Bi vragenlijst


  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?
5. Accepteer je jezelf?
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?
14. Wil je nog iets kwijt?

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂

45 reacties

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 12
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Idk niet veel
5. Accepteer je jezelf? jaa
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. nee
7. Waarom niet? Idk  niet echt de behoefte voor
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) X
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? X
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? X
11. Hoe heb je het verteld? x
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? X ik had en die gene wist het niet
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? eerder wel
14. Wil je nog iets kwijt? be proud of what u are

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. Ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) meisje 
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 13
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Prima
5. Accepteer je jezelf? Helemaal
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Ja
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) Moeder, zus, groot deel van mijn vrienden
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? Iedereen vond het prima
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? Ha
11. Hoe heb je het verteld? Via WhatsApp
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? Nee
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Nee
14. Wil je nog iets kwijt? Nee

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂

 

Badge

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.

ja anders klik k ni op deze vragenlijst haha


2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)

meisje


3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?

11, ik had mn eerste vriendin


4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?

aan de ene kant vervelend omdat ik niet anders dan de rest wilde zijn (heb ik totaal niet meer nu hoor, juist het tegenovergestelde, maar dat heeft iedereen als ie 11 is denk ik) maar aan de andere kant leuk dat het niet raar was wat ik voelde en dat ik van 2 walletjes kon meepikken


5. Accepteer je jezelf?

jaaaaa :D !!


6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.

ja


7. Waarom niet?

nvt


8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)

iedereen (ouders, vrienden enz)


9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?

via insta van mensen die ik niet ken maar dat kwam door mn vlaggetje in mn bio, verder van wat mensen die dat raar vonden, maar die mensen vond ik lelijk en ze zijn van die jongens die na het eten jeugdjournaal kijken en daarna als ze hun groenten ophebben FIFA mogen spelen dus idc, want ik vind hun raar


10. Vond je het moeilijk om te vertellen?

ik moest huilen maar dat was spanning omdat het niet zomaar iets is, terwijl ik niet wist wrm haha


11. Hoe heb je het verteld?

gwn toen mn moeder gtst keek hahahaha


12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?

nee, nvt maar zou daar altijd open over zijn


13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?

nee, nooit


14. Wil je nog iets kwijt?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 7

Badge +1

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 11 of 12
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? vond het wel prima
5. Accepteer je jezelf? ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. een beetje
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) paar vrienden
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? geen probleem
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? niet echt
11. Hoe heb je het verteld? tijdens het kijken naar een bi filmpje met vrienden


12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? geen relatie
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? absoluut niet
14. Wil je nog iets kwijt?

Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.

Ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)

Cis jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?

14 jaar, ik merkte dat ik ook wel naar jongens keek en seksueel aangetrokken tot hen was
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?

Ik wilde eerst doen alsof ik hetero was 
5. Accepteer je jezelf?

Ehmmm, moeilijke vraag. Denk dat ik al wel ver ben gekomen maar denk dat ik er nog niet helemaal ben.
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.

Ja ik ben uit de kast
7. Waarom niet? /
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)

Ouders, vrienden
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?

Van de mensen waarbij ik echt een coming out gesprek zegmaar mee heb gehad reageerde iedereen gewoon positief. Ik krijg heel soms weleens opmerkingen omdat ik me 'gay' kleed.
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?

Ja best wel
11. Hoe heb je het verteld?

gewoon vertellen, bij sommige mensen vond ik het fijner om het niet IRL te doen omdat ik dan wat beter uit mijn woorden kwam
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?

Ik heb geen relatie
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?

Nee ik schaam me er niet echt voor.
14. Wil je nog iets kwijt?

