Vraag

Meisjes willen sex met me om mijn grote piemel!!

  • 17 March 2019
  • 50 reacties
  • 27650 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Er gaat al een tijdje een gerucht op school dat ik een grote heb in mijn broek . Mijn beste vriend heb ik een keer na het gamen... hij bleef slapen in bed uit ongein samen afgetrokken. Hij had ook een foto van mijn dick gemaakt. Nu hoor ik dat ie dat had laten zien. Ik weet niet wie allemaal. En ook jongens waar ik samen mee sport en dus douche roddelen dat ik groot geschapen ben. Het is wel waar ik ben dus het is geen leugen.. Ben halfbloedje Antilliaan Nederlands mijn pik is slap 11 cm en stijf 19 cm. Verder zie ik er goed uit ben 1m82 71 kg.

Laatst wou een meisje mij weer voelen ze was ouder 16 jaar uit een hogere klas. Op de wc trok ze haar slip naar onder en ik had mijn pik in haar vagina geduwd. Ik had geen condooms bij me maar ze dwong me het te doen. Slikte de pil al dus no problem. Toen ik haar binnendring was ze super nat ze wou me. Ik kwam klaar in haar ze deed een stukje wcpapier in haar slip. Ze kuste me en zei tot volgende keer het was lekkkerr. En zei vertelde het weer door bijna iedereen weet het zelfs mijn gymleraar op school

Dit topic is gesloten

50 reacties

Reputatie 2
Badge +2
@Kenshin

Nou niet weglopen ik kan zo trouw als een hond zijn. Ik wil vroeg trouwen met 18 jaar en veel baby's maken.. dat doe je met 1 vrouw en niet 3 vriendinnen erbij toch. 😉
Mijn pa zegt altijd je bent nu jong en als je nu veel leert met sex.. zal je toekomstige vrouw je heel dankbaar zijn in bed.
Ik krijg nu al altijd te horen wat ben jij goed en lekker..
Maar ik ga niet lang scharrelen zo ben ik niet ben over een paar maandjes 15 jaar en dan ben ik minder speels meer serieus 🤐
OH ja mijn Beste blonde gaming vriend daar speel ik ook graag mee met zijn joystick dus valt het uiteindelijk wel mee met aantal meisjes ga ha🤣💪
Aangezien er meer mensen zijn die het (deels) met mij eens waren over jouw 'liefdesbedrijving' ga ik me weer bemoeien. Ik vind het niet goed dat je het met zoveel meiden tegelijk doet en je kan beter één vaste meid vinden waarmee je het dan elke dag doet. Zo heb je een minder grote kans op geslachtsziekten en bovendien verpest je dan geen relaties.

Stel er zou zo iemand als jij op mijn school zitten, die met iedereen neukt. Hoeveel meiden heb ik dan op mijn school die niet ontmaagd zijn? Hoeveel meiden heb ik dan op school waar 'de ware' tussen zit? Mensen zoals jij verpesten dat idee een beetje. Het is totaal niet romantisch en ik vind het niet leuk dat er meiden zijn die ook meteen neuken alleen om penislengte.

Ik word er bloednerveus van,
Een Persoon Zonder Naam
Reputatie 2
Badge +2
@Geen_Naam

HA ha ik laat mijn DNA sporen na zo zeg ik maar.🤣💪 Ik heb in totaal 6 meisjes gehad waar er 3 steeds terug komen. 1 meisje loopt steeds te koop dat ze me gehad heb die moet ik niet. En er is 1 meisje daar wil ik een relatie mee ze woont alleen 180 km verder het andere meisje twijfel ik.
Ik kan er toch niks aan doen dat ik zo lekker ben met een grote 🥒.
Maar met mijn goede blonde mooie gamevriend lig ik vaker in bed te rotzooien. Dus mijn seks behoefte is met hem wel veel kleiner geworden. 🤤Ik ben wel geen homo al hoewel mijn pa dat soms wel denk als we elkaar zo intens heftig tongen naakt. 😉🤐
ik ga nu gewoon puur eerlijk zijn wat mijn gedachte zijn.

en het eerste is dat ik je niet serieus kan nemen, ik probeer het wel maar ik hoop dat jij zelf inziet dat wat jij doet niet heel normaal is...
voor mijn gevoel vind jij meiden gewoon pure seks-objecten, als je er zo over praat en daarnaast met je vader zo over die meiden praat. daarnaast vind ik je een beetje arrogant met zinnen als:"Ik kan er toch niks aan doen dat ik zo lekker ben met een grote penis".

