samen met zusje in bad

  • 7 July 2014
  • 72 reacties
  • 108510 Bekeken


Toon eerste bericht

72 reacties

nee Indd ik ook niet.
Ik zou wel oppassen want als je een baby krijgt is het hoogstwaarschijnlijk een gehandicapte baby, Dat werkt nou eenmaal zo als je het met iemand van je eigen familie doet komt het gewoon niet goed, verder lijkt het me redelijk normaal.
Zelf schrik ik hier beet heel erg van. Het is namelijk je zusje je eigen bloed verband als jet fout loopt is ze dalijk zwanger van der eigen broer. Zelf zal ik dit niet doenm ik schrik hier echt heel van. Heb er geen worden voor.
misschien een goed idee om er eerst eens met je zusje over te praten? 
das wel awkward.. maar misschien wel even goed want dan kunnen jullie je grenzen vast stellen..
veel meisjes laten zich vaak mee slepen en doen dan toch dingen die ze niet willen, dat is juist slecht voor de familie band. 

en ben je echt in haar gegaan? dat zou ik bewaren voor een echte liefde!
Dit is al een keer eerder gepost? Lijt me dus niet zo echt
hoe oud ben je?
hoe oud is je zusje
Het samen douchen of naar bad gaan hoeft niet perse verkeert te zijn. Nudistische kinderen zijn echt niet omdat ze vaak naakt samen zijn op hol geslagen neukertjes ofzo. Opzicht denk ik dat als je samen opgroeit en samen doucht het lichaam van een ander en je eigen lichaam minder een taboe vind en het ook normaal gaat vinden. Het kan ook net zorgen dat het kind in kwestie minder behoefte zal ontwikkelen om iemand van het ander geslacht of zelfde geslacht naakt te gaan zien in de pubertijd waardoor ze ook minder snel onenightstands zullen gaan bedrijven.
Greetzzz CR1999

Maar ja klopt deze ouders zullen hier achter moeten komen en er op moeten letten dat het niet vaker gebeurd
Samen met je zusje in bad is niet heel raar als je nog erg jong bent, maar wel als je beiden 15 bent. Toch ????? Ook al vanwege het formaat van een normaal bad lijkt het me niet echt praktisch....

Hoe dan ook, zelfs als jullie er op dit moment beiden zelf achter staan kun je later nog weleens spijt krijgen als je daadwerkelijk seks hebt met je eigen zus.
Samen in bad als broer en zus: oké
Ook als je 15 bent : ehhh
En dan nog seks terwijl dat verboden is : doe maar niet meer.
@Rilaboy
Waarom wens je ze sterkte me iets wat illegaal is in elke vorm.
Sure @Lines ,
Vrijwillig en veilig maakt zelfs incest een pretje....
In welke vorm je incest pleegt je moet het niet doen.
@Carolak, het is ontzettend verkeerd.
Het is niet voor niets verboden.
Onder andere.
Als het niet verboden zou zijn , dan zou men het nog steeds slecht vinden en daarnaast is het resultaat van incest niet al te best.
Ik kan er zo-even niet op komen wanneer dat was , maar de consumtie van alcohol heeft niet altijd zulke goede gevolgen voor je lichaam.
Wat was destijds de reden voor het verbod?
Ik vind persoonlijk dat je wel met je zusje in bad kan gaan. Ik ga ook wel eens met m'n broertje in bad. Seks hebben met jouw zusje is echt wel iets wat niet kan. (En tevens ook strafbaar (ligt er wel aan of je zusje jonger is dan jou)). Als je 15 bent, dan kan je beter een vriendin (of vriend als je homo bent, wat niks uit maakt) zoeken. Natuurlijk moet je dan niet gelijk dit zeggen: Hoi ik ben ..., 15 jaar en ik wil heel erg graag seks met je.
Maak eerst een band.

Groeten van LeeFKo.
Sterkte man
Interresant experiment, zou je een 3ling krijgen door 2ling te laten kruisen?
Ben ik de enige die dit echt ziek vind?
reactie aangepast door de Kindertelefoon

Dit is incest, het is tegen de wet. Het is niet oké, punt.
Met je zusje in BAD poeh
dit is insect... het zou wel lekker zijn maar tegen de wet.
zoek gewoon een vriendin want dit klinkt wel erg hopeloos

Reageer