Vraag

naakt slapen

  • 15 April 2020
  • 42 reacties
  • 3984 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zou graag een keer willen weten wat jullie ervaringen zijn van naakt slapsn


42 reacties

Badge

Ik slaap zelf altijd naakt. Voelt veel vrijer en lekkerder. Omdat het zo vrijer voelt kan je best snel stijf worden maar als je vaker naakt slaapt gebeurt dit niet meer. En niet aan geile dingetjes denken. Gewoon kleren uit en gaan slapen,

Dankjewel voor je reactie maar zijn er miss anders die hun ervaring willen delen?

Reputatie 3
Badge +3

Hey ik slaap ook naakt,

Het is lekker omdar je je meer vrij voelt en het is veel lekkerder om ff een keer geen kleren aan te hebben. Probeer het een keer! Ik ben wel altijd bang dat mn ouders me een keer sochtends naakt aantreffen in mn bed(is me een keer gebeurt) maar je kan het ook gwoon twgen je ouders zeggeb zodat ze er rekening mee houden

Reputatie 5
Badge +5

Ik slaap ook altijd in m’n blootje, het hele jaar door. M’n broertje en m’n ouders ook. Nu met de Corona tijd loop ik en m’n broertje ook gewoon naakt naar beneden om te ontbijten, nu zijn we zo’n beetje 24/7 bloot of we moeten weg gaan. Ik ben 13 en m’n broertje is 10

Dank jullie wel 

ik zou het ook eens willen proberen maar ik weet niet zo goed of het fijn is en ik ben bang dat mijn ouders mij betrappen. Dus raden jullie het aan om het te doen? En ik denk dat ik dan snel geil wordt kan ik daar iets tegen doen dan als jullie het aanraden om te doen.

Badge

ja get is niks geks

 

Hi Lol0123,

 

ik slaap al jaren helemaal bloot, net als mijn twin. Het is gewoon lekker, maar verder ook weer niet zo bijzonder hoor. Je hebt iig geen ‘knellende’ kleding aan.

Ik weet niet wat je nu draagt? Een pyjama of alleen een boxer?

Nou dan ga je toch gewoon, al is 't maar voor een half uurtje, je in bed uitkleden en dan weet je al een beetje hoe het voelt. Als je het niet lekker vindt, dan kun je je altijd weer aankleden in bed. Niemand die het ziet.

Als je er geil van wordt, dan kun je je gewoon aftrekken, als je dat leuk vindt.

Gewoon proberen.

 

Oh ja, weet je wat ook lekker is om bloot te doen? ….zwemmen……

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 5
Badge +5

Ja je moet het zeker een keer doen. Als je het een paar keer gedaan hebt wil je niet anders meer.

laat het maar weten hoe je het vond

Ja ik laat het je weten ik denk dat ik het vanavond ga doen. En hoe voelt het eig bij jou?

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik laat het je weten ik denk dat ik het vanavond ga doen. En hoe voelt het eig bij jou?

Ik doe t elke avond maar mn ouders weten t niet dus dan lig ik bed en dan trek ik gwoon alles uit en als ik gedoucht heb zorg ik er voor dat ik geen ondergoed aan heb onder mn pyjama en trek ik in bed alles uit alleen ik laat mn pyjama wel bij mij in bed liggen voor t geval dat😉

Badge +1

Ik heb het een keer gedaan alleen had ik toen de pech dat ik net ongesteld was dus daarna heb ik het nooit meer gedaan.

Yes gewoon proberen! Zelf slaap ik ook naakt :) en het voelt lekker vrij! Ook is het goed als meisje zodat je het een beetje kan laten luchten, plus je wordt niet zo snel te warm!

Hi m&m’s

 

ik slaap zelf in een boxer eig nooit met een pyama

Reputatie 5
Badge +5

Ja ik laat het je weten ik denk dat ik het vanavond ga doen. En hoe voelt het eig bij jou?

Hoe het bij mij voelt? Ik weet niet beter. Ik ben nat

Reputatie 5
Badge +5

Ik ben naturist bedoel ik

Oke dus jij slaapt naakt elke avond

Ja je moet het zeker een keer doen. Als je het een paar keer gedaan hebt wil je niet anders meer.

laat het maar weten hoe je het vond

Ik heb vanacht naakt geslapen en het was wel echt lekker vrij ik denk dat ik het aankomende nacht ook ga doen. Maar ik werdt er wel best geil van

Reputatie 5
Badge +5

Oke dus jij slaapt naakt elke avond

Ja ik slaap elke dag naakt. De vrienden waar ik ook wel een legeer of zij bij mij weten ook dat ik naakt slaap. En zij doen het nu ook

Reputatie 5
Badge +5

Geil wordt ik er niet meer van

Ik sliep gisteren voor het eerst naakt. Is erg nice en bevrijdend. Leg wel mijn onderbroek naast me neer dus en zet mijn wekker 5 minuten eerder als mijn ouders. Trek in de ochtend mijn onderbroek weer aan zodat mijn ouders het niet merken.

Hoe komt dat

Ik denk als je dit gewoon een paar keer doet je eraan went en het niet meer geil is

Oke thx

Ggd

Ik slaap ook altijd in m’n blootje, het hele jaar door. M’n broertje en m’n ouders ook. Nu met de Corona tijd loop ik en m’n broertje ook gewoon naakt naar beneden om te ontbijten, nu zijn we zo’n beetje 24/7 bloot of we moeten weg gaan. Ik ben 13 en m’n broertje is 10

Ik ben wel een klein beetje jaloers ofzo ik zou ook wel de hele dag bloot willen xij

Reageer