Hoe moet ik vingeren?

  • 28 January 2012
  • 36 reacties
  • 56222 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag: hoe moet ik vingeren?
Ik heb al best vaak geprobeerd om met mn vinger wat heen en weer te gaan in m'n vagina maar daar kom ik niet klaar van. Ik kom alleen klaar als ik hard over m'n clitoris streel.
Kan iemand mij vertellen hoe je moet vingeren?
xx Lotte

36 reacties

Je doet het goed hoor meske.
Hai ,

Je vingert gwn zoals je hoort te vingeren!

Zo te lezen kom je alleen klaar als je hard over je clitoris gaat,dat kan!

iedereen heeft zo zn fijne plekjes,en dat is in dit geval bij jou je clitoris.

je doet niks verkeerd.

xx
Hey Hey
Je doet het goed hoor.
De meeste mensen komen niet klaar als ze in hun vagina zelf agaan,
tenminste zover ik weet.

Als ik het doe ga ik meestal op mijn buik op de harde vloer en met 2 vingers in mijn vagina en drie vingers over mijn clitoris.
En dan met mijn binnenste van mijn hand druk en beweeg ik naar beneden en dan span ik mijn billen samen en beweeg ik met mijn benen heen en weer zo kom ik klaar:)
XX my
ben ik te oud ?



Nee tuurlijk niet!
Je bent nooit te oud. Zolang je nog geil bent!
Ok alle jongens die hier op gereageerd hebben, ff een seri antwoord graag.....


en, meis je doet het goewd hoowr


xx
My
ga je van de 1e x vingeren bloeden ???
xx
Hey Hey
Je doet het goed hoor.
De meeste mensen komen niet klaar als ze in hun vagina zelf agaan,
tenminste zover ik weet.

Als ik het doe ga ik meestal op mijn buik op de harde vloer en met 2 vingers in mijn vagina en drie vingers over mijn clitoris.
En dan met mijn binnenste van mijn hand druk en beweeg ik naar beneden en dan span ik mijn billen samen en beweeg ik met mijn benen heen en weer zo kom ik klaar:)
XX my




Hey .

wil je het ff uitleggen hoe jij het doe ? zegmaar eerst bijv.

1. je gaat liggen
2. zegmaar hoe jij je vingers doet enzo ik snap het net helemaal .


xxx
Hallo allemaal.
Ik heb een vraag: hoe moet ik vingeren?
Ik heb al best vaak geprobeerd om met mn vinger wat heen en weer te gaan in m'n vagina maar daar kom ik niet klaar van. Ik kom alleen klaar als ik hard over m'n clitoris streel.
Kan iemand mij vertellen hoe je moet vingeren?
xx Lotte


hee naamgenoot!:P

ik heb hetzelfde,ik vind dat ook niet echt lekker,en lekker met me vinger over de clitoris wel,lekker gevoel is dat. Tsja iedereen zn eigen ding toch?
hee k weet zelf ook niet hoe je moet vingeren ?
je moet naakt liggen en strelen met je vinger maar hoe presies
xx
Hey ,
Je doet het goed hoor,
Ik kom niet klaar door alleen in mijn vagina te gaan, maar streel ook over mijn clitroris.
Je moet gewoon uitproberen wat je zelf lekker vindt...



Succes (: xo' http://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/smile.png
Hey .

wil je het ff uitleggen hoe jij het doe ? zegmaar eerst bijv.

1. je gaat liggen
2. zegmaar hoe jij je vingers doet enzo ik snap het net helemaal .


xxx


Oke is goed

1. Je gaat liggen ( op je buik) ( Harde ondergrond)
2. Je masseert eerst je klitje zodat je een beetje nat word en verdeel dit tussen je binnenste schaamlippen zeg maar tot net over je klitje en daaromheen
3. Je knijpt je billen samen met je vagina tegen de ondergrond duwend.
4. je gaat met je handpalm drukken over je schaamhaar naar beneden en vanzelf voel je dan een heel geil gevoel (Je drukt dan laatmaar zeggen op je clit)
5. Herhaal dit en beweeg met je benen ondertussen een beetje heen en weer
6. Druk met twee vingers een beetje je schaamlippen op zij en gaat dan met een aantal (of een wat jij het fijnst vind) over je klitje vrijven.
7. Ga met 2 handen ''4" doen.
8. ga met de ene hand door en met de andere strelen over je klitje of in je vagina of strelent over je klitje)
9. Ga steeds sneller (als je je bijna voelt komen doe je 10)
10. Laat de hand die je het minst geil vind los en ga sneller en sneller met die hand. (niet te snel)
11. Dan kom je klaar tenminste ik :S::S:S:S

