Bi vragenlijst


  • Anonymous
  • 0 reacties
Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?
5. Accepteer je jezelf?
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?
14. Wil je nog iets kwijt?

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen 🙂

45 reacties

Ik zal de vragen zelf ook beantwoorden:

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. - Ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) - Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? - Ik was 13 en ik kwam erachter doordat ik voor de 2e verliefd werd op een meisje, terwijl ik ook al een vriendje had gehad. (Later kwam nog wel extra bevestiging voor mezelf)
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? - Verschrikkelijk
5. Accepteer je jezelf? - Nu wel (2 jaar later)
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. - Ja
7. Waarom niet? nvt
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) - Een aantal vrienden, mn ouders niet (broertje wel) en een nichtje die ik eigenlijk meer als vriendin beschouw
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? - Geen vervelende reacties gelukkig
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? - Hehehe. Ja. Nogal. Inmiddels veel minder, omdat ik mezelf nu ook accepteer
11. Hoe heb je het verteld? Verschilt per persoon
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? - Nee, bij de eerste die ik gehad heb wist ik t eerst zelf nog niet en bij de 2e heb ik het niet verteld
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? - Ja, in het begin wel
14. Wil je nog iets kwijt? Nee
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. - Ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) - Jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? - 14. Gewoon. Poef, ineens xD.
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? - Niet héél bijzonder. Ben toch gewoon nog een normaal mens, toch?
5. Accepteer je jezelf? - Ja hoor
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. - Oké
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) - Ouders (Hun weer aan de Familie) enkele vrienden.
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? - Iedereen vond het wel oké.
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? - Niet heel moeilijk.
11. Hoe heb je het verteld? - In de auto :D
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? - Nope.
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Nope.
14. Wil je nog iets kwijt? - Nah.

😛
Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.-ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)-meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?-ik was 6jr zat in groep 3 en kwam erachter door een meisje in mijn klas
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?-boeide me echt niks
5. Accepteer je jezelf?-sws
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.-de kast bestaat niet eens in mijn wereld als iemand t vraagt geef ik ntrlk wel gwn antw maar I ga niet speciaal vertellen
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)-iedereen die ik ken weet t vgm
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?-iedereen vond t prima behalve de pesters maar die boeie me ni
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?-nee
11. Hoe heb je het verteld?-doen durf of de waarheid vgm
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?-ja meisje
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?-nee
14. Wil je nog iets kwijt?-ik ben gay en flikker als een ster

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen :)
bedankt voor de reacties :)
Meer zijn altijd welkom
1:ben je bi:? ja
2:wat ben je (jongen,meisje)? jongen
3:hoe oud was je toen je erachterkwam? En hoe kwam je erachter? Ik was 14 en er kwam een nieuwe jongen bij mij in de klas in die vond ik direct heel erg leuk.
4:wat vond je ervan toen je erachter kwam
5:accepteer je jezelf? Nu wel maar in het begin minder.
6:ben je al uit de kast gekomen?nee
7:waarom niet? ik durf het niet, ben bang voor reacties.
12:heb je een relatie? Nee
13: schaam je je ervoor dat je bi bent: ja
14: hoe heb jij het vertelt help me Pleas
Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. ja ik ben bi
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 14) 8 weken geleden)
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? raar gevoel
5. Accepteer je jezelf? ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. ja
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) allebei
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? familievond het prima maar vrienden nog niet dus vervelende reacties
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? ja
11. Hoe heb je het verteld? dat ik heb ook gevoelens heb voor jongens
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? nee
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? toen mijn vrienden zo reageerden schaamde ik me wel en heb ik ook wel gehuild
14. Wil je nog iets kwijt? wees altijd jezelf

