De pijn is opwindend; BDSM.

  • 12 January 2016
  • 38 reacties
  • 3722 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyhey,

Zoals jullie misschien in mijn vorige topic "Mijn verhaal" hebben gelezen gaat het tot op de dag van vandaag redelijk goed met me. Er zijn natuurlijk nog veel dingen die ik niet verteld heb waarvan een onderwerp: BDSM.
Begrijpelijk als niet iedereen weet wat het betekend. Maar ik ben er dus aan verslaafd. Nadat ik thuis ben gekomen van me opname ruim 2 jaar geleden begon het. Ik kwam in contact met een man (ondertussen mijn meester). Hij heeft me mee gesleurd in zijn wereld. Tot nu toe weet niemand het, mijn moeder niet, mijn vriendin niet en zelfs mijn lieve vriendje niet. Ik vind het erg moeilijk om het geheim te houden, want eigenlijk is dat mijn leven. Voor de buitenwereld ben ik Annelyn, maar eigenlijk ben ik een hoer. Ik wil het graag duidelijk maken aan de mensen om me heen, maar ik ben bang dat ze me niet accepteren of dat ik weer in de problemen kom. Ik heb wel een blog waar ik foto's van mijzelf post en waar ik dingen vertel, maar daar kan je alleen opkomen met een wachtwoord. Hier komt mijn familie dus ook niet bij. Afgelopen zomer vakantie ben ik begonnen met bikini foto's te plaatsen op mijn facebook account. Om duidelijk te maken dat ik me aan andere mensen geef platweg gezegd. Ik probeer ook foto's te posten van shirtjes met lage hals en korte rokjes. Ik doe er gewoon alles aan om aan de buitenwereld te laten zien hoe uitdagend ik eigenlijk ben. Maar dan heb je mijn moeder, Annelyn doe toch eens normaal. Je bent toch geen hoer? Nee mama. Mijn vriendinnen, Annelyn wat ben je veranderd? Je hebt nooit zulke lage shirtjes aan en dan ook nog eens korte mauwen? Nee, lieve vriendinnen. In het dagelijkse leven heb ik littekens en wonden, maar dat maakt voor mij niet uit. Ik ben niet wie jullie denken dat ik ben. Als ik dit dus doe krijg ik allemaal nare reacties van iedereen. Ik wil gewoon geaccepteerd worden. Dat ik seks heb met me vriend is heel normaal, voor hem heb ik gevoelens. Daarom is het ook zo lastig, mijn vriend weet nergens van en ik ga liever net een stapje verder. Ik wil vastgebonden worden en ik wil dat hij me pijn doet. Maar dat ga ik me vriend toch niet vragen? Ik vind het erg moeilijk. Ik ben de weekenden zo wie zo nooit thuis. Dan ben ik 2 dagen fulltime bezet. Mijn vriend vraagt dan wel waar ik heen ga, maar dat is dan gewoon stappen met vrienden (zonder leugens, want met die mensen gaan ik van te voren stappen). Hoe langer ik me mond houd, hoe vervelender ik me voel. Ik ben er van overtuigd dat me vriendje bij me blijft als ik het hem vertel, maar dan is zijn vertrouwen misschien in mij kwijt. Ik ben bang dat ik mijn moeder en vriendinnen kwijt raak. Ik ben gewoon een soort van de weg kwijt. Ik ben trouwens christelijk zoals sommige van jullie weten. Seks voor het huwelijk is echt streng verboden..

Zijn er mensen die dezelfde ervaring als mij hebben of me misschien tips kunnen geven? Ik vind het naar om alweer een topic te moeten starten, maar ik voel me naar. Ik kan ook echt alleen maar klagen. Alvast hartelijk bedankt.

