Skip to main content
Vraag

Camping douches

• June 16, 2026
  • 4 reacties
  • 435 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hallo allemaal ik heb een paar vragen na wat er was gebeurd afgelopen week

Ik was dus al een weekje op vakantie in duitsland en er was een zwembad, nu ging ik na het douchen naar de kleedkamer want er was alleen een groepskleedkamer. Er waren een paar jongens, maar er was ook een jongentje met zn moeder ik vond het opzich niet heel bijzonder en het boeide me ook niet echr want die moeder hielp hem. 

Ik ging dus onder de douche daar en die jongen stond ook naakt onder de douche hij was denk ik 10 ofzo (ik ben 13) dus ik sta gewoon een beetje te douchen en die moeder was hem dus aan het wassen onder de douche ik vond dat wel echt heel raar want alle jongens stonden gewoon naakt maar nu komt het, die jongen zat de hele tijd aan zijn piemeltje kijk mij boeit het niet echt maar ik vond het wel bijzonder hebben jullie ook ooit zo iets meegemaakt?

Ik heb achteraf nog aan hem gevraagd of hij misschien samen wou gaan zwemmen voor de gezelligheid wanr het was wel leuk onder de douche samen ( niks seksueels) maar ik wou dit nogmaals gewoon even vragen of jullie ooit zoiets hadden meegemaakt

4 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 17, 2026

Het is vooral raar dat zijn mama hem wast als hij 10jaar is 

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 17, 2026

Misschien is dit topic van ​@DJEE wat voor jou.

https://forum.kindertelefoon.nl/seksualiteit-32/naakt-douchen-in-zwembad-103801

Ik vind het vergelijkbaar . 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 17, 2026

Ja want wie kan zichzelf nou niet wassen als je 10 bent? Wel beetje raar

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • June 17, 2026

Het is vooral raar dat zijn mama hem wast als hij 10jaar is 

Ja, daarom vraag ik of iemand dat ooit eens meegemaakt had

Verder was het wel een aardige jongen ging zelfs nog slidings doen in de douche met hem