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen :)
1. Ben je bi? ja
2. Wat ben je? meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? toen ik 7 was maar wist niet precies wat het was
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? raar, apart, geen idee wat ik er mee moest
5. Accepteer je jezelf? ja
6. Ben je al uit de kast? voor vrienden en een nichtje wel maar niet meer
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? vrienden , me nichtje n me zus
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? iedereen vond het oke
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? in het begin wel maar nu niet meer
11. Hoe heb je het verteld? verschilde altijd diep adem halen en gewoon eruit.
12. Heb je nu een relatie? nee , geen relatie
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?nee
14. Wil je nog iets kwijt? je moet gewoon jezelf zijn en blijven want jij bent toch altijd de beste versie van jezelf
1. Ja
2. Meisje
3. 8
4. Ik wist niet wat ik moest doen
5. Ja maar soms niet
6. Nee
7. Omdat ik bang ben voor de reacties
8. X
9. X
10. X
11. X
12. ja, met een jongen
13. Nee
14. Niet echt nee
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. - ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) - meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? - pff 12 vgm omdat ik dacht dat ik lesbisch was maar toen verliefd werd op een jongen
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? - ik vond het eerst nog raar maar nu vind ik het heel normaal (evenals mijn omgeving)
5. Accepteer je jezelf? - ja dat heeft even geduurd maar nu gelukkig wel
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. - ja al 1,5 jaar nu
7. Waarom niet? - nvt.
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) - eerst mijn vriendinnen en die gingen er heel goed mee om, en toen gedwongen mijn ouders (en mijn moeder had het al verwacht)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? (Nee sommigen vonden het juist heel gaaf)
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? (Bij mijn vriendinnen niet omdat ik zeker wist dat allemaal accepteerden en ik me heel thuis bij hen voelde
11. Hoe heb je het verteld? -het was paarse vrijdag en toen zei ik dat ik het heel fijn vond dat ze me steunden en zo begon het gesprek een beetje
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? - jammer genoeg nie
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? - ik heb me ervoor geschaamd maar nu ben ik er achter dat het voor de meesten heel normaal is. En als je hetero bent schaam je je er toch ook niet voor.
14. Wil je nog iets kwijt? - ja voor alle mensen die nog niet uit de kast zijn (of al wel) en toch bang zijn; het stelt niks voor, uiteindelijk!
1. Ja
2. Meisje
3. 16 en ik kwam erachter toen ik met een meisje gezoend had op een feestje en na die tijd was ik best wel benieuwd.
4. Ik vond er niet echt iets van, ik weet niet echt wat ik ervan moet vinden
5. Ja
6. Nee, niet echt
7. -
8. Me vriendinnen, ze weten niet dat ik bi ben maar ik heb ze wel vertelt dat ik weleens met een meisje hebt gezoend
9. Iedereen vond het zover ik weet prima.
10. nee
11. We hadden het erover en toen vroegen we dat aan elkaar
12. Ik heb op dit moment geen relatie, ik heb wel flows en dat is met een jongen en een meisje
13. Nee, omdat ik geen haat heb gekregen. Maar ik denk als ik dat wel gekregen zou hebben me er dan wel voor zou schamen of had geschaamd.
14. Nop
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.
Ja

2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)
Meisje

3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?
12, ik had een vrienden groep waar een meisje in zat waar ik super verliefd op werd

4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?
Raar, maar in mijn familie wordt er heel makkelijk naar gekeken

5. Accepteer je jezelf?
Ja zeker wel
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.
Ja
7. Waarom niet?
-
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
in principe weet iedereen het, en verberg het ook niet als mensen er naar vragen

9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
Vervelende reacties zal je altijd krijgen als je niet in een hokje past

10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
Tegen sommige mensen wel, anderen niet...

11. Hoe heb je het verteld?
Aan tafel met t eten
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?
Nee, mn ex (jongen) wist er wel van
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?
Soms is het raar als mensen het niet begrijpen
14. Wil je nog iets kwijt?
Verberg je niet voor wie je bent!
1 ja
2 jongen
3 13 maar nu 14 en nu weet ik het eigenlijk zeker
4 erg en tis weet niet
5 niet 100% denk 80% gaat steeds beter en beter
6 nope
7 omdat ik bang ervoor ben en krijg jammer genoeg toch waarschijnlijk nooit iets met een jongen dus waarom zeggen dan
12 Geen relatie
13 ja best wel eigenlijk
14 -
Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? ja
2. Wat ben je? jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 13
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? niks bijzonders, want het is niet dat je plotseling weet dat je bi bent.
5. Accepteer je jezelf? ja
6. Ben je al uit de kast? nee
7. Waarom niet? omdat het nog niet nodig is, ik leef alsnog zoals ik wil.
12. Heb je nu een relatie? nee
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? nooit
14. Wil je nog iets kwijt? nee