38 reacties

Jij helpt zo vaak mensen nu gaan wij jou helpen
Ten eerste wat je zelf al aan geeft is dat je het moet vertellen, dat is zoiezo de eerste stap en ik kan je vooraf al zeggen dat dat niet soepel gaat verlopen
Maar er is ook nog veel onduidelijk.. Je mag geen sex maar je hebt sex met je vriendje (en andere mensen dus ook)
Die zogenaamde man of meester is in principe je pooier?
In veel van dit soort verhalen worden banden geschaadt, met je ouders maar VOORAL met je vriend hij zal ook zeker niet blij zijn maar je mag zoiezo niet hem de schuld geven ondat ie niet kinky genoeg is en je moet los van die spannende wereld komen want tis technisch gezien een verslaving
Je doet het wel veilig hoop ik want we willen absoluut niet dat je allemaal ziekten krijgt
Ik weet niet precies wat nou BDSM is maar late we het houden op kinky prostitutie dingetjes
+ hoezo voel je de behoefte om je te laten zien en hoe uitdagend je bent, das nergens goed voor daarmee trek je niemand aan (behalve getrouwde, depressieve mannen, geile mannen, drugsverslaafden en buitenlanders die denken dat nl een seksparadijs is)
I wilk wait for your reaction
Angovis,

Ik ben zo blij met je reactie, dankjewel. Ik zal nog wat duidelijkheid geven. Ik mag geen seks voor het huwelijk, dus ook niet met me vriend. Dat van me vriend weet me moeder wel, maar daar was ze zeker niet blij mee. Ik begrijp dat je denkt dat mijn meester een pooier is, maar hij krijgt er geen geld voor. Ik ben daar vrijwillig, hij heeft me niet gedwongen om met hem mee te doen. Ik vind het vooral fijn dat anderen mij kunnen pijnigen. Het gevoel van onmacht. In het dagelijkse leven is dat vreselijk, maar in mijn wereld is dat echt genieten. Zoals je al zegt dat het een verslaving kan worden, dat is het al. Ik kan echt niet meer zonder. Mijn meester is weleens weg voor zijn werk, dan heb ik andere "vrienden" waar ik heen ga. Ik wil mezelf blootstellen aan de buitenwereld omdat ik eigenlijk zo ben. Ik wil dat anderen dat van mij gaan accepteren en niet dat het een eeuwige ramp gaat worden. Als ik het ga vertellen geef ik zo wie zo mijn vriend niet de schuld, want wij zijn samen heel gelukkig en hij weet ook niks van mij dus ik respecteer hem volledig. Ik ben echt heel veilig bezig, ik denk wel aan mijn gezondheid. Ik probeer trouwens geen getrouwde, depressieve, geile, drugsverslaafden en buitenlandse mannen te trekken. Mijn doel is alleen om mijn familie duidelijk te maken dat ik aan BDSM doe. Snap je het zo een beetje? Sorry als ik warrig ben, vragen zijn welkom hoor.
Dus het doel is om je familie je vriendje en vrienden te vertellen wat je doet, je moet het gwn zeggen zoals je het hier doet en duidelijk maken dat je niet 'als werk hoer bent' maar dat je een soort losse extreme levensstijl hebt ontwikkeld waar je (of je er wel uit wil of niet) niet uit kan. Maar dit moet wel tijdelijk blijven en niet heel je leven das een beetje eh dirty maar ik kan het je niet afraden en ook niet aanmoedigen omdat je het allemaal zelf mag weten en je nog best verantwoordelijk en slim bezig bent
Het logo dat ik nu als profiel foto heb teken ik overal op mijn schriften, boeken enz. Met de hoop dat mama weet wat het betekend en er zo achter komt, maar ze vraagt niks. Ik wil het haar echt heel graag vertellen, maar ik weet niet hoe. Ik wil niet weer opgenomen worden, want als ze denkt dat ik gek ben regelt ze dat gerust. Ik wil niet uit deze situatie, omdat ik zelf mijn grenzen aan kan geven. Mijn "vrienden" mogen niet verder gaan dan ik zelf heb aangegeven. Wat bedoel je met dirty? Vies/vuil/gemeen? Ik begrijp ook niet wat je bedoeld met verantwoordelijk en slim bezig zijn bedoeld.
Nou je bent veilig bezig kwa sex enzo en je stelt grenzen dus dat vind ik goed van je(slim & verantwoordelijk) bij vele meisjes is het geval dat er tegen hun wil dingen worden gedaan
En met dirty bedoelde ik, kijk ik had het erover dat je dit niet voor altijd moet doen. Of heb je het idee dat je rond je 50e of 60e dit nog steeds doet? Mag hoor
Maaar dat vind ik een beetje dirty als je dit op je 50e nog doet
Haha, ik begrijp wat je bedoeld. Nee, op me 50e hoop ik er wel vanaf te zijn. Maar ik denk dat dit ook iets wat tijdelijk is, dus nog een paar jaar en dat het dan vanzelf mindert doordat ik kinderen krijg bijvoorbeeld. BDSM is verantwoordelijk. Als ik dit verplicht zou moeten doen dan was ik een prostituee (gelukkig niet!), dit is echt vrijwillig mijn eigen keuze. Heb je een idee hoe ik het aan mijn moeder enzovoorts moet vertellen?
Ik vraag me af, waarom wil je het zo graag vertellen? Is het een roep om aandacht? Is het omdat je graag tegendraads wil zijn omdat het van je geloof niet mag? En dat bedoel ik niet gemeen trouwens! Maar ik deel mijn seksleven namelijk ook niet met mijn familie. Ik vertel ze ook niet wat ik lekker vind in bed en waar ik seks heb gehad. Ze weten van mij ook niet hoeveel ik er al "heb gehad".

