Vraag

Naakt op omegle

  • 11 December 2022
  • 10 reacties
  • 3113 Bekeken

Reputatie 3
Badge +4

Hallo iedereen,

Gisteren zat ik op omegle en ik zag een meisje (ik ben zelf ook een meisje). Haar camera stond dus aan en die van mij stond naar het dak gericht en ze stelde in het begin deed we nog redelijk nog normaal maar daarna begon ze vragen te stellen zoals ben he nu geil en ik antwoordde  van niet maar toen vroeg ze wil je mij geil maken en toen zei ik ja want ja je snapt wel. En ze vroeg of ze mijn buik mocht ziennik zei ja want het is toch maar mijn buik en dus in toonde hem terwijl toonde ze niet alleen heel haar gezicht maar heel haar lichaam ze was gwn helemaal naakt. zo ging ze de hele tijd verder en verder en vroeg ze of ze mijn tepels mocht zien ik zei van niet maar wel de onderkant van mijn borsten maar ik wou het wel tegelijkertijd doen en dat deden we dan ook zij vingerde zichzelf zelfs met haar haarborstel en ik werd er wel wat geil van en dan vroeg ze of ze mijn slipje mocht zien dus ik toonde het maar daarna vroeg ze of ik hem in mijn kont wou trekken en dat deed ik dan ook. Maar daarna vroeg ze nogmaals of ze mijn tepels mocht zien en ik zei van niet maar toen zei ze dat als ik ze liet zien ze haar broertje ging halen en hem ging neuken en pijpen maar ik had dus het gevoel dat er nog iemand bij haar was en ik ben dus bang dat die foto's heeft getrokken toen ik van alles toonde en die online gaat verspreiden want mijn gezicht staat er ook wel op. 

Mijn vraag is dus als ze een foto heeft getrokken met mijn gezicht er op wat zou er dan gebeuren.

 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden ,groetjes.


10 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Zou er iemand alsjeblieft willen reageren

Reputatie 1
Badge +2

Bij mij ook gebeurt ma kheb nog nooit iets gezien van mij en wrs komt da op de dark web dus ga je ni makelijk vinden

Reputatie 3
Badge +4

Wat is de dark web

 

Reputatie 3
Badge +4

En kan iedereen dat dan zien?

Ik hoorde dat muziek luisteren goed is voor het hart Het zou kunnen dat het ander meisje foto s heeft gemaakt Je mag ook niet vergeten de omrlge niet altijd zo anonieme is En er mensen je ID kunnen lezen .Ik hoop dat het voor jou geen nare gevolgen heeft Groetjes

Reputatie 3
Badge +4

Thx maar het was gwn online en zonder acc dus niemand kon iets lezen van me

Reputatie 1
Badge

Ik stel voor als je dit leuk vind om te doen voortaan je gezicht te bedekken voor de zekerheid. Ik ben zelf niet echt into dat gedoe. Maar ik snap wel dat het een uitlaatklep kan zijn. 

Reputatie 1
Badge

Hoi hoi! Hier een paar tips:

  1. Ga niet van het slechtste uit daardoor raak je erg in de stress en word je paniekerig.
  2. Als je het toch ooit online tegen komt doe dan aangifte bij de Politie.
  3. Vetrouw niemand online dus ook niet op omegle.
  4. Als je het leuk vind om dit te doen zorg en dan voor dat er niks is waardoor die persoon jouw kan herkennen.
  5. Het is niet handig om slordig te zijn en daar bedoel ik mee sporen achterlaten dus ga altijd inigeto of maak een andere google account aan.
  6. Als je vind dat het te ver gaat verlaat dan gewoon het gesprek.
  7. Doe alleen wat jij wilt en niet wat die persoon wilt.
Reputatie 2
Badge

Dat is echt super naar! Het is niet meer iets wat je nu kan veranderen dus probeer niet te veel te stressen. Als het online komt moet je aangifte doen zoals MrPinguin al zei maar er is niet veel meer te doen behalve voorkomen en uitkijken. 

Xxx Giraffe

Badge

HEYY ik was haar ook tege gekomen en ja ik vond dit ook geil enzo ma toen vroeg ze of ik naakt kon gaan en heb ik meteee t gesprek verlaten

Reageer