Vraag

OMG mijn vriendin is zwanger !

  • 19 August 2017
  • 45 reacties
  • 7078 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Fuck fuck wat moet ik nou. Vriendinnetje van 15 jaar liet me de clearblue zwangerschapstest zien een uurtje geleden. We hebben bijna een maand dagelijks sex . Zij slikt de pil alleen geen condoom. Ik ejaculeer altijd sperma in de vagina van haar dat wilt ze.
Nu komt het leuke clearblue test zegt + en 2-3 weken zwanger.
Hoe kan dit ? In de stopweek pil hebben we elke dag sex gehad.
Ik word ram gestoord nu dat ze zwanger van mij is. En haar ASO vader breek mij al mijn botten had hij mij gewaarschuwd als ze zwanger raakt.
Stiekem abortus? Wat kost dat en hoe werkt het..
Mijn ouders mogen het ook niet weten. Mijn moeder zegt vaker als dat meisje zwanger raakt van jou dan is het express. Jij hebt alleen controle als je een condoom gebruikt en het daarna meteen doorspoeld in de wc. Ze weet dat wij miljonairs zijn .

45 reacties

O wacht,ik zie nu pas dat het een jaar geleden is gebeurt, hoe is het nu?
Hallo ik ga even mijn zicht en mening geven dus niet boos worden. Dit is hoe ik het bekijk.

-condoom
- het is al gebeurt, probeer nu te kijken naar de toekomst
-geen zwart geld betalen... Als dát ook nog uitlekt weet straks zeker heel nederland het.
- erken het kind
- als dat meisje zwanger wilde worden, is het voor grotendeels haar schuld. Nu word de hele schuld op jou gelegd. Weet die vader het überhaupt dat het meisje je genaaid en bedrogen heeft?
- politie

Dit was het voorlopig. Ik vind het vooral héél stom voor jou dat dit jou moest overkomen.. Het kwam alleen wel wat hard over met dat je het kind afstoot. Het kind kan er ook niks tegen doen.

Laterzz

Simonesz
Het is ook wel oerdom om green condoom om te doen tijdens het neuken. En omdat jouw ouders 'Bekende Nederlanders' zijn en jullie 'rijk' zijn kunnen jullie betere advocaten betalen en dat betekent dus dat jullie meer kans hebben om de rechtzaak te winnen , wat jullie niet verdienen, want jij hebt net zo goed iets fout gedaan. Jij en dat andere kind zijn allebei oerdom geweest.
Wat een trut ik zou ermee naar de politie gaasn of in elkgeval ze aanklagen en jullie zijn ook in het voordeel jullue zijn rijker dus jullie kunnen betere advocaten betalen !
Hey eenardigpersoon,

Ik heb haar bij het park ontmoet in de buurt waar ik woon. Ze sprak mij lief aan wie ik was. Zij woont aan de andere kant een kilometer of 2 .
Effect vergeten te melden die sextape is achteraf bewerkt (video editor) . Zij staat 99 procent geblurd op..niks te zien.
Ik sta wel superscherp ..ze is niet dom hoor. Dus de school en als het uitlekt dan weet half Nederland het. Ik ben de zoon van een bekende Nederlander. Schaam schaam en schande niet goed voor mij toekomst natuurlijk.
Ik heb het inmiddels verteld aan mijn pa. Die had het filmpje bekeken en zei ..Xander je bent niet zo'n beetje erg dom geweest.
Zij hebben ons nu schaakmat gezet. Dat wordt betalen en een ondertekend brief met handtekening dat zij altijd zwijgen.
Plus het orgineel filmpje gedelete wordt.
Hey Xander,
Ik hen ff je topics door gelezen, maar jij maakt echt de raarste dingen mee. Ik hen het echt met je te doen. Het lijkt me niet handig om die ouders van het meisje geld te geven. Zij heeft de tape, en ze staat er zelf ook op, dus het lijkt me onwaarschijnlijk dat ze die sextape deelt. Bovendien is ze zoals je al zegt erg gemeen, en komt ze uit een arme buurt. (Miss ga ik eem beetje off-topic) maar ik vraag me af hoe jullie elkaar tegen zijn gekomen. Meestal zijn de ouders van een stelletje ongeveer even rijk. Hier is dat niet zo dus ik ben gewoon benieuwd.