Ik snap je verlangen dat je niet meer het nette meisje wil zijn, dat hoeft ook niet, je kunt best wat losbandiger leven. Maar je (extreme) seksleven delen met je familie lijkt mij ongeacht de situatie niet gepast.
Hondenkoekje,

Ik begrijp dat je er wat raar van op kijkt dat ik het wil vertellen, maar ik woon nog thuis. Ik ben vaak weg, mijn moeder begrijpt niet waar ik altijd heen moet, want die "vrienden" komen nooit bij mij thuis en me echte vriendin wel. Daarbij wil ik gewoon open kaart spelen. Ik ben niet trots op mijn seksleven, absoluut niet zelfs, ik schaam me er juist voor. Maar ik word het liegen zo zat. Van de ene leugen val je in de andere. Voorbeeld 1: Mijn moeder gaat nog over mijn bankzaken. Ik vertel haar dat ik ga winkelen met een vriendin. Als ik thuis kom vraagt ze wat ik heb gekocht en van welk geld, want er is niks van me geld af. Uhm, ik heb niks gekocht. We zijn alleen wezen uit eten op haar kosten. Maar ik betaal nooit. Voorbeeld 2: Ik ga vanavond naar Emma (een vriendin, zei helpt me met leugens vertellen, want mama belt soms op). Normaal belt ze dan mobiel, pas belde ze naar het huis nummer en pakte haar moeder op. Annelyn is hier helemaal niet geweest? Belt ze mij bezorgd op. Waar ben je, want de moeder van Emma heeft je helemaal niet gezien en Emma is werken. Klopt, ze moest onverwacht werken dus nu ben ik bij Noa (een andere vriendin die me helpt met leugens vertellen). Snap je me een beetje? Het is gewoon zo ongeloofwaardig dat ik altijd weg ga en er nooit iemand bij mij komt. Als mijn moeder weet waar ik ben, als ze weet dat ik veilig ben dan hoef ik niet te liegen en hoeft zij zich niet ongerust te maken. Als ik wat leuks heb mee gemaakt, kan ik daar nooit over praten, omdat ik dan al een leugen heb bedacht. Ik vind dat je het niet echt kunt vergelijken met wat voor een seks leven je hebt. Het gaat mij er meer om dat ze weten dat ik andere gevoelens heb dan mijn vrienden. De een is homo, de andere lesbisch en ik ben verslaafd aan BDSM, zo vergelijk ik het altijd. Ik ga ook zeker niet vertellen met wie ik seks heb gehad en wat ik lekker vind. Je vraagt of het een roep om aandacht is of omdat ik tegendraads wil zijn, dit vind ik echt belachelijke opmerkingen. Waarom zou ik hier aandacht mee vragen als ik eerder al zei dat ik me er voor schaam? Ik wil helemaal niet tegendraads zijn tegen over het geloof. Ik doe gewoon waar ik zin in heb, seks met mijn vriend zou ik bijvoorbeeld nooit vertellen. Daar is ze wel zelf achter gekomen, maar dat is allemaal zo onbelangrijk.

