Vraag

gepijpt op feestje

  • 25 April 2023
  • 5 reacties
  • 1945 Bekeken

Badge

Ik had zondag een verjaardag van iemand die ik al me hele leven ken ( zonder grappen echt waar) ik zit ook met haar op de middelbare school in de zelfde klas, en ik vind haar in principe wel leuk, we hadden dus die verjaardag, en in de avond vroeg ze of we even apart konden zitten en toen gingen we naar haar kamer, op bed zitten die je niet gelijk ziet als je binnen komt, en toen vroeg ze, zullen we even bijpraten? En toen ging het over iemand die ik ken, een meisje die iemand op kamp gepijpt heeft,  en toen praten we door wat ik daar van vond en zij daar van vond, en toen ineens begon ze naar mijn broek te graaien en ging ze over mijn penis aaien ( nog wel met mijn broek aan) ik raakte een beetje op gewonden, en toen deed ze mijn broek uit en begon ze mij te pijpen, en toen dat gebeurd was,  pakte ze een condoom uit haar tas, waarschijnlijk van bio op school we mochten er één meenemen, en zei ze, pak me maar als je durft. Ze deed die condoom bij me om, die iets te klein was. En zei zoek maar een gaatje, deed haar jurk uit, ze heeft niet normaal goede tieten. En ik zei zeker? En toen greep ze me vast en als een soort verkeersleider leed ze me naar haar vagina en toen gingen we neuken. Mijn vraag is heb ik dit goed aangepakt, ik wou het wel, maar ook weer niet. Ik ben 13 btw word deze zomer 14 en zij was net 14 geworden. 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Dat is ook wel echt heel jong. Ga je spijt van krijgen. Gelukkig hadden jullie het met condoom gedaan

Reputatie 4
Badge +3

Als je het allebei wilt is er geen probleem, wel goed dat je een condoom om hebt gedaan :)

Reputatie 4
Badge +1

Wel een beetje jong maar gelukkig wel veilig gedaan

Reputatie 2
Badge +1

jong, maar veilig als jullie je er allebei goed bij voelen is het helemaal prima en vooral als het veilig gebeurt liefs anoniememeid12 

p.s vonden jullie het lekker ik wil het ook proberen (:

Reputatie 7
Badge +4

Zelfde verhaal ander perspectief

Reageer