samen met zusje in bad

  • 7 July 2014
  • 72 reacties
  • 107777 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hallo ik ben een 15 jarige jongen en ik ga elke avond met mijn zusje in bad wel gewoon naakt. nu is mijn probleem dat ik vandaag met mijn zusje in bad seks heb gehad. eerst vond ik het vies (vies als in seks met je zusje) maar nu vind ik het best wel leuk en lekker en wil ik meer .

mijn vraag is nu dan ook is dit normaal en gaan jullie ook weleens in bad met je zusje naakt.

72 reacties

@Carolak, het is ontzettend verkeerd.
Het is niet voor niets verboden.
Maar wat is er dan verkeerd aan, een lekker gevoel hebben kan nooit verkeerd zijn vind ik zelf
dit is insect... het zou wel lekker zijn maar tegen de wet.
zoek gewoon een vriendin want dit klinkt wel erg hopeloos
Hoezo vriendien zoeken ik ben een meisje en niet lesbisch
Dit is normaal, ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben:)
Dit is normaal, ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben:)
Wanneer ben jij aan de beurt dan?
Geen idee:/
Ik ben 12
Ik ben 12

IK ben ook 12, maar dat zegt niets, hoe oud is je zus dan?
Ben ik de enige die dit echt ziek vind?
reactie aangepast door de Kindertelefoon

Dit is incest, het is tegen de wet. Het is niet oké, punt.
[quote=Syd]Dit is incest, het is tegen de wet. Het is niet oké, punt.

maakt "tegen de wet" het ineens zo slecht dan
Onder andere.
Als het niet verboden zou zijn , dan zou men het nog steeds slecht vinden en daarnaast is het resultaat van incest niet al te best.
net als toen alcohol verboden was in america?
Ik kan er zo-even niet op komen wanneer dat was , maar de consumtie van alcohol heeft niet altijd zulke goede gevolgen voor je lichaam.
Wat was destijds de reden voor het verbod?
1920, de reden was dat het ongezond was en moreel slecht.
Ik vind sommige reacties hier echt wel overdreven. Incest, kom op?? Ik ben ook van een tweeling, beiden zijn we meisjes en ook wij hebben geëxperimenteerd op dat gebied. Al gingen we elkaar wel echt nooit hongeren. Maar het is duidelijk dat vele mensen hier de band tussen een tweeling niet snapt, die is anders dan dat je je kan voorstellen
Badge
dit is een epic gamer win. zeker doorgaan
(je moet helemaal niet elke dag douchen dat is echt klets koek.... Ik douche 2 keer per week en een keer extra mijn haar. Meer is niet nodig als ik stink ga ik wel eens extra de douche in maar sta is eigelijk nooit nodig👍🏻)

Het is meestal niet gebruikelijk om met je famielie sex te hebben maar zolang het veilig enzo gebeurd vond ik het niet fout ofzo.

Ik ben zelf ook tweeling (twee meiden) wij doen niks kwa secueelen dingen samen👍🏻 dus ja... 't hoeft niet zo te zijn dat alle tweelingen dat doen wand dat las ik soms in andere reas😂
Sorry hoor maar dit is incest en dat is hartstikke illegaal
In bad met je zusje is opzich niet heel raar, seks met je zusje wel.
Samen met je zusje in bad is niet heel raar als je nog erg jong bent, maar wel als je beiden 15 bent. Toch ????? Ook al vanwege het formaat van een normaal bad lijkt het me niet echt praktisch....

Hoe dan ook, zelfs als jullie er op dit moment beiden zelf achter staan kun je later nog weleens spijt krijgen als je daadwerkelijk seks hebt met je eigen zus.

Het is niet echt normaal zoals de meesten zeggen maar ik snap het wel want jullie zijn beide 15 en alle beide graag seks hebben en veel hormonen 

Mij tip is gewoon voor de fun kan het wel maar voor de rest niet doen alles je zusje zwanger raakt ben je de lol

 

Reageer