Vraag

masturberen op vakantie



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten

61 reacties

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb lekker gerukt vannacht en ze heeft niks gemerkt en ben ook lekker klaargekomen

 

Ik denk dat mijn zus geen behoefte heeft om mij te helpen, zou wel lekker zijn 

Reputatie 1
Badge

Je kan proberen tis maar wat je wilt e

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou gewoon net even iets meer geluid maken, beetje kreunen misschien wie weet wat ervan komt joh😋

Reputatie 2
Badge +3

Ja ga ik proberen maar ik denk dat zij daar geen behoefte aan heeft want ik denk dat ze niet zo’n persoon is

Zou gewoon lekker s’nachts doen! of als je echt zin heb ff naar de toilet, of je loopt even naar buiten en doe je het daar!

Reputatie 2
Badge +3

Maar ik ga straks weer masturberen wie heeft nog leuk manier zodat het spannender is

Ik zou gewoon rukken en beetje geluid maken en hopen dat ze t hoort zodat ze je beetje kan helpen!!

Reputatie 2
Badge +3

Ja ik ga het proberen! Ik laat wel weten of het gelukt is morgen

Reputatie 3
Badge +3

Ja ik ga het proberen! Ik laat wel weten of het gelukt is morgen

Het lijkt me beter om dit niet te doen, als ze er iets van zegt tegen je ouders ben je wrs de lul. Dan moet je miss wel bij je ouders op de kamer fzo

 

Reputatie 2
Badge +3

Ik heb gwn gerukt, mijn zus heeft het niet gemerkt dus was geil

Als je het spannender wil maken probeer dat gewoon op je bed te liggen en niet onder de lakens of misschien te beginnen wanneer ze net in slaap begint te vallen zodat ze nog wel wakker is maar misschien niet merkt

Reputatie 2
Badge +3

Oke ga ik proberen, bedoel je dan dat je helemaal naakt ligt of niet?

Reputatie 2
Badge +2

Ik ben een meisje van 15 zn Ik zou je gwn pijpen

Reputatie 2
Badge +3

Ook al zou je mijn zus zijn? Want dan ga ik gwn lekker naakt liggen en kijken of ze het merkt

Reputatie 2
Badge +2

Ja zkr maar je zou me ook wel moeten beffe'

Reputatie 2
Badge +3

Oké dan ga ik proberen om lekker naakt te liggen en kijken wat me zus doet thanks!

Reputatie 2
Badge +2

Graag gdn succes en geniet ervan

Badge

En iets gebeurt

 

Reputatie 2
Badge +3

Nee want ze lag al te slapen 

Ben je nog steeds op vakantie?

Reputatie 2
Badge +3

@Hey hallo 

Ja.
Wat is er dan, heb je nog tips?

Badge

Ga je het nog eens proberen

Reputatie 2
Badge +3

Ja heb je nog tips?

Badge

Hoe goed is de relatie met je zus? Anders zou je het ook gewoon kunnen vragen op een subtiele manier. Anders gewoon nog een keer op dezelfde manier naakt op bed gaan liggen, alleen dan nu wanneer ze net op bed gaat liggen.

Reputatie 2
Badge +3

Ja de relatie is niet fantastisch dus ik ga het niet vragen maar wel weer naakt op bed liggen, weet je nog lekkere manieren om zelf te rukken als ze het niet merkt?