Hou ons op de hoogte!
Eenaardigpersoon
Maar als ze het aan school, laten zien staat zei er ook naakt op dus...
Wat een kut vader heeft die chick zeg!!!
@menspersoon als er mensen op die sextape te zie zijn die jonger dan 18 lijken of zijn dan word in dit geval de maker en de mensen die het verspreiden hetzelfde behandelt als verkrachters pedo's en aanranders. Maar in dit geval zal de straf wss meevallen omdat de dader (s) minderjarig zijn. Ik denk dat Xander alleen word gestraft door zijn ouders of helemaal niet.

Als iemand hier meer verstand van heeft, dan hoor ik dat graag :)

Gr. Eenaardigpersoon
@Rosiecotton,

Ik denk niet zozeer dat de andere leden zo graag willen dat iemand zonder vader opgroeit, maar ze keuren waarschijnlijk de acties van het meisje af.
Het is vrij begrijpelijk dat zij hem steunen, omdat hij oppeens te horen krijgt dat hij vader wordt en dat hij er niets aan kan veranderen.

Daarnaast kan het mogelijk worden om met een persoon een kind te maken.
Dan breidt je de genenpoel niet uit, maar het is een optie.
Help niet bad boy ..denk haar vader heeft dubbele bestanden gekopieerd.. zo dom is ze niet.
Denk dat ze zo ons klemzet.. mijn ouders willen zo niet in het show nieuws komen..als de sextape van Patricia paay. Pff
Volgens mij is het verspreiden van die video illegaal.
Ik heb het even opgezocht , maar naast het feit dat het strafbaar is heb ik nog niets kunnen vinden over hoe het wordt bepaald.
Ga na haar pak haar mobiel en maak het kapot!!!
Zij is echt knettergek. Blijf uit haar buurt, en trap niet meer in die sluwe plannetjes.
Rosiecotton ..bedank voor jouw meedenken.! Dus Not. Doei


Oké, nu haak ik af. De geloofwaardigheid is er inmiddels een beetje af. Hoewel ik niet begrijp waarom iemand zo'n heel verhaal zou verzinnen heb ik toch vraagtekens bij de echtheid.
Bingo ! Ik ben nu 3x letterlijk genaaid door mijn vriendinnetje.
Stond ze om 9 uur aan de deur. Ze wist dat mijn ouders dan weg zijn om te werken. Zei ze..Xander wat zie je erg overspannen uit. Ik zeg vind je het gek jij bent zwanger van mij. Zei antwoordde.. dus je weet zeker dat de baby over 9 maanden van jou is. Natuurlijk zo sportief ben ik ook weer. Kijk we hadden elke dag geneukt.. jij niet aan de pil en ik zonder Condoom klaargekomen in jouw kut. Zegt zei..jij bent ook verantwoordelijkheid dat ik zwanger ben. Maar ik beslis ik wil de baby die we samen gemaakt hebben houden. Ik zeg..doe maar wat je niet laten kan , want ik wil dat je abortus pleeg.

Ondertussen had ze dit gesprekje opgenomen met de voicerecorder smartphone als verrassing maar toen wist ik dat niet.

Zei ze zo lief met een knipoog.. Mag ik asjeblief binnenkomen ? Xander schatje je ziet er zo opgefokt geil uit. Ik zei ..ben ik ook 2 dagen geen sex meer gehad met jou. Schatje zullen we sex om de sex doen nog een laatste keertje please..
Nou daar hoef ik niet lang over na te denken. Je hoeft geen condooms te gebruiken lachte ze..ben toch al 2 weken zwanger van jou. Ik heb de test gezien dus het is zo. Goed daar zijn we het over eens. Zei ze zo smekend ondertussen was ze al naakt..Xander ik wil jouw grote pik van 20 cm nu! Ik weet het ben heel zwak als een meisje met me naar bed wilt. Heel raar gevoel er hebben het uit maar ze was zo goed en gewillig in bed.Ze had 2 orgasmes door mij en een uurtje sex om nooit meer te vergeten..

Een slimme uitgekookte meid is ze..want ze had de sex met de smartphone opgenomen. De camera stond aan en lag op mijn bureau precies gericht op mijn bed.

Ik kreeg een videootje om 18.00 gestuurd terwijl ik met ma en pa aan het eten waren. Ik verslikte mij ..er stond bij dit sextape gaat viraal op school . Oh en alles staat op de voicerecorder smartphone. Mijn pa en ik hebben dit bedacht leuk plan he! Tenzij jullie doen wat wij willen. Dat hoor je nog wel schat maar die 1000 euro zwart per maand voor mijn kindje wieso!!Bedankt nog voor de lekkere sex Xander.

Kut ..wat een bitch. Wat moet ik nou?? Mijn ouders zullen nu heeeel kwaad zijn ...als ze dit weten.
De rijkdom van iemands ouders hebben weinig invloed op de schrijfvaardigheid van hun kind in een land met leerplicht.
? BIOS..ik ben gestress nu mag ik taalfouten maken!
Normaal zou ik niet reageren op dergelijke topics, maar ik maak hier toch even een uitzondering.
Zoals je kunt zien, de oude regel blijft gelden: "trouw met iemand uit je eigen milieu" (nu moet je dat trouwen iets breder zien, maar toch)

Ze heeft je genaaid, maar ik snap wel dat die vader bios is.

Overigens vind ik wel dat je erg veel taalfouten maakt voor iemand met rijke ouders...?
@ anoniempje1910

Er zijn toch echt twee mensen nodig om een kind te maken. Dat zij is gestopt met de pil is dom, maar hij had een condoom moeten gebruiken. Hoe graag hij het ook ontkend dit kind is ook zijn verantwoordelijkheid! Ik vind dit echt walgelijk hoe jullie het goed vinden dat er nu weer een kind opgroeid zonder vader.
Ze heeft jou zwaar hard genaaid. Dan moet ze nie gaan klagen he!!!
@rosiecotton Xander is niet de schuldige hier. Hij lijkt erin geluisd te zijn. De dreigenmenten zijn een misdrijf. Het dumpen van iemand niet.

Xander, ik vind dat je goed hebt/gaat gehandeld.
Vooral niet op inspelen, tegendruk blijven leveren. Zij koos er bewust voor om buiten jouw wil heen zwanger te worden, niet jouw schuld!

Gr. Ik
[quote=Xander16]Hey mensen..ik ben geen klootzak maar een nette jongen hoor van 16 jaar. En mijn zondag begint niet leuk. Vader van mijn ex vriendinnetje..een alcoholist comazuiper had mij via whatsapp bedreigd . Als mijn ouders hem niet veel geld elke maand zwart in de handen duwen vanwege de bijstandsuitkering..
...dan gebeurt er dit als hij mij tegenkomt . Hij verbouwd mijn gezicht, breekt mijn botten en hij zorgt er persoonlijk voor dat ik geen kinderen meer kan maken.!Hij noemde het woord castreren als bij dieren..met een mes mijn zaadballen tsakkie verwijderen.
Die man is knettergek en hoop fat hij maar bluft. Heb het mijn pa laten lezen die zei net ..zie je maar dat ze het voor het geld doen. Hij wilt 1000 euro elke maand krijgen voor zijn zwangere dochter.
Wat een dag ..betalen of gecastreerd worden letterlijk.
Niet normaal ik heb helemaal niks fout gedaan. Altijd lief voor haar geweest....Wat nu!!!![/quote

Die bedreiging is niet netjes van hem, maar ergens kan ik wel begrijpen dat een vader hartstikke kwaad is als iemand zijn dochter bezwangerd en dan in de steek laat. Dat is wat je fout hebt gedaan. Begin met het erkennen van je eigen fouten en stop met het beschuldigen van de rest van de wereld.
Het is vrij logisch om van mening te zijn dat beide partners verantwoordelijk zijn als het gaat om het voorkomen van zwangerschappen.

De acties van het meisje zijn wel dingen om vraagtekens bij te zetten.
Naast het feit dat ze zonder overleg stopt met anticonceptie en het pas naderhand vertelt kiest ze er ook voor om het kind te houden.
Ik vraag mij af of ze weet welke gevolgen het voor haar heeft.
Naast het feit dat bevallen op zo'n jonge leeftijd niet altijd zo goed is voor je lichaam denk ik dat ze moeite gaat krijgen met haar scholing.
Als ze stopt met school om voor het kind te zorgen (mag dat wel?, ivm leerplicht) dan denk ik dat ze later moeiye gaat hebben met het vinden van een baan.
Daarnaast lijkt het mij lastig om van slechts 1000 euro per maand te leven, of er moet iemand al vrij snel bereid te zijn om haar te helpen.

Voor de dreigementen kun je het best naar de politie.
Daarnaast is het wel handig om iemand te hebben die met een neutraler standpunt die een betere wending kan geven aan dit probleem.

Reageer