Vraag

Meisjes willen sex met me om mijn grote piemel!!

  • 17 March 2019
  • 50 reacties
  • 27602 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2
Er gaat al een tijdje een gerucht op school dat ik een grote heb in mijn broek . Mijn beste vriend heb ik een keer na het gamen... hij bleef slapen in bed uit ongein samen afgetrokken. Hij had ook een foto van mijn dick gemaakt. Nu hoor ik dat ie dat had laten zien. Ik weet niet wie allemaal. En ook jongens waar ik samen mee sport en dus douche roddelen dat ik groot geschapen ben. Het is wel waar ik ben dus het is geen leugen.. Ben halfbloedje Antilliaan Nederlands mijn pik is slap 11 cm en stijf 19 cm. Verder zie ik er goed uit ben 1m82 71 kg.

Laatst wou een meisje mij weer voelen ze was ouder 16 jaar uit een hogere klas. Op de wc trok ze haar slip naar onder en ik had mijn pik in haar vagina geduwd. Ik had geen condooms bij me maar ze dwong me het te doen. Slikte de pil al dus no problem. Toen ik haar binnendring was ze super nat ze wou me. Ik kwam klaar in haar ze deed een stukje wcpapier in haar slip. Ze kuste me en zei tot volgende keer het was lekkkerr. En zei vertelde het weer door bijna iedereen weet het zelfs mijn gymleraar op school

Dit topic is gesloten

50 reacties

Hoi

Een rondgaande foto en geruchten zorgen ervoor dat meisjes seks met je willen. Je hebt seks gehad met een meisje, waar zowat heel school intussen van op de hoogte is.

Allereerst vind ik het vrij onsubtiel van je vriend dat hij zo'n intieme foto aan anderen laat zien. Zulke foto's van je laten nemen valt in het algemeen af te raden, aangezien je nooit zeker weet waar ze zoal terechtkomen.

Ook als de pil je partner beschermt tegen een zwangerschap, is het verstandig om een condoom te gebruiken. Op die manier zijn jullie beiden beschermd tegen soa's.

Moest je in de toekomst vaker afspreken met dat meisje, lijkt het me verstandig om condooms bij je te hebben. Je zou haar eventueel kunnen vertellen dat je het niet zo apprecieert dat ze wat er tussen jullie gebeurt doorvertelt aan anderen.

Groetjes
Kenshin
Hey,
Je stelt een vraag, maar ik zie geen vraag in je topic. Dus ik kan niks beantwoorden.

Als jij het stom vindt dat ze die foto's doorsturen, kun je naar de mentor/teamleider gaan.

Als je het leuk vindt, koop je condooms zodat je altijd voorbereid bent als een meisje met je wil neuken.

Maar je hebt wel een heel leuk verhaal staan vertellen in je topic, maar wat wil je nou? Je zegt niet dat je het stom vond of dat je het leuk vond. Je vertelt letterlijk een verhaal waar wij verder niks mee kunnen. Dus wees volgende keer duidelijker met wat je nou precies wil.

Groet,
Geen_Naam
Reputatie 2
Badge +2
Hey @Kenshin

Van die foto dat kwam zo.. Hij wou 1 foto maken SAMEN waar alle 2 dicks ook face en body opstonden. Dat was een blote fotootje als echte matties herinnering voor later. 🤣🍌
Een selfie dus van bovenaf gemaakt die had hij ook naar mij doorgestuurd. Later had hij die foto gecrop tot alleen mijn geslachtsdeel. Die liet hij wel eens tonen op school .. opscheppen hoe groot die van mij wel is.

Daar ik veel aan sport doet gaat het gerucht wiezo al rond.
Zooo.. die boy heeft echt een grote joekel bv. Die Dick foto bevestigt het maar hoe lang die stijf is. Het is waar ik ga het ook niet ontkennen. Hij is beste maat liggen best vaak in bed elkaar aftrekken ons te tongen. Hij pijp me ook als is hij echt geen homo hij heeft een vriendin. We vinden elkaar gewoon leuk, aantrekkelijk en lekker hij blond ik chocomel 😂
Met je vriend kan je doen wat jullie beiden fijn vinden.

Gr. Kenshin


(tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm reactie op verwijderde post)
Reputatie 2
Badge +2
Hey @Geen naam

Het probleem bij mij is dus.. Aan de hand van die dick foto en mond op mond reclame hoe groot ie wel is.. Krijg ik seks verzoekjes van meisjes. Ik kan er niet NEE op zeggen. Ik ben ook elke dag GEIL. In principe kan ik elke dag een meisje palen. Ze zeggen allemaal dat ik goed ben een natuur talentje met de liefde te bedrijven. Met 6 meisjes al gedaan en ik ben pas 14 1/2 jaar. 😊🤐

Maar ik ben bang voor mijn reputatie op school. Als dat sex thing niet door verteld wordt heb ik geen problemen. Maar meisjes roddelen het zo door.. Ik heb hem gehad...dit dus dat als ik een meisje echt leuk vind ik haar niet meer kan krijgen. Ik zou dan een verre school moeten pakken..
Het kan inderdaad gebeuren dat je vroeg of laat de titel "player" krijgt. Bijgevolg zullen meisjes misschien minder snel geneigd zijn om een relatie met je te starten.

