Vraag

naakt slapen

  • 15 April 2020
  • 42 reacties
  • 4032 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zou graag een keer willen weten wat jullie ervaringen zijn van naakt slapsn


42 reacties

Hi Lol0123,

 

ik slaap al jaren helemaal bloot, net als mijn twin. Het is gewoon lekker, maar verder ook weer niet zo bijzonder hoor. Je hebt iig geen ‘knellende’ kleding aan.

Ik weet niet wat je nu draagt? Een pyjama of alleen een boxer?

Nou dan ga je toch gewoon, al is 't maar voor een half uurtje, je in bed uitkleden en dan weet je al een beetje hoe het voelt. Als je het niet lekker vindt, dan kun je je altijd weer aankleden in bed. Niemand die het ziet.

Als je er geil van wordt, dan kun je je gewoon aftrekken, als je dat leuk vindt.

Gewoon proberen.

 

Oh ja, weet je wat ook lekker is om bloot te doen? ….zwemmen……

 

Groetjes,

M&M's

Thx m&m’s

toen jk gisteren wel geil was heb ik mezelf wel afgetrokken dat was ook nice

 

Ik ben wel een klein beetje jaloers ofzo ik zou ook wel de hele dag bloot willen xij

Ja ik ook 😂😜

Reputatie 3
Badge +3

Ik ben wel een klein beetje jaloers ofzo ik zou ook wel de hele dag bloot willen xij

Ja ik ook😁

Reputatie 3
Badge +3

Ik zou ook gwoon de hele dag naakt willen zijn, maar ja daar denken mn ouders anders ober..... ik weet nu al dat ik later gwoon een nudist of naturist word en dan loop ik ook gwoon naakt door t huis

Reputatie 5
Badge +5

Hoezo jaloers? Gewoon doen. Sinds dat ik niet meer naar school kan gaan ben ik 24/7 naakt ook m’n broertje loopt de hele dag in z’n blootje. M’n broertje en ik hebben wel soms een stijve maar daar trekken m’n ouders zich niks van aan hoor. Wij zouden niet eens meer weten hoe het voelt om kleren aan te hebben. 
Lol0123 ben je trouwens en jongen of meisje en hoe oud ben je

Ik ben een jongen en 14 jaar

Hoezo wil je dat eig weten

Reputatie 5
Badge +5

Ja ik ook 😂😜

Haha

-onnodige quote verwijderd-

 

Reputatie 5
Badge +5

Hoezo wil je dat eig weten?

Gewoon uit nieuwe

-onnodige quote verwijderd-

Badge +1

Ik ben wel een klein beetje jaloers ofzo ik zou ook wel de hele dag bloot willen xij

Ja ik ben ook best jaloers. Ik zou graag de hele dag naakt lopen, maar ik vind het gênant omdat mijn ouders en zusje het niet doen. Ik ga ook eens proberen hoe het voelt om naakt te slapen. Lijkt me best lekker!

Oke laat je het weten hoe het was als je het tenminste vanavond gaat doen?

Badge +1

Ja, zal het laten weten

Badge +1

Heb het vannacht geprobeerd en het voelde echt super fijn. Het geeft je zo’n vrij gevoel. Ga het zeker vaker proberen! Had soms wel ineens een stijve, maar dan ruk ik gwn ff.

Reputatie 5
Badge +5

👍👍

Heb het vannacht geprobeerd en het voelde echt super fijn. Het geeft je zo’n vrij gevoel. Ga het zeker vaker proberen! Had soms wel ineens een stijve, maar dan ruk ik gwn ff.

Ikcdoe ook hetzelfde als mijne stijf is dan ruk ik ook

Badge

Ik slaap ook altijd in m’n blootje, het hele jaar door. M’n broertje en m’n ouders ook. Nu met de Corona tijd loop ik en m’n broertje ook gewoon naakt naar beneden om te ontbijten, nu zijn we zo’n beetje 24/7 bloot of we moeten weg gaan. Ik ben 13 en m’n broertje is 10

Ik ben zo jaloers jammer genoeg denken men ouders er anders overs

Badge

Ik meisje 15 vind naakt slaapen herlijk maar wort er wel geil van en daar door vinger ik mezelf vaker en ik word soms nat wakker

Reputatie 7
Badge +5

Ik weet niet beter slaap naakt zolang ik mij het kan herinneren 

Reageer