Stijve bij de fysio

  • 13 November 2022
  • 42 reacties
  • 7248 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey, ik zou graag  willen weten of andere jongens/meisjes ook wel eens opgewonden raken bij een arts/therapeut etc.  Voor een liesblessure ga ik namelijk elke week naar een fysioterapeut. Ze vraagt me dan oefeningen te doen in mijn onderbroek (een slip, het eerste onderzoek moest hij ook even uit trouwens).  Tijdens de therapie moet ze ook mijn lies masseren, en als ik dan in mijn slip lig  raakt ze soms dan per ongeluk met haar hand mijn kruis.  De laatste paar keer kreeg ik een stijve, wat ze ook ziet dan. Ze zegt dat ik me er niet voor hoef te schamen. Ik heb gezegd dat ik me niet schaam, maar ben benieuwd of meer jongs of meisjes opgewonden raken in zo'n soort situatie en hoe ik kan voorkomen dat ik volgende keer weer een stijve krijg.

 

Groeten van Ikbentomniet


42 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb perongeluk regel 7 overtreden (hierbij mijn excuus aan de moderators). Hierdoor is mijn antwoord niet verstuurd. ik heb wel een andere vraag. Wat hoop je dat ze gaat doen de volgende keer, (ik vind het best wel interresant).

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat je broer jaloers is lol. Maar ik vind wel dat ze best ver gaat. Vooral dat ze nu ook je pik aanraakt en zo. Maar goed, ben stiekem ook wel een beetje jaloers. 😄

Reputatie 3
Badge +4

Hey

Wat heb je gedaan en hoe was het????

 

Reputatie 1
Badge +1

Ff terugscrollen naar boven, daar kan je het lezen 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @ikbentomniet ,

 

We lezen dat je seks met een volwassene hebt gehad / wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan. Ook kan je voor hulp of ondersteuning anoniem contact opnemen met het Centrum voor Seksueel Geweld via 0800-0188 of www.centrumseksueelgeweld.nl.

 

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 3
Badge +4

 

Thx vr je reactie zou je de volgende keer dat je gaat het weer willen laten weten?

Reputatie 1
Badge +1

@Marieke dank je wel voor je aardige advies. Het was dan wel geen echte seks, maar wel seksueel ja... Ik voel me prima maar snap je zorg... Ik denk er over na en bel misschien even...Al heb ik ook een oom met wie ik goed kan praten,  ook over dit soort dingen wel.

En ik weet niet wie het vroeg, maar natuurlijk heb ik mijn fantasien over wat er verder zou kunnen gebeuren. Maar daar lijkt me dit topic niet voor bedoelt :-) 

Groetjes 

Ikbentomniet

Reputatie 1
Badge +1

hey @ikbentomniet, ik vraag me af wat je hoopt dat er gebeurd op je volgende afspraak.

Gr

Reputatie 1
Badge +1

Mijn gedachtes dansen tussen wat ik hoop en wat anderen zeggen dat verstandig is. Ik ga er nog even met iemand in mijn omgeving over praten. Maar in mijn fantasie gaat het de volgende keer nog een stapje verder haha

Groetjes

Ikbentomniet

Reputatie 3
Badge +4

Hey

Als ik het goed heb zou je gisteren een  nieuwe afspraak hebben gehad. Wat heb je gedaan en hoe was het?

 

Grtjs anoniempje 

Reputatie 3
Badge +4

Zou je pls willen reageren 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi allemaal,

Letten jullie op forumregel 8. Chatten en bloggen is niet toegestaan?  Een blog is een update die dagelijks of wekelijks wordt geplaatst zonder concrete vraag. 

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 3
Badge +2

@ikbentomniet Kan je nog een update geven van hoe de verdere afspraak(en) verlopen zijn?

Reputatie 1
Badge +1

Hallo, ik kom hier toch even op terug. Het voelt niet helemaal goed dat ik niks meer heb laten horen. Dus zonder te veel details en zonder hier een blog van te willen maken wil ik voor wie er naar vroegen laten weten wat er de afgelopen weken is gebeurd en hoe het is afgelopen. Ik heb nagedacht over wat hier gezegd is en er met m'n broer en oom over gesproken, maar ik ben toch weer achter m'n gevoel aan gegaan en heb weer met m'n fysio afgesproken. 

Ik heb nog twee keer een afspraak gehad. Ze had me gemaild met het voorstel om onze afspraken op de maandagen naar het einde van de middag te verplaatsen. Dan zou ze meer tijd hebben en het lekker rustig zijn in de praktijk, zei ze. (de meeste artsen enzo daar werken er tot half vijf volgens mij).  Het is intiem geweest tijdens de afspraken.

Hoe het afliep: ik heb na deze afspraken heb ik zelf gezegd dat ik wilde stoppen. Ik wilde geen echte seks met haar en voelde me ergens ook een beetje schuldig, hoewel zij fout zat natuurlijk. Ook had ik weer met m'n oom gepraat en hij heeft me ook overtuigd te stoppen (wat de Kindertelefoon ook al adviseerde). M'n fysio reageerde een beetje teleurgesteld maar begreep het natuurlijk wel goed. Ik verwijt haar niks en heb zeker geen spijt, maar weet dat ze dit natuurlijk nooit had mogen doen, ook al ging ik er graag in mee. Het geheim moeten houden voelde ook niet fijn, ook voor m'n oom. Misschien dat ik het daarom fijn vindt het hier te kunnen delen.

En voor wie het zich afvraagt: m'n lies is weer helemaal de oude :)

 

Groetjes, 

Ikbentomniet

 

Reputatie 7
Badge +17

Eigenlijk wel goed dat je gestopt bent. Vooral ook omdat het wel lijkt dat ze op seks aan aansturen was. Snap best dat het heel geil was maar ze zat idd wel echt fout (en ik weet niet hoe oud je bent maar misschien was ze ook nog strafbaar).

En fijn dat het weer goed gaat met je lies. 😄

Badge

Ik vind het echt heel verstandig va je dat je bent gestopt ookal zat ik hier achter de laptop met popcorn 😅

Ik vind het echt heel knap van je en gefeliciteerd met je lies😄🥳

Doeiiii

Reputatie 7
Badge +15

Tja, goede keus zou ik zeggen! 
niet iedereen neemt zulke goede beslissing! 
🤞

fijn van je lies

en vast een happy 2023, 

 

  • eigenlijk nog, en niet vast…😅

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

Reageer