Neuj :D

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂

 

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.  - ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) - meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? - vanaf me 13 of 14e dacht ik het wel een beetje maar ik kreeg laatst echt bevestiging omdat ik echt verliefd ben op een meisje.
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? - het was niet echt een schok, het was ook niet opeens dat ik het wist.
5. Accepteer je jezelf? - ja denk ik, ik kan er toch moeilijk iets aan veranderen...
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. - niet echt
7. Waarom niet? - Ik durf het niet echt ofzo, idk.
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) - 3 vrienden weten het wel denk maar ik heb het hun nooit echt verteld als coming out.
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? - De 3 die het weten wel :)
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? - ja, heb het ook niet echt verteld
11. Hoe heb je het verteld? - het gesprek kwam op homo/bi zijn want 2 van de 3 vrienden zijn ook homo/bi en toen heb ik een soort half tussendoor gezegd dat ik dat ook wel zo voel enz.
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? - geen relatie, helaas.
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? - niet echt schamen, wel moeite om te vertellen.
14. Wil je nog iets kwijt? - ik zou het heel graag aan mijn ouders en vrienden vertellen maar ik durf niet goed, ik ben bang dat het ongemakkelijk wordt ofzo...
 

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. Ja, maar ik ben bi op de meisjes en non-binary mensen manier. Jongens zijn niet voor mij haha
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) Meisje geboren, ben waarschijnlijk een jongen maar twijfel wel enzo
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?

Weet al wel een tijdje dat ik op het LGBTQ+ spectrum zat (sinds 12 ongeveer) maar was pas zeker dat ik bi was op mn 15e (ben nu bijna 16)
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?

Was toch wel een gekke realisatie. Dat er een naam is voor wat je voelt enzo.
5. Accepteer je jezelf?

Yup, nog wel een beetje moeite af en toe maar heb geweldige vrienden die mij goed helpen
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.

Soort van? Heb een partner al waar mijn ouders van weten (partner is ook LGBTQ+) maar heb ze nog niet verteld dat ik weet dat ik bi ben. (Ik antwoord alle vragen wel)
7. Waarom niet?

Ben een beetje bang, weet niet waarom. Mijn ouders accepteren mij maar aangezien ik ook wat gender twijfels heb wil ik niet te veel tegelijk op ze storten.
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)

Meeste vrienden, mijn partner (natuurlijk haha) en mijn ouders weten in ieder geval dat ik een soort gay ben.
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?

Iedereen vond het prima. Meeste vrienden zijn zelf ook gay, dus had daar geen moeite mee. Familie is ook best accepterend.
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?

Ja, huilen en alles. Was echt geweldig (niet dus)
11. Hoe heb je het verteld?

Was in bed en mn vader kwam naar boven om gedag te zeggen. En de hele dag in mn hoofd ermee dat ik t wou vertellen. Dus ik janken want ik kon het niet meer binnen houden. Heb verteld dat ik een relatie heb en vanaf daar ging het verder.
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?

Ja, met iemand geboren als meisje maar is non binair (waarschijnlijk). Mijn partner weet dat ik bi ben.
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?

Nee, eigenlijk niet.
14. Wil je nog iets kwijt?

Ik ben heel lui, dus ik heb echt haat aan het feit dat ik aan iedereen moet uitleggen dat ik bi ben maar dan met meisjes en non-binaire mensen. Kan voor sommige echt verwarrend zijn heb ik gemerkt.

 

-T

Badge

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. Ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? Ik was 13 en kwam er achter omdat ik een vriend van me leuk vond
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Vaag
5. Accepteer je jezelf? Ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Ja
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) Allebei
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? Iedereen vond het prima
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? Beetje
11. Hoe heb je het verteld? Aan mn ouders in de hema (beste plek ooit) 
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?nee heb er geen
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Nee
14. Wil je nog iets kwijt? Nee

