Vraag

condoom kopen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil morgen condooms kopen bij ah ,

ben 14 jarige jongen. Gwn bij de zelfscan kassa. Hebben jullie tips om dit zo onopvallend te doen, ben namelijk gelovig, wil niet dat mensen die bij de ah werken zien dat ik condooms koop.   


40 reacties

In de action heb je ook condoom heb ik een keer gezien geef hem het adres van de action waar je werkt en je uurrooster

Er is dus 1 klein probleem, de forum regels verbieden mij van het verstrekken van persoonlijke dingen zoals bvb de Action waar ik werk en mijn werktijden. 

Vergeten hahahahaa ja maar dan zal het anders moeten vermom je doe je hoodie aan en een mondmasker 😂 subtiel en gezond ze gaan je niet herkennen en ze kunnen je niet verbieden het te kopen dus ze kennen je dan niet en zien je gezicht niet

 

 

Ik zou niet je gezicht een verbergen.  Dat is niet alleen verdacht, maar ze mogen je ook weigeren in de winkel te komen. Omdat je gezicht dus niet zichtbaar is. En zoals  Anoniemmi   al zei. Er kunnen en zullen zeker beveiligings camera's hangen, dus ik raad dit af om te doen.

 

De winkelmedewerkers zullen er echt niks van zeggen en daarbij jij bent niet de enige die condooms koopt. Dat is gewoon normaal.  

 

Groetjes Gebruiker c 

Ik bedoel gwn een mondmasker door het coronavirus, en een hoodie als je je normaal gedraagd zou er niets gebeuren 

Maandag (gisteren) voor 3e keer geprobeerd, het was heel rustig, zag wel even een bekende. Even een rondje gelopen tot er niemand was en toen snel afgerekend. Alleen er blijft een geur in de kamer achter na het gebruiken van de condoom??

Tips..??????

Hi c_a,

 

3 x is scheepsrecht, zie je wel dat het je gelukt is :relaxed:

Ik had ook niet anders van je verwacht hoor...:wink:

 

Zit die 'lucht’niet vooral aan je vingers/handen? of ruikt echt je hele kamer er naar?

Heb je die condoom alleen gepast of heb je je afgetrokken in die condoom ofzo? In dat laatste geval is het misschien zo hard gegaan dat het 'burning rubber’ is wat je ruikt :stuck_out_tongue:

 

Nee , maar serieus je hele kamer of toch alleen je vingers/handen?

 

Groetjes,

M&M's

Hey,

Zoals M&M's al zei. 3 maal is scheepsrecht. 

 

Over die geur.  Als je weet dat het echt in je kamer is , dan zou je eventueel even met wat parfum of een deobus even je kamer rond kunnen gaan. Misschien kan je ook je raam vanacht open doen. Of gewoon een lucht verfrissen ergens neerleggen ofzo (als je die hebt) .

 

Groetjes Gebruiker c 

@M en Ms weet jij toevallig welke condoom maat bij 16 cm past, ik kan er niks over vinden namelijk?

 

Hi Ikben een jongen,

 

ik ben ook een jongen :joy:

16 cm omtrek of 16 cm lang?

 

Groetjes,

M&M's

@Gebruiker c,

 

Over die geur….. Misschien kan je ook je raam vannacht open doen.

 

dan moet ie wel oppassen dat ie daardoor geen stijve krijgt

 

een stijve

nek

heb ik het dan over hè,

jullie allemaal met je dirty minds :rofl:

 

Groetjes,

M&M's

@M en Ms

Ik ben altijd nog zo'n puber😅

 

En daar kan ik niet altijd iets aan doen. 😅

@M en Ms ja ik had geen andere naam haha😅, 

Maar 16 cm stijf en 17 cm omtrek 

 

@Ikben een jongen ,

 

het zijn allemaal commerciële sites, waar die  maten op staan, dus ik weet niet of ik die hier mag zetten. Je kunt in google zoeken op 'maattabel condooms’ en dan zie je bij de zoekresultaten een overzichtje van een bekend condoommerk. Daar staat dan de omtrek van je piemel en welke maat condoom er dan bij hoort.

Bij een omtrek groter dan 14 cm adviseren ze condoommaat 69 (dat is de nominale maat, das een soort standaard voor alle condooms).

De lengte van eigenlijk alle condooms is rond de 20 cm, dus dat is in de meeste gevallen niet het probleem, maar de omtrek is meestal wel belangrijk(er) voor de goede maat.

Via de site van sense kun je verder klikken (klik op 'vind een passend condoom, zie verderop in de quote) en dan kom je op een invulschermpje waar je je lengte en omtrek in kunt vullen en dan doen ze een 'voorstel’ voor welke condooms geschikt zijn. Op die site zie je dan weer geen overzichtstabel, maar krijg je een 'persoonlijk’ advies.

Klinkt allemaal een beetje vaag, maar google gewoon even en klik op de link, dan wordt alles wel duidelijk (hoop ik)

 

- begin quote

Het standaard condoom past de meeste jongens. Condooms nodig? Ga naar de drogist en koop het huismerk. Die zijn prima. Wil je toch iets anders? Je hebt keuze uit veel verschillende soorten condooms.

Video: Kiezen & kopen

Hoe kies je een condoom dat bij jou past? En waar koop je condooms? Luister naar de ervaringen van andere jongeren in deze video.

 

Extra grote of kleine condooms

Een standaard condoom past de meeste jongens. Past een condoom je niet goed, dan ligt dat aan de omtrek. Is deze te krap, dan knelt hij. Is deze te ruim, dan glijdt hij af. Om een passend condoom te vinden, is een maatsysteem bedacht: de CAS.

Wil je jouw ideale condoommaat (CAS) weten? Meet dan de lengte én omtrek van jouw penis en vind een passend condoom. Probeer eventueel verschillende merken en soorten van dezelfde maat. Zorg dat je een goede maat condoom hebt, dan geniet je het beste van de seks.

 

- einde quote

Bron: https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms/soorten-condooms

 

Btw 17 cm omtrek is 'vet di(c)k’ :grin:

 

Groetjes,

M&M's

@M en Ms  bedankt voor je uitgebreide antwoord ik denk dat je hier iedereen mee kan helpen.

 

ik heb met  een medewerker gesproken op condoom.nl die zei dat inderdaad maat 69 kon kopen.

btw dank je wel M&Ms,( maar ik weet niet of ik dat linkje mag delen hier)

Reputatie 5
Badge +5

Waarom bestel ke niet gwn condooms, en dan haal je ze op bij een postnl afhaal punt. Onopvallend als een leguaan

Savage_boy

Badge

Ik heb zelf nooit condooms gebruikt maar extra glijmiddel is denk ik vooral bedoeld voor kont seks en de vagina heeft een soort van eigen glijmiddel.

Ik wil morgen condooms kopen bij ah ,

ben 14 jarige jongen. Gwn bij de zelfscan kassa. Hebben jullie tips om dit zo onopvallend te doen, ben namelijk gelovig, wil niet dat mensen die bij de ah werken zien dat ik condooms koop.   

Koop wel ce gekeurde connie’s.

Ga naar een automaat die vind je meestal bij de apotheken 

Reageer