Vraag

douchen met kleren aan

  • 12 January 2022
  • 67 reacties
  • 4046 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo iedereen ik douch graag met me kleren aan en zelf vindt ik het nogal raar dus zou ik willen weten of meer mensen dit doen en wat jullie dan allemaal aan doen 


67 reacties

Badge

Ik douche regelmatig met mijn kleren aan. Doe dan een lange spijkerbroek, shirt met lange mouwen en soms een vestje aan. 

Reputatie 7
Badge +4

Met voetbal douche ik met onderbroek aan, het zit niet verkeerd.

Soms zit het wel een beetje leker/comfortabel

 

Groetjes, 

@Ann0 

 

Badge

Ik vind het ook heel leuk om te douche met kleding aan, maar als je dat leuk vind moet je ook is proberen in je broek te plassen, als je dan toch onder douche/bad staat.

Il vind het geweldig!

Grt

Badge

Ik wil dit ook eens gaan doen! Wat zijn jullie ervaringen? Wat zal ik aan doen???

Zwemmen heb ik nog niet gedaan maar gedouched en in bad wel. Mijn ervaringen zijn in ieder geval erg goed🤪. Maar het is aan jou om uit te vinden hoe jij het vind.

 Ik vind het altijd erg leuk om gewoon casual kleding te dragen.  En dan volledig gekleed dus ook met jas en met schoenen.

Badge

Hoii, mijn account was verwijderd dus ik heb jullie reacties niet gezien🙈. Zelf lijkt het mij ook erg leuk om echt ergens te zwemmen met kleding alleen weet ik nog niet waar. Ik denk dat je opzoek moet gaan naar een geheim plekje waar niemand komt. Ik zou het namelijk echt kut vinden als ik aan het zwemmen ben en dat er opeens mensen langs lopen.

Zelf woon ik vlak bij de rivier, wanneer ik eens een nacht alleen thuis ben wil ik in het donker gaan zwemmen daar. Puur omdat niemand je ziet en je kunt doen wat je wilt. Het nadeel is wel dat je je eigen kleren ook niet goed ziet dus dan kan je er minder van genieten

Badge

Ik wil dit ook eens gaan doen! Wat zijn jullie ervaringen? Wat zal ik aan doen???

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Heyy,

Echt jammer dat het niet mag van jouw zwembad bij jouw in de buurt. Misschien is er een ander zwembad in de buurt waar je kunt vragen? Of je kunt ervoor bellen en leg je precies uit wat, waarom, hoe, wanneer?

Ik heb afgesproken met het zwembad dat ik thuis elke keer de kleren nat maak en weer droog laat worden, zodat alle geuren van wassen eruit zijn. En ik heb schoenen ervoor gebruik die NIET buiten zijn geweest, ik heb hele goedkope gympies. Ik moet dat doen omdat het anders in het zwembad komt en het zwembad wordt vies -> de hygiëne

Voor de eerste keer: Ik stond op de startblok en sprong ik erin. Ik voelde alles nat worden en ik vond het super leuk. Mijn verwachting in het kleedhok toen was dat ik eerst met mijn schoenen in het water ging, minuut erna de lange broek en daarna mijn t-shirt met lange mouwen (helemaal in het water), zodat ik er kon aan wennen. Maar had uiteindelijk niet gedaan. Nadat ik heb gezwommen had ik het gevoel dat ik een doel had gehaald. 

Verloping wil ik dit blijven doen, totdat ik het niet meer leuk vindt.

Heb weer een aantal vragen, zou jij in een groepskleedhok of een kleedhokje voor je eigen? Heb je eens met andere mensen (vrienden, familie, enzovoort) onder de douche gestaan met kleding? Wat waren jouw verwachting voor de eerste keer? Heb jij andere verwachtingen bij het zwembad? En wat lijk je leuk(er) bij een zwembad?

Ik hoop dat je de tip gaat gebruiken. Ik hoor wel weer iets van jouw! 