Ik hoop dat je het zo beter begrijpt en anders moet je het maar weer vragen.
jeetje.. jij hebt mij ook geholpen dus ik zal proberen om jou nu te helpen..

als ik jou was zou ik afwachten tot het juiste moment,je moet het niet zomaar gaan schreeuwen ofzo.
oke sorry ik weet hier helemaal niks van ik vind het heel erg voor je!
xx-jes
Nou niks ergs hoor maar je moet het gwn zeggen klinkt moeilijk maar tis gwn een kwestie van doen
Gwn uitleggen zoals je hier doet
En er zijn veel verhalen over jongeren en BDSM misschien kan je soortgelijke verhalen opzoeken en lezen en mischien daar wat tips uit halen
Open, bedankt dat je me wilde helpen. Het geeft niks dat je er niet veek vanaf weet. Ik vind het al lief dat je het probeerde.

Angovis, gewoon zeggen klinkt makkelijk maar het is onwijs moeilijk. Ik heb al zoveel dingen moeten opbiechten in me leven en die reacties zijn echt snijdend. Bedankt voor je hulp. Ik ga er zeker wat mee doen!
Steeds verzinnen waar je bent is inderdaad lastig en een vervelend probleem, dat herken ik. Je omschrijft zelf je moeder als iemand die erg veel controle wil houden, je bankzaken regelt en zelfs belt naar je vriendinnen. Denk je dan dat je moeder het goed gaat vinden dat je BDSM seks gaat hebben met een oudere man? Als je er van overtuigd bent dat ze het absoluut geen probleem vind dan zou ik het haar nu nog vertellen.

Verbeter me als het niet zo is, maar je spreekt jezelf tegen: je zegt dat je niets van je seksleven wil delen, maar je wil wel graag vertellen als je iets leuks hebt meegemaakt met je BDSM meester (dat is immers het geen waar je nu niet over kunt praten)? Of heb je het dan over de 'gewone' dingen die je met hem doet?

En volgens mij zeg ik helemaal niet zulke gekke dingen, je wil toch gewoon aandacht voor je probleem? Je wil hier toch geholpen worden en geaccepteerd worden door je vrienden? Op die manier bedoel ik het en niet op een negatieve manier.
Zoals hondenkoekje al zegt, snap ik de kern van het probleem ook niet echt. Allereerst is het erg dat je nu je vriendje, die om je geeft, voor het blok zet door met een 'meester' 'oudere man' of hoe je het ook wilt noemen seks hebt. Dit is voor mij toch echt het enige problematische puntje in je verhaal. Als je van je gestress af wilt, stop je met je vriendje bedriegen, en kies je een kant. Die van hem, of die van de ander, dan heb je toch geen problemen meer? Dan zeg je tegen je moeder dat je naar je 'vriendje' gaat, de oudere man dus, en dan is alles weer okay.
Daarnaast gebruik je helaas het verkeerde symbool. Ik weet niet of jij aan Okinawaanse martial arts doet, maar de stippen moeten gaten zijn en de witte omlijning niet wit maar van metaal. Fijne dag verder 😉
Hondenkoekje, voordat we seks hebben gaan we meestal ergens stappen. Dat kan ik dan niet vertellen, wat me leuk lijkt. Zoals ik al zei ga ik niemand de details vertellen. Je hebt gedeeltelijk gelijk. Ik wil aandacht voor het probleem. Ik wil dat iedereen het accepteerd. Niet omdat ik er aan die, maar omdat het nu een taboo is. Ik vind dat mijn moeder recht heeft op de waarheid.

