De pijn is opwindend; BDSM.

  • 12 January 2016
  • 38 reacties
  • 3722 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey,

Zoals jullie misschien in mijn vorige topic "Mijn verhaal" hebben gelezen gaat het tot op de dag van vandaag redelijk goed met me. Er zijn natuurlijk nog veel dingen die ik niet verteld heb waarvan een onderwerp: BDSM.
Begrijpelijk als niet iedereen weet wat het betekend. Maar ik ben er dus aan verslaafd. Nadat ik thuis ben gekomen van me opname ruim 2 jaar geleden begon het. Ik kwam in contact met een man (ondertussen mijn meester). Hij heeft me mee gesleurd in zijn wereld. Tot nu toe weet niemand het, mijn moeder niet, mijn vriendin niet en zelfs mijn lieve vriendje niet. Ik vind het erg moeilijk om het geheim te houden, want eigenlijk is dat mijn leven. Voor de buitenwereld ben ik Annelyn, maar eigenlijk ben ik een hoer. Ik wil het graag duidelijk maken aan de mensen om me heen, maar ik ben bang dat ze me niet accepteren of dat ik weer in de problemen kom. Ik heb wel een blog waar ik foto's van mijzelf post en waar ik dingen vertel, maar daar kan je alleen opkomen met een wachtwoord. Hier komt mijn familie dus ook niet bij. Afgelopen zomer vakantie ben ik begonnen met bikini foto's te plaatsen op mijn facebook account. Om duidelijk te maken dat ik me aan andere mensen geef platweg gezegd. Ik probeer ook foto's te posten van shirtjes met lage hals en korte rokjes. Ik doe er gewoon alles aan om aan de buitenwereld te laten zien hoe uitdagend ik eigenlijk ben. Maar dan heb je mijn moeder, Annelyn doe toch eens normaal. Je bent toch geen hoer? Nee mama. Mijn vriendinnen, Annelyn wat ben je veranderd? Je hebt nooit zulke lage shirtjes aan en dan ook nog eens korte mauwen? Nee, lieve vriendinnen. In het dagelijkse leven heb ik littekens en wonden, maar dat maakt voor mij niet uit. Ik ben niet wie jullie denken dat ik ben. Als ik dit dus doe krijg ik allemaal nare reacties van iedereen. Ik wil gewoon geaccepteerd worden. Dat ik seks heb met me vriend is heel normaal, voor hem heb ik gevoelens. Daarom is het ook zo lastig, mijn vriend weet nergens van en ik ga liever net een stapje verder. Ik wil vastgebonden worden en ik wil dat hij me pijn doet. Maar dat ga ik me vriend toch niet vragen? Ik vind het erg moeilijk. Ik ben de weekenden zo wie zo nooit thuis. Dan ben ik 2 dagen fulltime bezet. Mijn vriend vraagt dan wel waar ik heen ga, maar dat is dan gewoon stappen met vrienden (zonder leugens, want met die mensen gaan ik van te voren stappen). Hoe langer ik me mond houd, hoe vervelender ik me voel. Ik ben er van overtuigd dat me vriendje bij me blijft als ik het hem vertel, maar dan is zijn vertrouwen misschien in mij kwijt. Ik ben bang dat ik mijn moeder en vriendinnen kwijt raak. Ik ben gewoon een soort van de weg kwijt. Ik ben trouwens christelijk zoals sommige van jullie weten. Seks voor het huwelijk is echt streng verboden..

Zijn er mensen die dezelfde ervaring als mij hebben of me misschien tips kunnen geven? Ik vind het naar om alweer een topic te moeten starten, maar ik voel me naar. Ik kan ook echt alleen maar klagen. Alvast hartelijk bedankt.

38 reacties

Dag Annelyn,

Je omschrijft in je bericht dat je een hoer bent. Het woord hoer is een ander woord voor prostituee, wat is afgeleid van het woord prostitueren. Prostitueren betekend "voor geld geslachtelijke gemeenschap toestaan." Je hebt aangegeven dat jij geen geld vraagt voor je activiteiten. Ik moet dan ook constateren dat je abusievelijk het woord hoer gebruikt. Ik zou je vriendelijk willen verzoeken om in het vervolg het woord slet te gebruiken.