Greetz

 

Hee, ik heb een vraagje, dit is best een oude topic maar ik ben een jongen van 20 en heb dezelfde interesse. Ik zou heel graag een keer volledig gekleed in een zwembad willen zwemmen, lijkt me echt superleuk. Dus als iemand een plek weet, laat het even weten:)

Ja zo nu en dan. Meestal als ik iemand zie en denk hoe zou jij er uitzien als je met kleren zou zwemmen ga ik diegene photoshoppen. In dit geval was t Marthe

Doe je dat vaak, zo'n meiden fotoshoppen?

Wat bedoel je?

 

Zeer goed!! Mss nog proberen?

Haha ja goed gelukt??

 

Perfect!

 

 

Hoii ik vroeg mij ook af of jullie soms meiden photoshoppen. Die dan dus natte kleren aan hebben. Ik doe dat wel soms. Heb laatse Marthe van K3 gephotoshopt. Heb dus de uitstraling gegeven met dat zij natte kleren aan heeft. Ik vind dat hij redelijk is gelukt. Weet niet of jullie t willen zien???

Dag Alapazwem

Sorry voor het late antwoord. Ik heb naar verschillende zwembaden gebeld maar steeds hetzelfde antwoord: onhygiënisch.  Ik heb ook nog enkele vragen voor jou:

Wordt je ook opgewonden van meiden die volledig gekleed gaan zwemmen? Of is het gewoon voor het plezier dat je het doet?

 

Groeten

-onnodige quotes verwijderd-

Heyy,

Echt jammer dat het niet mag van jouw zwembad bij jouw in de buurt. Misschien is er een ander zwembad in de buurt waar je kunt vragen? Of je kunt ervoor bellen en leg je precies uit wat, waarom, hoe, wanneer?

Ik heb afgesproken met het zwembad dat ik thuis elke keer de kleren nat maak en weer droog laat worden, zodat alle geuren van wassen eruit zijn. En ik heb schoenen ervoor gebruik die NIET buiten zijn geweest, ik heb hele goedkope gympies. Ik moet dat doen omdat het anders in het zwembad komt en het zwembad wordt vies -> de hygiëne

Voor de eerste keer: Ik stond op de startblok en sprong ik erin. Ik voelde alles nat worden en ik vond het super leuk. Mijn verwachting in het kleedhok toen was dat ik eerst met mijn schoenen in het water ging, minuut erna de lange broek en daarna mijn t-shirt met lange mouwen (helemaal in het water), zodat ik er kon aan wennen. Maar had uiteindelijk niet gedaan. Nadat ik heb gezwommen had ik het gevoel dat ik een doel had gehaald. 

Verloping wil ik dit blijven doen, totdat ik het niet meer leuk vindt.

Heb weer een aantal vragen, zou jij in een groepskleedhok of een kleedhokje voor je eigen? Heb je eens met andere mensen (vrienden, familie, enzovoort) onder de douche gestaan met kleding? Wat waren jouw verwachting voor de eerste keer? Heb jij andere verwachtingen bij het zwembad? En wat lijk je leuk(er) bij een zwembad?

Ik hoop dat je de tip gaat gebruiken. Ik hoor wel weer iets van jouw! 

Greetz

 

Hey @AlapaZwem 

Ik vind het uitermate spannend om met mijn kleren te douchen. Dit doe ik in gewone, dagelijkse kleren, zoals schoenen, kousen, onderbroek, broek, sweater en T-shirt. Ik heb destijds contact opgenomen met zwembad, per mail. Even later mailden ze terug dat ze mijn voorstel niet wilden accepteren, wegens hun hygiënevoorschriften en etc.

Dat vind ik jammer, ik had graag eens met mijn kleren aan gezwommen. Maar wie weet, komt het nog… Hoe was jouw eerste keer, toen dat je met je kleren het water in dook? Had je er meer van verwacht of wat was jouw mening? 

