Vraag

condoom kopen


  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik wil morgen condooms kopen bij ah ,

ben 14 jarige jongen. Gwn bij de zelfscan kassa. Hebben jullie tips om dit zo onopvallend te doen, ben namelijk gelovig, wil niet dat mensen die bij de ah werken zien dat ik condooms koop.   


40 reacties

Heyo,

Goed dat je condooms wilt kopen.  Je zou misschien wat meer boodschapjes kunnen kopen en een tas pakken of meenemen. Dan kun je het pakje met condooms gewoon even in je jas zak doen, bij de zelf scan kassa eruit halen snel scannen en weer terug doen in je zak. Omdat je meerdere boodschappen hebt zal het minder snel opvallen. 

See ya!

Spookyzx. 

Ik denk dat dit wel eens averechts kan werken.
Je kunt namelijk opvallen, omdat je zo erg bezig bent om niet op te vallen.

 

Mijn tip luidt dus als volgt;
Ga naar een plaats in de buurt, waar je ook condooms kunt halen.
Er komen daar toch andere mensen, dus wat maakt het uit dat die onbekenden jou zien?
Ga daar een winkel in, pak de condooms en ga naar de kassa.
Je staat dan eventjes zenuwachtig in de rij, waarna je een ongemakkelijk gesprekje hebt met het personeel voordat je betaalt.
Het personeel boeit het niet wat jij koopt, zolang jij hen maar niet lastig valt.
En daarna heb jij je condooms te pakken.
Vrij simpel dus.

Waarom moet het de Albert Heijn zijn?
Alle condooms moeten sowieso aan een set eisen voldoen, waardoor ze allemaal gewoon prima werken.

Ik vraag me alleen af waarom je helemaal naar een andere plaats zou moeten fietsen waarschijnlijk om daarna ongemakkelijk in de rij te gaan staan. 

Ik zou gewoon kiezen voor de zelf scan kassa van de appie. Dat is zoals ik al zei uit je jas zak piep terug in je jaszak, pinnen en weglopen. Easy, en geen ongemakkelijke momenten.

En waarom AH? Nou ik denk omdat ze in zijn plaats een AH hebben met zelf scan kassa's. 

See ya!

Spookyzx. 

Spookyzx, of zal ik het met de telefoon scannen zodat ik het niet meer uit mn tas hoef te halen? 
 

En moet ik normale condooms kopen of met extra glijmiddel? Misschien handiger?

Reputatie 2
Badge +1

hey

zelf scan is inderdaad handig en sowieso de mensen bij de supermarkt boeit het niks wat je koopt dus ik zou zeggen gewoon doen en niks proberen te verbergen dat kan namelijk inderdaad alleen maar averechts werken en als je je zorgen maakt omdat je ouders er misschien achter komen in principe kunnen ze niet zien wat je koopt alleen waar en wanneer je iets koopt en hoeveel je betaalt en als ze er naar vragen zeg dan dat je een broodje hebt gekocht om op te eten en als je weggaat bij de supermarkt gewoon in je tas doen en je tas als je thuis komt naar je kamer nemen en ergens in je kledingkast verstoppen of zo

succes

Prima idee bij de zelfscan!

Maar je kunt inderdaad opvallen als je heel zenuwachtig gaat doen. 

Oefen het: Koop een pak Kitkats en denk bij jezelf dat het condooms zijn. Kijk hoe je doet en kijkt en of er iemand op je let.

Dan wacht je een tijdje (of de volgende dag), ga je weer; nu koop je condooms en je doet alsof het Kitkats zijn. 


Kijk ook vooral even hier naar:

 

Het is niet gelukt om de condooms te kopen. De condooms staan dichtbij de kassa’s en er stonden medewerkers bij de zelfscankassa’s, iemand tips?

 

Ja. Lees mijn tips. Koop iets van snoep en let op hoe weinig de mensen op je letten.

Vervolgens doe je hetzelfde met je condooms.  Het idee dat er mensen geïnteresseerd zijn in wat jij koopt zit echt in jouw eigen gedachten.  In werkelijkheid kan het niemand wat schelen wat jij doet of koopt.  Probeer het maar uit met een zak chips.

