Beantwoord
Is mijn moeder een hoer?
Ik ben een 14 jarige jongen zit op het derde havo. Geloof wat ik ga vertellen of niet maar het is echt en ik zit er nu mee. Mijn moeder werkt met haar lichaam. Het begon 2 jaar geleden toen stapte ze schaars gekleed een auto in reed ze weg en kwam ze in de ochtend terug dat ging een jaartje zo door. Vorig jaar kwam er elke dag een nieuwe man aan de deur in de nacht als ik erachter kwam zei ze dat dat haar vriend is altijd en dus mijn stiefvader dat smoesje kon ze 3 weken vertellen tot er meerdere mannen over de vloer kwamen. Toen ik erachter kwam waren met mijn moeder kon ze me niet meer vertellen dat het mijn stiefvaders zijn en kregen we ruzie. Toen we het goed hadden gemaakt zei me moeder dat het is omdat ze het lekker vind dat geloofde ik wel . Wat moet ik doen?
(Tekst is aangepast door de kindertelefoon, ivm regel 9, choquerende content)
(Tekst is aangepast door de kindertelefoon, ivm regel 9, choquerende content)
Beste antwoord door Anonymous
Omg.....
Praaten lijkt mij dan het enige geval... Is er mischien ene famielie lit waarbij je zou kunne logeerden / wonen wand dat word wel erg gek zo... Als je moeder niet wilt minderen zou ik dreigen dat je bij familie gaat wonen en dat dan ook doen wand dat kan echt niet...
Ga er een Goed gesprek over aan
Doet ze dit ook op school dagen tot laat in de nacht? Wand dat is ook niet goed...
Lastig zeg...
Bekijk origineelPraaten lijkt mij dan het enige geval... Is er mischien ene famielie lit waarbij je zou kunne logeerden / wonen wand dat word wel erg gek zo... Als je moeder niet wilt minderen zou ik dreigen dat je bij familie gaat wonen en dat dan ook doen wand dat kan echt niet...
Ga er een Goed gesprek over aan
Doet ze dit ook op school dagen tot laat in de nacht? Wand dat is ook niet goed...
Lastig zeg...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.