tuurlijk ieder zijn eigen mening en dergelijke over dit onderwerp, maar zoals ik eerder aangaf als jij later een vriendin krijgt en je komt aan met:"ja ik heb er al 30 geneukt". Dan zou ik kunnen begrijpen dat die meiden t niet leuk gaan vinden, daarnaast zei je dat je dat dan zou liegen. maar wat vind je er van als jou toekomstige vriendin over zoiets gaat liegen?

dan lijkt mij het juist leuker om het met je vriendin te ontdekken inplaats van al 30 meiden te hebben geneukt en bij haar te komen en dan doen alsof het normaal is. net als jou meiden keuze dat je toekomstige meid perse zoveel keer per dag seks moet hebben....
zelf vind ik dat je een relatie doet uit liefde en niet puur uit sex....

dan over het voorbeeld dat jij bij Kenshin gaf, als jij dat zou vragen en ik zie het dan zou ik heel raar aankijken, als je aan een wildvreemde even om seks vraagt... alsof het ff een object is.

sorry maar in mijn ogen verschillen wij enorm van elkaar.
dit kan misschien redelijk boos overkomen maar het is gewoon mijn mening erover
Je ondersteuning is weer verkeerd, want je zegt dat je er niks aan kan doen dat je 'lekker' bent en dat klopt, maar je kan er wel wat aan doen dat je het met veel meiden tegelijk doet en tekeer gaat met je vriend. Je loopt zo veel kans op ziekten als AIDS of Hepetitis B. Dat is niet wat je wil, toch? Daarom zou ik voordat je gaat neuken eerst een vaste vriendin zoeken, waar je écht van houdt: waarvan je echt weet dat ze de ware is. Geloof me, negen van de tien keer is het dan niet eens de ware.

Ik ben het dus eens met Ronald2001.

Bovendien, wat is nu je probleem? Wat is je vraag? Een manier om ziekten te voorkomen is om minder vaak te neuken met verschillende meiden en anders een condoom omdoen.

Verder ben je nu alleen maar onzin aan het uitkramen hier en vertel je nog meer verhalen over je seksleven. De kindertelefoon is er om over die dingen vragen te stellen, maar niet om je hele seksleven te vertellen. Jij vertelt ook alles aan anderen, dus wat je op dit forum doet is nou maar de vraag.
Reputatie 2
Badge +2
Hallo zeg niet normaal dit.. die 2 laatste reacties 🤐😮

Ten eerste ik ben het slachtoffer..
Meisje vragen niet maaar dwingen SEX met mij af.
Ze weten dat ik niet NEE kan zeggen.. het is gewoon te lekkerrr.
Er is ook een ouder meisje van 16 die zegt als je het niet met me doet ga ik tegen de politie zeggen dat je me verkracht hebt. Ze had een volgespoten condoom van mij beweert ze in de diepvriezer liggen. En dan of ze kiep die zooi in haar poes of ze geeft de condoom af. En dan ben ik de lul als jongen.

Het valt nog mee hoor zoveel vriendinnetje van school heb ik niet gehad. Een score ver onder de 10 6 meisjes gehad en 3 meisjes ontmaagd. Ik heb gemiddeld 4 x sex met een meisje in de maand 🤤 Zijn zoveel volwassenen die aan sex dates doen en al zeker 50 vrouwen gepaald hebben.
En met mijn beste gamevriend lig ik nog het meest te Rukken en meer gaystuff. ⭐
Vervelend om te horen! Alleen wat moeten we er nu mee?

Zoek je naar advies of heb je ook echt een vraag?
Hallo zeg niet normaal dit.. die 2 laatste reacties 🤐😮
Tsja. Ze vinden jou ook niet echt normaal...

Ten eerste ik ben het slachtoffer..
Meisje vragen niet maaar dwingen SEX met mij af.
Ze weten dat ik niet NEE kan zeggen.. het is gewoon te lekkerrr.

Je klinkt niet echt als een slachtoffer hier. Nergens in je topic trouwens.
Ja in je volgende zin.
En daarnaast. Nee zeggen kan altijd.

Er is ook een ouder meisje van 16 die zegt als je het niet met me doet ga ik tegen de politie zeggen dat je me verkracht hebt. Ze had een volgespoten condoom van mij beweert ze in de diepvriezer liggen. En dan of ze kiep die zooi in haar poes of ze geeft de condoom af. En dan ben ik de lul als jongen.

Je kan ook zelf eerst naar de politie gaan en zeggen dat ze je dwingen.
En daarnaast. Als die condoom niet echt van jou is komen ze daar snel genoeg achter. Dan doen ze een dna test en komt er uit dat het niet van jou is.

