Vraag

stoppen met masturberen

  • 1 November 2019
  • 14 reacties
  • 6274 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben een jongen van 15 jaar, ik masturbeer elke dag en wil hier graag mee stoppen voor een paar maanden omdat ik het idee heb dat ik door het masturberen minder motivatie en energie heb. En ik minder vrolijk ben. Mijn vraag is of iemand tips heeft hoe ik makkelijker kan stoppen.

Alvast bedankt voor de antwoorden!


14 reacties

Je kunt er zeker mee stoppen, maar hoe.... ik ben het MINDER gaan doen door gewoon geen plaatjes of foto's meer te kijken zodat ik ook geen stijve krijg. Maar stop er niet helemaal mee,doe het om de zoveel tijd, want het maakt schijnbaar je plasbuis schoon.

Hoi

 

Zoals Eennormalejongen zei, lijkt het me verstandig om eerder dan te stoppen, te minderen. Plots stoppen zou lastig kunnen zijn, aangezien dat als erg abrupt ervaren kan worden voor je lichaam. Stilaan minder en minder zou voor je lichaam natuurlijker kunnen aanvoelen, en biedt je de kans om je aan te passen aan dit nieuwe ritme. 

 

Je zou kunnen minderen aan de hand van een schema van deze aard:

  • week 1 en 2: om de dag
  • week 3 en 4: om de twee dagen
  • week 5 en 6: enkel woensdag en zondag
  • enz.

 

Je voelt zelf maar aan wat lijkt te werken. Geniet gerust van de keren dat je jezelf bevredigd, aangezien de kans groot is dat deze, naarmate je het minder vaak doet, fijner zullen worden. 

 

Groetjes

Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

@anoniem7

Hey jongen, 

 

Masturberen werkt relax en  geef ontspanning aan je geile body. Dus echt niet fout om op zijn minst 3x in de week te ejaculeren. Ik doe het elke dag mijn pa weet het soms ziet hij me aftrekken. Vind ik niet erg is normaal iedereen doet het. Hij zegt ook als je klaarmaakt ben je veel  rustiger. 

Bedankt voor jullie reacties! Ik weet dat het relaxend werkt en ik vind aftrekken ook niet verkeerd ofzo, maar ik zou toch wel willen stoppen voor 2 maanden, zodat ik weet of ik  hierdoor  meer energie krijg en vrolijker wordt. Ik denk ook dat het niet moeilijker is voor mij om ineens te stoppen dan om langzaam af te bouwen en dan te stoppen, maar dat het gewoon het stoppen zelf is.

Reputatie 1
Badge +1

@anoniem7

 

Als je gaat stoppen met Masturberen.. Ga je lekken🤣

Een natte droom heet dat... 

Als je denkt meteen te stoppen, kan je dat zeker een kans geven. Zoals net hierboven gezegd werd kan het gebeuren dat je door het stoppen vaker een natte droom zal krijgen, maar in principe hoeft dat geen probleem te vormen. 

 

Gr. Kenshin

Een natte droom vindt ik niet erg om te krijgen. ik heb het ook nog nooit gehad:joy:

Nou het is No Nut November dus als je daar nou eens mee begint

Reputatie 1
Badge +1

@anoniem7

 

Een natte droom krijg je meestal na 5-7 dagen niet aftrekken. Soms laat het langer wachten 2-3 weken maar als je in de nacht zaad spuit in je slaap dan is het erg veel. Meeste jongens schamen voor sperma op het laken in bed als je naakt slaapt. Of je doet het in je boxer. Zeker als je ouders de was gaan doen en ze je kleverig slijm als snot ontdekken... 😝

 

Haha, dan was ik gewoon mijn boxer snel en laat hem drogen voordat ik hem in wasmand doe:joy:

Reputatie 4
Badge +3

@anoniem7

Hey jongen, 

 

Masturberen werkt relax en  geef ontspanning aan je geile body. Dus echt niet fout om op zijn minst 3x in de week te ejaculeren. Ik doe het elke dag mijn pa weet het soms ziet hij me aftrekken. Vind ik niet erg is normaal iedereen doet het. Hij zegt ook als je klaarmaakt ben je veel  rustiger. 

Jij hebt een bad ass vader!

Reputatie 1
Badge +1

@anoniem7

Ha ha bad ass pa 😂

Hij is echt cool en okay. Ik hoef me nergens voor hem te schamen. We delen alles hebben een speciale band.

Ook als we samen een  een lang  visweekendje in een tentje of blokhut hebben van vrijdag tot zondag in Friesland.. Hij masturbeert en ik ook is normaal ook volwassen mannen doen het. 💪

Hoi anoniem7

Ik heb mijn schouder gebroken gehad en een spierscheur . Door de pillen die ik tegen te pijn nam heb ik een maand geen zin in masturberen gehad  .Dat is heel vreemd . Dus ik zou zeggen zeggen gewoon lekker genieten .

Groetjes Timotje

heb het ook wel eens geprobeerd te minderen. Je krijgt wel natte dromen, En niet z’n beetje ook. Achteraf voelde het nogal ongewoon, dus ben er mee gestopt. trust me, het is niet z’n big happening als het lijkt. In je slaap klaarkomen is ook niet heel chill. Daarbij is het heel normaal dat je door hormonen seksuele behoeftes krijgt. Het is daarbij ook gezond om 1 keer in de 2 weken af te trekken. Maar het was 17 dagen terug dus let me know hoe dit is afgelopen 

groetjes pedoebie 

Reageer