Skip to main content
Vraag

naakt douchen in zwembad

• May 2, 2026
  • 11 reacties
  • 1265 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

laatst was er een vrouw in het zwembad die bij een jongetje zijn zwembroek uittrok en hem ging wassen, ook zijn billen en piemel. hij had speelgoed bij zich en ging spelen, maar later zag ik dat hij gewoon een stijve piemel had gekregen, heb ik soms ook, want hij zat steeds aan zijn piemel.

tot welke leeftijd zou je naakt mogen douchen in het zwembad zonder dat men het vreemd vind mocht je een stijve piemel krijgen.

11 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 2, 2026

Hoi,

ik ben 15 en doe nog steeds naakt douchen in het zwembad ik vind het persoonlijk niet raar.

maar soms kijken meiden en jongens van de zelfde leeftijd mij raar aan maar dat boeit me niet en als ik een stijve krijg draai ik me om of ga ik weg.

dus persoonlijk vind ik er geen leeftijd aan vast.

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 3, 2026

Ja vind t wel altijd kunnen maar hoe oud was dit jongetje klinkt best geil 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 3, 2026

Jaar of 10, dan zijn ze er nog niet  zo mee bezig.   Ouder vinden ze het waarschijnlijk wat  genant om in het openbaar een erectie te krijgen.  

Ikweetgeennaampje123
Forum|alt.badge.img+3

ik vindt het acceptabel om het tot een jaartje of acht te doen in het openbaar, ik heb ook wel eens een man gezien in een groot Duits zwembad die dat deed maar die had zo'n dikke buik erover heen hangen dat je er toch niks van zag. zal wel met de FKK te maken hebben. ik doe zelf soms nog wel m'n zwembroek naar voren om schoon te maken als ik in een grote douche ben. in een douchcabine ben ik wel naakt. trouwens als we naaktzwemmen ook.

Have Fun!

gr. ikweetgeennaampje123

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 4, 2026

Ja vind t wel altijd kunnen maar hoe oud was dit jongetje klinkt best geil 

misschien 10 of 11 of 12 gok ik. maar zijn billen waren niet veel anders van kleur dan de rest van zijn lichaam, dus ik denk dat hij vaker bloot is. ik ging net weg uit de grote kleedkamer toen hij binnenkwam dus ik kon niks vragen misschien volgende keer

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 4, 2026

@DJEE Hoe oud ben je zelf dan 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • May 4, 2026

12 en nog steeds met een speeltje douchen en door zijn moeder gewassen worden?  Dat was misschien een jongetje met een probleem of een achterstand.

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 5, 2026

Hey ik geef toe als met best vriendin ben en we zijn alleen dan douche we naakt samen  zeg  in zo grote familie douche waar school samen is 

Ik weet het niet slim maar super geil samen 

1 keer kwam er jongen langs die kreeg een rode gezicht en wat Anders  en hij vroeg of we samen wilde douchen we hadden wel onse bikini broekje aan 

Forum|alt.badge.img+1

Het kan raar zijn, als hij echt 12 is is het normaal dat ie een stijve heeft heb ik ook maar naakt douchen in een zwembad is ook best normaal als kind hoor maarja wat kan je doen aan een stijve wel raar dat zn moeder hem nog douchet het is wel geil als ie een stijve heeft geef ik toe ookal ben ik niet gay

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 5, 2026

Je kunt natuurlijk altijd een stijve krijgen, daar kun je niet zoveel aan doen, dus als het ergens geaccepteerd is om naakt te douchen dan hoort daar altijd de kans bij dat anderen je stijve piemel kunnen zien, dus dat is dan niet zo gek. In sommige zwembaden hebben ze een aparte dames en heren kant met douches en kleedruimtes, vooral in het buitenland is dat veel, maar in Nederland heb ik het ook wel eens gezien. Daar is het prima om naakt te douchen, welke leeftijd je ook bent. En als het nudistisch is, of bij een sauna ofzo dan is het soms ook de bedoeling om gemengd naakt te douchen, dus dan kan het ook.

Maar in een gewoon openbaar zwembad is het buitenom echt kleine kinderen meestal niet echt de bedoeling om naakt te douchen. Ik denk dat het meestal tot hooguit een jaar of 6 ofzo gebeurd, maar af en toe zie je nog wel eens ouders met een wat ouder kind nog naakt, die zijn wat meer naturistisch denk ik, dan is het misschien tot 7, 8 misschien 9, maar daar houd het wel op zou ik zeggen.  Dus een kind van richting de 12 is wel een beetje bijzonder, al helemaal gewassen worden door zijn moeder is op die leeftijd vreemd. Vanaf een jaar of 7 kunnen de meeste kinderen wel zelf douchen, en willen dan meestal graag wat meer privacy. Ik zat daar op die leeftijd in elk geval echt niet meer op te wachten. En die jongen denk ik eigenlijk ook niet, als hij steeds aan zn piemel zat klinkt dat als een zenuwentrekje omdat hij zich schaamde, of dat hij m probeerde af te schermen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 7, 2026

ik weet niet hoe oud hij precies was en of hij zich zelf kon wassen dus ook zijn piemel en billen ipv die vrouw. maar zou ik er iets van moeten zeggen dat hij bloot was en een stijve piemel had. ik had gewoon mijn zwembroek aan maar zonder is het wel makkelijker wassen. en zoals sam ook zegt in een sauna of nudist mag je wel bloot. de 1 heeft een piemel en de ander niet dat is het verschil en iedereen weet toch wel hoe een piemel eruit ziet.