Skip to main content
Vraag

meisje van 11 wilt seks

• January 12, 2025
  • 40 reacties
  • 4717 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Een meisje die 11 is wilt seks met mij ik ben 15 en vind het best een leeftijd verschil ik heb wel keer seks gehad met een meisje van 13 was wel lekker omdat ze dan nog strak zijn en ik doe echt heel rustig en lief best veel voorspel zodat ze heel nat en geil zijn dan gaat het ook makkelijker er in stiekem val ik op jongere meisjes 

40 reacties

• January 12, 2025

😡  Dat is onwettig, lees maar op internet over seksuele meerderjarigheid, leeftijd, uitzonderingen enz. 

Als jij als 15j  seks heb met iemand van 11j is dat strafbaar. Ook al gebeurt het met toestemming: kinderen kunnen wettelijk gezien gewoon geen toestemming voor seks geven. Het leeftijdverschil is ook te groot.    Kindertelefoon kunnen jullie dat bevestigen svp

Jou opmerking over “dat ze dan nog strak zijn” betekent dat je het al meer gedaan hebt en meisjes als k***jes bekijkt in plaats van als mensen. Jou opmerking dat je stiekem op nog jongere meisjes valt betekent dat je een wel erg ongezonde seksvoorkeur aan het ontwikkelen bent  

In een andere topic zeg jij dat je voorhuid niet naar achter kan, hoe ga jij dan “strakke” jonge meisjes neuken zonder je vel te scheuren? 

Fem_
Forum|alt.badge.img+4
  • De Kindertelefoon
  • January 12, 2025

Hoi ​@Lekkere jonge wilt 69,

Wat goed dat je dit durft te delen. Maar het leeftijdsverschil is inderdaad wat groot.

Wat ​@AnAnIEm aangeeft klopt inderdaad.

Voor de wet is seks onder de 12 jaar altijd strafbaar, zelfs wanneer er van beide kanten toestemming is. Knuffelen of (tong)zoenen mag wel  als je dit allebei wil. Maar al het andere niet.

Mocht je het fijn vinden om er met ons over te bellen of te chatten dan zijn we elke dag bereikbaar tussen 11:00 tot 21.00 uur op 0800-0432 of chatten via de website van de kindertelefoon.

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

Nanoniem2011
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • January 12, 2025

Goede reactie ​@AnAnIEm en ​@Fem_ 

Ben blij dat jullie er bovenop zitten! Vraag me af of hij wel 15 is? 🤷🏼‍♀️ Ik ben gelukkig nog nooit gevraagd voor sex en zal dat zelf ook niet doen. Wil minimaal 16 zijn!

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 12, 2025

Een meisje die 11 is wilt seks met mij ik ben 15 en vind het best een leeftijd verschil ik heb wel keer seks gehad met een meisje van 13 was wel lekker omdat ze dan nog strak zijn en ik doe echt heel rustig en lief best veel voorspel zodat ze heel nat en geil zijn dan gaat het ook makkelijker er in stiekem val ik op jongere meisjes 

Seksuele handelingen tussen kinderen

Seksuele handelingen tussen kinderen en jongeren onderling zijn over het algemeen niet strafbaar. Veel gedrag tussen kinderen en jongeren is onschuldig, maar er zijn omstandigheden waarin dit gedrag wordt gezien als ontucht. Ontucht betekent ook wel 'verboden seks'. In dit geval kijkt de rechter naar de relatie tussen jongeren  en of er toestemming is gegeven voor de seksuele handelingen. De rechter kijkt dan naar de hele situatie, zoals de sociale en ethische normen en de bedoeling van de beschuldigde jongeren.

Alleen wanneer een van de personen jonger dan zestien jaar is kan strafbaarheid ontstaan. De toestemming van ouders weegt  mee in de beslissing van de rechter .

@Lekkere jonge wilt 69 Mijn mening ik vind dat je echt niet als een soort pedo moet worden gezien.  Alsof  seks tussen 11 jaar en 15 jaar strafbaar is of  ongezond gedrag..nee. Gewoon doen als beide consent hiermee zijn!!