Het valt nog mee hoor zoveel vriendinnetje van school heb ik niet gehad. Een score ver onder de 10 6 meisjes gehad en 3 meisjes ontmaagd. Ik heb gemiddeld 4 x sex met een meisje in de maand 🤤

Ehm dat vind ik best veel. Vooral als je 14-bent

Zijn zoveel volwassenen die aan sex dates doen en al zeker 50 vrouwen gepaald hebben.

Wat je al zegt VOLWASSENEN.
Dus niet jongens van 14 met een sex probleem

Also. Sorry als ik bot overkom. Maar je stelt niet echt een vraag en ook pas in reactie 30 ofzo begin je over "zelf het slachtoffer zijn" terwijl je het blijkbaar wel leuk vind om met die meisjes seks te hebben.
hey,

zoals ik meerdere keren aangaf gaf ik alleen mijn Mening, je komt hier op een forum, plaatst dit topic waar niet echt een vraag is. dan verwacht ik dat ik mijn mening mag geven.

jij vind jezelf een slachtoffer maar het lijkt alsof je het nergens erg vind, je noemt het zelf lekker.
ik vind niet dat je er dan als slachtoffer uitziet.

ik ben het met Asy eens over naar de politie gaan.

maar over hoeveel meiden je heb gehad, ik vind dat het gewoon te veel is, en dat het normaal is bij volwassenen, zijn dat volwassenen met een vrouw? of? neem aan dat je later een vrouw wilt...
Reputatie 2
Badge +2
@Asy silivana
Die condoom terwijl ik in haar gekomen was had ze erna afgerold van mijn penis en er een knoop gemaakt. Zei ze toen sneaky ik gooi hem wel straks voor je weg met een knipoogje. En mij pa zegt als een vrouw zegt verkracht te zijn en ze heeft DNA van je dan hang je als man aan de hoogste boom. Dus als ik met haar die (Bi**h) sex heb doe ik het express hard en wild en super diep dat ze kreunt ik kan niet meer auw. Vraag ze minder hoop ik💪😏

Mijn hulpvraag is hoe kan ik NEE zeggen.. als een meisje puur wilt sexen? 🤐

Sommige jongen ook hier op het forum zijn echt jaloers dat ik seks heb en hun alleen maar fappen🤔
oke, ik ga nog even reageren hierop.

iedereen wilt je gerust helpen, maar je bent zo enorm arrogant, met jezelf de hele tijd knap noemen, en zeggen dat mensen hier jaloers op je zijn. sorry ik kan veel mensen hier helpen maar als je iets minder arrogant kan zijn, graag!
Inderdaad, je topic is NUTTELOOS. Zeg dan meteen dat je je slachtoffer voelt? Het klinkt alleen niet realistisch dat een jongen van 14 een dame van 18 verkracht bij de politie, dus dat zal toch niet serieus genomen worden.

Ik stap uit dit topic, gegroet,
Een Persoon Zonder Naam
Je geeft aan dat je vraag is hoe je 'nee' kan zeggen tegen seks. Iets wat het je onder andere moeilijk maakt, zijn meisjes die je dwingen, bijvoorbeeld door te dreigen met aangifte.

Dat een meisje naar de politie zou stappen, zou me verbazen. Ik vermoed dat, als jij besluit geen seks met haar te hebben, ze een andere partner opzoekt. De procedure die bij een aangifte komt kijken is lang en zwaar, en ik vermoed dat dat meisje haar tijd daar niet voor over heeft.

Jij hebt volledig het recht om 'nee' te zeggen. Niemand mag je dwingen tot seks. Je hormonen kunnen er weliswaar voor zorgen dat je je sneller aangetrokken voelt tot de gedachte aan seks, maar het kan dat je hoofd zich daar eigenlijk niet goed bij voelt.

Als een meisje je vraagt of je seks met haar wilt, kan je respectvol maar kordaat 'nee' zeggen. Als ze je niet met rust laat, kan je die 'nee' herhalen, en je afwenden. Dat meisje moet begrijpen dat jij je eigen wil en stem hebt. Hoe vroeger je het signaal dat je een eigen wil en stem hebt begint uit te zenden, hoe beter.

Gr. Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
@Kenshin

Je hebt gelijk hoe ik dit moet aanpakken. Bedankt. 😘
En ik zeg niet dat ik een super mooie boy ben.. de meisjes op school. En er is ook een gay jongen die op me valt hij vindt me sexy. En dan kwam die dick foto 🥒 op de proppen en kreeg ik zomaar aanbiedingen van meisjes die verder gaan dan zoenen.