Met vriendelijke groet,
Meneer van Dale
Whahaha omg er is nu ook een meneer van dale
Ik hou niet zo van neppe lolletjes op het forum maar dit vind ik wel vermakelijk
Keep it going Vandale respect brother
Jij begint over BDSM en vervolgens zie ik er meerdere verschijnen. Goed van je dat je andere mensen op ideeën brengt. Antwoord op je vraag, schrijf een brief naar je ouders. Vertel het je vriend. Als hun echt van je houden laten ze jou niet los. Doe waar jij je goed bij voelt.
Vandale en Chelsea, bedankt voor jullie geweldige reactie.
hey Annelyn,

Ik begrijp dat je het moeilijk vind om eerlijk te zijn, maar als je het niet voor geld doet dan doe je het dus vrijwillig of vraag je er wel geld voor? In ieder geval moet je eerlijk zijn als je je lichaam verkoopt aan anderen. En je moet je vriend eerlijk vertellen dat jij wat meer spanning wel zou willen uitproberen kijk gewoon is een keer voor iets en stel het voor. Je vriend zal vast ook wel willen uitproberen. Verder denk ik dat als je het niet voor geld doet we eigenlijk gewoon spreken over vreemdgaan. Daar moet je of meteen mee stoppen of je moet je vriend vragen of hij open staat voor een open relatie waarin jullie het af en toe met anderen doen,, maar niet zo zonder dat hij het weet want dan is het niet oke. Dan lieg je hem onbedoeld voor.
Wat je moeder betreft wees eerlijk ze is je moeder ze zal er zeker met je over willen praten maar ze moet het wel accepteren want ze geeft om je. sterkte en een brief schrijven zoals Chelsea zei is altijd een goede oplossing als je het echt niet durft te zeggen.

ik wens je heel veel sterkte en laat me weten hoe het verder gaat.

Groetjes EstherXXX
Het probleem met BDSM is dat mensen te snel vooroordelen erover hebben en eigenlijk niet zo heel goed weten wat het inhoud. Het wordt te snel vergeleken met prostitutie, terwijl het echt anders is.
Als ik jou was zou ik er wel met jouw moeder en vriendje over hebben. Op een gegeven moment komen de leugens waarschijnlijk uit en het is natuurlijk fijn als jouw moeder het een beetje kan begrijpen. Ik denk niet dat uitdagende foto's posten echt helpt. Probeer om een rustig gesprek te beginnen op een goed moment. Leg dan vooral uit waarom BDSM zo belangrijk voor jou is en dat het echt wat anders is dan prostitutie.
Ik hoop dat je er wat aan hebt!
hoeveel jaar ben je ?
want dit speelt wel een rol en ik weet wat BDSM is een klein vraagje doe je het extreem of valt het nog mee?
als je deze dinen er bijj vertelt zal ik je beter kunnen helpen
kussiies
Estherxxx, bedankt voor je reactie. Zoals ik al eerder zei, ik krijg er geen geld voor. Het is gewoon een "hobby". Ik zie het eigenlijk ook niet als vreemdgaan. Ik bedoel het in ieder geval niet zo. Ik hou super veel van mijn vriend en ik zal nooit op iemand anders verliefd kunnen worden. Ik wil absoluut geen open relatie, zo zie ik mijn wereld ook niet. Ik wil het hem gewoon graag vertellen zodat ik moet steeds hoef te liegen. Ik wil het ook graag tegen mama vertellen, maar zo makkelijk is het echt niet. Ik durf het gewoon niet. Het gaat op dit moment net wat beter..

Sadbutokay, heel erg bedankt voor je reactie, doet me heel goed. Ik vind het fijn dat jij inziet dat BDSM en prostitutie niet hetzelfde is. Ik wil het graag tegen mama en mijn vriend vertellen, maar ik durf het niet. Ik kan nu zeggen dat ze 10% van de maand normaal tegen me doet (oké weinig, maar ik wil dat niet verpesten). Het idee dat ik tegen mijn vriend lief vind ik ook zo erg. Schrijven doe ik veel, maar het aan iemand laten lezen breekt. Dan vertel ik het nog liever zelf.

Thalia303, heel erg bedankt dat je me wilt helpen. Doet me echt goed. Ik ben 17 jaar oud. Ik weet niet wat jij mee vind vallen en wat je extreem vind? Ik denk dat een ander al gauw zegt dat het extreem is, terwijl ik dat niet zo ervaar. Het kan altijd erger. Nog meer vragen zijn welkom hoor.
Ik snap je situatie, ik zit ook half in zoiets.
Ik vind BDSM gewoon heerlijk, ik ken een man met wie ik dat doe, maar ondertussen heb ik ook een vriend die er niet vanaf weet.
Nu kan mijn vriend er ook wat van zal ik zeggen, hij houd er ook van om experimenteel te zijn, maar niet echt om me echt machteloos te laten voelen, dat zoek ik dan toch echt bij die andere man...
Ik durf dit ook zeker niet te vertellen aan mijn omgeving, al zou ik niet zeggen dat ik een slet ben en echt zoek naar mensen die me willen gebruiken, 1 meester is voor mij echt genoeg, maar het is wel echt een ding dat het hoort bij mij, bijna een lifestyle, en dat andere mensen het niet snappen of raar vinden of zelfs echt erg vinden en denken dat je psychisch niet in orde bent ofzo...

Terwijl ik gewoon geniet van deze vorm van seks, onderdrukt worden en zelfs pijn gedaan worden, geslagen worden enzo, en verder heb ik ook gewoon een heel normaal leven ben ik een net, ambitieus meisje die naar het conservatorium wil etc

Reageer