Stijve bij de fysio

  • 13 November 2022
  • 42 reacties
  • 7247 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hey, ik zou graag  willen weten of andere jongens/meisjes ook wel eens opgewonden raken bij een arts/therapeut etc.  Voor een liesblessure ga ik namelijk elke week naar een fysioterapeut. Ze vraagt me dan oefeningen te doen in mijn onderbroek (een slip, het eerste onderzoek moest hij ook even uit trouwens).  Tijdens de therapie moet ze ook mijn lies masseren, en als ik dan in mijn slip lig  raakt ze soms dan per ongeluk met haar hand mijn kruis.  De laatste paar keer kreeg ik een stijve, wat ze ook ziet dan. Ze zegt dat ik me er niet voor hoef te schamen. Ik heb gezegd dat ik me niet schaam, maar ben benieuwd of meer jongs of meisjes opgewonden raken in zo'n soort situatie en hoe ik kan voorkomen dat ik volgende keer weer een stijve krijg.

 

Groeten van Ikbentomniet


42 reacties

Badge

vroeger, ja… in de lagere school, weet niet vanwaar je bent van NL of BE. in NL is het niet verplicht dat weet ik, maar in belgie is het wel verplicht om naakt voor de schooldokter te komen, tot een bepaalde leeftijd… geen idee meer tot hoe oud, ik denk max tot 12/13 jaar, daarna moet je dat niet meer doen, ze controleren de ontwikkeling of alles normaal werkt/normaal uit ziet, bij problemen verwijzen ze je dan door, je moet je volledig uitkleden in een pashokje, ook je kousen, behalve je onderbroek die moet je aanhouden, dan roept de dokter en zijn het zo algemene dingen hoe het thuis gaat wat de situatie is, hij kijkt naar je benen, je lichaamsbouw, hij meet en weegt je, je oren, etc etc, op een gegeven moment vraagt hij idd of je je broek wil laten zakken, de schrik van iedereen… want dat wil je niet, ik ben gay en raakte ook al opgewonden van jongens op die leeftijd, dat wist ik toen al, de dokter was een oude man dus dat deed me dan ook niets, maar uiteindelijk begint hij je ballen te vergelijken met plastiek ballen, nadien trekt hij ook 1x je velletje naar beneden om te zien of alles normaal werkt, ja van die eerste aanraking raakte ik als 9/10/11 jarige boy toch ook opgewonden en kwam hij ook paal te staan, beleefd als ik ben zij ik dan sorry waarna hij zij dat ze dat vaker meemaken en normaal is, en met de woorden dat ik de onderbroek terug mocht aan doen. eens je 12/13 bent hoef je dit onderzoek niet meer te laten doen, als ik nu nog voor een dokter moet staan in onderbroek etc heb ik daar geen ongelukken meer mee, ik kan dit al onder controle houden om geen harde te krijgen

Reputatie 1
Badge +1

@Leukerdan wow, blij dat het in nederland niet zo gaat volgens mij.

 

Ik heb weer een afspraak bij de fysio gehad, dat ging niet helemaal goed. Omdat ik bang was een stijve te krijgen had ik expres een grote, wijde boxer aangetrokken. Dat was niet handig, want daarmee kon ze mijn lies niet masseren zei ze (ze had de 1e keer ook gevraagd altijd in een slip te komen). Ze vroeg daarom of ik een nieuwe afspraak wilde maken of dat ik het niet erg vond hem uit te trekken. Ik zei dat ik dat wel wilde, maar bang was een stijve te krijgen (ik denk dat mn hoofd een tomaat was). Ze zei dat dat wel mee zou vallen, dus ik heb hem uitgetrokken. Nou, het viel dus niet mee...bij het masseren van mijn lies streek ze weer soms langs mijn kruis waardoor ik een stijve kreeg. Ze zei wel aardig dat het niet erg was en vroeg of ik het vervelend vond en of ze door mocht gaan. Ik zei eerlijk dat ik me schaamde en wel opgewonden raakte, maar dat ze wel door mocht gaan. Ze heeft de behandeling daarna dus gewoon afgemaakt, maar ik merkte wel dat ze wat vaker en steviger langs mijn kruis streek en me dan kort plagend aankeek.

Bij het weggaan zei ze dat ik zelf maar moest kijken of ik de volgende keer een slip draag of we het weer zo doen. Ik weet nog niet wat ik wil, ook al was het wel geil, ik zoek nog steeds tips om geen stijve te krijgen….