*Tekst aangepast door de Kindertelefoon in verband met forumregel 6*

Een  goed voorspel  met vrijen is dan wel belangrijk het nat worden en voor het ontspannen van het meisje bij het penetreren .

Success!!

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • January 12, 2025

Hi ​@BigboyXL ,

Wat fijn dat je meedenkt, echter voor de wet is seks onder de 12 jaar altijd strafbaar, zelfs wanneer er van beide kanten toestemming is. Knuffelen of (tong)zoenen mag wel  als je dit allebei wil. Maar al het andere niet.

Veel plezier nog op het forum, 

Groetjes,

Fleur

De Kindertelefoon 

Forum|alt.badge.img+1

Hoi ik zie dat mensen niet blij zijn ik vroeg haar niet om seks even dat jullie het weten zij vroeg het en ik vind het ook te jong 11 dat staat duidelijk in me bericht ik vind 13 het max ik wou alleen jullie mening en het is niet raar om op iets jongere meiden te vallen 2 of 3 jaar jongere dat niet illegaal ik ben niet volwassen 

Forum|alt.badge.img+3

Je zalt min bedoelen bij max want nu zeg je dat je niet ouder als 13 wilt

Forum|alt.badge.img+1

Ja dat maar wat vind jij als ik het doe met een 11 jarige 

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 15, 2025

Vgm zijn mensen best duidelijk…
Als je t zou doen met een 11 jarige is dat STRAFBAAR, snap niet hz je nu nog “justification” zoekt bij andere mensen.. 
Dat niet alleen maar je wordt niet ‘strakker’ or ‘losser’ op een bepaalde leeftijd dus sws is je opmerking van ‘dan zijn ze nog lekker strak’ gewoon incorrect.. 
Voor de rest sluit ik me ook helemaal aan bij ​@AnAnIEm 

Jullepuul
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 15, 2025

Ik sluit me vooral aan bij ​@BigboyXL, misschien kwam de eerste reactie ook een beetje agressief over (mijn mening hoor) maar mijn mening is gwn, zou t niet doen. Het is illegaal en wss is ze ook gwn een beetje te jong om dat al te bepalen. Verder zou ik ook maar gewoon doen waar je zin in hebt zolang het maar legaal blijft =D

Groetjes, J   =P

Forum|alt.badge.img+1

Vgm zijn mensen best duidelijk…
Als je t zou doen met een 11 jarige is dat STRAFBAAR, snap niet hz je nu nog “justification” zoekt bij andere mensen.. 
Dat niet alleen maar je wordt niet ‘strakker’ or ‘losser’ op een bepaalde leeftijd dus sws is je opmerking van ‘dan zijn ze nog lekker strak’ gewoon incorrect.. 
Voor de rest sluit ik me ook helemaal aan bij ​@AnAnIEm 

Hoi bedankt voor je reactie ik wist dat niet maar ze word bijna 12 en ja als ze jonger zijn dan zijn ze echt wel strakker maar dat maakt niet uit zo ze heeft zelf toestemming van ouders en ze slikt de pil want de ouders weten het wel dat ze het heel graag wilt en ze willen het liever dat ze het weten en veilig is maar zoenen en knuffelen kan wel all dan 

Forum|alt.badge.img+1

@BigboyXL 

Dankjewel voor je reactie ik kan wel paar weken wachten dan is zo 12 dan kunnen we nu wel zoenen tongen knuffelen en enzovoort is wel lekker de ouders weten het dat ze het wilt ze neemt de pil die ouders weten ook hoe graag ze het wilt en liever onder toezicht dan stiekem en niet veilig doen dus ik ga lekker genieten en anderen kunnen zeggen wat ze willen maar best veel mensen zouden deze kans nemen

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 17, 2025

Wat voor ouders zijn dat, die hun 11-jarige de pil laten nemen?  Ze is waarschijnlijk nog niet eens ongesteld geweest.  Los van het feit of wat je doet met haar strafbaar is of niet, is seks met zo’n jong meisje toch echt iets waar je heel goed over moet nadenken.  Dat zo dan nog zo ‘strak’ is, is echt geen goede reden.  Denk ook eens aan haar in plaats van alleen maar aan haar vagina.

