Hoe moet ik vingeren?

  • 28 January 2012
  • 36 reacties
  • 56222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag: hoe moet ik vingeren?
Ik heb al best vaak geprobeerd om met mn vinger wat heen en weer te gaan in m'n vagina maar daar kom ik niet klaar van. Ik kom alleen klaar als ik hard over m'n clitoris streel.
Kan iemand mij vertellen hoe je moet vingeren?
xx Lotte

36 reacties

hoezo moet  je op een harde ondergrond liggen als je je zelf vingert?

Soms ben ik niet geil genoeg als ik er dan in ga doet het beetje pijn...
Hoe maak ik mezelf geiler? 😳
Kan je klaarkomen als je nog niet ongesteld ben?
uhm ja ik heb al vanalles gelezen en gezien van vingeren maar ik weet nog altijd niet hoe het moet
maar doe dat dan geen pijn
Ik heb een vraagje hoe voelt het eigenlijk om klaar te komen?? (ik heb geewn idee XD)
uhm ja ik heb al vanalles gelezen en gezien van vingeren maar ik weet nog altijd niet hoe het moet
Je moet gewoon wat proberen. Als je het lekker vind, dan is het goed toch 🙂
kan je terwijl je ongesteld bent klaarkomen of komt er dan bloed uit
Kkkelter,

Je kunt zeker klaarkomen als je ongesteld bent. Meiden kunnen vaak niet spuiten/squirten. Het vocht blijft dus vaak in de vagina. Als jij wel kan squirten, komt er bloed en vaginaal vocht naar buiten. Ik zou zeggen probeer het. Jij kent je lichaam het beste, je kunt dus het beste experimenteren.

Veel succes.
@ Lottelina
]
wat is masturberen en klitje en hoe maak je jezelf nat
Ik kan ook moeilijk klaarkomen met alleen vingers naar binnen, maar het helpt bij mij als ik bijvoorbeeld met mijn ene hand vinger(s) naar binnen doe en met mijn andere hand over mijn klitje, of als ik vingers naar binnen doe om wat meer/harder te drukken richting mijn buik(als ze er in zitten) of om heel diep te gaan. Dan kan ik soms ook squirten. Of soms probeer ik met iets groters naar binnen te gaan dan voel je eens iets op andere plekken in je vagina
Badge

Hey!
Ik kreeg laatst ineens heel veel zin in maturberen. Ik heb het alleen nog nooit gedaan. Ik ging een beetje onderzoek doen en toen kwam ik dit tegen. 
Ik kreeg mijn vinger daarnet er een beetje in. Ik durfde alleen niet verder. Heeft iemand tips hiervoor?

Xx

Reageer