Badge +3

Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. Zeker , pan eigenlijk maar dat is bijna hetzelfde
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) jongen 😉😂
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 11 en  ik had een vriendin maar was verlieft op een jongen.
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Heel slecht , ik vond mezelf raar 
5. Accepteer je jezelf? Ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Ik ben een soort van in een kiertje van de kast, ik ben open als ze het vragen en anders hoef ik het toch niet te zeggen 
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)  Bijde, 2 jongens mijn zus en een neef , me vriendin weet het nog niet...
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? Nou een vriend toen ik het vertelde in de nacht. Was hij ineens heel moe en zij hij dat hij wou slapen 
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? Ja 
11. Hoe heb je het verteld? Hij zij dat ik alles aan hem kan vertelen 
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? Meisje en nee... 😔
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Ik heb me geschraamt
14. Wil je nog iets kwijt?  Veel geluk nog  😄

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂geen dank

 

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.

jazeker
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)

jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?

ik wist het altijd al, alleen ik wist niet dat er een naam voor was
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?

apart dat het een naam had, want ik dacht dat iedereen zich zo voelde
5. Accepteer je jezelf?

qua seksualiteit, ja. maar anders absoluut niet lol
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.

yep
7. Waarom niet?

x
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)

mn gsa groep op school weet het wel denk ik en mn familie, maar waarom zou ik het tegen mensen vertellen. ik heb met jongens en meiden gehad en ze moeten zich er niet mee bemoeien lol
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?

het boeide niet echt
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?

ja want toen ik iets meer wist over de lgbt community, wist ik dat het niet door iedereen geaccepteerd word
11. Hoe heb je het verteld?

mam ik ben bi
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?

nee maar iedereen die ik heb gehad wist wel dat ik bi ben
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?

nee hoor
14. Wil je nog iets kwijt?
neh

Reputatie 3
Badge +3

Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? ja 
2. Wat ben je? meisje 
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam? 12
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? spannend en eng 
5. Accepteer je jezelf? half 
6. Ben je al uit de kast? ja alleen voor mezelf in het geheim anderen weten het niet 
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? niemand 
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? nee ben bang voor die reacties
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? heb het nog niet verteld 
11. Hoe heb je het verteld? niet
12. Heb je nu een relatie? nee ben best wel shy en durf niet zo snel een gesprek aan te gaan
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? nee ben alleen bang voor de reacties
14. Wil je nog iets kwijt? dat je wel altijd jezelf moet blijven :)
 
Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂

 

@kiwimeloen

Jij zei dit :

6. Ben je al uit de kast? ja alleen voor mezelf in het geheim anderen weten het niet 

Maar je bent pas uit de kast als je het aan anderen hebt verteld dus zo te horen ben jij nog niet uit de kast.

Gr. j8j8

Badge

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. Ja denk ik of pan
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 12, tiktok
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Oh oké 
5. Accepteer je jezelf? Jaa
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Nope
7. Waarom niet? Ik weet het niet zeker
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? Ik heb geen relatie
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Nope
14. Wil je nog iets kwijt? Dat ik het niet weet
 

Reputatie 4
Badge +3

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. - Ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) - Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? - 9 ik werd verliefd op meerdere meisjes
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? - Jah ik was wel blij dat ik wist wat ik was
5. Accepteer je jezelf? - Tuurlijk
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Ja
7. Waarom niet? Nvt
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) Moeder, halfzussen, zusje en vrienden. De rest kwam erachter
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? Op straat wel vervelende reacties
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? - Nee
11. Hoe heb je het verteld? - Vertelde het gwn. Ik ben nergens bang voor
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?- Nee maar al mijn exen weten het (2 meisjes & 3 jongens)
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? - Vroeger wel
14. Wil je nog iets kwijt? Nee

Badge

Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.

ja


2. Wat ben je ? Jong


3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? Ik was 12 ik weet nog niet zeker maar denk het wel


4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Raar


5. Accepteer je jezelf? Nee ik vindt het raar want mijn vader die maakt grappen over homo s dus


6. Ben je al uit de kast? NZo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Ben er nog niet uit


7. Waarom niet? Ben bang voor reactie 


8.
9. 
10. 
11. 
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?  Nee


13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Nee en een beetje ja


14. Wil je nog iets kwijt?  Blijf altijd je zelf

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂 geen dank

 

