Vraag voor meisjes: stijve tijdens kussen?

  • 31 December 2012
  • 40 reacties
  • 7429 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hej dus mijn vraag is vinden meisjes het ambetant dat een jonge een stijfe krijgt al hij aan het kussen ismet een meisje? Want ik krijg altijt een stijfe als ik aan het kussen ben met mijn lief

40 reacties

Kan gebeuren, maakt niet uit verder. Het schrikt ze wel af, maar dat maakt niet uit.
ik denk niet dat het heel erg raar is
en ik denk niet dat ik het erg zou vinden
ik weet niet, ik heb gelezen dat het altijd kan gebeuren, maar sommige meisjes denken misschien dat je alleen seks met ze wilt 
ik zou het eerst beetje raar vinden, maar daarna niet meer.
hahah ìk plaag jongens altijd een beetje.. dan ga ik nog extra tegen ze aanrijden of ga ik met mn vingers langs hub broekrand hha
heeiii
nee dat vind ik juist opwindend. 
ik had vroeger ook een vriendje die dat had en ik ging express dichter bij hem staan dan en hem een beetje strelen.
het betekent juist dat je haar erg leuk vind.
Wtf zo jong en dat dan al doen?? @lady
Sommige jongens hebben dit, en ik denk dat als het meisje een stijve normaal vind zou ze dit niet erg hoeven te vinden.
dat had ik ook ik ben een meisje maar boeit niet
Op een of andere manier vind ik dat wel wat hebben 😛
Dat is helemaal niet erg..
ik zou het juist wel leuk vinden
Ik vind dat het de zoenpartij dan juist sexy maakt.
Mijn vriendje krijgt ook elke keer een boner wanneer we zoenen.

Zelf vind ik het echt he-le-maal niet erg, is gewoon normaal.
Maar hij zei het ook gewoon tegen me haha, maar dat zullen andere jongens denk ik niet zo snel doen.
ik krijg altijd een stijve tijdens het zoenen ik vind het vervelend dat ik dat heb ik ben klaargekomen onder het zoenen voor dat ik seks had met haar ik vond dat zo erg ik schaamde me dood want het was wel mijn eerste keer wat kan ik hier tegen doen HELP!!!
ik heb nig nooit gezoend maar ik denk dat als dat bij mij gebeurd dat ik het wel fijn vind dat is denk ik een teken dat je haar echt leuk vind
Dat vinden meisjes niet erg hoor 🙂 x
Wtf zo jong en dat dan al doen?? @lady

nee dat was mijn zus van 16.
we hebben samen een profiel aangemaakt
sorry voor de verwarring
Heey als mijn vriendje dat zou hebben lijkt me dat wel sexy mmmmm
Alsof je er iets aan kan doen ofzo. Ja, als ik mijn meisje zoen, krijg ik meestal ook een stijve, en dat vind ze eigenlijk een compliment! En dat is het ook wel.
tja... tis niet erg ofzo. mn vriend hoppt altijd dat t niet opvalt dat zie ik in zn ogen en dan moet ik laggen in mn hoofd echt zo van:jea!
Hoi lady,

Het is niet de bedoeling dat je op het Kindertelefoon forum samen een profiel deelt. Dat maakt het wat verwarrend voor anderen. Als jullie allebei op het forum willen reageren, raden we jullie aan om allebei een eigen profiel aan te maken.

Groetjes Sasha
De Kindertelefoon
Mijn vriendje had ook een stijven tijdens het zoenen.
We stonden tegen een muurtje en hij zei ik heb een probleempje 
En toen begon ik gelijk te lachen en hij ook 
Wat was dat een mooie tijd :( 
De eerste keer en het valt erg op is het voor mij een afknapper 😳
Ik zou zelf meteen het zoenen meteen afbreken als ik dat voelde bij mezelf, zou me kapot schamen. 😛 Niet dat ik een vriendin zou kunnen krijgen... -.-
Ik vind dat helemaal niet raar!
Het is juist een teken dat je haar echt leuk vind en dus een compliment voor haar lijkt me!
ik denk dat het betekent dat een jongen een meisje leuk vindt

Reageer