Zou je later ook met jouw vriendin het water in willen duiken, gekleed? Ik alleszins wel, maar ik heb het meer voor douchen en baden met je kleren aan, niet echt in een zwembad, maar wie weet…

 

Greetz!

nodige quote verwijderd 
 

Heyy @anoniem_anoniem ,

Ik vind het elke keer raar, spannend en grappig als ik nog mijn kleding aan heb, als ik uit mijn kleedhok komt. Ik doe mijn spullen dan altijd in een locker/kluisje. Dan bouwt elke keer de spanning op en soms ga ik twijfelen aan mezelf. Dan loop ik altijd naar het zwembad met een plastic zak. Deze plastic zak doe ik altijd een drijfoefening mee en als ik klaar ben altijd mijn kleding in. Ik heb altijd een baan voor mij eigen. Bij die baan krijg ik heel veel spanning. Dan spring ik erin en dan is de spanning over. Altijd die spanning is wel leuk. Ik krijg gelukkig geen opmerkingen. 

Ik heb altijd hetzelfde outfit aan want dit voelt voor mij altijd veel beter aan. 

Ik heb ook nog een aantal vragen voor jouw. Je zei dat het bij jullie niet mag om met kleding aan te zwemmen. Heb je dit al gevraagd aan het zwembad via mail of bellen? En vind jij het niet spannend als jij je kleding aan heb en dan ga je onder de douche?

Als je nog meer vragen heb hoor ik het wel. Ik vind 

Groetjes

hey @AlapaZwem sorry voor het late antwoord. ik zal even je vragen beantwoorden. ik heb nog nooit in het zwembad gezwommen met mijn kleren, maar ik zou dat wel graag eens doen. helaas mag dat hier niet in ons zwembad. toen ik douchte met mijn kleren was het een geweldig onbeschrijfelijk gevoel. het water die langs je kleren liep en het plakkerig. ik droeg toen mijn volledige outfit (schoenen, kousen, broek, tshirt, sweater en jas). ik heb ook nog een vraag: vind je het ook niet spannend als je uit het kleedhokje komt als je je kleren nog aan hebt?

@AlapaZwem  fijn te horen dat je ook graag zwemt met je kleren aan. ik ook, maar ik heb nog nooit gezwommen met kleren aan, wel er mee gedoucht of ermee in bad geweest. heb jij dat al eens gedaan? wat vind je daar precies zo opwindend aan? ik zou graag eens een vrouw zien die met haar kleren nat wordt.

 

Ik heb nog nooit een gedoucht of ermee in bad geweest met kleding, omdat het anders is en dan moet ik alles zelf opruimen. Maar als je een zwembad een bad vind dan heb ik het wel gedaan.

Ik vind het zwemmen met kleding zo leuk omdat het in het water zo relaxt voelt. Als ik uit het zwembad komt om bijvoorbeeld wc te gaan ofzo, dan plak de kleding aan je lichaam, dit vind ik erg grappig en leuk gevoel. Het spannendste vind ik wel dat er mensen om mijn heen staan te kijken.

​​​​Waardoor is het mijn 'hobbie geworden'? Mijn idee is doordat ik het op internet had gezien. Ik dacht super leuk en grappig. Toen was ik voor het eerst naar het zwembad gedaan. Ik had me omgekleed en toen stond ik op de rand van het zwembad. Mijn schoenen waren al een beetje nat. En op dat moment dacht ik 'nee ik ga het niet doen'. Ik zal 10 minuten op het bankje bij het zwembad en dacht zal ik het doen of toch niet. Mijn ouders wenkte naar mij, waren in het café bij het zwembad. En na die 10 minuten dacht ik 'ik doe het gewoon'. Zonder na te denken ging ik naar de rand toe en springen ik erin. En raar eens ik vind het leuk. Nu doe ik het proberen iedere maand een keer te doen.

Als je een vrouw wilt zien met kleding aan in zwembad, bad of douche dan moet je vrienden/vriendinnen uitnodigingen voor te zwemmen met kleding aan bijvoorbeeld met verjaardagsfeest. Het dan bijvoorbeeld leuk om spelletjes te doen of parkour te doen. 

