Vraag

douchen met kleren aan

  • 12 January 2022
  • 67 reacties
  • 4118 Bekeken


Toon eerste bericht

67 reacties

@Wasbeer123 gisterenavond waren mijn ouders weg. Even heerlijk een nat pak gehaald in bad. Zalig om te doen.

mooi, niets fijner dan doorweekte meiden die het dan nog leuk vinden ook

Los van dat ik zoveel mogelijk met m'n kleren in bad wil enz is mijn grootste droom dat ik een vriendin tegenkom die dit accepteert en die het met mij verder wilt uitwerken. Samen met kleren zwemmen, samen met kleren douchen enzovoort. En dat zij het ook daadwerkelijk leuk vind.

 

Ook wil ik wel een keer dat er voor mij een meisje in dagelijkse outfit in het water valt. En dan echt helemaal koppie onder en dat ik haar dan uit het water moet helpen. Dit lijkt mij ook echt geweldig. Dan is zij jou erg dankbaar en heb je een Hele toffe ervaring 

wat is jouw droom met wetlook?

laat ons hopen...

Ja inderdaad, lijkt me geweldig 

Ennee... Deze topic staat boven aan bij actieve topics dus wie weet mengen er nog meer mensen in ons gesprek!!

waar ik over fantaseer is om een hele dag in een zwembad te blijven, met kleren aan. het geweldige gevoel om het pashokje uit te gaan met je kleren nog aan, dan naar de douches. even genieten, dan baantjes trekken, wildwaterbanen, allemaal met je kleren aan

inderdaad, praten met meiden die dit ook leuk vinden… 

Ja ik weet het ook nog niet. Ik stel voor dat we hier even over na denken.

Het zou namenlijk geweldig zijn

Geen idee, wat sel je voor?

Is er niet een manier om met meer mensen hierover te praten. Zou mij echt leuk lijken om met veel meer jongens en zeker meiden hier over te praten. Is er geen manier om hun naar dit topic te brengen??

Ja. Dezelfde interesses... als ik wil ontspannen duik ik gewoon het bad in of stap ik impulsief de douche in.met alles nog aan, zalig.

Wel leuk trouwens dat we elkaar hier zo in gevonden hebben

Ik zou het denk wel gwn uitleggen. Bijvoorbeeld op een gezellige romantische avond. Als we onder de sterren liggen. En zeggen dat er nog wel iets is wat ze niet weet. Ik denk als zij weet dat ik het lastig vind dat ze er gewoon goed mee om gaat.

 

 

ik zou het niet direct uit leggen, stel dat we naar een zwembad gaan duw ik haar er bijvoorbeeld gekleed in, dan haar reactie afwachten

Nee man ik ook niet.

Hoe zie je het voor je om dit later uit te leggen aan je vriendin??

En wat als zij hier nou slecht op reageert?

Als ze jou hierdoor bijvoorbeeld heel raar vind. 

Maar zij wel de ware is

ik zou echt niet kunnen zonder wetlook

dan steek ik die in de wasmachine en zeg ik dat die vuil is

 

Ja precies dat!! Maar een jas bijvoorbeeld.

Die is niet zomaar droog binnen een dag. Hoe doe je dat dan?

 

nee, mijn ouders weten dat niet. als ze bv een dag weg zijn leg ik ze op de verwarming en tegen dat ze terug zijn zijn ze droog

Maar hoe doe jij dat eigenlijk??

Weten jou ouders bijvoorbeeld dat je dit doet en wanneer doe je het?

En hoe maak jij je kleren droog?

Jaa klopt dat is zeker zo!

ja ik ook, wel jammer dat sommige zeer kort duren

Ja dat is idd waar, ik beeld mij altijd gwn in dat het normale meiden van school zijn die dan daar in het zwembad vallen. Alleen dan vind die video's super leuk

ken ik ook allemaal, maar daar kijk ik niet graag naar omdat die meiden er niet van genieten, dat zie je

Reageer