orgasme voel aankomen knijp ik mn billen samen.
6. Je krijgt een heel lekker gevoel.
7. trek je broek weer aan en ga slapen :)



ik zie regelmatig ht woord orgasme voor bij komen. Mar wat is dat??
@liesje98
tja, hoe moet je dat nou uitleggen....  dat is een heeeeeeeel erg lekker gevoel....
alsof je al heel erg lang naar de wc moet om te plassen en eindelijk mag je dan plassen...
zoiets...  maar dan nog lekkerder, want als je lang moet plassen doet het pijn en dit niet...
dit is niet helemaal waar, als een jongen paar keer met me flirt en ik mag hem en hij ziet er beetje goed uit, vind ik diegene al best snel leuk

hahahaha dit leg je echt heel grappig uit

een orgaseme is een ander woord voor klaar komen
een orgaseme is het hoogte punt van seks of zelfbevrediging
bij meiden treken de spieren in je baarmoedersamen en je kan met je lichaam gaan schokken ook kun je gaan squarten (spuiten)
bij jongens spuiten ze sperma en treken de spieren samen en hun lichaam kan ook gaan schokken

een orgasme is een heel intens gevoel en idereen ervaart dit anders

xxx
gwn vinger in je kut douwen
als je een harde straal op e douche heb zitten en je hebt een bad(net als ik)
1.Ga lekker liggen in bad zonder water
2. Zet de douche op de harde straal
3.richt hem eerst op je tepels
4.ga dan langzaam naar beneden richting je kut
5. ga eerst nog even over je bovenbenen en de binnenkant van je bovenbenen
6.Richt hem dan op je klitje
7. wil je dat het harder aankomt hou hem dan verder weg

succes
heeijj,

er zijn al best veel maniertjes beschreven maar ik lees ze niet allemaal dus weet niet of deez er tussen zit.
mijn beste vriendin en ik logeren vaak en dan gaan we altijd boven maskertjes doen (zogenaamd :PP) maar eigenlijk gaan we dan met elkaar in bad en eerst was het gewoon gezellig, zeg maar. Maar toen gingen we masseren en beetje strelen enzo en aan elkaars tepels enzo toen ging hte steeds intiemer en sindsdien logeren we bijna elk weekend wel en dan doen we echt all the way. (beffen, vingeren, droogneuken you know) en ik lees best vaak topics en forums over dit soort dingen om nieuwe dingen te ontdekken enzoo dus keep it up. :P

XOXO 
ik doe het zo
1. zorg dat je nat (gwn een beetje door je vagina met je vingers, als dat pijn doet, over je clitje wrijven) en in de stemming bent (meestal kijk ik naakt foto's/filmpjes). Het is fijn als je al naakt bent

2. Ga op je billen zitten met je benen uit elkaar (alsof  je gaat bevallen) en zodat je goed met je vingers in je vagina kan (het kan met onderbroek, maar ik vind zonder fijner)

3. ga je clitje een beetje masseren en doe het steeds harder

4. ga dan in je vagina, met een vinger en ga de hele tijd erin en eruit en steeds sneller, dit word steeds fijner (dan moet je wel je onderbroek uit)

5. Als je orgasme op voelt komen knijp je je billen samen

6. Ik kom dan klaar ❤. Ik weet niet hoe dat bij jou is

Ik hoop dat ik je geholpen heb
xx MeiskeX
Hoi, ik ben 13 en ik bevredig mezelf wel eens zonder te vingeren is dit te jong of moet ik hier gewoon mee door gaan. zo ja, wat kun je allemaal doen als zelfbevrediging zonder echt te vingeren.
Hey! Ik heb laatst per toeval een lekker 'vinger' maniertje bedacht waarbij je niet met je vingers in je vagina gaat ( als je dat wil) hier een instructie!