• January 17, 2025

Niet doen zelfs als je het allebei zou willen lijkt het me niet oké

en het is denk strafbaar

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 17, 2025

*Onnodige quote verwijderd*

@Hello1 Dat is lett een fabel je bent niet strakker of  losser op een bepaalde leeftijd 

net als dat je “losser” zou worden als je vaker seks hebt dat is gwn niet waar

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 17, 2025

En als je de “strakheid” van kutjes zit te vergelijken op leeftijd

waarom houd je t niet gewoon bij je eigen leeftijd?? Waarom JONGE meiden??? Serieuze vraag

Forum|alt.badge.img+1

*Onnodige quotes verwijderd door Kindertelefoon*

@Diana  Hoi ik denk dat je het niet goed leest die ouders weten dat ze het dan toch wel gwn doet en dan stiekem ze hebben liever controle over de situatie en dat ze niet opeens zwanger word of soas daarom hebben ze ook condooms en mag hun dochter pil slikken daarom

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • January 17, 2025

*Onnodige quotes verwijderd door de Kindertelefoon*

@Lekkere jonge wilt 69  Zouden ze niet beter hun dochter leren dat ze geen seks moet hebben met grote jongens die alleen uit zijn op hun vagina?

Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • January 17, 2025

@Diana  zeg t ze sis

Ander
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 20, 2025

Ik vind het allemaal niet OK dit 

seks met iemand  van 11    

en dan nog het  proberen goed te praten, nee dit is niet OK 

en zeker ook dat er geen moderator dat ingrijpt      

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Ander 

Dank je wel voor je reactie. Zoals ​@Fem_  van De Kindertelefoon ook al eerder heeft aangegeven in de reacties is het goed dat er op het forum van De Kindertelefoon dit verhaal wordt gedeeld en dat dit wordt gedurfd. Zo kunnen we elkaar ook helpen door elkaar de juiste informatie te geven: Voor de wet is seks onder de 12 jaar altijd strafbaar, zelfs wanneer er van beide kanten toestemming is. Knuffelen of (tong)zoenen mag wel  als je dit allebei wil. Maar al het andere niet.

Mocht je dit lezen/schrijven en het fijn vinden om er met ons over te bellen of te chatten dan zijn we elke dag bereikbaar tussen 11:00 tot 21.00 uur op 0800-0432 of chatten via de website van de kindertelefoon.

Liefs,

Roos

De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+1

Ik vind het allemaal niet OK dit 

seks met iemand  van 11    

en dan nog het  proberen goed te praten, nee dit is niet OK 

en zeker ook dat er geen moderator dat ingrijpt      

Ik heb geen seks gehad met haar

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 21, 2025

In het begin van deze post zegt hij dat het meisje sex wil met hem, niet andersom, ik vind jullie reacties erg negatief en boos terwijl hij aangeeft dat hij geen sex heeft gehad met haar en hij ook niet degene was die met het idee kwam.

Zelf zou ik zeggen, vertel haar dat het onwettig is en dat ze er nog te jong voor is, als je wel graag sex wil zoek dan een oudere vriendin.😇

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 21, 2025

@Lekkere jonge wilt 69  dat je zegt dat ze nog ‘lekker strak zijn’ vind ik er als jongen zwaar over gaan als je seks met iemand hebt moet je dit doen omdat je van deze persoon houdt niet zoals je zegt ‘ik wacht nog wel een paar weken dan is ze 12’ zoals iedereen op dit forum vind ik het niet oké dat je zo over een meisje praat.Je mag zeggen wat je wilt op dit forum maar ‘ze zijn nog lekker strak’ gaat er wel over.Denk is even na jongen

Grote dromen
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • January 21, 2025

@Hoi_123  je hebt gelijk maar hoe hij praat over die meisjes gaat erover