Vraag

masturberen op vakantie


Reputatie 2
Badge +3

Ik ben dus op vakantie en ik slaap met mijn zus op een kamer en ik wil graag masturberen. Kan dit of is dit raar. En wat Zouden jullie doen?


Dit topic is gesloten

61 reacties

Hey, je kan proberen midden in de nacht heel zachtjes te masturberen of naar de wc te gaan. Je kan ook als je hele gezin aan het zwembad ligt zeggen dat je naar de wc moet en dan op de kamer gaan ofz? 

Reputatie 2
Badge +3

Thanks ik ga een keer ‘s nachts proberen te masturberen, wat zou jij doen?

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou gewoon snachts proberen denk ik. Hoe oud zijn jij en je zus?

Reputatie 2
Badge +3

Oké dan ga ik dat proberen, Ik ben 14 en zus is 15

Reputatie 4
Badge +3

Ik zal het op de wc doen als ik jou was

Reputatie 2
Badge +3

Oké ga ik ook proberen, weet jij een leuke manier van aftrekken die ik dan kan doen

Reputatie 3
Badge +2

Ooh als je zus al 15 is dan zou ik het zeker wel aandurven ik neem aan dat zij ook wel snapt dat je die behoefte hebt mocht ze doorhebben dat ligt te rukken. Ze zal zelf ook wel behoeftes hebben

Reputatie 2
Badge +3

Oké dankjewel 

Reputatie 2
Badge +3

Weet jij nog lekkere manier voor masturberen

Reputatie 3
Badge +2

Niet perse een manier om het te doen maar het lijkt me opzich al wel een extra effect als ik het op dezelfde kamer als mijn zus zou doen. Het is toch extra spannend daardoor

Reputatie 1
Badge

Misschien je zelf vingeren als je aan het rukken bent.

Misschien je zelf vingeren als je aan het rukken bent.

Ja das een goede, gebruik glijmiddel. Dat kan ook spuug zijn.

Je kan trouwens aftrekken in de nacht, maar wees stil. Opzich weet je zus dat je behoeftes hebt, maar ze hoeft er geen overlast van te hebben.

Reputatie 2
Badge +3

Oke dank jullie wel

Reputatie 1
Badge

Ga je het uitproberen?

 

Reputatie 2
Badge +3

Ja heb ik gedaan, weet iemand hoe je goed je sperma kan opruimen zonder dat mensen het merken?

Reputatie 3
Badge +2

Op een doekje spuiten of oplikken

Badge +2

dat is gewoon raar

 

Reputatie 1
Badge

Als ik jouw zus zou zijn zou ik je zelfs helpen😂😉

Reputatie 2
Badge +3

Ja ik ga proberen op een doekje te spuiten en ik denk dat mijn zus daar geen behoefte aan heeft, zou wel leuk zijn 😏

Reputatie 2
Badge +2

och zij begrijpt dat heus wel! vind jij het toch raar dan kan je ook zeggen dat je ff gaat slapen als zij bijv gaan zwemmen

Reputatie 3
Badge +2

Je moet maar zo denken, als jij wakker word omdat zij ligt te vingeren en dan zou je dat ook geil vinden waarschijnlijk dus waarom niet andersom..

Reputatie 2
Badge +3

Ja ik ga straks lekker rukken en ik denk dat ze het niet gaat merken en zowel stop ik en doe ik het op Een ander moment

Als je op jezelf klaar komt heb je heb je geen rommel, gewoon doekje pakken en er af vegen. Volgens min een van de normaalste/beste manieren. Je zou als je wil experimenteren dan zelfs nog het zelf kunnen slakken voor in de plaats vegen met een doekje

Als je van spanning houdt, kan je het nog proberen in een:

omkleedhokje, niemand heeft het door maar toch is het een soort van openbaar.

 

Zwembad: handdoek over je heen en op een stoel zitten bij het zwembad, je zal denken valt op maar doet het niet. Als je wel gesnapt wordt zeggen mensen er toch niet snel iets van want ze kennen je niet. Vrienden van me vertellen vaak dat ze dit doen en ik heb het zelf ook wel is gedaan. Heerlijk

Reputatie 1
Badge

@kaasanonymous je kan vragen of ze wil helpen en zeggen dat jij haar ook zal helpen