xx snap je het zo?
ga je van de 1e x vingeren bloeden ???
xx



Nee ik niet nog nooit... Behalve als je ongesteld bent natuurlijk maar dat heeft daar niks mee temaken behalve dat je de opening breder maakt waardoor je sneller gaat bloeden tenminste bij mij en daarna is het minder.......
het klinkt misschien raar maar ik vinger me wekelijks

1 je mastrubeert eerst even

2 daarna lik je 1 of 2 vingers af

3 je doet die vinger of vingers in je vagina

4 je gaat erin en eruit en steeds sneller en harder

je zult zien het is haartstikke lekker en je gaat het steedts vaker doen
Hallo allemaal. Ik heb een vraag: hoe moet ik vingeren? Ik heb al best vaak geprobeerd om met mn vinger wat heen en weer te gaan in m'n vagina maar daar kom ik niet klaar van. Ik kom alleen klaar als ik hard over m'n clitoris streel. Kan iemand mij vertellen hoe je moet vingeren? xx Lotte
hee naamgenoot!:P ik heb hetzelfde,ik vind dat ook niet echt lekker,en lekker met me vinger over de clitoris wel,lekker gevoel is dat. Tsja iedereen zn eigen ding toch?


ik vinger elke week minimaal 3 keer duss

1 je likt 1 of 2 vingers af

2 je doet ze in je vagina

gaat erin en eruit

zo lang en hard als jij wilt en het maakt niet uit waar

xx
is dit raar waar zit je clitorus en wat os masrtuberen
ga je van de 1e x vingeren bloeden ???
xx


Bij mij i.i.g. niet, maar de 1e keer deed het wel een beetje pijn, maar sinds dien niet meerhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png

is dit raar waar zit je clitorus en wat os masrtuberen


Mastruberen is dat je jezelf bevredigd, sex met jezelf.
Je clitoris is dat bobeltje bij je vagina, zoek anders maar op, er zijn plaatjes van, ik heb dit vorig jaar met biologie geleerd 😉
ga je van de 1e x vingeren bloeden ??? xx




nou bij mijn eerste keer niet, nee.
Hey iedereen,

Het is heel normaal als je niet klaar komt door te vingeren, dat komt omdat er in je vagina niet zo veel zenuwen zitten... Dat wilde ik even zeggen...

@Qmeisje, wat is een "4"?

xxxNobody
Wat is aftrekken?? Dat weet ik egt niet..

***Voor dit onderwerp zie http://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/aftrekken-doe-ben-beetje-nieuw-p-2055/ ***
ik kijk vaak sexfilmpjes en druk me benen stijf tegen elkaar dan kom ik meestal altijd klaar soms wel 2 keer achter elkaar.
je kan ook met een voorwerp [niet puntig] in je vagina gaan dat is ook best lekker [vind ik]
xx
ik kijk vaak sexfilmpjes en druk me benen stijf tegen elkaar dan kom ik meestal altijd klaar soms wel 2 keer achter elkaar.
je kan ook met een voorwerp [niet puntig] in je vagina gaan dat is ook best lekker [vind ik]
xx


Wat voor voorwerpen doe je er in dan??
een knijper ,kaars , bovenste deel van een kleding haakhttp://forum.kindertelefoon.nl/images/smilies/redface.png:$

vind je dat echt?
ik kom ook alleen klaar via mn clitoris . en g-spot . maar die zit te diep om met je vingers bij te kunnen . doe wat je zelf fijn vind. x
wat een vieze mannetjes joh denk aan dat meisje die moet dat zelf ontdekken roy ga eerst effe met je eigen pik spelen voordat je het mooiste en moerlijkste instrument gaat bespelen:P
Kun je jezelf ook vingeren als je lange nagels hebt? (niet extreem lang)

Reageer