Vraag

iemand gepijpt op feestje

  • 29 April 2023
  • 3 reacties
  • 1122 Bekeken

Badge

Ik ben vorige week zaterdag 14 geworden en die zondag kwam iemand die ik al me hele leven ken, echt waar, en ik ben een soort van verliefd op hem denk ik, hij is gewoon aardig behulpzaam en heeft een mooi lichaam ( sixpack, met spieren( niet al te groot)) en aan het einde van dat feest vroeg ik of hij met me wou kletsen en of we dat op mijn kamer konden doen, dat gingen we doen, en toen kwam ik op het onderwerp over een vriendin van me die iemand gepijpt heeft op haar kamp en betrapt was, en toen zei ik zachtjes, dat gaat ons niet gebeuren, en toen vroeg hij wat ik zei, toen gingen we er verder over praten en ging ik aan zijn broek en penis zitten, ik deed zijn broek uit, en hij keek mij aan van oké, ( hij heeft echt een grote penis, dat zei ik ook en hij zij meten voor dat we iets gaan doen? En we hadden 18 cm gemeten!!) ik ging daarna met mijn hoofd naar zijn penis en hij zei toe maar hoor en toen ging ik hem pijpen, en daarna pakte ik een condoom die ik had van school, en deed ik die bij hem om en begeleidde ik hem naar mijn vagina en toen gingen we los. 
 

ik vraag mij af of dit wel goed is gegaan want zijn we niet een beetje jong, kon ik dit anders doen?


3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

 

Reputatie 7
Badge +7

 

Dit is precies dezelfde tekst inderdaad, geloof hier niks van aanzien dit echt gekopieerd is.

Badge

Misschien is dat wel die jongen!!

Reageer