Heyy, ik vond het ook heel spannend de eerste keer. Ik heb zelf eens bedacht hoe ik het als winkelmedewerker zou vinden als iemand van 14 jaar dat zou kopen. Ik zou dr namelijk juist heel blij mee zijn, is namelijk altijd beter dan achteraf een zwangerschapstest. Als heb ik die ook eens moeten kopen en was ook daar niks raars aan. Ik ven zelf naar de drogist bij mij gwn in de buurt gegaan net nog ff voor sluitingstijd dan is dr bijna niemand. Die vrouw achter de kassa deed gwn haar werk. Niks raars aan. En bedenk ff iedereen heeft seks he. De een wat eerder dan de ander, maar dan nog. Dan ist alleen nog maar hopen dat ze het veilig doen. Zolang jij er gwn normaal over doet en rustig blijft en er nii zo big deal van maakt zullen anderen dat ook nii doen. Mensen zijn vaak geneigd het gedrag van anderen over te nemen vandaar😉

 

Hopelijk heb je hier wat aan xx

Groetjes een lieve meid van 14, kusjess

Hier een 16 jarige kassa medewerker van de Action, wanneer er iemand achter de kassa komt bij mij met een pakje condooms (ook jongere jongens) zou ik daar nooit om lachen of iets in die richting. Dit zijn bij sommige mensen gevoelige puntjes en ik denk dat menig kassa medewerker hier geen rare gedachten bij zou hebben. (Zolang je er zelf maar niet te moeilijk over doet he) Het zal niemand van het personeel wat interesseren wat jij op de band legt.

Reputatie 2
Badge +1

Het is niet gelukt om de condooms te kopen. De condooms staan dichtbij de kassa’s en er stonden medewerkers bij de zelfscankassa’s, iemand tips?

 

hey

je kan vlak voor sluitingstijd gaan of vlak na openingstijd dan zijn er minder mensen in de supermarkt verder kan je ze ook online bestellen let er dan wel op dat je het ergens kan afhalen anders zou het wel gebeuren dat je ouders het pakketje in hun handen krijgen verder zijn er op sommige plekken in het land condoom automaten net zo als snoepautomaten maar dan gevuld met condooms waar die zijn vind je hier > https://www.condoom-anoniem.nl/info-over-condooms/condoom-automaat-zoeken/#gref

Condooms zijn een product net als chocola of melk die door de supermarkt aangeboden worden, hoezo denk je dan dat mensen het gek vinden dat je een product koopt wat aangeboden wordt?

Je hoeft je er echt niet voor te schamen! Het is zoals Gastgebruiker al zei . Een gewoon product. Niemand zal hier van opkijken of iets ervan zeggen. Ik zelf doe thuis altijd boodschappen en ik zie regelmatig jongens die die dingen kopen en mensen zeggen daar echt niks van!

Een keer toen ik boodschappen deed vroeg een jonge of ik even mee kon komen omdat hij iets aan mij wou vragen. Ik zei . Oke , en ik liep even naar buiten bij een hoekje. Hij zei . Dat hij zich er voor schaamde om naar binnen te gaan om condooms te halen. Ik zei dat daar niks mis mee is. Toen vroeg hij of ik voor hem dan die condooms kon kopen omdat hij het niet durfde. Ik zei , oke is goed, hij gaf mij geld en zei welke het moesten zijn. Bij het afrekenen zei niemand daar iets over en niemand deed omkijken ofzo. (Ik denk ook niet dat die jonge wist dat ik 15 was net als hij . Ik denk dat hij dacht dat ik ouder was, maar dat maakt niet uit. )(word over een maandje 16 dus is denk 9 maanden geleden dit) dus daarna ben ik de winkel uit gegaan en gaf ik hem in dat hoekje die condooms en dat wissel geld. Ik had zelf niet verwacht dat toen hij mij vroeg of ik hem even kin helpen hij dit bedoelde , maar hij was er blij mee. En mij boeit het niet echt zoveel om condooms te kopen en als hij daar mee geholpen is . Wat maakt het dan uit. Ik denk ook dat het hem veel moeite heeft gekost om het te vragen ,dus waarom ook niet.