Groeten van ikbentomniet

 

Badge

hoi! 

ten eerste: je hoeft NOOIT je kleding uit te doen als je dat niet wilt, die keuze is helemaal aan jou! als jij het niet wilt dan doe je het gewoon niet, ookal zegt de fysio dat het moet.  

ten tweede: dat de fysio jou aanraakt op plekken waar zij helemaal niet hoort te komen, dat is aanranding, dit is erg strafbaar voor jou fysio en helemaal NIET jou schuld! Ze hoeft helemaal niet jou kruis aan te raken, dat is compleet onnodig. het kan natuurlijk perongeluk gaan, in dat geval kan je gewoon vragen of ze het niet wilt doen. het is heel erg ongepast en je bent als het goed is minderjarig, dus het is ook nog eens strafbaar. je kan er altijd voor kiezen om dit tegen iemand te vertellen, want dit is echt niet oke. je kan hulp zoeken bij je ouders, of iemand die je vertrouwd, maar ga hier niet alleen mee zitten. deel je gevoelens! plus als jij geen slip wil dragen maar boxers onderbroeken dan mag de fysio daar niks van zeggen. 

Ik ben trots op je dat je dit zo durft te vertellen!

groetjes, 

TPWK 

Reputatie 1
Badge +1

Hoi TPWK,

dank je wel voor je lieve reactie. Anoniem durf ik gelukkig wel :) Ik geef mezelf nergens de schuld van en vroeg me daarna ook af of dit wel kon. Maar ik weet nog niet zo goed wat ik er van moet vinden. Misschien kan dit niet, maar het voelde niet gedwongen en ook wel weer spannend.  Ik denk nog even na, als ik wil kan ik hier met mn broer of ouders over praten. Voordeel is ook dat ik waarschijnlijk niet zo vaak meer hoef, want het gaat weer beter met mijn lies.

groeten,

Ikbentomniet

Reputatie 3
Badge +4

@Leukerdan wow, blij dat het in nederland niet zo gaat volgens mij.

 

Ik heb weer een afspraak bij de fysio gehad, dat ging niet helemaal goed. (..) Bij het weggaan zei ze dat ik zelf maar moest kijken of ik de volgende keer een slip draag of we het weer zo doen. Ik weet nog niet wat ik wil, ook al was het wel geil, ik zoek nog steeds tips om geen stijve te krijgen….

Groeten van ikbentomniet

 

Als je het tof vond doe dan gwn weer grote boxer aan en anders een slip. Dat zou ik doen tenminste

Reputatie 3
Badge +4

Wat ga je nu doen of mag ik da nie vragen?

Reputatie 1
Badge +1

Ja, mag best hoor. Ik weet het nog niet, maandag is de volgende afspraak. Ik merk dat ik er eigenlijk stiekem wel naar uitkijk door de spanning, maar schaam me daar een beetje voor...

Reputatie 3
Badge +4

Als het jou een goed gevoel geeft zou ik  maandag weer een grote boxer aandoen😃 maar anders niet. Maar je zegt dat je er naar uitkijkt dus wat houd je tegen

Reputatie 3
Badge +4

Zou je na maandag nog willen laten weten wat je gedaan hebt. Hoeft niet maar zou het gwn graag willen weten.PS ben een meisje 

Reputatie 7
Badge +17

Wel raar gedrag van die fysio. Vooral dat met opzet je kruis aanraken en dat plagerige kijken. Je bent sws onder de 18 dus daar kan zij echt mee in de problemen komen (ook als je 18+ was trouwens). ik snap wel dat je het spannend vind en er een beetje naar uitkijkt, dat zou ik ook hebben. En dat je een stijve krijgt daar kun jij natuurlijk niks aan doen. Ben benieuwd wat ze maandag gaat doen ;)

Reputatie 3
Badge +4

???

 

Reputatie 2
Badge +1

???

 

uhm wat?

Reputatie 3
Badge +4

Zou je na maandag nog willen laten weten wat je gedaan hebt. Hoeft niet maar zou het gwn graag willen weten.PS ben een meisje 

Over deze vraag of hij hem dan wil beantwoorden

Reputatie 4
Badge +3

@Anoniempje.2010 niet iedereen zit elke minuut op zijn telefoon te kijken. Hij antwoord later wel

Reputatie 3
Badge +4

Ok sorry ikwiljehelpen

Reputatie 7
Badge +17

Ok sorry ikwiljehelpen

En soms worden comments tegenhouden voor moderatie. Dan duurt het ook langer voordat het antwoord er op staat

Reputatie 1
Badge +1

haha ik moet ook wat eten hoor

Maar ik wil het wel laten weten hoor, leuk dat je er naar vraagt. Zoals gezegd twijfel ik dus wel omdat ik me wel schaam omdat het eigenlijk niet hoort. Maar wil wel...