@Geen_Naam
Dat meisje is 16 jaar en niet 18 jaar. Ik weet niet of je het weet maar ik ben 1m82 en 71 kg. Ik Doe gevechstsport als Thai boxing. -Dit bericht is aangepast door de Kindertelefoon- Ik heb heel zware heupen en gespierde billen door voetballen. Als ik op een meisje boven lig en in haar zit krachtig te bewegen kan ze me niet eens wegduwen.😝 Raar.. maar dat maakt me supergoed in de liefde te bedrijven. Geloof me als er meer meisjes zeggen ik heb een orgasme van jouw flinke piemel . -Dit bericht is aangepast door de Kindertelefoon-
Reputatie 2
Badge +2
Bedankt ja right.. 🥵

Ik WhatsApp dat meisje van 16 jaar.. Ik heb geen zin met jou om meer sex te doen. Friends with benefits no thanks.
JE bent wel lekker maar je lult te veel letterlijk.

Reply WhatsApp meisje
Wat ben jij een grote eikel. Ik ga echt aangifte doen sukkeltje. Weet je niet meer laatst dat ik NEE zei geen SEX.
Je had zeker XTC pilletje en Coke gesnoven en alcohol tegelijkertijd gebruikt hé. Maar ik weet het nog goed als de dag van gisteren. Je hebt me sexueel aangerand met jouw grote penis. Ik had zo'n pijn en ik zei wel 10x STOP.
JIJ GAAT VOELEN!! Hoop dat ze in de bajes jouw in je ⭐🍆 nemen met je pretty face lekker pakken als toy boy.
Tijdens seks is het belangrijk om je partner niet uit het oog te verliezen. Als je merkt dat ze je weg probeert te duwen of 'nee' zegt, moet je dat respecteren. Het kan dat het meisje waarmee je seks had pijn had of het niet meer fijn vond. In zo'n geval moet je stoppen, want het moet fijn blijven voor jullie beiden.

Jammer dat dat meisje niet reageerde zoals we gehoopt hadden. Ik vind de verwoording van je berichtje echter een beetje onvriendelijk. Met een respectvolle en kordate 'nee' bedoelde ik eerder een berichtje als: 'Bedankt voor de fijne ervaringen samen, maar ik heb besloten om de relatie die we hadden niet verder te zetten.'

Op het forum kan je het eerlijk en anoniem vertellen; was je onder de invloed van drugs? Zou het kunnen dat je je bepaalde dingen niet meer klaar herinnert?

Gr. Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
@Kenshin

Ik krijg wel soms eens wat Ghb of een grammetje coke van oudere vrienden van het buurthuis waar we in het weekend chill rondhangen. Als ik gebruik voel ik super relax en heb ontzettend zin in sex. Ik kom dan in een soort zweverig mood waar ik dingen de volgende morgen wazig kan herinneren.

Dat blonde meisje van 16 jaar hangt daar ook rond ze is helemaal gek van me. Ze zei laatst nog ik wil een baby van je. Ik gebruik meestal wel een condoom ook als het meisje de pil gebruikt. Maar ook soms zonder gedaan met haar. Ik heb niet altijd condooms bij me en mijn vrienden ook niet altijd. Ik doe het met het 16 jarige meisje bijna 3 maanden. Ze heeft al eerdere vriendjes gehad een Moroc boy van 18 jaar en een Turk 16 jaar.. maar ik was haar beste lover.
In het begin deden we het wel elke dag maar omdat ze op school zat rond te roddelen.. Ik heb hem gehad hij is van mij aan andere meiden was ik boos geworden. Ze claimt me als haar vriend only. Ze is ook super jaloers als ik met een andere meisje loop of praat. Ze kan heel hysterisch worden maar als we samen sex hebben.. Omg is zij een pro dat sex thing passen we super. Kan zijn dat ik haar pijn had gedaan want ik penetreer meestal best diep met mijn grote penis . Ze vraagt dat ook zelf tijdens de sex maar mischien haar wel ook pijn gedaan. Soms pakt ze mijn billen vast knijpt en duwt ze me nog verder erin. We hebben samen de beste orgasmes het is gewoon altijd geil met haar.

Ze WhatsApp me net nog .. Ik denk dat je dit niet leuk gaat vinden.. Ik ben niet meer ongesteld geweest.. Ik weet zeker dat ik zwanger van jou ben. Ga je het verpesten laat je me in de steek.. dan ga je voelen en huili huili doen in de bajes.


WhatsApp me AUB terug voor 13.00 anders..

Shit ik zit nu echt in de rotzooi. 🤐😕
Die drugs die je krijgt van vrienden, lijken me geen goede zaak. Je kan erg in de problemen komen als je dingen doet waar je je niet volledig bewust van bent. Je sterke drang naar seks zou het kunnen overnemen.