 

En anders kun je een drogisterij binnen lopen met een briefje met daarop een paar dingen en vraag je aan een winkelmedewerker of die je kan helpen. Dan zeg je gewoon . Dat je wat dingen voor je oiders moest halen. Zoals dagcrème ,condooms,deo zalf en nog wat dingen. En daarbij ik denk dat mensen juist niks zeggen en juist blij zijn dat je ze gebruikt ipv dat je dadelijk iemand bijvoorbeeld zwanger maakt.

 

Hopelijk heb je er wat aan! 

Groetjes Gebruiker c 

Hi c_a,

hierboven staan al heel wat goede tips, dus daar heb ik weinig aan toe te voegen.

Ik las het stukje hierboven net ff terug en nu zie ik je denken, wtf je zegt ‘weinig aan toe te voegen’, maar waarom heb je dan zo veel geschreven hieronder :joy: . Idk. Lees zelf maar...

Ik snap dat het spannend is om voor de eerste keer condooms te gaan kopen. Dat had ik ook, maar toen ik er nog eens over na ging denken kwam ik er achter dat die spanning vooral door mezelf ‘aangewakkerd’ werd. Ik dacht dat iedereen op me lette. Al bij het binnen gaan van de winkel keek ik om me heen om te zien of ik een bekende tegenkwam of dat er niet iemand was die mij volgde en meer van die gedachten. Ook toen ik een pakje condooms pakte keek ik meer om me heen dan naar wat ik wilde pakken en daardoor ging het denk ik zelfs meer opvallend dan dat je gewoon recht op je doel af gaat.

Probeer je er een volgende keer niet druk om te maken en dan gaat het vast veel makkelijker. Condooms zijn geen illegale producten. Het is zelfs heel verstandig om ze te gebruiken en daarvoor moet je ze natuurlijk wel eerst kopen.

 

ik heb even een vraagje voor je. Jij bent 'bang’ dat andere klanten zien dat jij een pakje condooms pakt en die vervolgens afrekent. Nou is mijn vraag ‘van hoeveel klanten die jij vandaag in die supermarkt bent tegengekomen herinner jij je hun gezicht en wat ze gekocht hebben?’

Precies waarschijnlijk van niemand en zo gaat dat ook omgekeerd. Zij herinneren ook niet dat jij daar condooms hebt gekocht.

 

Succes de volgende keer en ik weet dat het je gewoon gaat lukken. Aangezien een karretje  nog verplicht is (of een mandje in sommige winkels) zou je voor je 'gemoedsrust’ de eerste keer bijvoorbeeld nog een  ander dingetje kunnen kopen, zoals een zakje snoep of chips ofzo en dat dan alleen omdat je die condooms dan eventjes op weg naar de kassa kunt 'verstoppen’ onder dat zakje lekkers.

 

Bij de zelfscan kassa scan je in alle openheid jouw aankopen en stopt ze na het afrekenen gewoon in je jaszak of rugzak of whatever. Niks stiekem doen, want juist dan trek je de aandacht. Dan denken ze misschien dat je een shoplifter bent.

Als je bij een gewone kassa gaat afrekenen dan leg je de condooms gewoon neer op de lopende band en daar zo half over heen dat zakje lekkers en diegene die achter de kassa zit scant gewoon alles en dan reken je af.

Btw een hoop mensen hebben het verschil tussen een pakje condooms en een pakje kauwgum helemaal niet door.

 

Weet je al waar de condooms precies liggen bij appie? Bij ons liggen ze bij de ‘medicijnen’ en staat er 'Gezondheid’ boven op het schap en dan liggen ze ietsje naar rechts onder de pleisters, op het één na laagste schap. Bij de Lidl liggen ze rechts bovenaan bij de zelfzorg medicijnen. Bij de Action ergens in de buurt van het maandverband.

Bij kruidvat staan ze naast de kassa op de toonbank en moet je er echt om vragen. Laatst stond ik in de rij te wachten en er was een jongen voor me en die vroeg om XL condooms. Ik gaf hem een knipoog en hij glimlachte terug. Toen ik buiten kwam stond hij bij zijn fiets en ging net opstappen. Ik zei tegen hem 'jij gaat vast een leuke tijd hebben en diegene die met jou is zeker weten ook’ en toen liep ik door. Hij had een big smile op zijn gezicht, maar ik wist ondertussen dat dat niet het enige was dat big was bij hem. Toch wel leuk van die toevallige ontmoetingen :relaxed:

 

Conclusie: of niemand heeft ook maar iets in de gaten of je komt (zo iemand als) mij tegen en krijgt dan een complimentje.