Het lijkt me aangewezen om met niet te veel verschillende meisjes seks te hebben. Desnoods bevredig je jezelf wat vaker. Dat kan je in de privacy van bijvoorbeeld je kamer doen, zodat er geen roddels ontstaan.

Gr. Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
@Kenshin precies dit.. 👌

Ik kan moeilijk nee zeggen. Het slimst is om geen meisjes op school te daten. Dan weten ze het niet van elkaar.

Vorig weekend kwamen vrienden over van mijn ouders.
Ze wonen best ver weg en hun dochter het blonde mooie meisje van 13 jaar was ook mee. Er was al langer een klik we gamen samen op mijn kamer. Ze vroeg aan haar moeder of ze bij mij in bed mocht slapen. Die zou het met haar man eerst gaan bespreken. Ik kwam hem op de hal tegen.. hij zei ik heb een doosje condooms gekocht voor jou met een knipoogje.
Doe het rustig aan met mijn dochter want je hebt een grote piemel.
Hij wist dat gewoon daar mijn ouders met hun al 4 jaar naar bloot campings gaan in Zuidfrankrijk.
We gingen slapen waren moe en zondag morgen we hebben samen het gedaan. Ze gaf wel steeds gilletjes als ik te diep of te hard ging. Haar vader had dat gehoord zei een beetje bezorgd in de slaapkamer.. doe eens wat rustiger en liep weg. Ik lachte verlegen en zei sorry.. Ze voelt zo lekker onder. Ik had haar ontmaagd dus en ze was heel blij en verliefd. We liepen hand in hand bloot naar het open haard. Mijn en haar ouders nieuwsgierig vertel vertel.. 😂Met haar wil ik zekers een relatie en later mooie babies maken.

Masturberen doe ik ook als mijn beste maat er is. We gaan uren gamen en dan moet de spanning eraf. Gewoon geil met elkaar zitten klooien., 🤣
Als je echt mijn mening wil. Ik vind niet dat je zomaar met elke meid moet gaan neuken als je niet verliefd bent. Dat is niet hoe liefde werkt. Als je je reputatie niet wil schaden, moet je ook niet met elke mooie meid van de school de liefde bedrijven. Ik vind dat je dan ook geen echte liefde verdient.
Reputatie 2
Badge +2
@Geen_Naam

Leuke passende quote van Cars.. 😂🤐

Op sommige meisjes oefen ik gewoon.. zij willen niets liever dan mijn lul voelen en niet de lieve jongen kennen die ik echt wel ben. Ze willen hun orgasme en dan klaar!
Seks om de seks daar is niks mis mee en als het geheim blijft kun je niemand pijn mee doen. Secret sex.
Maar dat laatste meisje wat ik ontmaagd had met medeweten van haar ouders.. dat gaat zeker wat worden.
Jammer dat we 180 km van elkaar af wonen. Ik heb ook mijn seksuele behoeftes..
ijsbeertje wrote: Leuke passende quote van Cars.. 😂🤐

Oké, rek je me nu met m'n eigen quote? Dat is pijnlijk voor me... Maar misschien heb je gelijk. Want als jij het gewoon fijn vindt om met verschillende meiden te neuken, moet je dat zelf weten. Alleen je hebt dan wel kans op ziektes zoals aids, dus ik zou altijd condooms meenemen voor de zekerheid. Dan ben je op elk moment en elke plek bewapend.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam
Reputatie 1
Badge +1
#Antilliaan
#Curaçao
Reputatie 2
Badge +2
@Jongengeheimpje.. Dude wat is jouw punt ik ben halfbloedje Antilliaan..
Reputatie 1
Badge +1
we are both Antilleans
Reputatie 2
Badge +2
@Jongengeheimpje

Mag ik jou een intiem vraagje stellen.. is jouw dick ook zo groot als de mijne ik ben 14 1/2 en 19 cm stijf slap 11 cm
Mijn pa zegt dat veel Antillianen groot geschapen zijn. Vanwege de Afrikaanse roots de slavernij . Waar ik aan boksen doe heb je ook veel Antillianen. Als we douchen spot ik veel curaçao mannen en jongens met ook een flinke pik. Ik ben dus niet de enige. 🤐🍌
Zolang je partner en jij respectvol en zorgzaam met elkaar omgaan, kunnen jullie doen wat jullie beiden fijn vinden. In jouw omgeving lijkt er heel open over seks gepraat te worden, wat me een positief iets lijkt. Heb je het er af en toe over met je ouders?

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge +1
Mijn ouders zeggen dat ook. die van mij is niet zo groot als die van jou ik ben 13 8 cm slap en stijf 13
Reputatie 2
Badge +2
@Jongengeheimpje

Het zal hieraan kunnen liggen... Ik was al erg vroeg in de puberteit met 10 jaar schaamhaar, 11 jaar eerste zaadlozing.
Mijn pik was stijf met 10 jaar 10 cm, 11 jaar 12 cm, 12 jaar al 14 cm met 13 jaar 16 cm en met 14 1/2 jaar 19 cm.
Slap was ie met 1O jaar 7 cm met 12 jaar 9 en met 14 jaar 11 cm.