Anarchisme, hartelijk bedankt voor je reactie. Wat goed dat je opmerkt dat dit het verkeerde symbool is. De kleuren horen omgedraaidm maar omdat het een plaatje is kun je dan de gaten niet zien. Zo is hij duidelijker. Ik hoop dat je het niet erg vind, anders verander ik hem nu nog. Zoals ik al zei vind ik het jammer dat dit niet geaccepteerd word. Door jou ook niet. Ik wil verder met me vriendje. Maar ik wil ook verder met me seks leven. Ik wil het allebei en gewoon open kaart spelen. Dat ik aan BDSM die hoeft alleen mijn vriendje, moeder en beste vriendin te weten. De rest mag denken wat hij wil. Ik vind het echt heel erg jammer dat jij er zo negatief over bent. Maar ja, dat is misschien ook logisch.
Kun je geen BDSM doen met je vriend? Lijkt me een ideale oplossing v
Dat zou geweldig zijn, maar dan moet ik het hem eerst vertellen. Maar hoe? Als ik het samen met me vriend doe (en een paar anderen uiteraard) dan hoef ik het mijn moeder niet te vertellen. Stel dat me vriend het niks vind (grote kans), dan ben ik alsnog alleen.
Hoeft niet per se
Je hebt al sex met hem je hoeft alleen te zorgen dat ie mee wil doen gwn vragen of ie ruige, wilde sex wil hebben met een rolspel
Meeste jongens zeggen geen nee, ik ook nie
Angovis,

Dan ken je mijn vriend nog niet. Hij heeft echt duidelijk zijn grenzen aan. Hij griezelt van pijn. Hij zal me ook nooit voor de lol slaan. Dus ik ben benieuwd.
- Link is verwijderd door De Kindertelefoon -

Mischien helpt dit, k weet nie zeker maar tis het lezen waard
Dankjewel, ik heb heel veel aan je link. Vind jij dat ik het mijn moeder wel of niet moet vertellen?
Dat kan ik niet voor je beslissen maar als jij voelt dat je het moet vertellen dat het nodig is dat ze het moet weten dan doe je het
Aan de ene kant tis jouw leven, jouw privè en seks leven en dat mag je allemaal zelf weten (je vriend natuurlijk wel)
Aan de andere kant je betrekt je moeder hierbij door altijd halve leugens aan haar te vertellen waar je bent
Het hangt een beetje aan waar je het overwicht hangt en als je maar een beetje denkt dat je het moet vertellen moet je dat doen
Ik denk dat ik het moet vertellen. Sinds een paar maanden gaat het redelijk goed tussen mij en mijn moeder, zeg maar 3 dagen in de maand. Dus dat wil ik niet verstoren. Aan de andere kant heb ik een gruwelijke hekel aan mijn moeder (dat gevoel probeer ik zoveel mogelijk te onderdrukken) en vertel ik haar liever niks. Maar ze houd me goed in de gaten dus ik voel ergens wel drang om het te vertellen.
Hoi Angovis en Annelyn,

Zoals jullie kunnen zien heb ik de link van Angiovis verwijderd. Dit omdat hij naar een website leidt waar dingen op staan die in strijd zijn met forumregels 7 en 9.
Verder wil ik jullie vragen erop te letten dat dit topic geen chat gesprek wordt.

Groetjes,

Miralda A
de Kindertelefoon

Reageer