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen :)
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen: ja ik ben bi
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? toen ik 10 was had ik voor het eerst een crush op een meisje en ik dacht dat ik lesbisch was, daarna had ik een crush op een jongen en toen kwam ik erachter dat ik bi was dus ik denk toen ik 10/11 was
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? ik schrok heel erg want dan ga je nadenken over: wat als ik kinderen wil, wat als ik met een vrouw wil trouwen en niemand op mijn bruiloft komt omdat ze me niet accepteren. dat is natuurlijk allemaal niet waar en er zijn genoeg alternatieven als je kinderen wilt.
5. Accepteer je jezelf? ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Ik ben voor 2 mensen uit de kast
7. Waarom niet? ik ben verder nog naar niemand uit de kast omdat ik bang ben dat ze me niet accepteren en gaan reageren zoals mijn moeder: 'het hoort bij de puberteit, je bent waarschijnlijk gewoon hetero. maar als je echt bi bent accepteer ik je wel' het maakte me boos ondanks dat ze me wel accepteerd
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) Aan mijn moeder en aan mijn beste vriendin (als eerste aan mijn beste vriendin)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? Mijn beste vriendin was heel aardig en zei dat het niks uitmaakte en ik haar beste vriendin zou blijven wat er ook gebeurd. Mijn moeder zei dat ze me wel accepteert maar het is waarschijnlijk toch een fase van de puberteit (haar woorden niet de mijne xD)
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? best wel
11. Hoe heb je het verteld? Bij mijn beste vriendin ging het best spontaan, we hadden afgesproken en ik was al de hele tijd heel stil, ze vroeg wat er was en ik zei dat ik bi ben. Bij mijn moeder vroeg ik wat ze van biseksualiteit vond en ze vroeg meteen of ik bi ben en ik zei ja.
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? nee ik heb geen relatie
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? eerst wel maar nu niet meer
14. Wil je nog iets kwijt? nee haha
1. Ja
2. Meisje
3. 10/11
4. Ik dacht alleen maar ik wil normaal zijn en dat soort dingen.
5. Nee
6. Nee
7. Ik ben bang wat andere over me denken vooral mijn broer.
8. Ik heb het alleen tegen me vriendin vertelt en ik denk dat me zus ook iets vermoed.
9. /
10. /
11. /
12. Nee
13. Ja ik schaam me er voor
14. Ik hoop dat er op dag komt dat je niet meer hoef uitteleggen met welk geslacht verlieft op bent.

En een beetje heel erg laat maar ik zin om een vragenlijst in te vullen?
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.
Ja!

2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)
Meisje

3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?
12

4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?
Ik vond het redelijk normaal.

5. Accepteer je jezelf?
Jup

6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.
Nee

7. Waarom niet?
Ik wil niet uit de kast komen, als ik een relatie heb met iemand van hetzelfde geslacht komen ze er wel achter. It's no big deal.

8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?

12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?
Nee

13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?
Nee
1. Nee
Mijn antwoorden:

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.

Ja

2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)

Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?

14 Jaar
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?

Ik wist niet zo goed wat ik er mee moest.

5. Accepteer je jezelf?

Ja

6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.

Nee
7. Waarom niet?

Ik weet niet zo goed hoe ik het moet vertellen.
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?

Op dit moment niet.

13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?

Nee, ik val op mensen, met innerlijk en karakter, dus het maakt me voor de rest niet zo veel uit.

14. Wil je nog iets kwijt?

Niet echt.

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen :)[Graag gedaan]
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. - ja
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) - jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? - 13 ben er deze week pas zeker van
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? - ik ben bang dat niemand het zou accepteren
5. Accepteer je jezelf? - soort van
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. - nee
7. Waarom niet? - ik ben bang dat ze het niet accepteren
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? - nee
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? - een beetje
14. Wil je nog iets kwijt? - hoe kom ik uit de kast?
Badge +1
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen.
ja zeker
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook)
jongen
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter?
10 toen begonnen teamgenoten onder de douche af te trekken ik deed mee. later pijpte we ook elkaar dus toen wel bi. daarna eigenlijk hele seizoen gedaan.

