Beantwoord

Seks vragen en zoeken


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo ik wil zo graag seks maar ik ken niemand die dat ook wil denk ik hoe moet ik dat dan doen door sites ofz of gwn random vragen (ik ben 14 )
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 April 2019, 17:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten

32 reacties

Hoi, ten eerste geen site! Ik heb dat al eens geprobeerd het ging niet goed. Het bleek iemand anders te zijn! Maar als je echt wil dan is het inderdaad gewoon wachten🥺 ik moet dat ook😳 of iemand tegen komen...

MVG Casper
Hoi, ten eerste geen site! Ik heb dat al eens geprobeerd het ging niet goed. Het bleek iemand anders te zijn! Maar als je echt wil dan is het inderdaad gewoon wachten🥺 ik moet dat ook😳 of iemand tegen komen...

MVG Casper


Hoe dan want je moet 18+ zijn toch
Hoi

Zoals Cas zei, leiden sites nu en dan tot vervelende situaties. Een betere optie is om rond te kijken in je omgeving, en na te gaan of je iemand kent die seks met je zou willen. Als je niemand denkt te kennen, zou je kunnen proberen om nieuwe mensen te ontmoeten, bijvoorbeeld op een hobbyclub of bij de jeugdbeweging. Het is belangrijk dat je deze persoon goed leert kennen, vooraleer jullie een stap verder gaan.

Groetjes
Kenshin
Als minderjarige vrijwillig seks hebben met elkaar dan mag dat, ik zou fk erg seks met je willen hebben, maar k kan nou eenmaal geen gegevens uitwisselen...
Hey Hoi,
Zoals Cas al zei zou ik geen site doen.
je kan op zn hoogst instagram proberen.
je kan kindertelefoon volgen op insta en misschien zie je je probleem nog een keer voorbij komen.
Groet
Badge
Hey hoi
Ik wil het ook
Ik wil graag met een vriendin lichamen ontdekken maar ik schaam me
Ik zou het graag samen met je doen maar ik mag geen gegevens doorgeven helaas!
Ik denk dat je misschien een vriendje moet hebben om lekker mee te seksen en geil te zijn!

Xxx me
ik ken wel een site waar allemaal oversekste personen opzitten, daar kan je eens kijken, zijn wel jongens het meeste. de site is: dating-jongeren.nl
Een datingsite waar je niet zeker bent van de ware identiteit van de gebruikers, kan tot kwetsende situaties leiden. Ik raad je af om zulke sites te bezoeken.

Heb je inmiddels iemand ontmoet?

Gr. Kenshin

hii gewoon wachten inderdaad sites kunen soms tot vervelende sites leiden

zoek in je familie x

 

Reputatie 7
Badge +5

Ik denk dat een van je vrienden het heus wel wil doen alleen niemand durft er over te beginnen. En dat zal bij vele zijn

zoek in je familie x

 

ehhhmmmmmmm…..

Nee.

Badge

Hallo ik wil zo graag seks maar ik ken niemand die dat ook wil denk ik hoe moet ik dat dan doen door sites ofz of gwn random vragen (ik ben 14 )

Zoek een  vriendin ps ik ben nog vrij 

@Anoniemmm55 contactgegevens mogen niet gedeeld worden. lees ff de forumregels.

Ik wil ook seks (meisje 13) we kunnen geen contactgegevens uitlenen want anders had ik je wel geappt🥴🍆💦

Joo maud mag ik je n vraagje stellen?

Badge

Hallo ik wil zo graag seks maar ik ken niemand die dat ook wil denk ik hoe moet ik dat dan doen door sites ofz of gwn random vragen (ik ben 14 )

Zoek een  vriendin ps ik ben nog vrij 

I know it sounds weird, maar ik ben ook vrij😄😉

Badge

hey secretm1lky,

ik heb ook zin in seks 💓😍🥰🥵

Weet iemand een plek om aftrekken ik vind het erg lekker om te doen maar weet niet waar

Badge

Hallo ik wil zo graag seks maar ik ken niemand die dat ook wil denk ik hoe moet ik dat dan doen door sites ofz of gwn random vragen (ik ben 14 )

zwz geen sites dat is pure scam en je moet er voor betalen, je kan het beste iemand zoeken of gwn afwachten

Ik wil ook seks maar kan niemand vinden die dat zou willen ben 11 ben een jongen

 

Badge

Ik wil ook seks maar kan niemand vinden die dat zou willen ben 11 ben een jongen

 

ik wil ook seks en ben een meisje, maar heb je tips hoe ik kan doen alsof ik seks heb met een soort “onzichtbare jongen”? ik ben 12

Badge +1

Ik wil ook seks maar kan niemand vinden die dat zou willen ben 11 ben een jongen

 

same wil ook seks en ben 14. Weet ook zeker dat niemand met mij wil

Badge +1

Ik wil ook seks maar kan niemand vinden die dat zou willen ben 11 ben een jongen

 

ik wil ook seks en ben een meisje, maar heb je tips hoe ik kan doen alsof ik seks heb met een soort “onzichtbare jongen”? ik ben 12

ik denk dildo of iets gebruiken. en dan fantaseren alsof je het met een jongen doet

Ik wil ook seks maar kan niemand vinden die dat zou willen ben 11 ben een jongen

 

Je kan niet alles hebben, weet je. 

Ik kreeg ook geen Bosch EasyImpact 550 Klopboormachine - 550W - Inclusief Opbergkoffer van mn ouders :(

 Hoi ik ben een jongen (16) ik wil ook graag seks maar ik woon in Frankrijk dus ik vind het best wel en om dat dan te vragen