Skip to main content
Vraag

meisje van 11 wilt seks

Toon eerste bericht

37 reacties

Forum|alt.badge.img
Grote dromen schreef:

@Lekkere jonge wilt 69  dat je zegt dat ze nog ‘lekker strak zijn’ vind ik er als jongen zwaar over gaan als je seks met iemand hebt moet je dit doen omdat je van deze persoon houdt niet zoals je zegt ‘ik wacht nog wel een paar weken dan is ze 12’ zoals iedereen op dit forum vind ik het niet oké dat je zo over een meisje praat.Je mag zeggen wat je wilt op dit forum maar ‘ze zijn nog lekker strak’ gaat er wel over.Denk is even na jongen

Hoi oké het was haar idee om seks even goed lesen vriend ja jullie denken dat ik allemaal een pedo ben ofzo als je kan lezen staat er duidelijk dat ik het niet ga doen omdat ze minderjarig is 

Grote dromen schreef:

@Hoi_123  je hebt gelijk maar hoe hij praat over die meisjes gaat erover

En zij dan dat mag wel vragen om seks op die leeftijd van 12 wel na denken niet op mij afvallen en we kennen elkaar al 2 jaar we zijn goeie vrienden en iets meer die ouders kennen mij en vinden het zelf ook goed 

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 70 reacties
  • 22 januari 2025

@Lekkere jonge wilt 69  dat boeit mij niet wat je gedaan hebt en wat niet maar je moet eens zien hoe je erover praat jij mag doen wat je wilt maar heb wel een beetje respect

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 6 reacties
  • 22 januari 2025

Misschien was het een beetje onhandig hoe ​@Lekkere jonge wilt 69 het uitlegde, maar laten we niet van het slechtste uit gaan. Hij verteld dat hij heel vertroud is met dat gezin en ik vind dat we dan de mening van die ouders moeten accepteren of we moeten minder boos/agressief proberen over te komen  als we onze mening uiten.

Groetjes Hoi123

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 70 reacties
  • 22 januari 2025

@Hoi_123  

@Lekkere jonge wilt 69 

Ik wou vooral aan hem vragen heeft hij seks omdat hij het gewoon wilt of houdt hij echt van die persoon 

Lupus
Forum|alt.badge.img+19
  • Vaste gast
  • 1739 reacties
  • 22 januari 2025

gewoon niet doen. meisjes zijn meer dan alleen een vagina. bovendien (vind ik) ik het leeftijdsverschil te groot ook al is ze nu 12 volgensmij. Gewoon niet doen. Je moet begrijpen dat ze net op onderzoek is maar seks enzo, ze denkt nu waarschijnelijk dat ze het heel graag wilt, maar later gaat ze spijt krijgen. Lupus

Anoniem meisje
Forum|alt.badge.img+1

*Onnodige quote verwijderd * 

Doe maar niet want 11 is heel jong maar echt en dan kan je in de problemen komen okal wilt ze het nu wel ik kende en meisje en een jongen ongeveer het zelfde en dat meisje had daarna zo veel spijt dat ze mensen ging vertellen dat hij haar gedwongen had dus okal wilt ze het nu wel ze gaan spijt krijgen en dan heb jij het gedaan 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • 5 reacties
  • 22 januari 2025

het zit zo: jongeren van tussen de 12 en 16 mogen sex met elkaar hebben, mits beide kanten toestemming geven (de ouders moeten officieel toestemming geven hiervoor). onder de 12 mogen kinderen sex hebben met niemand, dit staat in de wet en is strafbaar, zelfs als er toestemming van beide kanten is gegeven. vanaf 16 mag je geen sex hebben met kinderen jonger dan jou, wel mag je sex hebben met alle leeftijden na jou vanaf dat moment, let op: beide kanten moeten toestemming geven en zorg dat er geen machtsverhouding is, dus geen leraar met leerling. het mag dus wel, maar als jij 20 bent en seks hebt met iemand van 70 is dat niet persé iets wat vaak gebeurd.

AnAnIEm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 162 reacties
  • 26 januari 2025

Ik blijf erbij: als hij vind dat hij het met jonge meiden wil doen “omdat ze dan nog strak zijn” is dat ten eerste super minachtend. Ten tweede raakt hij van die lust voor jonge meisjes misschien niet meer af. Gaat ie als ie 18 20 25 en ouder is ook nog op zoek naar strakke meisjes? Tijd om ermee op te houden denk ik zo. En te verschuilen achter “zij vroeg het zelf”

En wat ​@BigboyXL zegt (“In dit geval kijkt de rechter naar de relatie tussen jongeren  en of er toestemming is gegeven voor de seksuele handelingen”) je beseft toch wel dan het vooraleer dit voor een rechter komt dat je dan al lang opgepakt moet zijn en aangehouden, en dat haar en zijn ouders het dus ook weten (namelijk beide wettelijk minderjarig) en waarschijnlijk ook de school, de familie en de krant. En seksueel misbruik (en zo kan het wel degelijk uitgesproken worden voor de rechtbank) verjaart nooit... 

Trouwens ik heb nog geen antwoord op de vraag hoe hij zijn fimosis voorhuid niet gaat scheuren als hij strakke k**** neukt.  

• Net nieuw
  • 3 reacties
  • 27 januari 2025

Ik ben het eens met ​@Hoi_123 

Want de reacties zijn inderdaad heel erg negatief boos en onvriendelijk

En mensen moeten wat beter lezen want hij heeft inderdaad gezegd dat dat meisje het wilt en het voorstelde niet hij

En oke het is raar om over meisjes te zeggen "dan is ze nog lekker strak"

Maar dit is mijn mening 

Groetjes

Anomaly777
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • 11 reacties
  • 6 februari 2025

Grote dromen schreef:
Grote dromen schreef:

@Lekkere jonge wilt 69  dat je zegt dat ze nog ‘lekker strak zijn’ vind ik er als jongen zwaar over gaan als je seks met iemand hebt moet je dit doen omdat je van deze persoon houdt niet zoals je zegt ‘ik wacht nog wel een paar weken dan is ze 12’ zoals iedereen op dit forum vind ik het niet oké dat je zo over een meisje praat.Je mag zeggen wat je wilt op dit forum maar ‘ze zijn nog lekker strak’ gaat er wel over.Denk is even na jongen

Hoi oké het was haar idee om seks even goed lesen vriend ja jullie denken dat ik allemaal een pedo ben ofzo als je kan lezen staat er duidelijk dat ik het niet ga doen omdat ze minderjarig is.

Haar idee zeg je, dat kan jij er ook van maken.

Wie zegt dat jij de waarheid spreekt.

”Al is de leugen nog zo snel de waarheid achterhaalt ‘m wel”.

tim16
Forum|alt.badge.img+18
  • Ster
  • 4127 reacties
  • 6 februari 2025

Hier hoeft helemaal niet over gediscussieerd te worden. Seks hebben met iemand van onder de 12 is altijd strafbaar. Punt. Eigenlijk zou dit topic gewoon gesloten moeten worden.

Forum|alt.badge.img
tim16 schreef:

Hier hoeft helemaal niet over gediscussieerd te worden. Seks hebben met iemand van onder de 12 is altijd strafbaar. Punt. Eigenlijk zou dit topic gewoon gesloten moeten worden.

Hoi ze is nu al 5 dagen twaalf en we hebben het leuk samen 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen