Vraag

OMG mijn vriendin is zwanger !

  • 19 August 2017
  • 45 reacties
  • 7114 Bekeken


Toon eerste bericht

45 reacties

@menspersoon als er mensen op die sextape te zie zijn die jonger dan 18 lijken of zijn dan word in dit geval de maker en de mensen die het verspreiden hetzelfde behandelt als verkrachters pedo's en aanranders. Maar in dit geval zal de straf wss meevallen omdat de dader (s) minderjarig zijn. Ik denk dat Xander alleen word gestraft door zijn ouders of helemaal niet.

Als iemand hier meer verstand van heeft, dan hoor ik dat graag :)

Gr. Eenaardigpersoon
Hey Xander,
Ik hen ff je topics door gelezen, maar jij maakt echt de raarste dingen mee. Ik hen het echt met je te doen. Het lijkt me niet handig om die ouders van het meisje geld te geven. Zij heeft de tape, en ze staat er zelf ook op, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die sextape deelt. Bovendien is ze zoals je al zegt erg gemeen, en komt ze uit een arme buurt. (Miss ga ik eem beetje off-topic) maar ik vraag me af hoe jullie elkaar tegen zijn gekomen. Meestal zijn de ouders van een stelletje ongeveer even rijk. Hier is dat niet zo dus ik ben gewoon benieuwd.

Hou ons op de hoogte!
Eenaardigpersoon
Voel me zwaar klote heb echte vette ruzie met mijn vriendinnetje nu. Ze zei..moet je iets eerlijk zeggen. Ik heb de pil niet meer geslikt ik werd er zo misselijk van de eerste week. Het doosje ligt daar nog bijna vol met pilletjes voor . BAM dat sloeg bij mij in als een harde vuist in mijn gezicht.
Ik voel me zo genaaid door mijn vriendin. Hoe kan ze me dat aandoen..ik vertrouwde haar.
Bah ze heeft me voor de lekkere sex misbruik . Nu ben ik ook verantwoordelijkheid dat ze zwanger van mij is.
Ik draai echt door nu..hoofdpijn.
Weet niet.. ze moet de baby niet laten komen. Maar ze wil het wel en geen abortus zei ze nog net.
Kan ik haar verplichten om de bevruchte eicel weg te halen ? Ik heb daar ook te beslissen niet zij!!!
Hoi Pin.. reuze bedankt voor je antwoord erop. Om kort te zijn had zo net met mijn vader gepraat dat mijn vriendin express door haar schuld niet pil slikken zwanger is geraakt van mij.
Nou willen mijn rijke ouders dat ik alle contacten verbreekt met haar..dus niet meer zie. Ze willen niet zo in het nieuws komen. En om mij te beschermen voor de stress van anderen. Mijn pa zei nog net..bewijs zij maar dat het jouw kind is als je een DNA testje weigert. Slim plan van mijn pa en mijn moeder zei nog ..zo moeten we het doen is het beste voor iedereen.
Zij wilt de baby laten komen dan ben ik weg. Gaat ze maar tienermoedertje spelen , ik ga nog verder studeren.Blij dat mijn ouders me helpen nu met goed advies. Zie nu in dat het een dom meisje is die zich zwanger laat maken. Denk ze echt nu dat ik blijf bij haar voor de baby?
Als mijn ouders geld toe stoppen of ik ..dan erkennen wij het kind. Dat heeft grote gevolgen ..want dan lijkt het mijn kind te zijn. Mijn pa zei weer..kappen met dat meisje uit een arm ASO milieu. Jij kunt veel beters krijgen uit ons sterren status .
Hij heeft wel gelijk hoor Pin. Natuurlijk de sex was erg lekker met haar. En ik heb kunnen oefenen het neuken , dat is wel super. Maar zo gemeen van haar dat ze de pil stiekem niet slikte.
Misschien heeft mijn moeder alweer gelijk..dat het een heel naïef meisje is. Ik mocht van haar geen condoom omdoen.. dus ga je nu echt wel denken dat ze wilde dat ze zwanger raakte Nou dat is haar geluk en nu stop relatie.
Mag ze haar vader gaan vertellen nu..denk dat ie uitflip . Nee geen contact wil die gekke ouders van haar nooit meer zien. Beter zo en een mooi meisje uit een betere rijke familie zoeken zegt mijn moeder nu net.Yes ..dat ga ik doen. Ben haar al vergeten baby mag ze houden mijn ex.
Nee voel me shit Pin. Maar is beter zo dumpen dat meisje.
In elk geval weet ik nu dat ik vruchtbaar ben..mijn zaad is okay..??
Rosiecotton dit is voor jou.
Ik wil dat ze abortus doet dan is probleem baby voorgoed opgelost. En het egoïsme is dan ook niet meer . Ik denk aan studeren zij wilt stoppen met school om de baby te zorgen. Wat een verspilde tijd en moeite van je leven als je tiener bent.