Groei van 2-3 cm per jaar. Mijn pa en oudste broer hebben alle 2 echt 22 cm en slap 13 cm.. dus daar zal ik ook wel op uitkomen piklengte
Reputatie 2
Badge +2
@Kenshin
Respect zeker zo ben ik opgevoed.. Ik luister en vraag altijd wat de andere wil of vind meisje of jongen.
Ik ben heel vrij open-minded opgevoed geen geloof of kerk.. Ouders zijn naturisten met liefde voor natuur, dier en mens. Ze gaan graag naar nudistencampings in Zuidfrankrijk en Kroatië ook blootstranden en sauna's.

Waarom anderen vooral meisjes me zo leuk vinden? .. ik ben heel lief, geen macho maar wel mannelijk, good-looking en mooie atletische body. 😊
Ik praat het meest over seks met mij pa we hebben totaal geen geheimen voor elkaar. Masturbatie thema en sex tips is altijd het meest besproken. 😜Ook geen schaamte bv elkaars ODOL gespot. Als er een meisje blijft slapen in mijn tweepersoonsbed is hij de eerste die vraag.. Is ze lekker (borsten) , had ze een orgasme van jou, wat voor standjes en slik ze jouw zaad etc etc bv. Komen steeds meer intieme vragen erbij en ik vertel het altijd ook nog🤐🤤
hoi,
ieder natuurlijk zijn eigen mening.

toch zou ik het niet aanraden om met zoveel meiden het bed in te gaan.
niet alleen voor je imago maar als je later een vriendin krijgt en die vraagt of je al met 1 iemand heb gehad? wat reageer je dan? ja met al zo'n 30 meiden... sorry maar dat lijkt me voor je vriendin ook echt niet leuk

maar dat is mijn mening
Reputatie 2
Badge +2
@Ronald2001
Natuurlijk wilt elke jongen een vast vriendinnetje waarmee hij het elke dag kan doen sexen. En als ik het nu niet heb een relatie hou ik het liefst stiekem. Jehoefft niet alles te vertellen namelijk toch.. 🙄

Ik ben sexueel veeleisend daar ben ik achter gekomen. 2x per dag een lichamelijke bevrediging is zo wat ik nodig heb.


Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 9
Wat ik moeilijk vond, is dat seks iets vanzelfsprekends voor je lijkt. Mijn beeld van seks is dat het goed aanvoelt wanneer je in gezelschap bent van een partner die je goed kent, die je vertrouwt, en waar je graag verder mee wilt. Dat jij seks had met een meisje dat je nauwelijks leek te kennen, gaf me de twijfel of je er dan wel echt en doorgrond van kon genieten.

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die een ander beeld of andere verwachting van seks hebben, en da's ok. Als jij voorzichtig en respectvol met jezelf en je partner omgaat, is dat prima. Ik ben het niet gewend om open over seks te kunnen praten, maar vind het een positief iets als dat kan. Goed dat je er klaar en duidelijk met je vader over kan praten.

Gr. Kenshin
Reputatie 2
Badge +2
Hey @Kenshin

Ken jij dat GEVOEL niet.. Je ligt aan het strand te vervelen maar voor je neus ligt een overheerlijke BOY. Hij biedt je aan mag ik je rug met suncreme insmeren?
Terwijl hij dat heel lief doet en met zijn handen zachtjes over je wrijft.. Vragend fluisterde hij met zijn mooie face zullen we naar mij kamer?

Kies je voor neeee ik ben een romantische type meisje..

Of jaaa waarom niet ik vind hem aantrekkelijk let's make love..

Waarom zou de sex minder zijn ik denk door het onbekende is het juist meer spannend.. 🤐
Hey,
Ik ben een meisje en heb veel dingen meegemaakt zoals: dat mijn foto's werden door gestuurd. Ik kon niet zeggen ik ben dat niet want me gezicht stond er op. Je kan altijd ontkennen dat het is gebeurd van de foto tenzij hij de foto laat zien en je gezicht erop staat. Ik zou gewoon blijven ontkennen. Deze tijd kan je niemand meer vertrouwen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Reputatie 2
Badge +2
@antilliaansmeisje

Super bedankt voor je antwoord.. Antillianen houden van sex😉😋
Maar mijn pik is goed herkenbaar ik heb namelijk een klein moedervlek bij de basis penis aan de bovenkant.
Dus ontkennen gaat niet werken.. ik sport veel boksen, voetballen, zwemmen, handballen en ga daar altijd douchen dus veel mannen zien me naakt.

GRACIAS
@ijsbeertje
Ik ben inderdaad een romantisch type. Ik heb het gevoel dat we op vlak van seks en relaties van mening verschillen, en da's prima 🙂 Doe gerust waar je je fijn bij voelt, zolang daar niemand gekwetst door raakt.

Gr. Kenshin