 

Groetjes,

M&M's

Hier een 16 jarige kassa medewerker van de Action, wanneer er iemand achter de kassa komt bij mij met een pakje condooms (ook jongere jongens) zou ik daar nooit om lachen of iets in die richting. Dit zijn bij sommige mensen gevoelige puntjes en ik denk dat menig kassa medewerker hier geen rare gedachten bij zou hebben. (Zolang je er zelf maar niet te moeilijk over doet he) Het zal niemand van het personeel wat interesseren wat jij op de band legt.

In de action heb je ook condoom heb ik een keer gezien geef hem het adres van de action waar je werkt en je uurrooster

Ik weet niet waar maar in “woonplaats” heb je zo een condool automaat

De tekst is verwijderd  door De Kindertelefoon 

In de action heb je ook condoom heb ik een keer gezien geef hem het adres van de action waar je werkt en je uurrooster

Er is dus 1 klein probleem, de forum regels verbieden mij van het verstrekken van persoonlijke dingen zoals bvb de Action waar ik werk en mijn werktijden. 

odiferous quote verwijderd

 

Sorry dat dit off-topic is, maar waar vind je welke maat condooms je moet hebben? Ik vind het onzinnig om hier een heel nieuw topic over te maken.

@Geheimpje2005 ,

Sorry dat dit off-topic is, maar waar vind je welke maat condooms je moet hebben? Ik vind het onzinnig om hier een heel nieuw topic over te maken.

 

- begin quote

Het standaard condoom past de meeste jongens. Condooms nodig? Ga naar de drogist en koop het huismerk. Die zijn prima. Wil je toch iets anders? Je hebt keuze uit veel verschillende soorten condooms.

Video: Kiezen & kopen

Hoe kies je een condoom dat bij jou past? En waar koop je condooms? Luister naar de ervaringen van andere jongeren in deze video.

 

Extra grote of kleine condooms

Een standaard condoom past de meeste jongens. Past een condoom je niet goed, dan ligt dat aan de omtrek. Is deze te krap, dan knelt hij. Is deze te ruim, dan glijdt hij af. Om een passend condoom te vinden, is een maatsysteem bedacht: de CAS.

Wil je jouw ideale condoommaat (CAS) weten? Meet dan de lengte én omtrek van jouw penis en vind een passend condoom. Probeer eventueel verschillende merken en soorten van dezelfde maat. Zorg dat je een goede maat condoom hebt, dan geniet je het beste van de seks.

 

- einde quote

Bron: https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms/soorten-condooms

via de link kun je meer lezen over condooms dan alleen de bovenstaande quote, dus check it out.

Je vindt een maat tabel als je in bovenstaande quote klikt op 'vind een passend condoom’. Als die link niet werkt in mijn reactie kijk dan rechtstreeks op de site van sense op diezelfde link.

 

Kijk ook eens op :

https://sense.info/nl/condoom-pil-en-meer/condooms

 

Mama kocht eerst een soort van standaard maat (52-56) condooms voor ons (twin en mij), maar die scheurden best vaak en zaten te strak, dus sinds die tijd koopt ze grotere en das wel beter. Condooms rekken wel behoorlijk mee, maar je  moet zelf in de praktijk even uitvogelen welke maat het lekkerste voelt en zit. Te groot is niet goed, maar te klein ook niet. Let wel op dat vooral de omtrek belangrijk is, de lengte is meestal geen probleem.

Ga naar de bouwmarkt voor zo'n gratis papieren meetlint. Daar kun je makkelijk je piemelomtrek mee meten en dan als je de omtrek in cm's weet moet je in de maat tabel kijken welke (nominale) maat daar bij hoort. Wij hebben meestal 64 of 69, maar das per persoon verschillend.

 

Groetjes,

M&M's

Net weer geprobeerd, alleen ik schaam me voor de werknemers van Albert Hijen😔

 

onnodige quotes verwijderd

 

Dankjewel

Hi c_a,

 

hè wat vervelend dat je je er voor schaamt. Misschien kun je een keertje met een vriend samen condooms gaan kopen of het vragen aan een (iets oudere) vriend?