4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam?
best raar maar we hadden het leuk als team.
5. Accepteer je jezelf?
Ja natuurlijk
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.
nee maar hoeft ook niet denk ik
7. Waarom niet?
vind ik niet nodig hoef geen verkering ofzo
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent?
Nee nu niet meer
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd?
nee zeker niet
14. Wil je nog iets kwijt?
Doe lekker wat je leuk vind en geniet van het leven.
1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. Ik ben bi
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? 16 denk ik
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Onwennig eng en niet kunnen accepteren
5. Accepteer je jezelf? Inmiddels wel
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. Ja, bij de mensen om me heen wel
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) sommige vriendinnen en vrienden, ouders, zusje, oma en vriend
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? Niet van naasten, heb wel eens opmerkingen gehad van vreemden
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? ja best wel
11. Hoe heb je het verteld? Bij mn ouders heb ik het net verteld, ze zijn er zelf achter gekomen, bij vrienden tussen neus en lippen door verteld
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? ik heb nu een vriend, hij weet niet alles
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? nu niet meer eerst wel
14. Wil je nog iets kwijt? Blijf jezelf, de mensen die echt van je houden zullen je accepteren zoals je bent
1. Ben je bi? Ja.
2. Wat ben je? Meisje.
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? Vanaf het moment waarop ik leerde wat lesbisch zijn is, was ik ‘bi-curious’. Dit was vanaf mijn 7e ongeveer. Verder heb ik toen ik 12 was een video op YouTube gekeken waarin twee meisjes aan het zoenen waren, dit vond ik toch wel iets te leuk. Op dat moment kreeg ik al mijn vermoedens. Toen ik 13 was begon ik een van mijn vriendinnen leuk te vinden, toen wist ik het zeker.
Verder heb ik jongens altijd al leuk gevonden.
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Ik vond het allemaal wel prima, ik heb er nooit problemen mee gehad.
5. Accepteer je jezelf? Ja.
6. Ben je al uit de kast? Nee.
7. Waarom niet?
Mijn omgeving(vrienden, familie en klasgenoten)bestaat alleen maar uit mensen die biseksualiteit accepteren en het niet zo bijzonder vinden. Ik vind het daarom onnodig om uit de kast te komen, omdat je op die manier er aandacht aan schenkt wat ongelijkheid veroorzaakt. Voor mijn gevoel zeg je door uit de kast te moeten komen dat niet hetero zijn niet normaal is. Als je hetero bent hoef je toch ook niet uit de kast te komen? Verder vind ik dat seksualiteit alleen maar relevant is als je een relatie of seks met iemand wil hebben.
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? X
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? X
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? X
11. Hoe heb je het verteld? X
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? Ik heb geen relatie.
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Nee, ik schaam me daar niet voor.
14. Wil je nog iets kwijt? Nah.
1. Ben je bi? Bi-curious (telt dat mee?)
2. Wat ben je? Meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? Ik was hetero maar voelde me seksueel aangetrokken door vrouwen (soms) dus ik wou wel sex met vrouwen maar geen relatie. Maar ik was niet er van bewust dat het iets was. 2 weken geleden kwam ik erachter dat wat ik voelde bi-curious was.
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? Gwn ok
5. Accepteer je jezelf? Wel om het bi-curious zijn ja
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over.
7. Waarom niet? Mogen ze zelf achter komen. En anders snapt toch niemand wat het is HAHA
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?)
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima?
10. Vond je het moeilijk om te vertellen?
11. Hoe heb je het verteld?
12. Heb je nu een relatie? Nee
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? Nope
14. Wil je nog iets kwijt? Leg van tevoren uit welke bi je bedoelt 🙂 daarnaast maakt het niet uit op wie je valt, door wie je seksueel wordt aangetrokken en welk geslacht je bent. Je moet je jezelf voelen en dat is belangrijker dan wat dan ook
1. Ja
2. Jongen
3. Ik hoef geen relaties met mannen/jongens maar sex met beide geslachten wel kwam er een half jaartje geleden achter
4. Spannend
5. Ja ben bi-curious
6. Nee
7. Houd het liever privé mensen mogen het vragen als we alleen zijn en dan antwoord ik eerlijk
8. X
9. X
10. X
11. X
12. Nee
13. Soms
14. Nope
Dit is een vragenlijst speciaal voor mensen die bi zijn, nog niet gevonden hier ergens op het forum dus bij deze. Liefst kopiëren en antwoorden er achter zetten.

1. Ben je bi? Zo nee, dan kan je deze vragenlijst skippen. ja ik ben bi
2. Wat ben je? (Jongen, meisje, wat dan ook) meisje
3. Hoe oud was je toen je er achter kwam dat je bi bent en hoe kwam je er achter? ik denk dat ik 12 was. Ik kwam er achter toen een meisje uit mijn oude klas mij een kusje gaf en ik een fijn gevoel kreeg.
4. Wat vond je er van toen je er net achter kwam? ik vond het verschrikkelijk
5. Accepteer je jezelf? nu wel
6. Ben je al uit de kast? Zo nee, sla vraag 8, 9, 10 en 11 over. Zo ja, sla vraag 7 over. ja
7. Waarom niet?
8. Aan wie heb je het allemaal verteld? (alleen vrienden, alleen familie, allebei?) alleen aan mijn beste vrienden en tegen mij ouders mijn zussen vertel ik het straks denk ik.
9. Heb je vervelende reacties gekregen of vond iedereen het prima? ik woon in een omgeving waar het gelukkig geaccepteerd wordt.
10. Vond je het moeilijk om te vertellen? ja heel moeilijk.
11. Hoe heb je het verteld? mijn vrienden via de app en mijn ouders riep ik naar boven en ik was helemaal aan het huilen en toen vertelde ik het.
12. Heb je nu een relatie? Zo ja, met een jongen of een meisje? En zo ja, weet je partner dat je bi bent? nope
13. Schaam je je er voor dat je bi bent of heb je je er voor geschaamd? je in het begin heel erg
14. Wil je nog iets kwijt? Ik vind het echt een hele leuke lijst en ik vind het ook zo leuk dat je de enige bent die dit doet. Heel erg leuk gedaan!😊

Dit was de vragenlijst, bedankt alvast bedankt voor het invullen :)

Reageer