Zij zegt meer..babies zijn zo leuk!
Ik antwoord..ben je nog te jong voor. Ik zeg ik wil nog met vrienden feesten en vakantie etc. Toch doet ze wat zij WILT!

Begrijp je ik wou altijd een condoom omdoen als we sexen.
Zij WILT ..maar ik wil jouw warme zaad in mijn kutje hebben. Met een rubbertje om vind ik niet echt sex.

Dus wie is hier schuld..ZE heeft mij nu zo onder druk gezet dat ik het uit moet maken. Mijn pa wilt desnoods de abortus betalen maar dan wel doen in België. Hij zegt..beter verder weg hoop dat niemand achter komt. Is niet goed voor jouw toekomst dit allemaal.

Hij heeft gelijk toch mijn pa en ook mijn ma..boh wat ben ik dom geweest om me te ontmaagden. Had ik me beter bij afrukken gehouden en geen meisjes..pfff
Hey mensen..ik ben geen klootzak maar een nette jongen hoor van 16 jaar. En mijn zondag begint niet leuk. Vader van mijn ex vriendinnetje..een alcoholist comazuiper had mij via whatsapp bedreigd . Als mijn ouders hem niet veel geld elke maand zwart in de handen duwen vanwege de bijstandsuitkering..
...dan gebeurt er dit als hij mij tegenkomt . Hij verbouwd mijn gezicht, breekt mijn botten en hij zorgt er persoonlijk voor dat ik geen kinderen meer kan maken.!Hij noemde het woord castreren als bij dieren..met een mes mijn zaadballen tsakkie verwijderen.
Die man is knettergek en hoop fat hij maar bluft. Heb het mijn pa laten lezen die zei net ..zie je maar dat ze het voor het geld doen. Hij wilt 1000 euro elke maand krijgen voor zijn zwangere dochter.
Wat een dag ..betalen of gecastreerd worden letterlijk.
Niet normaal ik heb helemaal niks fout gedaan. Altijd lief voor haar geweest....Wat nu!!!!
? BIOS..ik ben gestress nu mag ik taalfouten maken!
Bingo ! Ik ben nu 3x letterlijk genaaid door mijn vriendinnetje.
Stond ze om 9 uur aan de deur. Ze wist dat mijn ouders dan weg zijn om te werken. Zei ze..Xander wat zie je erg overspannen uit. Ik zeg vind je het gek jij bent zwanger van mij. Zei antwoordde.. dus je weet zeker dat de baby over 9 maanden van jou is. Natuurlijk zo sportief ben ik ook weer. Kijk we hadden elke dag geneukt.. jij niet aan de pil en ik zonder Condoom klaargekomen in jouw kut. Zegt zei..jij bent ook verantwoordelijkheid dat ik zwanger ben. Maar ik beslis ik wil de baby die we samen gemaakt hebben houden. Ik zeg..doe maar wat je niet laten kan , want ik wil dat je abortus pleeg.

Ondertussen had ze dit gesprekje opgenomen met de voicerecorder smartphone als verrassing maar toen wist ik dat niet.

Zei ze zo lief met een knipoog.. Mag ik asjeblief binnenkomen ? Xander schatje je ziet er zo opgefokt geil uit. Ik zei ..ben ik ook 2 dagen geen sex meer gehad met jou. Schatje zullen we sex om de sex doen nog een laatste keertje please..
Nou daar hoef ik niet lang over na te denken. Je hoeft geen condooms te gebruiken lachte ze..ben toch al 2 weken zwanger van jou. Ik heb de test gezien dus het is zo. Goed daar zijn we het over eens. Zei ze zo smekend ondertussen was ze al naakt..Xander ik wil jouw grote pik van 20 cm nu! Ik weet het ben heel zwak als een meisje met me naar bed wilt. Heel raar gevoel er hebben het uit maar ze was zo goed en gewillig in bed.Ze had 2 orgasmes door mij en een uurtje sex om nooit meer te vergeten..

Een slimme uitgekookte meid is ze..want ze had de sex met de smartphone opgenomen. De camera stond aan en lag op mijn bureau precies gericht op mijn bed.