Ik wil ze ook wel voor je kopen, maar ja, we kennen elkaar niet en we mogen ook geen gegevens uitwisselen. Ik heb voor een meisje wel eens een zwangerschapstest en ook wel eens (voor een andere) een morning-afterpil gekocht. Ze durfden zelf niet en liepen voor de winkel zo steeds heen en weer en toen vroeg ik wat er was. Dus ja, mij maakt het niet uit en er zijn vast ook wel jongens die je kent die het ook niet erg zouden vinden. Het is niet gek om condooms te kopen en te kijken hoe het werkt allemaal. Das eigenlijk alleen maar slim om te doen. Dan weet je tenminste hoe het werk als je ze echt nodig hebt.

 

Je kunt ook condooms online bestellen bij Kruidvat en dan laten bezorgen en daarna ophalen in de lokale winkel (of winkel die jij kiest). Dan moet je wel online betalen (dus ik weet niet of dat een probleem is?) en dan krijg je via de mail een afhaalbewijs en op dat afhaalbewijs staat alleen een afhaalcode geloof ik en zeker niet wat er in de doos zit. Dus bij de winkel hebben ze geen idee wat je op komt halen. Let bij het bestellen wel op of afhalen in de winkel zonder extra kosten is. Volgens mij is dat gratis en kost het alleen geld als je het pakje thuis laat bezorgen.

Dan moet je alleen, als je het voor je ouders verborgen wilt houden dat je condooms hebt besteld, voor hetzelfde bedrag wel iets gewoon contant bij het Kruidvat kopen. Dus je gaat naar Kruidvat met je afhaalbewijs om die condooms op te halen, maar dan kom je thuis met iets van (ongeveer) dezelfde waarde in dat doosje zodat je ouders denken dat je dat besteld hebt. Die condooms heb je dan al uit het doosje gehaald en in je jaszak of rugzak gestopt. Snappie?

 

Succes.

 

Groetjes,

M&M's

In de action heb je ook condoom heb ik een keer gezien geef hem het adres van de action waar je werkt en je uurrooster

Er is dus 1 klein probleem, de forum regels verbieden mij van het verstrekken van persoonlijke dingen zoals bvb de Action waar ik werk en mijn werktijden. 

Vergeten hahahahaa ja maar dan zal het anders moeten vermom je doe je hoodie aan en een mondmasker 😂 subtiel en gezond ze gaan je niet herkennen en ze kunnen je niet verbieden het te kopen dus ze kennen je dan niet en zien je gezicht niet

 

 

Ik zou de condooms niet stiekem in je jaszak stoppen, dan val je juist meer op omdat het kan lijken alsof je ze steelt! Er kunnen namelijk ook beveiligingscamera's hangen die dat  in de gaten houden.

Misschien kan je condooms online bestellen, bijvoorbeeld op Condoom Anoniem. Je ouders kunnen dan niet op je bankafschrift zien wat je hebt gekocht, en ze leveren in een neutrale doos dus er staat niet op dat het condooms zijn.

Als je het in een winkel wilt kopen moet je er niet te veel drama van maken. Iemand die klaar is voor seks, is ook klaar om condooms te kopen. Het zal de mensen van de AH echt niet boeien dat jij condooms koopt.

In de action heb je ook condoom heb ik een keer gezien geef hem het adres van de action waar je werkt en je uurrooster

Er is dus 1 klein probleem, de forum regels verbieden mij van het verstrekken van persoonlijke dingen zoals bvb de Action waar ik werk en mijn werktijden. 

Vergeten hahahahaa ja maar dan zal het anders moeten vermom je doe je hoodie aan en een mondmasker 😂 subtiel en gezond ze gaan je niet herkennen en ze kunnen je niet verbieden het te kopen dus ze kennen je dan niet en zien je gezicht niet

 

 

Ik zou niet je gezicht een verbergen.  Dat is niet alleen verdacht, maar ze mogen je ook weigeren in de winkel te komen. Omdat je gezicht dus niet zichtbaar is. En zoals  Anoniemmi   al zei. Er kunnen en zullen zeker beveiligings camera's hangen, dus ik raad dit af om te doen.

 

De winkelmedewerkers zullen er echt niks van zeggen en daarbij jij bent niet de enige die condooms koopt. Dat is gewoon normaal.  

 

Groetjes Gebruiker c 

Reageer