Vraag voor meisjes: stijve tijdens kussen?

  • 31 December 2012
  • 40 reacties
  • 7431 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hej dus mijn vraag is vinden meisjes het ambetant dat een jonge een stijfe krijgt al hij aan het kussen ismet een meisje? Want ik krijg altijt een stijfe als ik aan het kussen ben met mijn lief

40 reacties

het is echt niet genant een meisje vind het juist een compliment omdat je dan laat merken dat je haar echt leuk vind.
Oh lol.
De eerste keer dat ik met mijn vriendje zoende kreeg 'ie een boner. Hij helemaal awkward er een kussen op leggen: 'Uh... dit heb je niet gezien..?'
En ik had zo iets van "stel je niet aan man, dat betekent alleen maar dat ik het goed doe."

Dus, nee. xD
Juist goed toch? Dan weet ze ieg dat je klaar bent om afgetrokken te worden 😉. 
Oh lol.
De eerste keer dat ik met mijn vriendje zoende kreeg 'ie een boner. Hij helemaal awkward er een kussen op leggen: 'Uh... dit heb je niet gezien..?'
En ik had zo iets van "stel je niet aan man, dat betekent alleen maar dat ik het goed doe."

Dus, nee. xD


Ik weet niet of deze reactie voor mijn reactie bedoelt is aangezien je "Oh lol" zei. xD Maar ik vind het dan juist meer overkomen alsof je zo iemand gebruikt voor je eigen seksuele opwindingen i.p.v. je echt van diegene "houdt".
Ik vind het juist sexy, ik ga dan juist dichter tegen hem aan liggen/staan en er een beetje overheen strelen.
Ik had een tijdje terug ook een vriendje maar daar merkte ik het niet dus hij had het waarschijnelijk niet, maar het lijkt me niet zo'n gek idee...
het maakt opzich niet veel uit en sommige meiden schrikt het af. maar k plaag hem dan altijd een beetje haha:p
Ik vind het eigelijk wel fijn als mn vriendje een stijve heeft tijdens het zoenen 😳 dan streel ik er altijd overheen
Reputatie 1
Badge

Wrm reageer je op je zelf op je eigen vraag? 

Reputatie 1
Badge

Maar t is heel normaal t is juist voor een meisje een teken dat hij je echt leuk vind

Wrm reageer je op je zelf op je eigen vraag? 

Omdat dit topic ondertussen al 8 jaar oud is, zijn alle accounts hierboven verwijderd. Daarom veranderd de naam van deze accounts naar "Anonymous”. Dit waren vroeger wel allemaal andere mensen!

Reputatie 1
Badge

ohh bedankt Mier

 

Badge

Ik zou dat juist wel willen. Want ik denk dat het een compliment is dat je het goed doet.

Reputatie 2
Badge +2

Beetje creepy, zo snel hoeft het ook niet, natuurlijk wel voor seks, maar niet op school ofzo.

Reputatie 3
Badge +1

Hej dus mijn vraag is vinden meisjes het ambetant dat een jonge een stijfe krijgt al hij aan het kussen ismet een meisje? Want ik krijg altijt een stijfe als ik aan het kussen ben met mijn lief

ik vind dat nogal .. cute🙂

Reageer