Ik kreeg een videootje om 18.00 gestuurd terwijl ik met ma en pa aan het eten waren. Ik verslikte mij ..er stond bij dit sextape gaat viraal op school . Oh en alles staat op de voicerecorder smartphone. Mijn pa en ik hebben dit bedacht leuk plan he! Tenzij jullie doen wat wij willen. Dat hoor je nog wel schat maar die 1000 euro zwart per maand voor mijn kindje wieso!!Bedankt nog voor de lekkere sex Xander.

Kut ..wat een bitch. Wat moet ik nou?? Mijn ouders zullen nu heeeel kwaad zijn ...als ze dit weten.
Rosiecotton ..bedank voor jouw meedenken.! Dus Not. Doei
Hey eenardigpersoon,

Ik heb haar bij het park ontmoet in de buurt waar ik woon. Ze sprak mij lief aan wie ik was. Zij woont aan de andere kant een kilometer of 2 .
Effect vergeten te melden die sextape is achteraf bewerkt (video editor) . Zij staat 99 procent geblurd op..niks te zien.
Ik sta wel superscherp ..ze is niet dom hoor. Dus de school en als het uitlekt dan weet half Nederland het. Ik ben de zoon van een bekende Nederlander. Schaam schaam en schande niet goed voor mij toekomst natuurlijk.
Ik heb het inmiddels verteld aan mijn pa. Die had het filmpje bekeken en zei ..Xander je bent niet zo'n beetje erg dom geweest.
Zij hebben ons nu schaakmat gezet. Dat wordt betalen en een ondertekend brief met handtekening dat zij altijd zwijgen.
Plus het orgineel filmpje gedelete wordt.
weet ook niet hoe dat kan in die stopweek enzo, maar misschien kun je hier wat info vinden over hoe verder,
https://fiom.nl/ongewenst-zwanger/zwanger-wat-nu
@ROSIECOTTON
Die meid wil een kind ontstaan door een leugen behouden. Ikzelf vind het nog indrukwekkend dat XANDER16 dit nog eenig zins rustig heeft aangepakt.
Ikzelf had dit verre van zo goed kunnen aanpakken.

Ja het is wel erg dat hij haar in de steek laat na zoiets. Maar ze heeft zelf duidelijk gemaakt het kind (wat nooit ontstaan zou kunnen hebben volgens die informatie die hij had) te willen houden. Dat hij dit niet wil heeft hij (denk ik) ook duidelijk gemaakt waarna dit 1 van de betere opties was.

@xander

goed dat je dit zo rustig hebt aangepakt en ook niet gewelddadig bent geworden. Ik zelf had dit niet gekund en bewonder dit ook erg van je.
@JELMERHELPER

Als je de informatie hebt gelezen in voorgaande topics van XANDER16, zou je kunnen weten dat dit meisje inderdaad in een 'asowijk' woont. Uiteraard zijn niet alle mensen die hier wonen aso's maar (op basis van informatie van voorgaande topics) de vader van het meisje zou je wel in deze categorie kunnen zetten.

Dat niet iedereen in die omgeving een aso is klopt zeker maar in dit geval (op basis van de gegeven info) kun je wel concluderen dat dit meisje niet in het beste milieu opgroeit.

Dat een rijke vader niet wil dat zijn zoon zeg mengt met zo iemand (niet dat ik het zelf zo gezegd had) kan ik daarom redelijk snappen.
Dit meisje heeft namelijk toch zijn zoon letterlijk en figuurlijk genaaid.

Accepteer alstublieft dat deze opmerking dus niet gericht was naar alle armen (ook niet naar jou, aangezien je het persoonlijk opvatte) maar naar een gezin die daadwerkelijk in een asobuurt leeft en zich er ook half naar gedraagt.

Gr. een Vliegtuig
ik denk dat politie inderdaad de beste oplossing is. tenzij je denkt dat jij en je ouders dit zelf kunnen oplossen..

in ieder geval niet betalen
Ga na haar pak haar mobiel en maak het kapot!!!
Maar als ze het aan school, laten zien staat zei er ook naakt op dus...
Ze heeft jou zwaar hard genaaid. Dan moet ze nie gaan klagen he!!!
Wat een trut ik zou ermee naar de politie gaasn of in elkgeval ze aanklagen en jullie zijn ook in het voordeel jullue zijn rijker dus jullie kunnen betere advocaten betalen !

Reageer