Heftig dat je dat berichtje kreeg. Het lijkt me verstandig om dit met iemand te bespreken, bijvoorbeeld je vader. Jullie lijken vrij open over seks te kunnen praten, dus lijkt hij me de persoon waarbij je terecht kan. Zou je dat zien zitten?

Gr. Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
@Kenshin

Thanxs meisje met jou kan ik praten ook met mijn vader echt alles. Maar met dat 16 jarig meisje.. Niet echt.
Ze dwingt alles af ook sex. Okay ik doe ook mee daar ik gewoon zwak ben om te weigeren.
Ze zegt dat ze zwanger is.. liegt ze omdat ze dan denk dan blijft ie bij me of is het waar.

WhatsApp haar net
Wat mooi als er een baby van mij in je buik groeit. Ik wil best een goede tienervader zijn. Maar 1 ding ik weet niet of we bij elkaar passen de klik voor een relatie. Ik durf niks te schrijven bang dat ik je kwets. Maar stuur me asjeblieft niet de politie. Ik ben zo bang de jeugdgevangenis in te moeten gaan. 😪
Dat meisje mag je nergens toe dwingen. Het kan dat ze weet dat jij moeite hebt met 'nee' zeggen, en dat ze daar gebruik van maakt. Of ze over haar zwangerschap liegt is moeilijk te zeggen, haar dit vragen zou haar kunnen kwetsen, dus het lijkt me goed dat jullie eens een goed gesprek hebben.

Heeft ze al een zwangerschapstest gedaan? Voor een betrouwbaar resultaat kan je een bloedtest laten doen bij de huisarts. Het lijkt me aan te raden om na te gaan of ze effectief zwanger is, en dat haar ongesteldheid niet uitblijft door bijvoorbeeld stress.

Is je vader in de buurt? Kan je hem om advies vragen?

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge

@ijsbeertje 

Hey! tbh, dit klinkt een beetje als een “Real animated story” Totaal niet echt dus.

En dan mag je mij helemaal dood roasten maar uiteindelijk kom je er niet ver mee, and besides, dit hele “ik heb al sex gehad met 6 meiden en haar vader gaf mij condooms en zei kalm aan met die grote” klinkt niet als iets wat een ouder zou zeggen, dat ze seks als een 14 1/5 oude jongen met een 13 jarig meisje zouden aanmoedigen. de rest met “groot geschapen” gebeuren mag ik wel geloven, maar hoe vaak jij al volgens jou “seks” zouden hebben gehad klinkt niet gezond.

 

Hier is mijn mening hierop, Joe joe.

@ijsbeertje

Hey! tbh, dit klinkt een beetje als een “Real animated story” Totaal niet echt dus.

En dan mag je mij helemaal dood roasten maar uiteindelijk kom je er niet ver mee, and besides, dit hele “ik heb al sex gehad met 6 meiden en haar vader gaf mij condooms en zei kalm aan met die grote” klinkt niet als iets wat een ouder zou zeggen, dat ze seks als een 14 1/5 oude jongen met een 13 jarig meisje zouden aanmoedigen. de rest met “groot geschapen” gebeuren mag ik wel geloven, maar hoe vaak jij al volgens jou “seks” zouden hebben gehad klinkt niet gezond.

 

Hier is mijn mening hierop, Joe joe.

Ook het feit dat hij zegt dat zijn vader een piemel van 22cm heeft is gek. Wie weet in godsnaam de lengte vam zijn vaders piemel?!  Ik weet nou niet of hij hier probeert op te scheppen of de boel bij elkaar liegt maar in iedere geval komt hij heel arrogant over. En volgens mij denkt hij dat mensen boeien met hoeveel meiden hij het gedaan heeft of hoe groot zijn piemel is, wie boeit het?? Mij niet in iedere geval. 

Reputatie 5
Badge +5

…. En toen werd je wakker. Wel een erg overdreven verhaaltje. Geloof er helemaal niks van

Reputatie 7
Badge +6

Beste forumgebruikers,

De topicstarter is een tijd geleden verbannen van dit forum. Omdat de vraag niet meer relevant is, wordt dit topic gesloten door De Kindertelefoon.

Groetjes, Mariska

Reputatie 4
Badge +2

ja ik ben half Colombiaans die meestal vgm ook wel groot zijn, ik ben nu 12 en heb 12cm slap en 19cm stijf ik was ook op mijn 9e al een puber en heb dus een hele zware stem en sommige mensen denken seks dat ik 14 ben