1: Ga liggen op je rug liefst een harde ondergrond.
2: Leg je wijsvinger van je linker hand op je linker schaamlip, en de wijsvinger van je rechter hand op je rechter schaamlip.
3: Duw omstebeurt je vingers tegen je schaamlip aan en ga steeds sneller.
4: Neem het tempo wat jij het lekkerste vind.

Enjoy! Hoop dat het duidelijk is x
Bedankt ik ga het echt proberen!
Hoe werkt dat met die knuffel dan hoe moet dat?
En met die douche kop? moet je die straal echt in je vagina doen van dichtbij of juist ver af? en doet het geen pijn als er water in je vagina komt?
Tips plz
Hii,

je kunt de waterstraal het best op je clitoris richten. Dat is het fijnst ;)
en dicht bij of ver af... moet je gwn zelf een beetje uitproberen...

xx
Okii thnx maar kan je ook die slang in je kut duwen en dan het water aanzetten wat  iemand anders schreef? en als dat kan doet dat geen pijn?
gr
als ik het doe dan doe ik het zo:

1 ik ben naakt
2 haal alles van mijn bed af zodat alleen mijn matras er nog licht
3 ik ga op me rug liggen met mijn benen zo wijd mogelijk
4 ik leg mijn hele hand gewoon op alles tussan mijn benen
5 ik ga kei hard heen en weer net als met schuur papier (maar dan niet pijnlijk haha)

zo doe ik met meestal en ik vind dit super lekker ik doe het ook wel eens achter de schotten ik slaap op zolder en daar is het ijs koud geeft me een heerlijk gevoel
hoe werkt dat met een teddybeer?

xxx lala
Je moet die teddybeer tegen je kut aan duwen en dan beetje op en neer gaan enzow

Maar ff een vraagje,
Als ik met die douche kop op me kut richt dan word ik nie geil en het geeft ook geen lekker gevoel het kietelt alleen maar waardoor ik heb er na 1 sec. weer af haal Dus.. Iemand tips?
je moet je douche op turbo zetten en dan er op richten en van voor naar achteren gaan super lekker
mijn vriendje heeft dit weekend mij gevingerd. nu doet het heel erg zeer als ik over mn kutje heen wrijf. is dit heel raar?
hey
als ik mezelf wil vingeren, ga ik meestal seks filmpjes kijken  want daar wordt je geil van.
je kutje is dan al een beetje nat en dan maak ik me vinger nat en dan zet ik de computer weg.
ik wrijf dan eerst zachtjes over mijn klitje en dan steeds harder. daarna ga ik met me vinger in mn kut en ik vind het lekker
om heel hard te vingeren en daarna weer zacht. als je nog geiler wilt worden, dan moet je met je vinger in je kut rondjes draaien (dat werkt bij mij altijd super goed)
ik ga net zolang door tot ik geen zin meer heb, meestal doe ik dit elke en kom soms een beetje klaar.
bij mij werkt dit echt het beste, ik durf niet met een tandenborstel, dat lijkt me veel pijn doen.

dit waren mijn tips hoe je klaarkomt of geil wordt

succes!!
xxxx
Met electriesche tandenborstel over je klitje is mega lekker 
Ik vinger mezelf al ja maar ik er nog niet in met mij vingers 😉
Met electriesche tandenborstel
Hoi. Nu k dat allemaal lees voel k me helemaal klaar om te gaan vingere. Alleen als k mt m'n vinger in m'n vagina ga voel k me heel gespanne(1x dat k me vinger) ht is net of er iets in de weg zit waardoor k nii ver mt m'n vinger in m'n vagina kan. Ht doet zelfs een beetje pijn na de tijd. Wel word het helemaal 'Vochtig' en als k over m'n vagina ga is het ook lekker K snap ook nii hoe jullie er met 3 vingers in kunnen. 

Kan dit ook komen door dat m'n vagina te klein is??
help me! 
Xx
hee liesje98, waarschijnlijk ben jij nog niet ontmaagd, waardoor je vagina nog niet 'uitgerekt' is. vandaar dat je er niet met 3 vingers inkomt. x

Reageer