Reputatie 5
Badge +4

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. -  Ik denk het wel
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) - Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?  14 , heel onlangs - sinds enkele weken heb ik gevoelens voor mijn bff (en dat is wederzijds)
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? - Verward , dacht dat ik alleen op jongens viel
5. Accepteer je jezelf? - Denk het wel , ben nog in de ontdekkingsfaze
6. Ben je al uit de kast?  Alleen bff weet het
7. Waarom niet? Het is nog te nieuw , ook afgesproken met bff dat we op school niks laten merken
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)  zie 6
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?  mijn bff vond het fijn toen ik zei dat ik haar leuk vond
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? -  Weet ik nog niet , lijkt me wel awkward
11. Hoe heb je het verteld? -  Bff zoende me plots en toen bleek dat we elkaar leuk vonden
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? -  Vorig schooljaar korte soort van relatie met een jongen , nu dus soort fwb relatie met bff
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? - Nee hoor , wel verrast van mezelf
 

Reputatie 5
Badge +4

Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Ja
2. Wat ben je? Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 11
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Idk
5. Accepteer je jezelf? Ja ik denk er niet echt over na
6. Ben je al uit de kast? Nee
7. Waarom niet? Geen zin in
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?
12. Heb je nu een relatie? Nee
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Ja
14. Wil je nog iets kwijt?

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂

 

Hier mijn antwoorden:

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. JA
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) MEISJE
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 12
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? GEWOON
5. Accepteer je jezelf? JA
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. JA AAN MIJN VRIENDEN WEL MIJN OUDERS BOEIT HET NIET
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)VRIENDEN EN MIJN VADER
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? NORMAAL VONDEN ZE HET
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?NOPE
11. Hoe heb je het verteld?TIJDRNS EEN GESPREK DOOR
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?JONGEN, NEE
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?NOOIT GESCHAAMD
14. Wil je nog iets kwijt?NEH

Badge

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. ik ben pan/bi ik gebruik vaak bi om het aan mensen uit te leggen
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) meisje/non binair (mijn pronouns zijn she/they)
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 12 en k voelde dat k me naar alle genders aangetrokken voelde
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? ik vond het prima want ik wist dat de mensen om me heen me accepteerde.
5. Accepteer je jezelf? ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. ik, zeg het als mensen het vragen k wil er niet een heel groot ding van maken
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)vrienden en klasgenoten toen ze er naar vroegen. mn moeder heeft er niet echt naar gevraagd.
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? iedereen vond het oke tot nu toe
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? nee
11. Hoe heb je het verteld? tijdens gespreken over lgbtqia+ en of we ook op meiden vielen
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? nee k heb geen relatie
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? nee
14. Wil je nog iets kwijt? accepteer jezelf voor wie je bent. als mensen je niet accepteren bedenk je altijd dat er ook heel veel mensen zijn die je wel accepteren voor wie je bent. ik accepteer je
 

Badge

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)   meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 14, ik had meerdere interesses, niet alleen jongens.
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Niet erg, ik vond het heel normaal.
5. Accepteer je jezelf? ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. ja
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) Mijn familie weet het al wel, ik zeg het heel vaak, en mijn moeder is er ook super blij mee voor een of andere reden.
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? mijn broertje is nu in een vreemde fase dat hij het allemaal een beetje raar vind dus maakt hij er soms grapjes over met zijn vrienden maar dat maakt me niet uit.
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? nee niet echt. Mijn moeder zei altijd dat ze het niet erg vindt met wie ik thuiskom, dus daarom was het heel makkelijk
11. Hoe heb je het verteld?  Ik begon er gewoon over te praten. Ik heb niet gezegd ‘Jo ik ben bi’ maar gewoon een heel verhaal gelult met wie ik wel en niet knap vind in een bepaalde serie waar we toen over aan het praten waren en toen gingen ze allemaal vragen stellen wat eigenlijk wel leuk was.
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? nvt
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? nee
14. Wil je nog iets kwijt? nee

Reageer