Hallo iedereen,
Gisteren zat ik op omegle en ik zag een meisje (ik ben zelf ook een meisje). Haar camera stond dus aan en die van mij stond naar het dak gericht en ze stelde in het begin deed we nog redelijk nog normaal maar daarna begon ze vragen te stellen zoals ben he nu geil en ik antwoordde van niet maar toen vroeg ze wil je mij geil maken en toen zei ik ja want ja je snapt wel. En ze vroeg of ze mijn buik mocht ziennik zei ja want het is toch maar mijn buik en dus in toonde hem terwijl toonde ze niet alleen heel haar gezicht maar heel haar lichaam ze was gwn helemaal naakt. zo ging ze de hele tijd verder en verder en vroeg ze of ze mijn tepels mocht zien ik zei van niet maar wel de onderkant van mijn borsten maar ik wou het wel tegelijkertijd doen en dat deden we dan ook zij vingerde zichzelf zelfs met haar haarborstel en ik werd er wel wat geil van en dan vroeg ze of ze mijn slipje mocht zien dus ik toonde het maar daarna vroeg ze of ik hem in mijn kont wou trekken en dat deed ik dan ook. Maar daarna vroeg ze nogmaals of ze mijn tepels mocht zien en ik zei van niet maar toen zei ze dat als ik ze liet zien ze haar broertje ging halen en hem ging neuken en pijpen maar ik had dus het gevoel dat er nog iemand bij haar was en ik ben dus bang dat die foto's heeft getrokken toen ik van alles toonde en die online gaat verspreiden want mijn gezicht staat er ook wel op.
Mijn vraag is dus als ze een foto heeft getrokken met mijn gezicht er op wat zou er dan gebeuren.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden ,groetjes.