Ik heb ook vragen: zou jij het ook leuk vinden om bij een zwembad te gaan om met kleding aan te zwemmen? Heb ik je op idee en gebracht -> ga je ook naar een zwembad (iedere week of maand)  met kleding aan zwemmen? Toen je met kleding aan had gedoucht hoe vond jij het en wat had je toen aan? 

Ik hoop dat ik jouw vragen goed heb beantwoord, heb je vragen hoor ik het van je!

Hoi , Ik denk dat het antwoord simpel is , dat mag je lekker zelf weten ! Ik douche altijd naked maar als je anders wilt is dat toch fijnzo ? :)

Lieve groetjes Ellen  -xxx-

@AlapaZwem  fijn te horen dat je ook graag zwemt met je kleren aan. ik ook, maar ik heb nog nooit gezwommen met kleren aan, wel er mee gedoucht of ermee in bad geweest. heb jij dat al eens gedaan? wat vind je daar precies zo opwindend aan? ik zou graag eens een vrouw zien die met haar kleren nat wordt.

Ik doe zelf ook met kleding zwemmen 1 keer in de maand bij een zwembad bij mij in de buurt. Misschien is dat ook leuk voor jouw. Ik doe WEL van te voren bellen of er een baan vrij is. Ik neem standaard mee: t-shirt met lange mouwen, lange (spijker)broek en schoenen mee. Soms neem ik ook extra dingen mee bijvoorbeeld jas of sokken. Ik neem ook altijd een plastic zak mee om mijn kleding in te doen.

De eerste keer zeiden mensen die ook aan het zwemmen waren: 'Vergeten je kleding uit te doen'. Heb gezegd dat ik gekleed zwemmen doe en dat dit gezond is. Nu zijn ze het gewend haha. 

Ongeveer doe ik een uurtje zwemmen met kleding en een half uurtje doe ik ze uit. Ik heb altijd een programma (heel soms wijk ik ervan): Eerst doe ik altijd met de plastic zak drijven 3 minuten. En van te voren heb ik thuis kleine uitdagingen bedacht. Deze kleine uitdagingen doe ik dan dit kan bijvoorbeeld zijn onder water de bodem aantikken, over de mat en schoolzwemmen. Ik noteer de kleine uitdagingen op een blaadje (thuis) En daarna ga ik even chillen/ontspannen met kleding aan en dan komt het leukste mijn kleding in het water uitdoen dit is soms een uitdaging haha! Soms komen mensen kijken wat ik aan het doen ben. Veel mensen waarderen dit. Dit vind ik een fijn gevoel!

Ik neem ook soms vrienden mee. Een keer per jaar ga ik met mijn vrienden zwemmen met kleding altijd leuk. Dan ga we een uurtje met de kleding vrij zwemmen en daarna doen we de kleding uit en blijven we toch de hele dag! 

Ik doe het in een zwembad omdat ik meer ruimte heb om in te zwemmen en in douche of bad vind ik het anders. Ook doe ik het in een zwembad om te 'promoten' -> dat meer mensen gaan zwemmen met kleding aan en dat het niet zo raar is. In het half uurtje waar ik niet in kleding zwemt ga ik van de glijbaan af of in het bubbelbad. Bij mij in het zwembad doe ik de kleding in de kleedhokjes aan (gebruik telkens dezelfde kleding), telkens als ik die kleding aan heb krijgt is een relaxt gevoel.

Ik vind het heerlijk, zalig en relaxt. Mijn advies is dat het erg gezellig en gezond is om met kleding aan te zwemmen. Altijd ik er gezonde spanning, dit maakt het ook wel spannend. Elke keer maak je wel een avontuur mee. Ik zeg zeker doen die dit ook wel leuk vind. Als je het een keer heb gedaan dan wil je vaker. Hopelijk heb ik jouw op ideeën gebracht en heb je genoeg informatiw! Heb je vragen, hoor ik ze wel! Laat je mij nog iets horen?

Groetjes AlapaZwem.

Reageer