 

Reputatie 1
Badge +1

Wel raar gedrag van die fysio. Vooral dat met opzet je kruis aanraken en dat plagerige kijken. Je bent sws onder de 18 dus daar kan zij echt mee in de problemen komen (ook als je 18+ was trouwens). ik snap wel dat je het spannend vind en er een beetje naar uitkijkt, dat zou ik ook hebben. En dat je een stijve krijgt daar kun jij natuurlijk niks aan doen. Ben benieuwd wat ze maandag gaat doen ;)

Hoi Tim,  dank je voor je reactie,  ik vind het fijn te horen dat anderen er zo ook over kunnen denken. Ik laat wel weten hoe het gegaan is maandag :)

Reputatie 5
Badge +3

Klinkt wel spannend,  ik ben ook wel benieuwd:))

Reputatie 3
Badge +4

Hey 

Weet je al wat je morgen gaat doen en. En wil je na morgen je verhaal brengen als je dat wil

Reputatie 1
Badge +1

Ja wil ik wel hoor. Ik kijk best wel uit naar morgenochtend merk ik maar schaam me daar een beetje voor....

Ik heb er met mn broer over gesproken en hij zei dat ik gewoon moest dat ik wilde. En hij wil nu ook een afspraak met mijn fysio haha

Reputatie 7
Badge +17

Je broer heeft gelijk. Je moet doen wat je zelf wil. Als je er maar een goed gevoel bij hebt. Als je toch twijfels krijgt of een slecht gevoel blijf je gewoon thuis.  En ik zou ook wel een afspraak met die fysio willen lol.

Reputatie 1
Badge +1

Een paar hadden gevraagd of ik wilde laten weten hoe het vanmorgen ging bij de fysio waar ik heen ga voor mijn liesblessure…

 

Door het advies van mijn broer en een paar mensen op dit forum heb ik besloten om gewoon mijn gevoel te volgen. Ik heb daarom weer expres een grote, wijde boxer aangetrokken, omdat ze me dan waarschijnlijk net als vorige week zou vragen deze uit te trekken om mijn lies goed te kunnen behandelen (waar ik trouwens weer meer last van heb door een verkeerde beweging deze week).

Zoals elke week kleedde ik me uit. Toen ze zag dat ik weer een wijde boxer droeg vroeg ze zoals verwacht of ik het goed vond om net als vorige week die weer uit te trekken en de oefeningen in mijn blootje te doen. Daar hoopte ik op, dus dat heb ik gedaan.... We hebben toen eerst even gepraat over hoe het gaat en waarom ik meer last kreeg en een paar eerste oefeningen gedaan. Omdat ze hierbij best dichtbij me staat en ze best wel een strak t-shirt aan had kreeg ik dus ook nu weer een stijve. Ze zei ook nu weer dat ik me niet  hoefde te schamen, en vroeg of het misschien kwam omdat ik het opwindend vond om in mijn blootje voor haar te staan. Ik heb toen eerlijk gezegd dat ik er best wel opgewonden  van werd en eigenlijk al een week naar uitkeek.  Ze moest wel lachen maar wel op een leuke manier. Ze snapte het wel en zei dat ze het ook niet vervelend vond om mij bloot te zien en te masseren. 

Toen ik op de massagetafel lag en ze mijn lies masseerde, raakte ze per ongeluk een keer mijn piemel, die best wel stijf was. Ik denk expres want ze grijnste en zei dat ik dat dan zeker ook niet erg vond. Ik heb toen toegegeven dat het best een fijn gevoel was en dat ze het wel vaker mocht doen. Ze kon daar wel om lachen en bleef daarna steeds mijn piemel en balzak raken. Ze greep zelfs even mijn piemel beet en hield hem even stevig vast, omdat ze er dan 'beter bij kon’.

Na afloop vroeg ze of ik volgende week weer in mijn blootje ga. Ik  heb geantwoord dat ik het fijn vond dus denk van wel. Ik merk ook dat ik me nu niet meer schaam maar er eigenlijk best van geniet.  Ik heb t mijn broer al vertelt, hij is nu jaloers haha.

 

groetjes,

Ikbentomniet

 

Reputatie 1
Badge +1

ik heb er niks mee te maken dus als je niet naar me wilt luisteren moet je dat niet doen, maar in mijn ogen is dit dikke aanranding. vraag me af hoe het volgende x gaat. keep me up to date

 

Gr 

Reputatie 1
Badge +1

Ja, daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in, dit mag niet. Daarom twijfelde ik ook best wel eerst. Maar ik genoot er van en voelde me niet gedwongen ofzo. Daarom ben ik er wel in mee gegaan....En heb er geen spijt van eigenlijk. 

Reageer