Beantwoord

Seks vragen en zoeken



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

32 reacties

ik ken wel een site waar allemaal oversekste personen opzitten, daar kan je eens kijken, zijn wel jongens het meeste. de site is: dating-jongeren.nl
Badge
Hey hoi
Ik wil het ook
Ik wil graag met een vriendin lichamen ontdekken maar ik schaam me
Ik zou het graag samen met je doen maar ik mag geen gegevens doorgeven helaas!
Ik denk dat je misschien een vriendje moet hebben om lekker mee te seksen en geil te zijn!

Xxx me
Hey Hoi,
Zoals Cas al zei zou ik geen site doen.
je kan op zn hoogst instagram proberen.
je kan kindertelefoon volgen op insta en misschien zie je je probleem nog een keer voorbij komen.
Groet
Als minderjarige vrijwillig seks hebben met elkaar dan mag dat, ik zou fk erg seks met je willen hebben, maar k kan nou eenmaal geen gegevens uitwisselen...
Hoi

Zoals Cas zei, leiden sites nu en dan tot vervelende situaties. Een betere optie is om rond te kijken in je omgeving, en na te gaan of je iemand kent die seks met je zou willen. Als je niemand denkt te kennen, zou je kunnen proberen om nieuwe mensen te ontmoeten, bijvoorbeeld op een hobbyclub of bij de jeugdbeweging. Het is belangrijk dat je deze persoon goed leert kennen, vooraleer jullie een stap verder gaan.

Groetjes
Kenshin
Hoi, ten eerste geen site! Ik heb dat al eens geprobeerd het ging niet goed. Het bleek iemand anders te zijn! Maar als je echt wil dan is het inderdaad gewoon wachten🥺 ik moet dat ook😳 of iemand tegen komen...

MVG Casper


Hoe dan want je moet 18+ zijn toch
Hoi, ten eerste geen site! Ik heb dat al eens geprobeerd het ging niet goed. Het bleek iemand anders te zijn! Maar als je echt wil dan is het inderdaad gewoon wachten🥺 ik moet dat ook😳 of iemand tegen komen...

MVG Casper