Vraag
Meisjes willen sex met me om mijn grote piemel!!
Er gaat al een tijdje een gerucht op school dat ik een grote heb in mijn broek . Mijn beste vriend heb ik een keer na het gamen... hij bleef slapen in bed uit ongein samen afgetrokken. Hij had ook een foto van mijn dick gemaakt. Nu hoor ik dat ie dat had laten zien. Ik weet niet wie allemaal. En ook jongens waar ik samen mee sport en dus douche roddelen dat ik groot geschapen ben. Het is wel waar ik ben dus het is geen leugen.. Ben halfbloedje Antilliaan Nederlands mijn pik is slap 11 cm en stijf 19 cm. Verder zie ik er goed uit ben 1m82 71 kg.
Laatst wou een meisje mij weer voelen ze was ouder 16 jaar uit een hogere klas. Op de wc trok ze haar slip naar onder en ik had mijn pik in haar vagina geduwd. Ik had geen condooms bij me maar ze dwong me het te doen. Slikte de pil al dus no problem. Toen ik haar binnendring was ze super nat ze wou me. Ik kwam klaar in haar ze deed een stukje wcpapier in haar slip. Ze kuste me en zei tot volgende keer het was lekkkerr. En zei vertelde het weer door bijna iedereen weet het zelfs mijn gymleraar op school
Laatst wou een meisje mij weer voelen ze was ouder 16 jaar uit een hogere klas. Op de wc trok ze haar slip naar onder en ik had mijn pik in haar vagina geduwd. Ik had geen condooms bij me maar ze dwong me het te doen. Slikte de pil al dus no problem. Toen ik haar binnendring was ze super nat ze wou me. Ik kwam klaar in haar ze deed een stukje wcpapier in haar slip. Ze kuste me en zei tot volgende keer het was lekkkerr. En zei vertelde het weer door bijna iedereen weet het zelfs mijn gymleraar op school
Dit topic is gesloten
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.